Висок октан и ъгъл на предварение
Модератор: bum_bum
68 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
Ако държите да си изясните някои основни положения за детонациите, преди да продължавате спора, може да прочетете примерно това:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=4495
... не че е напълно достоверно, но е много по-близо до истината от несвързаните глупости, които се пишат дотук.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=4495
... не че е напълно достоверно, но е много по-близо до истината от несвързаните глупости, които се пишат дотук.
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
High octane gasoline burns slower than low octane gasoline. The slow burn prevents engine knock when
cylinder pressures are high.
това пише в ПДФ ама не съм съгласен!!!!!!!!!!!!!!!
ако това е така(както в пдф-а КОЛЕГИ ВИЕ СТЕ ПРАВИ И СЕ ИЗВИНЯВАМ ЗА ВСИЧКО,НО ЗА МЕН ВИСОКООКТАНОВИЯ БЕНЗИН ГОРИ ПО-БЪРЗО И ОТТАМ ИЗХОЖДАМ С МОЯТА ЛОГИКА)
Утре ще отскоча до ТУ Варна и ще говоря за това с някой преподавател инжинер или там още каквото е!!!
Пак ви казвам аз съм на мнение ,че 98 гори по-бързо от 95!!!
cylinder pressures are high.
това пише в ПДФ ама не съм съгласен!!!!!!!!!!!!!!!
ако това е така(както в пдф-а КОЛЕГИ ВИЕ СТЕ ПРАВИ И СЕ ИЗВИНЯВАМ ЗА ВСИЧКО,НО ЗА МЕН ВИСОКООКТАНОВИЯ БЕНЗИН ГОРИ ПО-БЪРЗО И ОТТАМ ИЗХОЖДАМ С МОЯТА ЛОГИКА)
Утре ще отскоча до ТУ Варна и ще говоря за това с някой преподавател инжинер или там още каквото е!!!
Пак ви казвам аз съм на мнение ,че 98 гори по-бързо от 95!!!
- valerio1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335i
- Мечтае да кара: CL 63 AMG
- Детайли за колата: открадната :)
mx13 написа:High octane gasoline burns slower than low octane gasoline. The slow burn prevents engine knock when
cylinder pressures are high.
това пише в ПДФ ама не съм съгласен!!!!!!!!!!!!!!!
ако това е така(както в пдф-а КОЛЕГИ ВИЕ СТЕ ПРАВИ И СЕ ИЗВИНЯВАМ ЗА ВСИЧКО,НО ЗА МЕН ВИСОКООКТАНОВИЯ БЕНЗИН ГОРИ ПО-БЪРЗО И ОТТАМ ИЗХОЖДАМ С МОЯТА ЛОГИКА)
Утре ще отскоча до ТУ Варна и ще говоря за това с някой преподавател инжинер или там още каквото е!!!
Пак ви казвам аз съм на мнение ,че 98 гори по-бързо от 95!!!
еми, нали, ако високия октан гори по-бързо, т.е. се пали по-лесно, то тогава ako го компресираш повече, ще се запали... повече налягане = повече температура...хич недей да питаш никой, тва е ясно, пиши в google и гледай.
Момчета, много се радвам, че сте готови да споделяте мнения, все пак успях да си отговоря на въпроса, заради които постнах темата. В спора се ражда истината беше казал някои. Обаче, както казах в началото имам и друг въпрос, които следва от първия:



Та, ако високия октан е предназначен за двигатели с висока степен на компресия, за да се избегнат ранни детонации, то тогава каква степен се счита за висока? 11:1 висока степен ли е и според вас i какъв бензин изисква?
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
valerio1 написа:mx13 написа:High octane gasoline burns slower than low octane gasoline. The slow burn prevents engine knock when
cylinder pressures are high.
това пише в ПДФ ама не съм съгласен!!!!!!!!!!!!!!!
ако това е така(както в пдф-а КОЛЕГИ ВИЕ СТЕ ПРАВИ И СЕ ИЗВИНЯВАМ ЗА ВСИЧКО,НО ЗА МЕН ВИСОКООКТАНОВИЯ БЕНЗИН ГОРИ ПО-БЪРЗО И ОТТАМ ИЗХОЖДАМ С МОЯТА ЛОГИКА)
Утре ще отскоча до ТУ Варна и ще говоря за това с някой преподавател инжинер или там още каквото е!!!
Пак ви казвам аз съм на мнение ,че 98 гори по-бързо от 95!!!
еми, нали, ако високия октан гори по-бързо, т.е. се пали по-лесно, то тогава ako го компресираш повече, ще се запали... повече налягане = повече температура...хич недей да питаш никой, тва е ясно, пиши в google и гледай.
Момчета, много се радвам, че сте готови да споделяте мнения, все пак успях да си отговоря на въпроса, заради които постнах темата. В спора се ражда истината беше казал някои. Обаче, както казах в началото имам и друг въпрос, които следва от първия:![]()
![]()
![]()
Та, ако високия октан е предназначен за двигатели с висока степен на компресия, за да се избегнат ранни детонации, то тогава каква степен се счита за висока? 11:1 висока степен ли е и според вас i какъв бензин изисква?
колега според мен двете неща които ти отуждествяваш са различни,скоростта на горене е различно от времето а запалване!!!!
спорвед мен 98 гори по-бързо от 95 но се самозаплава по-трудно!!!!
- valerio1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335i
- Мечтае да кара: CL 63 AMG
- Детайли за колата: открадната :)
ludiagsm написа:98 и ако имаш възможност пипни аванса от някъде , разкажи за колата ти дай малко инфо
ми, глеи сега:
ваносче, sys chip, mn съм доволен и да ти кажа, май се усеща 98, аз затва и пуснах темата, исках да си го обясня научно...а може и да е защото в БГ 98 е некъде 95, та затва
иначе, кво да пипаш аванса, той компютъра с времето сам си го настройва, и постепенно увеличава ъгъла, като усети детонацийка, си го връща
P.P. Малко закачка да ви дам:
Пример: мойта каляска M50B20 по каталог е с 11:1 и производителят и дава 95, а Ferrari Fiorano GTB599 е с компресия 11,2:1 и едва ли го дават да се кара с 95

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
аха ами карай си с 98 когато имаш възможност и тва е, един приятел наскоро сподели че 320-ка като твойта,но със 4ип с по-агресивен аванс и специален бензин давала много добри резултати ако 4е аз редовно плюя по м50б20 все пак има на4ин и тоя матор горе долу да тръгне като хоратаvalerio1 написа:ludiagsm написа:98 и ако имаш възможност пипни аванса от някъде , разкажи за колата ти дай малко инфо
ми, глеи сега:
ваносче, sys chip, mn съм доволен и да ти кажа, май се усеща 98, аз затва и пуснах темата, исках да си го обясня научно...а може и да е защото в БГ 98 е некъде 95, та затва
иначе, кво да пипаш аванса, той компютъра с времето сам си го настройва, и постепенно увеличава ъгъла, като усети детонацийка, си го връща
P.P. Малко закачка да ви дам:
Пример: мойта каляска M50B20 по каталог е с 11:1 и производителят и дава 95, а Ferrari Fiorano GTB599 е с компресия 11,2:1 и едва ли го дават да се кара с 95
- valerio1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335i
- Мечтае да кара: CL 63 AMG
- Детайли за колата: открадната :)
ludiagsm написа:аха ами карай си с 98 когато имаш възможност и тва е, един приятел наскоро сподели че 320-ка като твойта,но със 4ип с по-агресивен аванс и специален бензин давала много добри резултати ако 4е аз редовно плюя по м50б20 все пак има на4ин и тоя матор горе долу да тръгне като хоратаvalerio1 написа:ludiagsm написа:98 и ако имаш възможност пипни аванса от някъде , разкажи за колата ти дай малко инфо
ми, глеи сега:
ваносче, sys chip, mn съм доволен и да ти кажа, май се усеща 98, аз затва и пуснах темата, исках да си го обясня научно...а може и да е защото в БГ 98 е некъде 95, та затва
иначе, кво да пипаш аванса, той компютъра с времето сам си го настройва, и постепенно увеличава ъгъла, като усети детонацийка, си го връща
P.P. Малко закачка да ви дам:
Пример: мойта каляска M50B20 по каталог е с 11:1 и производителят и дава 95, а Ferrari Fiorano GTB599 е с компресия 11,2:1 и едва ли го дават да се кара с 95
абе, да ти кажа, умрел е.. ма, зависи с кво го сравняваш

а и да ти кажа, не мисля, че за тия пари можеш да си намериш по-голяма бегачка, нали се сещаш, акцизи ала-бала...
Иначе, след чипа, пфууу, направо събудихме звяра. Още не съм я засичал, ама се надявам 100 да ги направи за 8 sec. А и разхода намяла сравнително, вече климатика като го пусна, почти не го усещам, да не говорим, че вече се дзвери още в ниските обороти, а пък над 3500 оборота - не издържа.
Така че, ако някои се чуди дали да слага - хич да не се чуди...
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
ludiagsm написа:mx13 написа:ludiagsm написа:
да ама 98 гори по-бавно и равномернопо то4но разпалва се по-бавно и равномерно
![]()
![]()
АБЕ ТИ ИСКАШ ДА КАЖЕШ ЧЕ ПО-ВИСОКООКТАНИЯ БЕНЗИН ГОРИ ПО-БАВНО!!!!!!!!
ХОДИ СЕ ХВЪРЛИ ОТ НЯКОЙ МОСТ!!!!!
АМИ КАРАЙ С 68 ТОГАВА!!!!
ЩЕ ТИ ИДВА МНОГО ПО-БЪРЗО ЕНЕРГИЯТА КОЕТО ЩЕ ДОВЕДЕ ДО МНОГО ПОВЕЧЕ МОЩ
небе чети книжки ето ти един линк който открих за 2 минути в гугъл моля те прочети го ако можеш ,за да осъзнаеш колко си заблуден и какви простотии пишеш на хората ето тук е наи първия pdf http://www.google.com/search?hl=bg&rls= ... ne&spell=1
да и малко по-надолу има и линк към how stuff works там се казва доста красноречиво:
The octane rating of gasoline tells you how much the fuel can be compressed before it spontaneously ignites. When gas ignites by compression rather than because of the spark from the spark plug, it causes knocking in the engine. Knocking can damage an engine, so it is not something you want to have happening.
мисля че всеки вече може да си направи изводите от тука на сетне....
valerio1 написа:а и да ти кажа, не мисля, че за тия пари можеш да си намериш по-голяма бегачка, нали се сещаш, акцизи ала-бала...
Иначе, след чипа, пфууу, направо събудихме звяра. Още не съм я засичал, ама се надявам 100 да ги направи за 8 sec. А и разхода намяла сравнително, вече климатика като го пусна, почти не го усещам, да не говорим, че вече се дзвери още в ниските обороти, а пък над 3500 оборота - не издържа.
Така че, ако някои се чуди дали да слага - хич да не се чуди...
Бах тоя чип


Само ми е интересно как така реши че за тея пари не можеш да си земеш по-голяма бегачка. Верно шасито позволява тунинг, но оригинално има десетки коли, които са по-евтини и вървят много повече ... наскоро си докарах една мазда мх3 1.8 V6 24V ... легна ми 2200лв със серво, абс, пълен ел. пакет, джанти и т.н. С нея такива 20ки ги превръщам в прашинки на огледалото за задно виждане

R1cerBoy написа:Само ми е интересно как така реши че за тея пари не можеш да си земеш по-голяма бегачка. Верно шасито позволява тунинг, но оригинално има десетки коли, които са по-евтини и вървят много повече ... наскоро си докарах една мазда мх3 1.8 V6 24V ... легна ми 2200лв със серво, абс, пълен ел. пакет, джанти и т.н. С нея такива 20ки ги превръщам в прашинки на огледалото за задно виждане
Ти ся що им викаш коли на тях


- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
R1cerBoy написа:valerio1 написа:а и да ти кажа, не мисля, че за тия пари можеш да си намериш по-голяма бегачка, нали се сещаш, акцизи ала-бала...
Иначе, след чипа, пфууу, направо събудихме звяра. Още не съм я засичал, ама се надявам 100 да ги направи за 8 sec. А и разхода намяла сравнително, вече климатика като го пусна, почти не го усещам, да не говорим, че вече се дзвери още в ниските обороти, а пък над 3500 оборота - не издържа.
Така че, ако някои се чуди дали да слага - хич да не се чуди...
Бах тоя чипот 10 на 8 секунди
Само ми е интересно как така реши че за тея пари не можеш да си земеш по-голяма бегачка. Верно шасито позволява тунинг, но оригинално има десетки коли, които са по-евтини и вървят много повече ... наскоро си докарах една мазда мх3 1.8 V6 24V ... легна ми 2200лв със серво, абс, пълен ел. пакет, джанти и т.н. С нея такива 20ки ги превръщам в прашинки на огледалото за задно виждане
Маз(д)га рулллз




НЕВОЛЯТА УЧИ........




68 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани