Чип тунинг след ремонт двигател
Модератор: bum_bum
			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- ktv
- оптимист-неверник
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Чип тунинг след ремонт двигател
Удачно ли е да се чипосва мотора след първи ремонт? Моля за компетентни мнения по въпроса!
			Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
		- vld
- Старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 12849
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Чип тунинг след ремонт двигател
Ако си правил ремонт на твоя я сподели какво точно прави ??? Смяна на основни, биелни лагери, сегменти, маслообирачи, интересува ме с какви части и колко ти излезе ремонта горе долу. Щото аз мисля да отварям моят скоро за ъпгрейди и като ще го разпилявам поне да го освежаktv написа:Удачно ли е да се чипосва мотора след първи ремонт? Моля за компетентни мнения по въпроса!
 
   Та ако може дай малко инфо. Може и на ЛС
  Та ако може дай малко инфо. Може и на ЛСoxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ktv
- оптимист-неверник
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Първо да видим какво ще покаже ревизията и тогава ще го мислим конкретно. Като имам повече инфо, ще споделя, разбира се 
			
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
		- RSxRacer
- вълкодав
- 
				  
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
Re: Чип тунинг след ремонт двигател
slavianko написа:Ако си правил ремонт на твоя я сподели какво точно прави ??? Смяна на основни, биелни лагери, сегменти, маслообирачи, интересува ме с какви части и колко ти излезе ремонта горе долу. Щото аз мисля да отварям моят скоро за ъпгрейди и като ще го разпилявам поне да го освежаktv написа:Удачно ли е да се чипосва мотора след първи ремонт? Моля за компетентни мнения по въпроса!
Та ако може дай малко инфо. Може и на ЛС
да не си посмял да отваряш бигачката,малко ли пръсти наряза с фаровете

20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
 

		www.bizzart.info
 

- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Чип тунинг след ремонт двигател
Aaaa аз докато не счупя поне някой няма да се откажаRSxRacer написа:slavianko написа:Ако си правил ремонт на твоя я сподели какво точно прави ??? Смяна на основни, биелни лагери, сегменти, маслообирачи, интересува ме с какви части и колко ти излезе ремонта горе долу. Щото аз мисля да отварям моят скоро за ъпгрейди и като ще го разпилявам поне да го освежаktv написа:Удачно ли е да се чипосва мотора след първи ремонт? Моля за компетентни мнения по въпроса!
Та ако може дай малко инфо. Може и на ЛС
да не си посмял да отваряш бигачката,малко ли пръсти наряза с фаровете
 
  
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ktv
- оптимист-неверник
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Ааа, не ги чупи, че не мож държа щангата и дъмбелите. А оно кога си сака, то си требе- тия бицепси как че ги поддържаш тогава?  То май на мене си трябва да правя чип- тунинг. Оня ден изнесох 200 кила гранитогрес на четвъртия етаж за 20 минути и после не можах да си кажа името още толкова време
 То май на мене си трябва да правя чип- тунинг. Оня ден изнесох 200 кила гранитогрес на четвъртия етаж за 20 минути и после не можах да си кажа името още толкова време 
			 То май на мене си трябва да правя чип- тунинг. Оня ден изнесох 200 кила гранитогрес на четвъртия етаж за 20 минути и после не можах да си кажа името още толкова време
 То май на мене си трябва да правя чип- тунинг. Оня ден изнесох 200 кила гранитогрес на четвъртия етаж за 20 минути и после не можах да си кажа името още толкова време 
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
		- ktv
- оптимист-неверник
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Вече е решено: след ремонта- никакъв чип-мип тунинг 
			
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
		- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Братле сподели моля те колко ти стъпа ремонта. Че и аз искам да си опресня мотора преди да почна да се извращавам над негоktv написа:Вече е решено: след ремонта- никакъв чип-мип тунинг
 
  
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ktv
- оптимист-неверник
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Размина ми се за по- дебела сума, щото цилиндрите имат минимално износване и не се налага набиването на ризи. До момента, след отварянето на мотора, за смяна на биелни лагери и сегменти ще отидат към 1000. Може да има и други подробности, за да е такава цената, но като се видя с майстора, ще знам точно. За сметка на това пък ще сменям  съединител за още 500 и тампончета /евентуално пружини/ отзад, което не знам колко ще е. Това е за сега. Като имам повече подробности, ще ги изложа тук- нали за това е тоя форум, да си помагаме.
			Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
		- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Мерси колега за информацията. А какви части ползваш за ремонта? Имам в предвид лагерите и сегментите каква марка са???ktv написа:Размина ми се за по- дебела сума, щото цилиндрите имат минимално износване и не се налага набиването на ризи. До момента, след отварянето на мотора, за смяна на биелни лагери и сегменти ще отидат към 1000. Може да има и други подробности, за да е такава цената, но като се видя с майстора, ще знам точно. За сметка на това пък ще сменям съединител за още 500 и тампончета /евентуално пружини/ отзад, което не знам колко ще е. Това е за сега. Като имам повече подробности, ще ги изложа тук- нали за това е тоя форум, да си помагаме.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ktv
- оптимист-неверник
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
За сега не знам, но ще попитам, щото както казва моя майстор- миндилски не слага.  От оная закачка за дъмбелите и щангите се надявам да не си се засегнал- и аз като тебе, Славянко съм в тоя "бизнес", фитнеса, но от 22 години
 От оная закачка за дъмбелите и щангите се надявам да не си се засегнал- и аз като тебе, Славянко съм в тоя "бизнес", фитнеса, но от 22 години  Айде стига, че се отклоних от темата
 Айде стига, че се отклоних от темата  Като знам повече, ще ти пиша на ЛС
  Като знам повече, ще ти пиша на ЛС
			 От оная закачка за дъмбелите и щангите се надявам да не си се засегнал- и аз като тебе, Славянко съм в тоя "бизнес", фитнеса, но от 22 години
 От оная закачка за дъмбелите и щангите се надявам да не си се засегнал- и аз като тебе, Славянко съм в тоя "бизнес", фитнеса, но от 22 години  Айде стига, че се отклоних от темата
 Айде стига, че се отклоних от темата  Като знам повече, ще ти пиша на ЛС
  Като знам повече, ще ти пиша на ЛСЕдно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
		- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Окktv написа:За сега не знам, но ще попитам, щото както казва моя майстор- миндилски не слага.От оная закачка за дъмбелите и щангите се надявам да не си се засегнал- и аз като тебе, Славянко съм в тоя "бизнес", фитнеса, но от 22 години
Айде стига, че се отклоних от темата
Като знам повече, ще ти пиша на ЛС
 
 
Не съм се засегнал

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ktv
- оптимист-неверник
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Както вече споменах, размина ми се по- големия харчлък, ама като понаправих други неща и тя сумата набъбна. И сега изреждам, пък някой може да сподели впечатления:
- биелни лагери на Глюко- 100 лв;
- основни лагери на Колденшмит- 120 лв;
- сегменти на Колденшмит- 180 лв;
- ремонтна гарнитура- 120 лв;
- гарнитура капак- 40 лв;
- гарнитура картер- 50 лв;
- съединител- 500 лв;
- тампони, горни отзад- 140 лв;
- тампони скоростна кутия и други джунджурийки- 40 лв;
- шайби за повдигане на задницата- не помня колко;
- масла и филтри- 130 лв;
- останалото е труд.
От изброеното до тук ми се зави свят . А на вас? Важното е, че на човека му имам доверие и не се е излагал до сега
 . А на вас? Важното е, че на човека му имам доверие и не се е излагал до сега  
 
Всичко за 1700 лв.
Преди да се случи този ремонт положението беше следното:
- гореше доста масло;
- имаше намалена компресия в пети цилиндър;
- от съединителя намаше ряз и се натискаше педала доста трудно- добре, че тренирам ;
 ;
- скоростния лост имаше доста голям ход встрани;
- при последно зареждане ми даде разход 22/100 градско.
Осезателно се подобри вървенето на колата, като очаквам нови, по- ниски стойности на разхода на масло и гориво
			- биелни лагери на Глюко- 100 лв;
- основни лагери на Колденшмит- 120 лв;
- сегменти на Колденшмит- 180 лв;
- ремонтна гарнитура- 120 лв;
- гарнитура капак- 40 лв;
- гарнитура картер- 50 лв;
- съединител- 500 лв;
- тампони, горни отзад- 140 лв;
- тампони скоростна кутия и други джунджурийки- 40 лв;
- шайби за повдигане на задницата- не помня колко;
- масла и филтри- 130 лв;
- останалото е труд.
От изброеното до тук ми се зави свят
 . А на вас? Важното е, че на човека му имам доверие и не се е излагал до сега
 . А на вас? Важното е, че на човека му имам доверие и не се е излагал до сега  
 
Всичко за 1700 лв.
Преди да се случи този ремонт положението беше следното:
- гореше доста масло;
- имаше намалена компресия в пети цилиндър;
- от съединителя намаше ряз и се натискаше педала доста трудно- добре, че тренирам
 ;
 ;
- скоростния лост имаше доста голям ход встрани;
- при последно зареждане ми даде разход 22/100 градско.
Осезателно се подобри вървенето на колата, като очаквам нови, по- ниски стойности на разхода на масло и гориво

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
		- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Братле много мерси за инфотоktv написа:Както вече споменах, размина ми се по- големия харчлък, ама като понаправих други неща и тя сумата набъбна. И сега изреждам, пък някой може да сподели впечатления:
- биелни лагери на Глюко- 100 лв;
- основни лагери на Колденшмит- 120 лв;
- сегменти на Колденшмит- 180 лв;
- ремонтна гарнитура- 120 лв;
- гарнитура капак- 40 лв;
- гарнитура картер- 50 лв;
- съединител- 500 лв;
- тампони, горни отзад- 140 лв;
- тампони скоростна кутия и други джунджурийки- 40 лв;
- шайби за повдигане на задницата- не помня колко;
- масла и филтри- 130 лв;
- останалото е труд.
От изброеното до тук ми се зави свят. А на вас? Важното е, че на човека му имам доверие и не се е излагал до сега

Всичко за 1700 лв.
Преди да се случи този ремонт положението беше следното:
- гореше доста масло;
- имаше намалена компресия в пети цилиндър;
- от съединителя намаше ряз и се натискаше педала доста трудно- добре, че тренирам;
- скоростния лост имаше доста голям ход встрани;
- при последно зареждане ми даде разход 22/100 градско.
Осезателно се подобри вървенето на колата, като очаквам нови, по- ниски стойности на разхода на масло и гориво
 Аз ремонта сам ще си го правя а и ще сменя само основни и биелни лагери, сегменти и маслообирачи. Останалото си ми е в ред всичко.  И със шлайфа на главата и гарнитурката и предполагам че ще се побера в 800лв
  Аз ремонта сам ще си го правя а и ще сменя само основни и биелни лагери, сегменти и маслообирачи. Останалото си ми е в ред всичко.  И със шлайфа на главата и гарнитурката и предполагам че ще се побера в 800лвoxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]
 
	


 
