какво може да се направи на 328
Модератор: bum_bum
			20 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- bum_bum
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
STR написа:ина4е слагаш големия всмукател и става страшно,колата върви в ниските и умира във високите-к1дето е силата на 28цатаименно затова е с тясно се4ение-по-бърза скорост на въздуха
Точно обратното, върви по- добре във високите, а губиш в ниските
 
Валовете на 2.5 и 2.8 би трябвало да са еднакви.
а ти пробвал ли си го,да съм сигурен в това което казваш.щото има доста преправяне за да се сложи колектор от 25ца,4е оня ден беше разглобена моита и с Явор се отказахме да правим тая гимнастика.а за по-добро пълнене,си има Ванос.но това е мое мнение.а сега да ви кажа за главите-
разлика има единствено в това 4е на 28цата клапаните са 6мм стебло,за разлика от вс други м52б.. които са на 7 мм.
			
		разлика има единствено в това 4е на 28цата клапаните са 6мм стебло,за разлика от вс други м52б.. които са на 7 мм.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Не съм, аз направо купувам компресори квито има и ходя да ми ги монтират ако може за полвин- един час и тва е.
Имам познат в германия който го е правил на 328-ца с кита на Евроспорт от щатите купен и той ми го каза това. В ниските леко се запушва за сметка на високите.., но каза, че разликата не е някаква съществена и при двете.
			
		Имам познат в германия който го е правил на 328-ца с кита на Евроспорт от щатите купен и той ми го каза това. В ниските леко се запушва за сметка на високите.., но каза, че разликата не е някаква съществена и при двете.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Не съм, аз направо купувам компресори квито има и ходя да ми ги монтират ако може за полвин- един час и тва е.
Имам познат в германия който го е правил на 328-ца с кита на Евроспорт от щатите купен и той ми го каза това. В ниските леко се запушва за сметка на високите.., но каза, че разликата не е някаква съществена и при двете.
			
		Имам познат в германия който го е правил на 328-ца с кита на Евроспорт от щатите купен и той ми го каза това. В ниските леко се запушва за сметка на високите.., но каза, че разликата не е някаква съществена и при двете.
			20 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
