320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

320д Притрисане при спиране, след освобождаване от скорост.

Мнение от baga » 08 Яну 2009, 9:20

Става въпрос за притрисане, нещо като нестабилни обороти и се получава когато изключа от скорост, и пипна спирачката. Сменил съм дебитомер, ел. клапана на турбото, изолирал съм АГР-а и колата лети. Когато изключа от скорост и не пипам спирачката, не се появява. Според мен има някаква игра с вакума, щом пипна спирачката, сервото дърпа от вакума и започват проблемите. Имаше тук някой колега със същия проблем, нека сподели мнение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 08 Яну 2009, 13:47

аз писах за това преди време, но никой не можа да ми каже от какво е. в БМВ и в бош също ме гледат тъпо. Знам, че не е от АГР и от Дебитомера. Сега си мисля за дюзи в ниското налягане нещо да става...Нека ако някой го е имал да пише. Бях сменил клапанът за упревлението на налягането на АГРа и май се пооправи за малко и пак се прецака. Може би да е случайно, щото за по няколко дни ми се оправяше и преди без смяна на вакум регулатора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Стара Загора
Кара: Е46 2.0d 99'

Мнение от IvaN66 » 08 Яну 2009, 13:51

Оборотите стоят ли ви стабилни?При мен не мърдат а тресе няколко секунди.И аз си мисля да не става нещо с вакуумите при натискане на спирачката.Прави ми го основно при загрят двигател,докато е студена май не съм го забелязвал.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 08 Яну 2009, 14:58

същото като при мен значи...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 08 Яну 2009, 15:22

Значи проблема е един и същ. На студен двг. не го прави, а само когато е загряла. Оборотите стоят стабилни, но тресе и няколко секунди след пълното спиране на колата, се оправя. При мен АГР-а е изолиран, защото е прецакан. При вас как е? Взех да си мисля да правя проби с работещ АГР, да видя дали ще спре мизериите. Друго за което се сещам, е да се губи вакум от някъде и при консумация от сервото да не достига. Един майстор /дето май доста разбира/ пък ми каза, че било от помпата. Някакви клапанчета не затваряли добре. :conf:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 08 Яну 2009, 16:57

От вакума ще е ;)


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 08 Яну 2009, 18:50

така описано звучи като за вакуум наистина , на моя М57 се получава същото , когато включа климатроника , но не всеки път (та имайте го в предвид при тестовете)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 08 Яну 2009, 18:56

V-max, кои вакуми да проверим? И какво може да им е станало по-точно?

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 08 Яну 2009, 19:00

При мен е следното:изключвам от скрост при наклон и натискам педала на спирачката,след което стрелката на рзхода се вдига до 10 и пада,в същото време оборотите се вдигат да 1200-1300 и падат,.Отначало ми беше интерсно ,но после му свикнах и след като го обсъдихме и на сбирката,стана ясно,че е така при всички ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 08 Яну 2009, 20:02

вакуума при дизелите се "произвежда" от вакуум помпата , в случая със сипрачката - от главния спирачен усилвател (голямо черно кръгло чудо) излиза дебела тръба от която обикновенно тръгват няколко тънки маркучета . Всяко едно от тях ако е разхлабено във снадките може да прави подобни мизерии

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Стара Загора
Кара: Е46 2.0d 99'

Мнение от IvaN66 » 08 Яну 2009, 22:55

Пак горе-долу масов проблем,на който нямаме еднозначен отговор.Защо се получава при загрят двигател?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 08 Яну 2009, 23:08

IvaN66 написа:Пак горе-долу масов проблем,на който нямаме еднозначен отговор.Защо се получава при загрят двигател?

Предполагам всички сте обърнали мнимание, че когато колата се движи, оборотите са по-високи - някъде около 900-930. Щом колата спре напълно, оборотите падат до нормалните за празен ход - 830. Това обаче са обороти при загрял двг. Докато е студена, е нормално да държи оборотите по-високи и може би за това не се получава притрисането.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Стара Загора
Кара: Е46 2.0d 99'

Мнение от IvaN66 » 09 Яну 2009, 23:16

Добре:вакуум или ГНП?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 09 Яну 2009, 23:36

IvaN66 написа:Добре:вакуум или ГНП?


вакуума при дизелите се "произвежда" от вакуум помпата , в случая със сипрачката - от главния спирачен усилвател (голямо черно кръгло чудо) излиза дебела тръба от която обикновенно тръгват няколко тънки маркучета . Всяко едно от тях ако е разхлабено във снадките може да прави подобни мизерии

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 10 Яну 2009, 12:55

и да претриса мотора ли ? Щото при мен от мотора идва.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook