Пежо 1,9д или Вектра 1,7Тд
Модератор: Общи модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Любо, не се разправяй с дизелови Опели! Ако не искаш да правиш скоростни отсечки, вземай Пежото!
1. Доста по-добра возия от Вектрата (нали ти трябва за дълъг път предимно)
2. Надежден мотор - това няма какво да го коментирам,ако искаш ще ти разкажа на лс за този мотор на Пежо, доста съм го експлоатирал. А опел с добър дизел до 2001г. няма!
3.Ламарини - тук също е излишен коментара (моето пежо е на 18г, доста надрано, но ръжда няма освен на самите драскотини).
4. Поддръжка - колите са от две различни поколения (независимо дали пежото е 405 или 306), което веднага означава,че вектрата ще е по-скъпа. Говорил съм с бакшиши с вектри и самите те твърдят,че колата е скъпа за поддръжка, а едва ли някой знае по-добре от тях.
При равни други условия (екстри) - няма какво да се чудиш - вземай Пежото и няма да съжаляваш. Пък и ще имаш две коли,което с изключение на застраховките и данъците, винаги си е предимство! А с дизелчето ще отскачаш и по-често за сбирки в София
1. Доста по-добра возия от Вектрата (нали ти трябва за дълъг път предимно)
2. Надежден мотор - това няма какво да го коментирам,ако искаш ще ти разкажа на лс за този мотор на Пежо, доста съм го експлоатирал. А опел с добър дизел до 2001г. няма!
3.Ламарини - тук също е излишен коментара (моето пежо е на 18г, доста надрано, но ръжда няма освен на самите драскотини).
4. Поддръжка - колите са от две различни поколения (независимо дали пежото е 405 или 306), което веднага означава,че вектрата ще е по-скъпа. Говорил съм с бакшиши с вектри и самите те твърдят,че колата е скъпа за поддръжка, а едва ли някой знае по-добре от тях.
При равни други условия (екстри) - няма какво да се чудиш - вземай Пежото и няма да съжаляваш. Пък и ще имаш две коли,което с изключение на застраховките и данъците, винаги си е предимство! А с дизелчето ще отскачаш и по-често за сбирки в София

Never mistake motion for action...
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
труден иzбор наистина ,по принцип и аz предпо4итам Пежото,но някой каzа 4е имали хубава воzия е сте ме иzвинявате ама се воzих в Пежо 607 пък несто не ме впе4атли една zапаzена е34 воzи по хубаво въпреки 10те годинки раzлика,но меzду теzи две коли бих вzел по zапаzената,а ако са в едно и състо състояние Пежото
Колокото до раzхода едвали е много голяма раzликата меzду двете коли.(не вярвам да е пове4е от 0.5л)
Колокото до раzхода едвали е много голяма раzликата меzду двете коли.(не вярвам да е пове4е от 0.5л)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Вчера бях писал по въпроса, но не знам защо мнението ми не излезе във форума. Както и да е. Както някой по-горе отбеляза двете коли са от различни поколения. Пежото е морално остаряло спрямо вектрата - все пак се произвежда някъде от края на 80-те, а вектра "Б" е от '96. В конкретния случай аз бих избрал вектрата. По-друго би било положението ако пежото беше 406..., но тогава и цените щяха да са съизмерими.
А и в крайна сметка за какво ти е автопарк?
А и в крайна сметка за какво ти е автопарк?
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
еми за опела съм...не знам старо ми се вижда пежото
не знам абе поначало дизели от преди 2000 не обичам
а според мен форд ескорт 1,7 не е ли добре?наскоро един приятел си взе..колко скоро преди около 2-3 дена.не знам.външно е много запазена.вътре си е ок.и върви.периода през който я има засега е нищо но пък грам пушек няма,нито вибрации и тракане.


а според мен форд ескорт 1,7 не е ли добре?наскоро един приятел си взе..колко скоро преди около 2-3 дена.не знам.външно е много запазена.вътре си е ок.и върви.периода през който я има засега е нищо но пък грам пушек няма,нито вибрации и тракане.


8.32
- DILDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е30;Е65
- Мечтае да кара: Е30
Твърдо съм за пежото. Подръжката му е евтина и лесна и ако съдя по нашите(Партнер VTC и 205 1.8Д) то 405 ще върви добре - като за дизел де....
Ако е от тия дето ги правят в Испания (а то май други няма) тепърва ще започват проблемите .....гният много ел. инсталацията здава багажа ....и много други проблеми ....а бе 4 букви ФОРД
PIONEER написа:а според мен форд ескорт 1,7 не е ли добре?наскоро един приятел си взе..колко скоро преди около 2-3 дена.не знам.външно е много запазена.вътре си е ок.и върви.периода през който я има засега е нищо но пък грам пушек няма,нито вибрации и тракане.
Ако е от тия дето ги правят в Испания (а то май други няма) тепърва ще започват проблемите .....гният много ел. инсталацията здава багажа ....и много други проблеми ....а бе 4 букви ФОРД
- DILDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е30;Е65
- Мечтае да кара: Е30
Твърдо съм за пежото. Подръжката му е евтина и лесна и ако съдя по нашите(Партнер VTC и 205 1.8Д) то 405 ще върви добре - като за дизел де....
Ако е от тия дето ги правят в Испания (а то май други няма) тепърва ще започват проблемите .....гният много ел. инсталацията здава багажа ....и много други проблеми ....а бе 4 букви ФОРД
PIONEER написа:а според мен форд ескорт 1,7 не е ли добре?наскоро един приятел си взе..колко скоро преди около 2-3 дена.не знам.външно е много запазена.вътре си е ок.и върви.периода през който я има засега е нищо но пък грам пушек няма,нито вибрации и тракане.
Ако е от тия дето ги правят в Испания (а то май други няма) тепърва ще започват проблемите .....гният много ел. инсталацията здава багажа ....и много други проблеми ....а бе 4 букви ФОРД
D_I_D_O написа:Ако е от тия дето ги правят в Испания (а то май други няма) тепърва ще започват проблемите .....гният много ел. инсталацията здава багажа ....и много други проблеми ....а бе 4 букви ФОРД
Аз доколкото знам ескортите се правят в Кьолн(Германия), фиестите и галакси се правят в Испания, а мондео в Германия и Белгия
- DILDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е30;Е65
- Мечтае да кара: Е30
А тоя ескорт на колегата на баща ми 100% не е правен в Кьолн .То е***и недъгавата кола пода се продъни като седна един 110 кг майстор .Ама айде стига че отидохме малко
.

- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
D_I_D_O написа:
Ако е от тия дето ги правят в Испания (а то май други няма) тепърва ще започват проблемите .....гният много ел. инсталацията здава багажа ....и много други проблеми ....а бе 4 букви ФОРД
ами да ти кажа не знам каде е правен ама мене ме радва като колица.май за ел.инсталацията си прав.не че се прецаква ама е малко претенциозна.гниене няма.освен ако не караш някой блъснат контейнер набор '88,'89.в моделите преди подобренията е малко кофти сравнено с астра ама карай.на вуйчо е 1994 1,8i 16v-ракета си е.комби-има място за музика




8.32
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Аз имам пежо 309д 87-ма и астра 1,7тди 95-та така, че мнението ми е абсолутно безпристрастно.
Пежото го карам от 95-та ,а астрата от около 5 месеца.
Ще ти изброя плусовете и минусите на двете коли а ти прецени сам.
Пежо +/-
По нисък разход(извънградско5/100, градско 7,5/100), по добра динамика (пежото ускорява добре от 1800 нагоре а астрата от 3000 нагире), на гонки около 400 метра пежото бие, добри конструкторски решения, евтина подръжка, невероятно здрав мотор(Без масло и вода правя бърн аут и все още се движи)
Минусите са: лошо поведение на пътя , слабо окачване, трудно се намират читави части по окачването , говорим за втора употреба, тънки ламарини, по висок шум в купето
Астра+/-
По добро поведение на пътя, по хубав дизаин(сравнявам 309 87-ма с астра 95-та) , повече екстри, по добра возия
Минуси: слаби тенекии, много и все глупави конструкторски решения, лоша динамика особено в ниските, капризен мотор, (незнам защо мислите ,че исузу е по добра марка от пежо),по -висок разход, скупи части
моят избор е пежото
Съвети при огледа на пежото: гледаи да е с нафтова помпа "Бош", колелата на задния мост да са прави ,а не разкрачени в долния край.
Пежото го карам от 95-та ,а астрата от около 5 месеца.
Ще ти изброя плусовете и минусите на двете коли а ти прецени сам.
Пежо +/-
По нисък разход(извънградско5/100, градско 7,5/100), по добра динамика (пежото ускорява добре от 1800 нагоре а астрата от 3000 нагире), на гонки около 400 метра пежото бие, добри конструкторски решения, евтина подръжка, невероятно здрав мотор(Без масло и вода правя бърн аут и все още се движи)
Минусите са: лошо поведение на пътя , слабо окачване, трудно се намират читави части по окачването , говорим за втора употреба, тънки ламарини, по висок шум в купето
Астра+/-
По добро поведение на пътя, по хубав дизаин(сравнявам 309 87-ма с астра 95-та) , повече екстри, по добра возия
Минуси: слаби тенекии, много и все глупави конструкторски решения, лоша динамика особено в ниските, капризен мотор, (незнам защо мислите ,че исузу е по добра марка от пежо),по -висок разход, скупи части
моят избор е пежото
Съвети при огледа на пежото: гледаи да е с нафтова помпа "Бош", колелата на задния мост да са прави ,а не разкрачени в долния край.
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани