ТДС-а загря
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stotaka-rd
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 25.09.2006
Е-39
ТОРБИНИТЕ НА ВОДНИТЕ ПОМПИ НА БМВ СА ПЛАСМАСОВИ И СЕ ЧУПЯТ
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
hellbull написа:а да попитам виското е перката на радиатора или съм в грешка.
ако я оставя запалена колата да стой на едно място след като съм я покарал малко в града да загрее виското трябва да ми се включи след определено време нали. горе долу колко трябва да се чака
Виското е от вътрешната страна, към мотора и се върти от ремъците постоянно.
Вентилатора на климатроника е отпред, вижда се от вън, той е с електрозадвижване.
Има специална тема за вискосъединителя - хем образователна, хем малко изследователска, виж я.
- E34PSH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 15.08.2007
- Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525 TDSA '95
- Мечтае да кара: X6 M
Re: ТДС-а загря
Ганчо написа:Проблема ми е следния карах си някаде с 180-190 поглеждам стрелката на температурата на първата чертичка след средата веднага изключих от скорост и след 1км или 2 стрелката се върна пак в средно положение по борд компютара температурата варираше от 98 до 103 градуса.Та значи можели да е загряла от неработещо виско,между радиаторите не е чистено от около година и половино до сега не ми е загрявала.
Значи, виското не играе при тая скорост! Смени термостата (отваря на 80 градуса), смени и водната помпа с такава с метална турбинка и на двете нови О-пръстени. Почисти радяторите и чак накрая виж за виското ... Успех!
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Re: ТДС-а загря
Точно така колегаE34PSH написа:Ганчо написа:Проблема ми е следния карах си някаде с 180-190 поглеждам стрелката на температурата на първата чертичка след средата веднага изключих от скорост и след 1км или 2 стрелката се върна пак в средно положение по борд компютара температурата варираше от 98 до 103 градуса.Та значи можели да е загряла от неработещо виско,между радиаторите не е чистено от около година и половино до сега не ми е загрявала.
Значи, виското не играе при тая скорост! Смени термостата (отваря на 80 градуса), смени и водната помпа с такава с метална турбинка и на двете нови О-пръстени. Почисти радяторите и чак накрая виж за виското ... Успех!

Нищо лично ,Просто бизнес !
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани