Генерация за атмосферен сериен M42B18 - Въпрос?
Модератор: bum_bum
			26 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- Zaho
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
какво "гърненце" даите снимка линк да видя, че съм пропуснал   
По въпроса с резонансното гърне някаде четох че всъщност служи не да обира вибрации под купето 
  
А при определени обороти отразява звуковите вълни от излизашите газове обратно към двигателя и така разрежда газовете от което те излизат по лестно и с по голяма скорост но това при определени обороти ! (нетвърдя да е вярно прочетох го някаде но на мен ми звучи логично) 
 
А относно широка генерация мисля че ако е прекалено широка газовете ще истиват твърде рано и ще задръстват идващите Ще правят нещо като тапа.
Един приятел сложи спортни колектори 4-2-1 на хондата му с резонансно гърне веднага след колекторите и права тръба назад 63мм с едно проходно гърне което е по скоро за окраса 
   
   
 
Kолкото и да настъпва гърнето му беше студено смени трабите на 55 и сега гърнето не-може да се пипне
Естествено при БМВ размерите ще са различни но мисля 63мм е перфектно (по мое усмотрение
 (по мое усмотрение   )
  )
Аз лично съм се спрял на една клапа която да отклонява газовете директно настрани примерно пред задната гума под прага и назад да си стои едно оригинално "гърненце" (да си ми е тиха когато взимам гаджето посреднощ от тях да не ме осетят техните 
   
   )
 )
Като на Лудия ГСМ някаде 180лв. мисля струваше 
  
РЕСПЕКТ !!!
			
		 
По въпроса с резонансното гърне някаде четох че всъщност служи не да обира вибрации под купето
 
  
А при определени обороти отразява звуковите вълни от излизашите газове обратно към двигателя и така разрежда газовете от което те излизат по лестно и с по голяма скорост но това при определени обороти ! (нетвърдя да е вярно прочетох го някаде но на мен ми звучи логично)
 
 
А относно широка генерация мисля че ако е прекалено широка газовете ще истиват твърде рано и ще задръстват идващите Ще правят нещо като тапа.
Един приятел сложи спортни колектори 4-2-1 на хондата му с резонансно гърне веднага след колекторите и права тръба назад 63мм с едно проходно гърне което е по скоро за окраса
 
   
   
 
Kолкото и да настъпва гърнето му беше студено смени трабите на 55 и сега гърнето не-може да се пипне
Естествено при БМВ размерите ще са различни но мисля 63мм е перфектно
 (по мое усмотрение
 (по мое усмотрение   )
  )
Аз лично съм се спрял на една клапа която да отклонява газовете директно настрани примерно пред задната гума под прага и назад да си стои едно оригинално "гърненце" (да си ми е тиха когато взимам гаджето посреднощ от тях да не ме осетят техните
 
   
   )
 )
Като на Лудия ГСМ някаде 180лв. мисля струваше
 
  
РЕСПЕКТ !!!
- dobo-is
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
оппа въпрос  щом буриите се нагряват,че чак не моат да се пипнат
 щом буриите се нагряват,че чак не моат да се пипнат  това не означава ли че гърнето задържа прекалено много газовете и се получава някъв вреден ефект
 това не означава ли че гърнето задържа прекалено много газовете и се получава някъв вреден ефект   
 
питам сериозно
			
		 щом буриите се нагряват,че чак не моат да се пипнат
 щом буриите се нагряват,че чак не моат да се пипнат  това не означава ли че гърнето задържа прекалено много газовете и се получава някъв вреден ефект
 това не означава ли че гърнето задържа прекалено много газовете и се получава някъв вреден ефект   
 
питам сериозно

- Zaho
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
dobo-is написа:оппа въпросщом буриите се нагряват,че чак не моат да се пипнат
това не означава ли че гърнето задържа прекалено много газовете и се получава някъв вреден ефект

питам сериозно
нетвърдя за достоверност но Според мен щом се нагрява то газовете излизат с много голяма скорост и нямат време да се охладят.
- phantomas
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
- стан
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- ditko1
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- стан
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- t_andonov
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
особено ако карат извънградско главоболието е особено силно навремето имах ГСИ със същата схема изпускатели вечер при изключвател хвърляше огън от задстан написа:цепи главата зверски а ентусиазма ще изчезне след точно 1 месец ако сте много люти фенове след 2
 и звука беше извънземен както и главобола след 250-300км извънградско
 и звука беше извънземен както и главобола след 250-300км извънградско 
- dobo-is
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
стан написа:цепи главата зверски а ентусиазма ще изчезне след точно 1 месец ако сте много люти фенове след 2
аз го нямам тоя проблем със ентусиазма
 моята глава е празна  и не боли,ма лошото е че и не кънти
 моята глава е празна  и не боли,ма лошото е че и не кънти  
- phantomas
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
			26 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	










 
