CDV - клапан

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Созопол

CDV - клапан

Мнение от arnold » 20 Дек 2008, 22:00

Колеги, изрових тази тема от праха http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... d6607546d6 за да я поизчистим ако е възможно.Поне при мен, а може би и други от Вас го имат проблема с придърпването на 1-ва и 2-ра скорост. Понякога имам чувството че сега се уча да карам. Сега някои веднага ще кажат--Съединителя е заминал. Да ама Не. Смених съм го комплект преди няма и 1000км, точно поради тази причина, и това придърпване си остана, а именно само на 1-ва и 2-ра скорост. На другите всичко си е ОК. Забелязал съм също че ако се задържи педала на съединителя примерно 3-4 дори 5 сек проблема не се забелязва. Затова смених и 2-те помпи. Обаче пак Ц. Сега намерих пък че имало и такъв клапан. Мамка му, и него ще сменя или махна но искам да Ви питам за Вашето мнение. Има ли го или го няма ? Колата е Е39 520 97год.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 14.08.2006
Кара: ги да спират на пешеходните пътеки.

Мнение от TheClergyman » 20 Дек 2008, 22:13

До колкото прочетох, този клапан се слага само на по-големите двигатели: 525i, 528i, 530i и на 540i. Преди да се хвърляш да го поръчваш, увери се че го имаш. Намерих снимка за Е39:

Изображение

Поздрави.
По-добре да паднеш духом, от колкото да духаш паднал.


Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Созопол

Мнение от arnold » 20 Дек 2008, 23:23

Тук обаче пише че го има http://www.chasti.ru/catalogs/catalog_b ... re=21_0085 № 9 не е ли той? Въпроса ми по-точно е: До какво ще доведе премахването му?

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: usa

Мнение от BManiaW » 21 Дек 2008, 6:43

В този линк http://www.zeckhausen.com/BMW/E39.htm ще намериш отговора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 21 Дек 2008, 10:11

Прочетох и аз предната тема, и ми стана интересно за този клапан. Разрових се в РеалОем-а и ми излезе, че го имат и 520-ките, ето http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... =10&hl=100 ,номер 14 от схемата, само че от БМВ му викат LOCK VALVE . Пича от горния линк, казва че замяната му е елементарна, но май няма модифициран такъв за 520. Интересно е замяната му пак с оригинален, дали ще окаже някакво подобрение, все пак не е кой знае колко скъп (21 лв в Дару) и може да се опита.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: usa

Мнение от BManiaW » 22 Дек 2008, 5:52

Обикновенно се сменя или премахва напълно,ако се монтира спортен съединител,или "хеви дюти",за по-бърза реакция на съединителя и по–кратък ход на педала при смяна на скоростите.Не съм сигурен,но колегата може да има разбити тампони на скоростната кутия,не мисля че проблема идва от този "редуктор".


Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Созопол

Мнение от arnold » 29 Дек 2008, 22:50

Днес го махнах нацяло , и трябва да кажа че разликата при потегляне и превключване на скорости 1-2 е огромна. Незнам за какво е там това чудо , и защо въобще му викат клапан , като е просто някъкъв преходник със сечение 1-2 мм. от страната към помпата. Абе каквото и да е скоростите сега се превключват като на автоматик.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 30 Дек 2008, 8:16

arnold написа:Днес го махнах нацяло , и трябва да кажа че разликата при потегляне и превключване на скорости 1-2 е огромна. Незнам за какво е там това чудо , и защо въобще му викат клапан , като е просто някъкъв преходник със сечение 1-2 мм. от страната към помпата. Абе каквото и да е скоростите сега се превключват като на автоматик.


Кажи по подробно, просто го махна или трябваше някакви други интервенции да се правят.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 30 Дек 2008, 16:37

Имате ли представа тдската дали я има таз тъпня?

Едит: Сега видях, че я има в реалоем. Лесно ли се маха това нещо?


Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Созопол

Мнение от arnold » 30 Дек 2008, 19:01

Нищо сложно няма. Просто се развива този така наречен -клапан- и тръбичката се завива направо на помпата. Това е по точно за тези които имат този проблем.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=63573
Всякакви изказвания за маховик, съединител и др. са напълно неверни.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 30 Дек 2008, 23:17

То че съединителят ми е за смяна е ясно, ама не пречи и тоз клапан да го разкарам.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Мнение от marto853. » 13 Авг 2009, 21:12

а при е 46 преди феис лифта имали такав клапан
новият ми номер: 0877787835

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 13 Авг 2009, 22:01

arnold написа:Днес го махнах нацяло , и трябва да кажа че разликата при потегляне и превключване на скорости 1-2 е огромна. Незнам за какво е там това чудо , и защо въобще му викат клапан , като е просто някъкъв преходник със сечение 1-2 мм. от страната към помпата. Абе каквото и да е скоростите сега се превключват като на автоматик.

Колега я кажи къде стои точно този клапан? Някъде около скоростната кутия ли е? Като е на канал колата или подемник вижда ли се?
И после трябва ли да доливаш спирачна течност и да обезвъздушаваш (нали съединителя работи със спирачна течност)?
:bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 14 Авг 2009, 8:50

Клапана стои точно на попата на съединителя на скоростната кутия. Ако го свалиш после се обезвъздушава ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3351
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 14 Авг 2009, 11:35

по доста форуми съм чел че хората направо го премахват - служел за по-бавно отпускане на съединителя (а това явно не се харесва на всички :) )

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook