tds гасне под 15 литра гориво
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- BMW SPIRIT
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 15
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: СОФИЯ
tds гасне под 15 литра гориво
Като намалее горивото около 15 литра, колата гълта въздух и гасне. Чел съм за помпа в резервоара (около 300лв.), в която е проблема. Интересува ме начина на смяна, чух че е сложно и задължително ли е да е в КАМОР? Благодаря предварително.
			
		и аз имам такъв проблем и смених помпата и пак го имам така че ...  интересното е че според официалния представител на БМВ за Бургаска Област помпичката и всичко по системата е перфектно работещо...само че колата на 15 литра гасне
 интересното е че според официалния представител на БМВ за Бургаска Област помпичката и всичко по системата е перфектно работещо...само че колата на 15 литра гасне  не бъди 100% сигурен че това е проблема
 не бъди 100% сигурен че това е проблема 
			
				 интересното е че според официалния представител на БМВ за Бургаска Област помпичката и всичко по системата е перфектно работещо...само че колата на 15 литра гасне
 интересното е че според официалния представител на БМВ за Бургаска Област помпичката и всичко по системата е перфектно работещо...само че колата на 15 литра гасне  не бъди 100% сигурен че това е проблема
 не бъди 100% сигурен че това е проблема 
Последна промяна `DaRkMaN на 26 Мар 2008, 23:19, променена общо 1 път
					
				
			
		- asasin18
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
най - добре в камор или в дару, защото ти дават гаранция. иначе може и сам да си я смениш доста е лесно (ама гаранция нема)
			
		- ICE
- Ледения
- 
				  
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Наистина смяната е лесна, но ще загубиш гаранцията.
От друга страна, ако си намериш помпата от дилър, но не официален + това че сам ще си смениш помпата, цената на ремонта ще ти дойде на 50%.
НО купи само оригинална помпа, никакви италиански, португалски и други заместители-боклуци!
			
		От друга страна, ако си намериш помпата от дилър, но не официален + това че сам ще си смениш помпата, цената на ремонта ще ти дойде на 50%.
НО купи само оригинална помпа, никакви италиански, португалски и други заместители-боклуци!
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
- ICE
- Ледения
- 
				  
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- Wenzy
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Re: Е39tds гасне
BMW SPIRIT написа:Като намалее горивото около 15 литра, колата гълта въздух и гасне. Чел съм за помпа в резервоара (около 300лв.), в която е проблема. Интересува ме начина на смяна, чух че е сложно и задължително ли е да е в КАМОР? Благодаря предварително.
Значи брат, това с въздуха да ти го обясня, че днес се борих с този проблем.
Изпразних си резервоара и нататък знаеш ........ цедката на помпата беше запушена и неможеше да смуче гориво
 или трябва да изкриви тръбите от смукане или да смучи въздух
 или трябва да изкриви тръбите от смукане или да смучи въздух   
 
Само ще ти кажа, че последните 5л., които изкарах от резервоара бяха черни в стил кал+тиня+мазут. Направи тази интервенция и ще останеш изненадан колко мизерии ще излязат от бъчвата.
Сигърно и губи мощнест и падат оборотите и ти друса (от време на време) на празен ход ......
Смяната на помпата е баламска работа - 15мин. + 2 мин на контакт да се напълни каквото трябва + 2 мин бач на място да обезвъздуши - перфектно
 
 
Приятен ден, колеги
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
- Wenzy
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Проверка на помпата - изкарваш щуцера за входящата нафта към филтара (точно преди да влезе във филтъра, махаш скобичката и дърпаш в противоположна на маркуча посока, набит навътре, но с повече усилия излиза) , вкарваш маркуча в една бутилка и даваш на контакт - за минута трябва да ти докара повече от литър и половина да речем
Тресенето може да е от недостига на гориво
Успех
			
		Тресенето може да е от недостига на гориво
Успех
- typet
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 3
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М5
ами направих го, ама държах 10-15 секунди колкото за пробата. ако държа до края ще източи ли целия резервоар? ще потекат ли и "мизериите" ? да не се преебе помпата? мисля че няма да изсмуче баш целия защото когато ми е гаснела докато не отида с тубата до бензиностанцията и не сложа малко нафта не мога да я запаля. явно е настроена да не може да смуче от утайките ами ако искаш да ги изчистиш да трябва от другаде да ги източиш...не знам
			(oOO \ (||||)(||||) / OOo)
		- 520_i
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
мойта красавица (525 ТДС) от скоро сякаш върви по-малко.
имам чувството че някой спира нафтата, не е така както я взех.
става въпрос за високите скорости. преди наемаше по-бързо, а и ускорението ми се струва по-бавно. може ли да е пак от помпите или да са се събрали боклуци в цедката.
да пробвам ли да сменя горивният филтър да видим дали няма да се оправи
			
		имам чувството че някой спира нафтата, не е така както я взех.
става въпрос за високите скорости. преди наемаше по-бързо, а и ускорението ми се струва по-бавно. може ли да е пак от помпите или да са се събрали боклуци в цедката.
да пробвам ли да сменя горивният филтър да видим дали няма да се оправи

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	




 
