ГП на Бахрейн 06.04.2008
Модератор: Sharo
57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Да ве колега, гледах цялото съзтезание.... Кажи само, някъде да съм написал в коя част на съзтезанието Райконен взе 2-рото място...
Гледах изпреварването, гледах и повторението
,. изпревари Кубица с по-късно спиране при десен завой, след което се изравниха но при следващия Кубица остана от външната страна и така зае 3-то място.
Браво още веднъж на BMW Заубер за успешното представяне...
Дано скоро видим Кубица и Хайфелд на подиума заедно
Гледах изпреварването, гледах и повторението

Браво още веднъж на BMW Заубер за успешното представяне...

Дано скоро видим Кубица и Хайфелд на подиума заедно

- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
1 БМВ - Заубер 30
2 Ферари 29
3 Макларън - Мерцедес 28
4 Уилямс - Тойота 9
5 Тойота 8
6 Рено 6
7 Ред Бул - Рено 4
8 Хонда 3
9 Торо Росо - Ферари 1
10 Супер Агури - Хонда 0
11 Форс Индия 0
2 Ферари 29
3 Макларън - Мерцедес 28
4 Уилямс - Тойота 9
5 Тойота 8
6 Рено 6
7 Ред Бул - Рено 4
8 Хонда 3
9 Торо Росо - Ферари 1
10 Супер Агури - Хонда 0
11 Форс Индия 0

- Новини
-
bam-bam написа:Sea Eagle написа:Браво на нашия тим. Браво на Кубица и Хайфелд - мъжко каране![]()
![]()
![]()
Съжелявам само, че Райконен успя да изпревари Кубица с по-късното си спиране, и зае второто място.
Потенциала на BMW показан днес, доказва че и в бъдеще BMW ще заема все по-дължимото си място на подиума.
човече ти гледа ли въобще Ф1
той си го мина още в първите обиколки
все пак говорим за Кими
А ти гледа ли на колко секунди зад него беше като започнеш от десетата обиколка преди финала?! Кими си е Кими, но днес Кими не беше много по-бърз от Кубица, така че коментара ти е неуместен, да не кажа тъп.
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
!!Asen_X написа:bam-bam написа:Sea Eagle написа:Браво на нашия тим. Браво на Кубица и Хайфелд - мъжко каране![]()
![]()
![]()
Съжелявам само, че Райконен успя да изпревари Кубица с по-късното си спиране, и зае второто място.
Потенциала на BMW показан днес, доказва че и в бъдеще BMW ще заема все по-дължимото си място на подиума.
човече ти гледа ли въобще Ф1
той си го мина още в първите обиколки
все пак говорим за Кими
А ти гледа ли на колко секунди зад него беше като започнеш от десетата обиколка преди финала?! Кими си е Кими, но днес Кими не беше много по-бърз от Кубица, така че коментара ти е неуместен, да не кажа тъп.
ок слагам малоумните очила и почвам да викам САМО БМВ САМО БМВ

ясно секта секта но гледайте малко обективно на нещата

както казах БМВ могат да са само 2ри до момента .. едва ли биха имали сили да се преборят с Ферари за титлите .. но тука взеха и такива изказвния да се пишат .. това е яко УМНО НАЛИ

айде нема нужда да спорим .. има още мнооооого от сезона .. дано да отпадат повече от първите да и Бмв да се качи на стълбичката

п.п. а тфа за последните обиколки .. очаквах да напишеш че ако имаше още 10 обиколки повече можеше и да го мине .. и щех да падна да се хиля .. тука има яко запачи на Ф1

сам знаеш че накрая всеки си жали колата и не иска да се прецака

В момента БМВ е толкова бърз колко са бавни другите 2 ТОП отбора и правят грешки и се прецакват сами


- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Нови разкрития на "News of the World" за мега секс скандала с Мозли
В днешното си неделно издание, британският таблоид "News of the world" разкри нови любопитни подробности около мега секс скандала с президента на ФИА Макс Мозли. "News of the World" отвърна на атаките на Мозли и твърди, че в секс оргията е имало със сигурност нацистки сюжет, нещо което президентът напълно отрича. Изданието пусна днес нов обширен материал, в който анонимните проститутки признават за нацистките униформи на Мозли. "Облечи се в германска военна униформа", казал Мозли на едно от момичетата.
"Не за първи път ни кара да правим подобни неща. Макс знаеше, че оргията има такъв сюжет. Той го поръча", признава една от проститутките. "Беше ми наредено да изпълнявам такъв сценарий, включващ медицинска проверка на тялото, насилие, момичета облечени в затворнически дрехи и т.н", допълва тя.
В обширния материал се разказва още колко често Мозли е ползвал услугите на тези момичета, къде са се състояли оргиите, целият сценарий на сцените и много други детайли. Според екипа на Formula1.bg, достоверността на цялата тази скандална история може да разкрие само въпросното издание.
Доказателствата за нацисткия сюжет са доста подозрителни. В публикуваната транскрипция на разговорите на Мозли с проститутките, едно от момичетата казвало: "Ще лежиш в затвора с доживотна присъда, за престъпленията, които си извършил. Връщай се в килията си". Подобни изрази обаче, не могат да се определят като "нацистки".
От "News of the world" потвърдиха още, че ще изпратят пълно нецензурирано DVD копие до Сената на ФИА, който ще решава бъдещето на Мозли. В това видео ясно се виждало и чувало как Макс крещи на немски, какво точно прави и т.н.
Както е известно, Мозли вече заведе дело срещу "News of the World". Той отрича обвиненията за нацистки сюжет и каквато и да била връзка с лагерите на смъртта по време на Втората световна война.
От "News of the Wolrd" обаче са сигурни в следните неща:
1.Две от момичетата са облечени в германски военни униформи, а на тях ясно се виждат нацистките символи.
2.Три от момичетата носят затворнически дрехи.
3.Мозли се преструвал на затворник в концлагер - момичетата проверяват косата му за въшки и му правят други медицински изследвания. Точно както нацистите унижават евреите в лагерите на смъртта.
4.Един от участниците използвал думата "facility" (помещение, съвкупност от сгради и др.). Именно подобни изрази, били използвали нацистите.
5.Мозли изтезавал проститутките по подобие на зверствата в концлагерите.
6.Бил е обръснат - също като евреите.
7.Останалите "затворници" в оргията са били задължавани да гледат как измъчват техните съкилийници.
8.Мозли говори на развален немски и използва фалшив акцент.
В резултат на множеството искания от различни страни във Формула 1 за реакция на ФИА, Мозли поиска от Сената на организацията за среща в Париж при първа възможност. Сенатът на ФИА се състои от повече от 200 души. Самият британец иска с тази среща да се убеди, че членовете на ФИА ще го подкрепят и ще продължат да му гласуват доверие. Мозли вече официално потвърди своето намерение да не се оттегля от ръководния си пост във ФИА.
Супер Маса с категорична победа в Бахрейн, двоен успех за Ферари
Пилотът на Ферари Фелипе Маса спечели състезанието на пистата "Сахир" за Гран при на Бахрейн, трети кръг от световния шампионат във Формула 1. Бразилецът бе безупречен днес край Манама, и след двете си отпадания в Австралия и Малайзия, отговори по красноречив начин на критиките отправени към него през последния месец. Втори днес остана световният шампион Кими Райконен (Ферари) и така италианците записаха двоен успех. Трети и четвърти финишираха съответно пилотите на БМВ-Заубер Роберт Кубица и Ник Хайдфелд. Баварците поведоха за първи път с във временното класиране при конструкторите от както се състезават самостоятелно във Формула с 130 точки. Пети завърши Хейки Ковалайнен (Макларън-Мерцедес), а шести Ярно Трули (Тойота). Десетката на финала допълниха още: 7.Марк Уебър (Ред Бул), 8.Нико Розберг (Уилямс-Тойота), 9.Тимо Глок (Тойота) и 10-ти Фернандо Алонсо с Рено.
Звездата на Макларън Люис Хамилтън финишира едва 13-ти, на обиколка от победителя. Британецът потегли ужасно на старта, а във втората обиколка се сблъска с бившия си съотборник Фернандо Алонсо (Рено) и трябваше да влезе допълнително в бокса за ново предно крило.
Във временното класиране при пилотите Райконен поведе с 19 точки, пред Хайдфелд с 16 точки, Хамилтън, Ковалайнен, Кубица с 14 точки, Маса с 10 точки и др. При конструкторите БМВ е начело с 30 точки, пред Ферари с 29 точки, Макларън с 28 точки, Уилямс с 10 точки и др.
Състезанието започна изключително драматично. Веднага след изгасването на светофарите втория на старта Маса потегли отлично и дръпна пред спечелилия пол-позишън Кубица. Колата на стартиралия трети Хамилтън тръгна много бавно и британецът изостана още на първия завой чак 10-ти, плътно зад 9-ия Алонсо. Маса поведе убедително следван от 2.Кубица, 3.Райконен, 4.Ковалайнен, 5.Хайдфелд, 6.Трули, 7.Розберг, 8.Уебър, 9.Алонсо, 10.Хамилтън и др.
Още в първата обиколка на "Сахир", се заформи дългоочакваната битка между бишите съотборници в Макларън-Мерцедес - Алонсо и Хамилтън. Във втория тур, Хамилтън атакува Алонсо на първия завой. Испанецът успя да задържи зад себе си Люис и избра по-удобната състезателна линия в завой номер 2. На следващата права преди завой 3, Хамилтън се заби в задницата на Алонсо. Болидът на Макларън остана без предно крило, а в колата на Рено нямаше видими поражения. Изключително странен инцидент, който ще даде повод за множество нови полемики между двамата. Още в същата обиколка Хамилтън излезе на няколко пъти извън трасето. Без предно крило, колата му нямаше никакво притискане към прашната писта. Люис влезе в бокса, сложи нов нос и се върна на трасето едва 18-ти. Алонсо пък продължи без да влиза в пита.
Хейки притискаше "Айсмен", но Кими успя да се откъсне малко напред. На втората обиколка Райконен се доближи плътно до втория Кубица и го изпревари без-проблеми на старт-финалната права. Така от Ферари поведоха в състезанието, а Кубица не можеше да поддържа скоростта на "Черните кончета". В 3-та обиколка Хайдфелд изпревари Ковалайнен и се придвижи на 4-то място. Бътън, Сутил, Култард трябваше да минат през бокса, заради различни повреди. Себастиян Фетел с Торо Росо отпадна след счупено окачване, а Пикет имаше проблеми със скоростната си кутия и в крайна сметка отпадна в средата на надпреварата.
Маса водеше спокойно напред с 5 секунди на Райконен и общо 10 секунди на Кубица. Полякът влезе в бокса в 17-та обиколка за нови гуми първи от лидерите, но мина през една от зоните за сигурност и изостана още по-назад. Кими мина през пита три тура по-късно. Финландецът направи няколко рекордни обиколки, но след спирането си в бокса, Маса отново поведе убедително.
Хайдфелд също поведе за кратко и с малко по-различна стратегия с два стопа, успя да се задържи пред Ковалайнен. Трули се представи отлично шести за Тойота. Италианецът отвори разлика на Уебър, който при първите спирания успя да мине пред Розберг и си спечели седмата позиция.
В средата на състезанието Глок се озова пред Алонсо. Фернандо опита няколко атаки срещу германеца и дори недоволстваше в кокпита. Тимо не му остави шанс, а в последните обиколки Алонсо беше притискан и от Рубенс Барикело. Съотборникът му Дженсън Бътън направи голяма глупост с необмислената си маневра и се блъсна в Култард, като двамата изостанаха много назад в колоната.
Хамилтън успя да изпревари няколко автомобила и се продвижи 15-ти, преди да мине и пред Джанкарло Фисикела (Форс Индия) и Каузки Накаджима с Уилямс в заключителната фаза. Люис нямаше ден и след като изостана още 18-ти след първата обиколка беше изпреварен с един тур от Маса и Райконен. За известно време, изостаналия с една обиколка Хамилтън бе зад Маса и пред Райконен, но показа джентълменско поведение и се отстрани от пътя им.
До финала Маса и Райконен нямаха никакви проблеми и постигнаха за Скудерията двойна победа за първи път този сезон. Следващият старт е за Гран при на Испания на 27 април.
Маса: Не исках да допусна никакви грешки
Победителят в днешното състезание за Гран при на Бахрейн на пистата "Сахир" Фелипе Маса сподели, че е бил много внимателен по време на цялата надпревара и не е искал да допусне нито една грешка, която да застраши първата му позиция.
"Това беше едно много силно състезание за нас, както и вчерашната квалификация. Представянето на Кубица вчера не ни притесни, стартът му не беше добър и аз се възползвах. Началото на състезанието обаче беше тежко, защото имаше разлято масло и за малко да изпусна контрола си върху болида. След това по време на състезанието обаче колата беше много добра. Така и не дадох 100% от възможностите й, защото виждах, че разликата с Кими е чудесна и само се стараех да я поддържам", коментира бразилецът.
Той изрази радостта си, че най-после е стигнал до победата след тежкия старт на сезона за него. "Беше ми доста тежко в тези седмици, но такъв е животът. Не ми е за първи, няма да е и за последен път, когато съм в такава ситуация. Първите две състезания бяха лоши за мен и затова днес не исках да допускам абсолютно никакви грешки. Ако бях карал на лимита, щеше да е рисковано и ненужно. Само си спомнях какво стана на миналото състезание в Малайзия. Тази победа ми дава увереност за бъдещето. Винаги съм бил силен тук, много харесвам тази писта. Очаквам сезонът да бъде много оспорван. Познаваме чудесно пистата в Барселона, дотогава ще има и доста промени в колата. Надяваме се до състезанието в Монако да сме силни и на по-бавните писти. Движим се в правилната посока", сподели той.
Кубица: Радвам се, че се преборих за третото място
Пилотът на БМВ-Заубер Роберт Кубица изкачи баварския тим на върха в класирането при конструкторите, след като се класира на трета позиция в днешната Гран при на Бахрейн. Полякът тръгна от първа позиция, но не направи добър старт и загуби позицията си след първия завой.
"Чувството при стартиране от първа позиция не беше особено различно, единствената разлика беше, че нямаше коли пред мен. Още при формиращата обиколка превъртях твърде много гумите си. Това се повтори и на старта, заради което загубих позицията си от Фелипе Маса", сподели Кубица. "Във втората обиколка на влизане в първи завой стъпих на отломки от счупени детайли и реших, че съм спукал гума и ще трябва да влизам принудително в бокса. Така загубих второто място от Кими. Знаех че трябва да натрупам преднина в първата част от състезанието, за да остана пред Хайдфелд след първия стоп. За щастие успях да се справя и се преборих отново за място на подиума", завърши полякът.
Кими: Труден уикенд, но добър резултат
Световният шампион Кими Райконен сподели, че целият уикенд в Бахрейн е бил много труден за него, затова е доволен от второто място в днешното състезание на пистата "Сахир". С втората си позиция финландецът излезе начело в класирането за световната титла при пилотите.
"Целият уикенд беше доста труден за нас. Не успяхме да изпипаме колата до последните детайли. Въпреки че седмицата беше лоша за нас, все пак сме втори. Водим в шампионата, бързи сме и дано следващия път всичко да е точно. Състезанието беше трудно, но ние сме доволни. При второто спиране в бокса, вече беше ясно, че с Фелипе ще сме първи и втори и реално нямаше смисъл да се състезаваме помежду си. Това е положението - втори съм - труден уикенд, но добър резултат. Проблемът ни е, че правим една силна обиколка, но в следващите не можем да поддържаме нивото. Но такъв е животът. Май никога не съм бил особено щастлив на тази писта. Винаги съм смятал обаче, че истинската част на сезона започва след първите три състезания и съм доволен, че ние влизаме в нея от добра позиция", коментира Райконен.
Алонсо очаква подобрения в Испания
Двукратният световен шампион във Формула 1 Фернандо Алонсо сподели, че се надява на сериозни подобрения в болида на Рено още за следващото състезание от календара в Испания. След 4-о място в Австралия и 8-о в Малайзия, в днешното състезание за Гран при на Бахрейн испанецът трябваше да се задоволи с десето място.
"Мисля, че целият отбор знае колко е важно да се развиваме възможно най-бързо. Защото никой не обича да кара 58 обиколки на десето или единадесето място. Така че всичките ни надежди са насочени към подобрения за Барселона. Ако и там нещата не се получат, ще трябва да започнем да се притесняваме за остатъка от сезона. Не че не очкавахме резултата днес. Знаехме, че няма да сме особено бързи в състезанието и така стартирахме от десета позиция и завършихме десети", коментира испанецът.
Той заяви, че инцидентът му с Люис Хамилтън не е повредил много болида му. "Много малко. Имаше малка повреда на задното крило, но поведението на колата не беше много по-лошо в сравнение с тренировките и квалификацията. Беше почти същото, така че не мисля, че ако го нямаше инцидента, щях да се представя много по-добре", заяви той.
Трули: Тези резултати ни дават тласък за бъдещето
Италианският пилот на Тойота Ярно Трули сподели, че е много щастлив от представянето си в първите състезания за сезона и е убеден, че то ще даде тласък на тима за остатъка от годината. В Австралия Трули отпадна, докато се движеше на шесто място, в Малайзия завърши четвърти, а в днешната надпревара за Гран при на Бахрейн се класира шести. По този начин италианецът вече има толкова точки, колкото спечели за цялата 2007 година.
"Щастлив съм от новото си класиране в топ 6 днес, и за себе си, и за тима, който свърши страхотна работа днес. Завършихме точно зад водещите три отбоа, така че едва ли можехме да очакваме нещо повече от този уикенд. Направих силен старт и успях да спечеля няколко места още на първия завой. За малко бях пресиран от Нико Розберг, но след това състезанието се разви много добре за мен. Балансът на колата беше отличен, знаех, че съм бърз и имах добра стратегия. Представянето на колата беше много добро - и двата ни болида завършиха и изглеждаха много конкурентни. Този резултат ни дава тласък за бъдещето. Сега ще правим тестове в Барселона, за да се подготвим добре за следващото състезание", коментира той.
Съотборникът му Тимо Глок също беше доволен от състезанието, въпреки че остана извън зоната на точките на девето място. "Днес надпреварата беше добра за нас и като цяло съм доволен от колата. Имаше голямо подобрение, съобразени с моя стил на каране, а и аз нагласих някои неща по време на състезанието. Първите няколко обиколки бяха доста интересни с всички тези болиди около мен, които катастрофираха. Беше трудно да изпреваря Алонсо, но в крайна сметка съм доволен, че финиширах. Колата беше наистина добра, сега просто трябва да продължим да работим върху нея", заяви германецът.
Розберг: Не съм доволен от представянето си
Нико Розберг спечели единствената точка за тима на Уилямс днес в Гран при на Бахрейн. Съотборникът му Казуки Накаджима имаше проблеми още в началото на надпреварата, след което се завъртя и се озова в края на колоната. Оттам амбициозният японец се добра до 14-а позиция на финала.
"Успях да се преборя за една точка, която се оказа и единствена днес за нас, но не съм доволен от представянето си. Ситуацията на "Сахир" бе доста тежка заради променливото представяне на гумите и силния вятър", сподели Розберг. "Надявам се на следващото състезание в Барселона да се представим по-добре, въпреки че исторически погледнато то винаги е било тежко за нас", завърши той.
Хамилтън: Предадох целия отбор
Пилотът на Макларън-Мерцедес Люис Хамилтън финишира едва 13-и, на обиколка от победителя Фелипе Маса с Ферари. Британецът потегли ужасно на старта, а във втората обиколка се сблъска с бившия си съотборник Фернандо Алонсо (Рено) и трябваше да влезе допълнително в бокса за ново предно крило.
"Страшно съм разочарован. Чувствам се ужасно за това, че предадох целия отбор. Уикендът не вървеше добре за мен след инцидента по време на петъчните тренировки. Обърках всичко на старта. Не натиснах на време бутона за подготвяне на двигателя в режим за старт. Загубих много позиции, но още имах шанс да се върна в борбата", призна Хамилтън. "Всичко обаче приключи след удара ми с Фернандо. Движех се зад него и минах вдясно, той направи същото и се сблъскахме. Според мен това бе състезателен инцидент без умисъл. Досега всичко за мен във Формула 1 минаваше без никакви проблеми и започнах да си мисля, че нищо не може да ми се случи. До края на шампионата има още много кръгове и съм готов да се боря за титлата", завърши британецът.
Хайдфелд: Радвам се, че бяхме по-бързи от Макларън
След първите три състезания за сезон 2008 преди Формула 1 да пристигне в Европа, тимът на БМВ-Заубер се изкачи на първа позиция в шамионата на конструкторите. Това се случи, след като баварците класираха за трети пореден път свой пилот на подиума. Роберт Кубица и Ник Хайдфелд завършиха надпреварата за Гран при на Бахрейн на трета и четвърта позиция, след като полякът спечели първия пол-позишън в историята на тима.
"Сега, след състезанието, съм много по-щастлив в сравнение с вчера. Четвъртата позиция след трудната квалификация бе максимумът, който можех да направя. Балансът на колата за тази писта не беше този, с който исках да разполагам. Надявам се да не изпитвам такива затруднения повече", сподели Хайдфелд. "Това, че завърших зад моя съотборник, след като стартирах от шеста позиция, а той от първа, е добър резултат. Изпитах голямо удоволствие, когато изпреварих Ярно Трули и след него Хейки Ковалайнен. Видя се, че в Бахрейн разполагахме с по-бърза кола от Макларън", завърши германецът.

- Новини
-
bam-bam написа:ок слагам малоумните очила и почвам да викам САМО БМВ САМО БМВ![]()
ясно секта секта но гледайте малко обективно на нещата
както казах БМВ могат да са само 2ри до момента .. едва ли биха имали сили да се преборят с Ферари за титлите .. но тука взеха и такива изказвния да се пишат .. това е яко УМНО НАЛИ![]()
айде нема нужда да спорим .. има още мнооооого от сезона .. дано да отпадат повече от първите да и Бмв да се качи на стълбичката
п.п. а тфа за последните обиколки .. очаквах да напишеш че ако имаше още 10 обиколки повече можеше и да го мине .. и щех да падна да се хиля .. тука има яко запачи на Ф1![]()
сам знаеш че накрая всеки си жали колата и не иска да се прецака
В момента БМВ е толкова бърз колко са бавни другите 2 ТОП отбора и правят грешки и се прецакват сами
А къде съм писал, че са по-бързи от Ферари? Много си зле.

- Wolf4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
bam-bam написа:
ок слагам малоумните очила и почвам да викам САМО БМВ САМО БМВ![]()
ясно секта секта но гледайте малко обективно на нещата
както казах БМВ могат да са само 2ри до момента .. едва ли биха имали сили да се преборят с Ферари за титлите .. но тука взеха и такива изказвния да се пишат .. това е яко УМНО НАЛИ![]()
айде нема нужда да спорим .. има още мнооооого от сезона .. дано да отпадат повече от първите да и Бмв да се качи на стълбичката
п.п. а тфа за последните обиколки .. очаквах да напишеш че ако имаше още 10 обиколки повече можеше и да го мине .. и щех да падна да се хиля .. тука има яко запачи на Ф1![]()
сам знаеш че накрая всеки си жали колата и не иска да се прецака
В момента БМВ е толкова бърз колко са бавни другите 2 ТОП отбора и правят грешки и се прецакват сами
Принципно си прав, но не съм съвсем съгласен с тезата ти че не можем да победим първите два отбора. На тази писта се видя, че сме по-бързи от Макларън и държим темпото на Ферари, та дори и за да ги гледаме отблизо как печелят. Дори поддържането на темпото им е сериозно развитие и говори за възможности на тима. Колкото до това, дали БМВ са бързи колкото Ферари или Макларън-Мерцедес са бавни ...ами пак се връщам на Сахир - там по-бавните от нас бяха Макларън и Ник хайфелд го доказа в пряко единоборство с Хайки побеждавайки го безапелационно при равни други условия.
Are you M enough...?!
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
His Shadow написа:само не виждам как BMW държаха темпото на Ferrari като не беше така бяха си назад и до доста
няколко секунди назад е нищо!!! тва си е точно темпото...!! ясно беше ,че в пряко единоборство фераретата ще бият ,но ако бяха изостанали бмв-тата с 20-30 сек може и да се говори за изоставане от темпото ,но тва разстояние ,на което беше кубица си е нищо...
- Новини
-
His Shadow написа:само не виждам как BMW държаха темпото на Ferrari като не беше така бяха си назад и до доста
Не си съвсем прав. Да не говорим, че никой не си прави сметката да поставя отбора на БМВ с този на Ферари.
Следя представянето на нашия отбор още от както стана самостоятелен. Изчитам почти всичко, включително интервютата, както и резултатите от тестовете. Преди всеки от сезоните (този е трети), се обявяват целите на отбора за настоящата година. За тази година целта е да се доближи максимално темпото до двата водещи отбора и да се спечели поне едно първо място. Нищо повече, нищо по-малко.
Ако разгледаме миналия сезон, ясно ще видим, че тогава БМВ бяха в образно наречената Б група на шампионата. Борбата беше предимно с Рено за третото място както при конструкторите, така и при пилотите. Разликата между БМВ и двата водещи отбора на финала обикновено беше около 30-40 секунди. Не можехме да се надяваме на нищо повече, но плана за сезона беше изпълнен, дори преизпълнен.
През този сезон обаче нещата стоят по-различен начин. Безспорно сме по-бавни от Ферари но и целта на отбора за сезона не включва да сме по-бързи от тях. По-важното е, че вече сме на нивото на Макларън поне що се отнася в до по-скоростните трасета. Другия момент е, че вече не сме в Б групата на Формулата, а сме сред трите най-бързи отбора. Разликите на финала вече не са по половин минута. В последното състезание разликата между победителя Фелипе Маса и третия - Робер Кубица беше само 4.9 секунди. А разликата с Кими беше мисля около 1.5 секунди. Незнам за теб, но за мен това означава една огромна стъпка напред - можем да поддържаме темпо, близко до това на Ферари и то на скоростна писта, каквато е тази в Бахрейн. За теб това може и нищо да не значи, но за феновете на отбор, който се състезава едва от три сезона, това е меко казано огромна крачка и повод за радост.
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Асен е прав, че сме близо до Ферари но имаме още доста хляб да ядем,Маса и Кими бяха върнали газта в последните обиколки, Финландица настъпа чак когато Кубата стопи под 3 сек.
Като се има предвид старта и обиколките на Поляка след двата пит-стопа ... в едно напечено състезание всички щяхме да проклинаме Кубица!
ПС Липсва лидерския опит и манталитет, но имаме потенциал да не се кахърим на този етап!
За Хамилтън ме е грижа, липсва му Алонсо
на момъка му бягат нещо настройките на болида, миналата година беше лесно Испанеца настройва а той сяда и кара. Ще трябва доста да се потрудят с Хейки!
Като се има предвид старта и обиколките на Поляка след двата пит-стопа ... в едно напечено състезание всички щяхме да проклинаме Кубица!
ПС Липсва лидерския опит и манталитет, но имаме потенциал да не се кахърим на този етап!
За Хамилтън ме е грижа, липсва му Алонсо

Последна промяна Tod на 07 Апр 2008, 20:10, променена общо 1 път
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Тва МакЛарън некога не са били сила - просто на моменти другите им позволиха да са сила
Евала на БМВ направиха най-накрая добра кола,имат пилотите,имат силата да са в челната тройка.Определено предстои интересен шампионат. Да се наслаждаваме!

Евала на БМВ направиха най-накрая добра кола,имат пилотите,имат силата да са в челната тройка.Определено предстои интересен шампионат. Да се наслаждаваме!
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
абе САМО БМВ ко ше спорим ся
треа да сме единни и да се подържаме я ... и само да добавя САМО КИМИ
и Сенка просто се опита да ми кажеш че Кубчето е на нивото на КИМИ щото бил на 1 секунда зад него .. базикаш се нали
просто Кими не беше във форма ... както и МК не бяха и ако проследиш състезанията ще видиш че поради ПРоблеми на някои от 2та ТОП отбора БМВ се качи на стълбичката .. да прогреса им е явен но за момента могат да използват само грешките на първите 2ма и да печелят .. и го правят то се вижда
сега представи си другия случай .. почват БМВ да грешат и да им се троши нещо .. Кими и Маса са си ОК а тъпото Негро земе да кара поне по малко й Хайки влезе в час щот се вижда че хич го няма и какво ще се получи ?
така че за мен просто БМВ в момента са постоянни и това е хубаво за тях но дано не ги урочасам .. но факт е и че другите 2 отбора все нещо им се случва иначе можеби нямаха да имат 3 подиума .. сега кажи че и това не е верно
така че аз бих се радвал като видя БМВ на стълбичката но другите 2 отбора също да нямат проблеми и всичко да е ОК .. тогава бих казал евала
но все пак това е състезание ако няма проблеми ще е скучно това е част от спорта

треа да сме единни и да се подържаме я ... и само да добавя САМО КИМИ

и Сенка просто се опита да ми кажеш че Кубчето е на нивото на КИМИ щото бил на 1 секунда зад него .. базикаш се нали

просто Кими не беше във форма ... както и МК не бяха и ако проследиш състезанията ще видиш че поради ПРоблеми на някои от 2та ТОП отбора БМВ се качи на стълбичката .. да прогреса им е явен но за момента могат да използват само грешките на първите 2ма и да печелят .. и го правят то се вижда

сега представи си другия случай .. почват БМВ да грешат и да им се троши нещо .. Кими и Маса са си ОК а тъпото Негро земе да кара поне по малко й Хайки влезе в час щот се вижда че хич го няма и какво ще се получи ?
така че за мен просто БМВ в момента са постоянни и това е хубаво за тях но дано не ги урочасам .. но факт е и че другите 2 отбора все нещо им се случва иначе можеби нямаха да имат 3 подиума .. сега кажи че и това не е верно

така че аз бих се радвал като видя БМВ на стълбичката но другите 2 отбора също да нямат проблеми и всичко да е ОК .. тогава бих казал евала

но все пак това е състезание ако няма проблеми ще е скучно това е част от спорта

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Алонсо: Не съм намалявал нарочно, за да се ударим с Люис
Отборът на Рено отхвърли появилите се предположения, че пилотът на тима Фернандо Алонсо е натиснал спирачките или е вдигнал крака си от педала на газта точно преди бившия му съотборник от Макларън-Мерцедес Люис Хамилтън да го удари отзад и да разбие предното си крило във втората обиколка на Гран при на Бахрейн.
"Движехме се точно един зад друг и може би той не прецени колко сме близо. След това той удари задното ми крило. Пат Саймънс ми каза за появилите се слуховете, че съм намалил нарочно, за да ударя Хамилтън. Това са пълни глупости, не съм намалявал нарочно. Сега Саймънс ще принтира информацията от телеметрията, за да покажем, че това са лъжи", завърши испанецът.
След надпреварата на пистата "Сахир" Саймънс показа данните от телеметрията, от които явно се вижда, че Фернандо е на пълна газ в сектора, където стана сблъсъкът.
Маса отговори на критиците си на пистата
Инженерът на Ферари Роб Смедли бе толкова щастлив, колкото победителят от Гран при на Бахрейн Фелипе Маса. Той записа изненадваща победа, като остави зад себе си съотборника си и световен шампион Кими Райконен. Досега Фелипе не успя да завърши в първите две надпревари от сезона и състезателаният инженер на бразилецът не скри радостта си.
"Маса беше поставен под голямо напрежение, но се справи по най-добрия начин", призна "Радвам се, че без излишни приказки успя да отговори на всички, които го критикуваха пистата", завърши той.
Доменикали: Кубица ще участва в борбата за титлата
Босът на Ферари Стефано Доменикали смята пилота на БМВ-Заубер Робърт Кубица за един от основните конкуренти за титлата през 2008 г. след фантастичния старт на сезона за поляка. Кубица спечели първия в кариерата си пол-позишън в Бахрейн и се качи за втори пореден път на подиума, след като притискаше през цялото състезание на пистата „Сахир" двамата пилоти на „Скудерия" Фелипе Маса и Кими Райконен.
"Кубица направи стархотно състезание. На подиума той ми сподели, че в първия завой е стъпил на маслено петно, което го е забавило и не е успял да защити позицията си", сподели Доменикали. „Въпреки това темпото, което той и неговият съотборник показаха, беше забележително. БМВ демонстрираха страхотно развитие след зимните тестове и очаквам Роберт да се бори за титлата до края на шампионата", завърши той.
Алонсо: Подиум в Барселона е невъзможен
Фернандо Алонсо заяви след Гран при на Бахрейн, че в момента Рено е едва осми по сила отбор във Формула 1 и класиране на подиума за тях е невъзможно. Испанецът и съотборникът му Нелсон Пикет-младши не успяха да спечелят нито една точка в неделната надпревара на пистата „Сахир", като бразилецът дори не успя да завърши.
Френският тим обяви, че предвижда да направи основни промени по R28 за предстоящата Гран при на Испания.
"Класиране на подиума в Барселона може да бъде само мечта за нас. Това според мен в този етап е невъзможно. Още преди сезона знаехме, че ще бъдем по-бавни от Ферари, Макларън и БМВ, но вече стана явно, че и Тойота, Уилямс, Ред Бул и Хонда са по-бързи от нас", призна Фернандо. "За да достигнем водещите отбори, трябва да стопим една секунда, а това не е правено от никой в историята на Формула 1 за толкова кратко време. Основната ни цел в момента е да се доближим до Тойота", завърши испанецът.
Марио Тайсен: Нямаме право да се отпускаме
Босът на БМВ-Заубер д-р Марио Тайсен заяви, че неговият отбор не трябва да се възгордява от постигнатите резултати до момента. Според германеца за формата, в която се намират баварците, ще може да се съди след Гран при на Испония. Тимът поведе в класирането при конструкторите, след трите поредни подиума за него, а Ник Хайдфелд е на втора позиция при пилотите. До състезанието в Барселона има три седмици, които според Тайсен са достатъчни статуквото в челото да се промени, заради което темпото на развитие на F1.08 не трябва да бъде задържано.
"Следващото състезание ще бъде много интересно по две причини. Едната е, че пистата в Барселона е много специфична и трудна, а втората е, че всички отбори ще имат подготвени много подобрения специално за това състезание", сподели Тайсен. „По тези причини след него ще можем да оценим къде се намираме спрямо преките ни конкуренти", завърши германецът.

57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани