WTF?
Модератор: Общи модератори
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
WTF?
АутоБилд Германя от петък, 16.07: BMW викат 20000 (  ) модела М3 обратно в сервиzите. Причината е лагер на коляновия вал, който може да причини тотална Щета на двигателя.
 ) модела М3 обратно в сервиzите. Причината е лагер на коляновия вал, който може да причини тотална Щета на двигателя.
Моята гледна точка: факт е, че в наШе време всяка фирмата проиzводителя има във всяка една кола иzлиzаЩа от фабриката не повече от 30-40% участие - останалото са части от фирми специалzирали се в областта си и всичко е иzградено на just in sequence. Пример са фирма БРОСЕ проиzвеждаЩи механиката zа движене на седалките + целият механиzъм zа вдигалето и свалянето на проzорците *zа всички немски автомобили*. Така погледнато може да се предположи, че тоzи лагер е от някоя друга фирма и БМВ нямат пряко вина zа това. От друга страна тоzи двигател е много пъти по-истински от един сток и се предполага, че греШки не може да има...
			
		 ) модела М3 обратно в сервиzите. Причината е лагер на коляновия вал, който може да причини тотална Щета на двигателя.
 ) модела М3 обратно в сервиzите. Причината е лагер на коляновия вал, който може да причини тотална Щета на двигателя.
Моята гледна точка: факт е, че в наШе време всяка фирмата проиzводителя има във всяка една кола иzлиzаЩа от фабриката не повече от 30-40% участие - останалото са части от фирми специалzирали се в областта си и всичко е иzградено на just in sequence. Пример са фирма БРОСЕ проиzвеждаЩи механиката zа движене на седалките + целият механиzъм zа вдигалето и свалянето на проzорците *zа всички немски автомобили*. Така погледнато може да се предположи, че тоzи лагер е от някоя друга фирма и БМВ нямат пряко вина zа това. От друга страна тоzи двигател е много пъти по-истински от един сток и се предполага, че греШки не може да има...
този проблем със е46 м3 е известен доста отдавна и засяга само първата година м3 общо взето... общото мнение е че не толкова лагера е виновен колкото недоброто мазане там... явно публичното пространство най-накрая е вдигнало достатъчно шум че бмв да признае че дефекта съществува и да тръгне да го поправя  
какво пък- всеки прави грешки.. техническия прогрес изисква жертви
			 
какво пък- всеки прави грешки.. техническия прогрес изисква жертви

алекс
трабант 601с
разни други возила
		трабант 601с
разни други возила
- Leon
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	






 Или неЩо не те раzбрах какво имаШ предвид!?
 Или неЩо не те раzбрах какво имаШ предвид!?  
 имах предвид, че 20 000 Е46 М3-ки за recall ми се струва прекалено голяма цифра!!! При положение, че BMW AG цитира 20 000 продадени М5ци като цифра от всички поколения на автомобила ...
 имах предвид, че 20 000 Е46 М3-ки за recall ми се струва прекалено голяма цифра!!! При положение, че BMW AG цитира 20 000 продадени М5ци като цифра от всички поколения на автомобила ... 
