tds - Охладителна система - ремонти...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 24 Юни 2008, 18:54

dinozab написа:
Vlados написа:Да се върнем на темата - днес закачиха печката на комп - не показа нито една грешка. Покарах по малките улички в най-голямата жега и само на втора. Като спрях след 30 мин. маркучите се бяха втвърдили, а като отхлабих винта за обезвъздушаване илзязоха бая мехурчета. Кат оги изпуснах, пак омекнаха маркучите.
А и за малко да забравя най-важното: Радиатора започна да стопля отдясно. Проблема с перката обаче остава. Ще има нови датчици...

А де го видя тоя винт за обезвъздушаване :roll:


Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 24 Юни 2008, 19:59

Има и един на радиатора,но е с главата на долу.Колега казах ти да отвиеш по- студеното съединение за да не търсиш пробката на радиатора,а ти имаш въздух в него...и виското да върти и ел.перката ще се къса,пак няма да се охлажда хубаво.Обезвъздуши си първо хубаво с-мата ,а после търси проблема другаде ако го има

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 27 Юни 2008, 15:13

Мисля, че вече нямам въздух (или е малко). Маркуча, който излиза от термостата и десния край на радиатора вече си се стоплят добре. Обаче проблема с перката на климатика остава - като стигне нормалната температура, включва втора скорост и се готви за излитане, докато не я изгася и не постои да изстине. Сега търся датчик, но в магазина по номера, който ми е дал dinozab ми излиза датчик за лампата при прегряване.
dinozab дай ми номерата на трите датчика или кажи от къде да ги извадя, та да ги проверя всите...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 29 Юни 2008, 14:37

Vlados написа:Мисля, че вече нямам въздух (или е малко). Маркуча, който излиза от термостата и десния край на радиатора вече си се стоплят добре. Обаче проблема с перката на климатика остава - като стигне нормалната температура, включва втора скорост и се готви за излитане, докато не я изгася и не постои да изстине. Сега търся датчик, но в магазина по номера, който ми е дал dinozab ми излиза датчик за лампата при прегряване.
dinozab дай ми номерата на трите датчика или кажи от къде да ги извадя, та да ги проверя всите...


Здрасти, в крайна сметка какво се оказа? И вече колата на шест ли е?

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 29 Юни 2008, 15:04

Peter Angelov написа:
Vlados написа:Мисля, че вече нямам въздух (или е малко). Маркуча, който излиза от термостата и десния край на радиатора вече си се стоплят добре. Обаче проблема с перката на климатика остава - като стигне нормалната температура, включва втора скорост и се готви за излитане, докато не я изгася и не постои да изстине. Сега търся датчик, но в магазина по номера, който ми е дал dinozab ми излиза датчик за лампата при прегряване.
dinozab дай ми номерата на трите датчика или кажи от къде да ги извадя, та да ги проверя всите...


Здрасти, в крайна сметка какво се оказа? И вече колата на шест ли е?

Чакам отговор от dinozab за номера на датчика и ще ходя да го взема.
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 30 Юни 2008, 9:40

Vlados написа:
Peter Angelov написа:
Vlados написа:Мисля, че вече нямам въздух (или е малко). Маркуча, който излиза от термостата и десния край на радиатора вече си се стоплят добре. Обаче проблема с перката на климатика остава - като стигне нормалната температура, включва втора скорост и се готви за излитане, докато не я изгася и не постои да изстине. Сега търся датчик, но в магазина по номера, който ми е дал dinozab ми излиза датчик за лампата при прегряване.
dinozab дай ми номерата на трите датчика или кажи от къде да ги извадя, та да ги проверя всите...


Здрасти, в крайна сметка какво се оказа? И вече колата на шест ли е?

Чакам отговор от dinozab за номера на датчика и ще ходя да го взема.

Мисля че ти дадох същия номер но ето това е номера на датчика на 100% съм сигорен :arrow: 12 63 2 243 815.Незнам кви са тия работи къде ти ги казват и ква е тая лампа за прегряване :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 30 Юни 2008, 12:50

Номенклатурен номер : 12632243815
Описание : ТEMПЕРАТУРЕН ДАТЧИК 101 CEL.
Ед.цена (с ДДС) : 39.96 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Маи не е лампа.
Колега Владос отка4и му буксата на този дат4ик и ще разбереш дали тои ти занулява.

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 30 Юни 2008, 18:25

ivan. написа:Номенклатурен номер : 12632243815
Описание : ТEMПЕРАТУРЕН ДАТЧИК 101 CEL.
Ед.цена (с ДДС) : 39.96 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Маи не е лампа.
Колега Владос отка4и му буксата на този дат4ик и ще разбереш дали тои ти занулява.

Като го откача, какво трябва да стане, за да разбера дали е от него - ако го откача при включена перка, трябва ли да изключи и ако го откача при изключила перка, трябва ли да включи, ако го дам на късо в буксата?
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 01 Юли 2008, 10:32

Vlados написа:
ivan. написа:Номенклатурен номер : 12632243815
Описание : ТEMПЕРАТУРЕН ДАТЧИК 101 CEL.
Ед.цена (с ДДС) : 39.96 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Маи не е лампа.
Колега Владос отка4и му буксата на този дат4ик и ще разбереш дали тои ти занулява.

Като го откача, какво трябва да стане, за да разбера дали е от него - ако го откача при включена перка, трябва ли да изключи и ако го откача при изключила перка, трябва ли да включи, ако го дам на късо в буксата?

Ако му махнеш буксата докато работи перката тя трябва да спре.Ако дадеш на буксата перката трябва да завърти ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 03 Юли 2008, 16:41

Здрасти на всички! Сега и аз да споделя! Два дена правих разните му профилактики и т.н. та по отношение на охладителната система вземи си виж капачката! на съда! Моята беше прецакана или по скоро запушена, вземах нова, колата е добре по принцип смених всичко що се сетя за момента, не загрява всичко си бачка! но въпреки всичко си мисля че имам лек проблем! Значи спирам колата в гаража и на сутринта като отворя мотора горния маркуч към радиатора е леко свит/ сплескан! ако отворя капачката се оправя или пък ако запаля мотора! за сега никакви проблеми с загряване но това малко ме притиснява!!! Казаха ми че капачката пак била проблем! Другото е че чучурката в съда за излишния антифриз трябва винаги да си тече, както е при мен и със отваряне на термостата да намалява и като се подаде газ да църка, но тая капачка има огромна роля! И незнам сега пак ли вземам капачка кво да прявя...

Предварително благодаря


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 03 Юли 2008, 16:48

Peter Angelov написа:Здрасти на всички! Сега и аз да споделя! Два дена правих разните му профилактики и т.н. та по отношение на охладителната система вземи си виж капачката! на съда! Моята беше прецакана или по скоро запушена, вземах нова, колата е добре по принцип смених всичко що се сетя за момента, не загрява всичко си бачка! но въпреки всичко си мисля че имам лек проблем! Значи спирам колата в гаража и на сутринта като отворя мотора горния маркуч към радиатора е леко свит/ сплескан! ако отворя капачката се оправя или пък ако запаля мотора! за сега никакви проблеми с загряване но това малко ме притиснява!!! Казаха ми че капачката пак била проблем! Другото е че чучурката в съда за излишния антифриз трябва винаги да си тече, както е при мен и със отваряне на термостата да намалява и като се подаде газ да църка, но тая капачка има огромна роля! И незнам сега пак ли вземам капачка кво да прявя...

Предварително благодаря

По принцип от тая пишчица трябва да църка винаги вода отгоре и колкото повече загрява колата толкова повече да църка.Тва за свиването на маркуча незнам що така не съм забелязъл при мен такова нещо.То твоя е ебати ТДС-а другите ги помпат твоя ги свива :mhihi: :mhihi: :mhihi: ей ся бат Бисер са види в чудо :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 03 Юли 2008, 20:09

dinozab написа:
Peter Angelov написа:Здрасти на всички! Сега и аз да споделя! Два дена правих разните му профилактики и т.н. та по отношение на охладителната система вземи си виж капачката! на съда! Моята беше прецакана или по скоро запушена, вземах нова, колата е добре по принцип смених всичко що се сетя за момента, не загрява всичко си бачка! но въпреки всичко си мисля че имам лек проблем! Значи спирам колата в гаража и на сутринта като отворя мотора горния маркуч към радиатора е леко свит/ сплескан! ако отворя капачката се оправя или пък ако запаля мотора! за сега никакви проблеми с загряване но това малко ме притиснява!!! Казаха ми че капачката пак била проблем! Другото е че чучурката в съда за излишния антифриз трябва винаги да си тече, както е при мен и със отваряне на термостата да намалява и като се подаде газ да църка, но тая капачка има огромна роля! И незнам сега пак ли вземам капачка кво да прявя...

Предварително благодаря

По принцип от тая пишчица трябва да църка винаги вода отгоре и колкото повече загрява колата толкова повече да църка.Тва за свиването на маркуча незнам що така не съм забелязъл при мен такова нещо.То твоя е ебати ТДС-а другите ги помпат твоя ги свива :mhihi: :mhihi: :mhihi: ей ся бат Бисер са види в чудо :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:[/quote

Хахахах да бре егати колата :mhihi: Вчера един приятел и той с TDS вика кат теб! :mhihi: Хубаво че се свива а не се издува :mhihi: Май ще прискоча до Варна кар да видя кво ще кажат, че да не стане някой сакатлак!Мамкаму тея са много капризни, държахме я 2 пъти по близо един час да бачка уж няма проблеми, виското бачка, ел перката, нова помпа и т.н. пък накрая свит маркуч :mhihi: Та си мисля аз дали не е смотаната капачка! Незнам...масово мои приятели се оплакват от тея капачки дет се купуват.........

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 11 Юли 2008, 19:45

ivan. написа:...
Колега Владос отка4и му буксата на този дат4ик и ще разбереш дали тои ти занулява.

Пробвах на студено - като дам на късо буксата, перката тръгва. На загряла кола - откачам буксата и перката спира...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 15.08.2007
Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
Пол: Мъж
Кара: Е34 525 TDSA '95
Мечтае да кара: X6 M

Мнение от E34PSH » 12 Юли 2008, 2:06

Пали карай и си свиркай, на мен в Дарукар не можаха да ми отстранят проблема с перката ... седя 8 дена престой в сервиза и греда ... карай си викат, и си свиркай, не можахме да намерим причината ... :shock:

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 04 Авг 2008, 21:33

Така... смених датчика на перката, смених виското, смених перката, смених термостата и накрая... смених радиатора. Оказа се, че моя е бил запушен. Сега с новия радиатор си загря и долния маркуч, за първи път чух новото виско да се включва на мах. Така, че май това си е бил проблема от самото начало...
... остава само проблема с перката - като се включи си стои включена, без да съм пускал климата изобщо...
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook