CDV - клапан
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
CDV - клапан
Колеги, изрових тази тема от праха http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... d6607546d6 за да я поизчистим ако е възможно.Поне при мен, а може би и други от Вас го имат проблема с придърпването на 1-ва и 2-ра скорост. Понякога имам чувството че сега се уча да карам. Сега някои веднага ще кажат--Съединителя е заминал. Да ама Не. Смених съм го комплект преди няма и 1000км, точно поради тази причина, и това придърпване си остана, а именно само на 1-ва и 2-ра скорост. На другите всичко си е ОК. Забелязал съм също че ако се задържи педала на съединителя примерно 3-4 дори 5 сек проблема не се забелязва. Затова смених и 2-те помпи. Обаче пак Ц. Сега намерих пък че имало и такъв клапан. Мамка му, и него ще сменя или махна но искам да Ви питам за Вашето мнение. Има ли го или го няма ? Колата е Е39 520 97год.
- TheClergyman
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 14.08.2006
- Кара: ги да спират на пешеходните пътеки.
До колкото прочетох, този клапан се слага само на по-големите двигатели: 525i, 528i, 530i и на 540i. Преди да се хвърляш да го поръчваш, увери се че го имаш. Намерих снимка за Е39:
Поздрави.

Поздрави.
По-добре да паднеш духом, от колкото да духаш паднал.
Тук обаче пише че го има http://www.chasti.ru/catalogs/catalog_b ... re=21_0085 № 9 не е ли той? Въпроса ми по-точно е: До какво ще доведе премахването му?
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Прочетох и аз предната тема, и ми стана интересно за този клапан. Разрових се в РеалОем-а и ми излезе, че го имат и 520-ките, ето http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... =10&hl=100 ,номер 14 от схемата, само че от БМВ му викат LOCK VALVE . Пича от горния линк, казва че замяната му е елементарна, но май няма модифициран такъв за 520. Интересно е замяната му пак с оригинален, дали ще окаже някакво подобрение, все пак не е кой знае колко скъп (21 лв в Дару) и може да се опита.
Днес го махнах нацяло , и трябва да кажа че разликата при потегляне и превключване на скорости 1-2 е огромна. Незнам за какво е там това чудо , и защо въобще му викат клапан , като е просто някъкъв преходник със сечение 1-2 мм. от страната към помпата. Абе каквото и да е скоростите сега се превключват като на автоматик.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
arnold написа:Днес го махнах нацяло , и трябва да кажа че разликата при потегляне и превключване на скорости 1-2 е огромна. Незнам за какво е там това чудо , и защо въобще му викат клапан , като е просто някъкъв преходник със сечение 1-2 мм. от страната към помпата. Абе каквото и да е скоростите сега се превключват като на автоматик.
Кажи по подробно, просто го махна или трябваше някакви други интервенции да се правят.
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Имате ли представа тдската дали я има таз тъпня?
Едит: Сега видях, че я има в реалоем. Лесно ли се маха това нещо?
Едит: Сега видях, че я има в реалоем. Лесно ли се маха това нещо?
Нищо сложно няма. Просто се развива този така наречен -клапан- и тръбичката се завива направо на помпата. Това е по точно за тези които имат този проблем.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=63573
Всякакви изказвания за маховик, съединител и др. са напълно неверни.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=63573
Всякакви изказвания за маховик, съединител и др. са напълно неверни.
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
arnold написа:Днес го махнах нацяло , и трябва да кажа че разликата при потегляне и превключване на скорости 1-2 е огромна. Незнам за какво е там това чудо , и защо въобще му викат клапан , като е просто някъкъв преходник със сечение 1-2 мм. от страната към помпата. Абе каквото и да е скоростите сега се превключват като на автоматик.
Колега я кажи къде стои точно този клапан? Някъде около скоростната кутия ли е? Като е на канал колата или подемник вижда ли се?
И после трябва ли да доливаш спирачна течност и да обезвъздушаваш (нали съединителя работи със спирачна течност)?

- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Клапана стои точно на попата на съединителя на скоростната кутия. Ако го свалиш после се обезвъздушава 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3351
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
по доста форуми съм чел че хората направо го премахват - служел за по-бавно отпускане на съединителя (а това явно не се харесва на всички
)

35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани