ремонт на диференциал
Модератор: Общи модератори
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
ремонт на диференциал
Твърди се, че не е възможно да се направи такава процедура, поради налагащите се реглажи след ремонта. Вярно ли е това? Ако не е - къде може да се направи ремонт на виещ шпер диференциал на 5еr?
			
		- dr-who
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
на мен ми тече диференциала от 1 година насам..... питах за смяна на семеригна, всеки вика абе той се сменя ама после ще почне да ти вие диференциала, тече по малко масло и ми казаха, че всички коли със задно не зависимо ауди бмв или каквото и да е, им се прецаква след време диференциала, казаха ми да си карам така и просто да проверявам през 3-4 месеца дали има масло вътре   
 
ако ще ремонтираш диференциал отиди в ДаруКар, никъде другаде не се препоръчва този ремонт
			 
 
ако ще ремонтираш диференциал отиди в ДаруКар, никъде другаде не се препоръчва този ремонт

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
		Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- k4.BX-Ghost
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 248
- Регистриран на: 30.06.2004
- Местоположение: София // Пловдив // Москва
- Пол: Мъж
- Кара: 91 325i E36 // '06 525xi E60 // x5
мене си ми вие .. казаха ми че на повечето автомобили е така , пьк и цифрата 4-5000 за нов диференциал нещо не ме кефи .. 200-300 ми казаха на старо . То свикнах с шума като се прецака ще го сменя .
			==============================
Сделано в СССР
		Сделано в СССР
- Alexi
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Аве моя си го отварях и оправих сам ,писал съм някаде из форума ,потърсете .. а за семерингата даже не се смъква дифа ,махаш само кардана и сменяш , лев и 50 ст. е   Мен много ме дразнеше да вие. Не обичам нещо да и има на колата
 Мен много ме дразнеше да вие. Не обичам нещо да и има на колата  
			
		 Мен много ме дразнеше да вие. Не обичам нещо да и има на колата
 Мен много ме дразнеше да вие. Не обичам нещо да и има на колата  
- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Alexi написа:Аве моя си го отварях и оправих сам ,писал съм някаде из форума ,потърсете .. а за семерингата даже не се смъква дифа ,махаш само кардана и сменяш , лев и 50 ст. еМен много ме дразнеше да вие. Не обичам нещо да и има на колата
Твоя оправи ли го да не вие
 Дай линк къде си писал интересно ми е какво си правил
 Дай линк къде си писал интересно ми е какво си правил  
 
А относно ремонта...
 аз моя така го бях счупил зверски че си намерих друг шпер, на който се оказа че му тропа нечовешки лагера на пиньона и като се ядосах и като правих едни трансплантаций... от двата направих един, ма смених всички карантий в шпер касетата и наистина има доста (17 май каза Киро Бавареца) реглажни настройки
 аз моя така го бях счупил зверски че си намерих друг шпер, на който се оказа че му тропа нечовешки лагера на пиньона и като се ядосах и като правих едни трансплантаций... от двата направих един, ма смених всички карантий в шпер касетата и наистина има доста (17 май каза Киро Бавареца) реглажни настройки  вярно на моя диф не свалях пиньона от кожуха... щото ако го свалиш после чрез него се регулира контактното петно м/у короната и пиньона
 вярно на моя диф не свалях пиньона от кожуха... щото ако го свалиш после чрез него се регулира контактното петно м/у короната и пиньона  Абе с една дума аз направих точно 0 реглажа (като се има в предвид, че основните неща, като лагери, корона и пиньон си вървят със съответните детайли които ако подмениш...) и диф-а ми е като нов
 Абе с една дума аз направих точно 0 реглажа (като се има в предвид, че основните неща, като лагери, корона и пиньон си вървят със съответните детайли които ако подмениш...) и диф-а ми е като нов  вие си при 120-130 лекинко както преди да го отворя си виеше и вече не прекалявам много и не издевателствам над него ( щото се оказа че не се чупи трудно диф) за да се радвам зимата на всъдеход
 вие си при 120-130 лекинко както преди да го отворя си виеше и вече не прекалявам много и не издевателствам над него ( щото се оказа че не се чупи трудно диф) за да се радвам зимата на всъдеход 
- Alexi
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Оправих го да не вие но не ми се търси сега линк че сме на полувремето на финала  Лагер на пиньона и лагер на дясната полуоска бяха заминали яко , но аз подмених всички лагери ,така и така съм го отворил.. реглаж на пиньона не се прави ако не го слагаш на/от друг диф ,отварял си знаеш какво имам предвид .. говоря за отворен диф за шпер незнам .Фабрично е регулиран чрез леглото на лагера на пиньона който се избива за да се смени ,не е много лесно  ,но ремонта ми излезе към 120 лв. със семерингата на кардана.
  Лагер на пиньона и лагер на дясната полуоска бяха заминали яко , но аз подмених всички лагери ,така и така съм го отворил.. реглаж на пиньона не се прави ако не го слагаш на/от друг диф ,отварял си знаеш какво имам предвид .. говоря за отворен диф за шпер незнам .Фабрично е регулиран чрез леглото на лагера на пиньона който се избива за да се смени ,не е много лесно  ,но ремонта ми излезе към 120 лв. със семерингата на кардана.
			
		 Лагер на пиньона и лагер на дясната полуоска бяха заминали яко , но аз подмених всички лагери ,така и така съм го отворил.. реглаж на пиньона не се прави ако не го слагаш на/от друг диф ,отварял си знаеш какво имам предвид .. говоря за отворен диф за шпер незнам .Фабрично е регулиран чрез леглото на лагера на пиньона който се избива за да се смени ,не е много лесно  ,но ремонта ми излезе към 120 лв. със семерингата на кардана.
  Лагер на пиньона и лагер на дясната полуоска бяха заминали яко , но аз подмених всички лагери ,така и така съм го отворил.. реглаж на пиньона не се прави ако не го слагаш на/от друг диф ,отварял си знаеш какво имам предвид .. говоря за отворен диф за шпер незнам .Фабрично е регулиран чрез леглото на лагера на пиньона който се избива за да се смени ,не е много лесно  ,но ремонта ми излезе към 120 лв. със семерингата на кардана.- moni76
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
Ша ти отрежат главата!
Търси алтернативен сервиз, не може да няма в София някой който да разбира
			Търси алтернативен сервиз, не може да няма в София някой който да разбира
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
 
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
		'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1

Принципно в дебелите книжки пиШе, че дифф-а е non-serviceable unit, но България е така или иначе страната на чудесата - къде му е проблема? Бих те посъветвал да си потърсиШ неЩо на старо поради оЩе една причина: където е текло, пак Ще тече....  
			
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

		Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
- Alexi
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
:mha: който ги е писал тези дебели книжки трябва да е доста схванат в ръцете .. ремонта е елементарен бе хора .. вътре има съвсем стандартни и евтини лагери които се сменят сравнително лесно .. А ако е пиньон и/или корона се сменят само комплект 2те с такива втора употреба здрави или евентуално нови ..
			
		
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
