320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.
Става въпрос за притрисане, нещо като нестабилни обороти и се получава когато изключа от скорост, и пипна спирачката. Сменил съм дебитомер, ел. клапана на турбото, изолирал съм АГР-а и колата лети. Когато изключа от скорост и не пипам спирачката, не се появява. Според мен има някаква игра с вакума, щом пипна спирачката, сервото дърпа от вакума и започват проблемите. Имаше тук някой колега със същия проблем, нека сподели мнение.
аз писах за това преди време, но никой не можа да ми каже от какво е. в БМВ и в бош също ме гледат тъпо. Знам, че не е от АГР и от Дебитомера. Сега си мисля за дюзи в ниското налягане нещо да става...Нека ако някой го е имал да пише. Бях сменил клапанът за упревлението на налягането на АГРа и май се пооправи за малко и пак се прецака. Може би да е случайно, щото за по няколко дни ми се оправяше и преди без смяна на вакум регулатора.
- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
Оборотите стоят ли ви стабилни?При мен не мърдат а тресе няколко секунди.И аз си мисля да не става нещо с вакуумите при натискане на спирачката.Прави ми го основно при загрят двигател,докато е студена май не съм го забелязвал.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Значи проблема е един и същ. На студен двг. не го прави, а само когато е загряла. Оборотите стоят стабилни, но тресе и няколко секунди след пълното спиране на колата, се оправя. При мен АГР-а е изолиран, защото е прецакан. При вас как е? Взех да си мисля да правя проби с работещ АГР, да видя дали ще спре мизериите. Друго за което се сещам, е да се губи вакум от някъде и при консумация от сервото да не достига. Един майстор /дето май доста разбира/ пък ми каза, че било от помпата. Някакви клапанчета не затваряли добре. 

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
така описано звучи като за вакуум наистина , на моя М57 се получава същото , когато включа климатроника , но не всеки път (та имайте го в предвид при тестовете)
При мен е следното:изключвам от скрост при наклон и натискам педала на спирачката,след което стрелката на рзхода се вдига до 10 и пада,в същото време оборотите се вдигат да 1200-1300 и падат,.Отначало ми беше интерсно ,но после му свикнах и след като го обсъдихме и на сбирката,стана ясно,че е така при всички 

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
вакуума при дизелите се "произвежда" от вакуум помпата , в случая със сипрачката - от главния спирачен усилвател (голямо черно кръгло чудо) излиза дебела тръба от която обикновенно тръгват няколко тънки маркучета . Всяко едно от тях ако е разхлабено във снадките може да прави подобни мизерии
- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
Пак горе-долу масов проблем,на който нямаме еднозначен отговор.Защо се получава при загрят двигател?
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
IvaN66 написа:Пак горе-долу масов проблем,на който нямаме еднозначен отговор.Защо се получава при загрят двигател?
Предполагам всички сте обърнали мнимание, че когато колата се движи, оборотите са по-високи - някъде около 900-930. Щом колата спре напълно, оборотите падат до нормалните за празен ход - 830. Това обаче са обороти при загрял двг. Докато е студена, е нормално да държи оборотите по-високи и може би за това не се получава притрисането.
- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
IvaN66 написа:Добре:вакуум или ГНП?
вакуума при дизелите се "произвежда" от вакуум помпата , в случая със сипрачката - от главния спирачен усилвател (голямо черно кръгло чудо) излиза дебела тръба от която обикновенно тръгват няколко тънки маркучета . Всяко едно от тях ако е разхлабено във снадките може да прави подобни мизерии
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани