Филтър за картерни газове - бензин!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Филтър за картерни газове - бензин!!!

Мнение от zAcK » 10 Апр 2008, 15:53

Дойде ред и аз да карам Е39 и почват и проблемите :D
Имам следната грижа. На празен ход работи неравномерно и
понякога като подам рязко газ на по-малка понякога придърпва.
Ходих в Юве на диагностика и след дълго диагностициране ми
казаха че са водачи на клапаните :confused: Човека там ми каза
че мога да си карам ама ще е добре да и направя ремонт :help:
Около 1000 - 1500 лева щял да струва. Някой да дава съвет
ко да прая и дали наистина проблема е там, че нещо :confused:
Иначе колата си върви доста прилично, разхода и е доста добър,
върви добре и и навъртях 1500 км не знам. Много се дразня като
има няква грижа и искам да е перфектна така че помагайте :help:
Последна промяна zAcK на 11 Юли 2012, 11:52, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525 TDS

Мнение от ben_g » 10 Апр 2008, 16:25

Колега - моят съвт към теб е по добре да отидеш на още едно две места за диагностика да ти направят - примерно Дару/Камор - за да видиш дали ще се потвърдят нещата. Тогава вече ще знаеш какво да правиш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 10 Апр 2008, 16:43

...и мен ме съмнява тази диагноза :roll:
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 10 Апр 2008, 17:38

Ко стана с ламбда сондата ве не е ли от нея. Защо не отиде там при човека на Сашо бе алкохолен фен :mhihi: . 1500лв :roll: баси майката.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 10 Апр 2008, 20:08

:confused: Днеска много странен случай. Спирам на една бариара
по нагорнището, тръгвам на полусъединител и взе да придърпва :confused:
Давам газ и втора и продължава да придърпва. Спрях загасих, запалих и сичко
беше наред :confused: :shock: Луда работа. Това сега като са замисля
май преди 1000 км. пак ми се случи :help:

Може ли това да е от датчика на коляновия или нещо подобно,
че не ща да ми отворят двигателя и да ми кажат после я смени ей тва
тука за 2 мин и сичко ще се оправи :help:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от ceco_81 » 11 Апр 2008, 9:36

Колега, отиди да ти проверят мембраната на маслените пари. Ако е от нея цената и е около 100 лв. Аз имах същите симптоми до преди 3-4 дни. Смениха ми я и всичко си е на ред сега. Успех!
BMW E39 - 520i

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 11 Апр 2008, 9:54

Не е датчик - нито на колянов нито на разпределителен вал от тях не иска да запали въобще.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 11 Апр 2008, 10:13

авеее водачи на клапаните на тоя двг я им кажи да си ремонтират жигулитата нещо по ел-а и вакумите ще се окаже

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 11 Апр 2008, 11:13

spacepl написа:Не е датчик - нито на колянов нито на разпределителен вал от тях не иска да запали въобще.
Колега грешиш много,точно от това може да е ,и аз го имах този проблем има тема по въпроса ,прочети я и ще ти стане много ясно ,успех :winky:
Нищо лично ,Просто бизнес !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 11 Апр 2008, 11:39

Те тия от ЮВЕ май много ги влекат тея водачи на клапаните :)

преди 2-3 години с Е30-ката като ходих на "диагностика" там преди да си направя пълен основен ремонт, че не вървеше нещо и гореше пак диагнозата им беше водачи на клапаните :shock:

Той мотора беше за основен ремонт, дебитомера не ставаше и т.н. и т.н. ама те си знаят тяхното - водачи на клапаните :D
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 11 Апр 2008, 12:04

Мдааа. Кой ги знае как искат да ме изгърбят копелетата. Че и 50 лева за
диагностика ми зеха :evil:
Бастуни с бастуни.
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 11 Апр 2008, 13:27

spacepl написа:Не е датчик - нито на колянов нито на разпределителен вал от тях не иска да запали въобще.

Това въобще не е вярно :!:
аз карах 3000 км с изгорял датчик на разпределителния ,освен с 5 литра разход нагоре и малко загуба на мощност други симптоми нямаше

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 11 Апр 2008, 13:56

shnitzera написа:
spacepl написа:Не е датчик - нито на колянов нито на разпределителен вал от тях не иска да запали въобще.

това въобще не е вярно :!:
аз карах 3000 км с изгорял датчик на разпределителния ,освен с 5 литра разход нагоре и малко загуба на мощност други симптоми нямаше


Ами щото май датчиците са 2 :roll: затова ;)
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 13 Апр 2008, 23:40

Почисти си регулатора за празен ход

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 14 Апр 2008, 0:04

shnitzera написа:
spacepl написа:Не е датчик - нито на колянов нито на разпределителен вал от тях не иска да запали въобще.

това въобще не е вярно :!:
аз карах 3000 км с изгорял датчик на разпределителния ,освен с 5 литра разход нагоре и малко загуба на мощност други симптоми нямаше



оф може ........ ама я само за проба му дръпни буксата изпод колекторите да те видя как ще запалиш пък ела после ми приказвай. Най-често срещания проблем на този и на коляновия датчик е това че вътре им изгарят изолациите на кабелите и започват да окъсяват и на моменти колата почва да гасне в движение или да не ще да запали изобщо - ремонта е пускане на нови силиконови високотемпературни кабели от датчика до буксата

п.с. всички таиминги на останалите 5 цилиндъра за впръскване, искра и други такива се определят от първи цилиндър, а точи датчик и онзи на коляновия вал казват на компа какво е положението на блока и на главата за първи цилиндър

тва ти го казвам от опит - възможно е и да има някакво средно положение при което сигнала от датчика да е много слаб или нещо подобно и колата да пали ама да не върви добре ... знам ли , но със сигурност при изваден такъв датчик (или окъсил) не можеш да запалиш по никакъв начин

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook