относно виското
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			8 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
относно виското
днес приятели, пробвах номера с весника при загрял двигател ,незнам дали беше отворил термостата и дали въобще трябва да отваря за да приложа номера .в карина сметка перката спря.та въпроса ми е .
това достатъчен признак ли е че виското ми се е прецакало ,и каква цифра е ако е заминало.
мн.благодаря.
			
		това достатъчен признак ли е че виското ми се е прецакало ,и каква цифра е ако е заминало.
мн.благодаря.
- map13
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
- bmw_n00b
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: относно виското
funi написа:днес приятели, пробвах номера с весника при загрял двигател ,незнам дали беше отворил термостата и дали въобще трябва да отваря за да приложа номера .в карина сметка перката спря.та въпроса ми е .
това достатъчен признак ли е че виското ми се е прецакало ,и каква цифра е ако е заминало.
мн.благодаря.
Е той ако не е отворил термостата, значи не е загрял мотора
 Виското сработва на доста висока температура, трябва ти поне 10-15 минути градско каране, след като е загрял мотора, за да не отпусне докато отвориш капака и пробваш.
 Виското сработва на доста висока температура, трябва ти поне 10-15 минути градско каране, след като е загрял мотора, за да не отпусне докато отвориш капака и пробваш. 
Друг начин да пробваш е на дълъг път с отворено тайно меню 7.0. На надолнище пускаш колата по инерция, на свободна, след като си и дал зор по нагорнището
 До това време трябва да си на около 100 градуса. При спускането на свободна моторът не се охлажда оптимално щото виското върти на обороти съответстващи на ~ 800 об/мин на двг. Включваш на пета и продължаваш спускането без газ, но виското (ако е изправно) върти вече на обороти съответстващи на 3000 об/мин на двг, в случай че спускаш с около 100 км/ч. Идеята е, че показанието на температурата трябва рязко да спадне 3-4 градуса. Дълга е процедурата но е доста показателна. Аз от както го забелязах това, ме е страх да пускам на свободна. Яко газ и по надолнищата.
 До това време трябва да си на около 100 градуса. При спускането на свободна моторът не се охлажда оптимално щото виското върти на обороти съответстващи на ~ 800 об/мин на двг. Включваш на пета и продължаваш спускането без газ, но виското (ако е изправно) върти вече на обороти съответстващи на 3000 об/мин на двг, в случай че спускаш с около 100 км/ч. Идеята е, че показанието на температурата трябва рязко да спадне 3-4 градуса. Дълга е процедурата но е доста показателна. Аз от както го забелязах това, ме е страх да пускам на свободна. Яко газ и по надолнищата.
ПП - Ти нали уж сменя главата!? Пак ли имаш проблеми?
- ICE
- Ледения
- 
				  
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
bmw_n00b написа:Как да не можеш, слагаш на N и после на D и си готов.
Колега,
на давай такива съвети, че после кой ще му плаща ремонта на кутията, ако не дай си боже стане нещо?!
- bmw_n00b
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
ICE написа:bmw_n00b написа:Как да не можеш, слагаш на N и после на D и си готов.
Колега,
на давай такива съвети, че после кой ще му плаща ремонта на кутията, ако не дай си боже стане нещо?!
Това сериозно ли го казваш? От 3 години карам автоматик и досега не ми се е случвало нищо при подобни ситуации. Е, забравил съм да спомена за изравняване на оборотите преди превключване, но се предполага, че тук са все шофьори с известен стаж. А колкото до съветите - в този форум всичко е на добра воля, както и във всички останали. Едва ли желая на някого да му прецакам колата с грешни съвети. Ако пък наистина това не е правилно, съжалявам за неволно грешния съвет и моля за обяснение, как точно би се прецакала скоростната кутия!
Поздрави!
- Воденичаров
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Търсих, търсих... но не разбрах този номер с вестника. Какъв трябва да е този вестник - една страница от вестник навита на руло или цял вестник "168 часа" примерно?   Мисля, че има известна разлика.
  Мисля, че има известна разлика.
			
		 Мисля, че има известна разлика.
  Мисля, че има известна разлика.
			8 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	
 
