конверсия от 2.0 към 2.5 или 2.8

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 21 Яну 2009, 12:34

Горивната помпа е една и съща, вие говорите за регулатора за налягане на горивото като
споменавате тези стойности - 3/3.5 бар.
Изображение
Driver's Racing Team

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Мнение от nthnl » 21 Яну 2009, 13:28

колеги редактирах първото мнение. Относно тампоните - може ли някой да ми каже колко са и долу-горе колко струват като пари?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 21 Яну 2009, 13:39

да кажа само че има и разлика в спирачкте между 25 и 28 ,на 28 са вентилирани
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Мнение от nthnl » 21 Яну 2009, 14:07

някой може ли да даде повече информация относно спирачките на 320,325 и 328? Говоря за малко по-подробно описание с размери на дискове и тн.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 21 Яну 2009, 14:23

nthnl написа:някой може ли да даде повече информация относно спирачките на 320,325 и 328? Говоря за малко по-подробно описание с размери на дискове и тн.

Колега спирачките няма да ти трябва да ги буташ дори и да сложиш 2.8 ,спирачките на 320 и 325 са еднакви на 328 само задните са различни щото са винтилирани.
Сегашните ти спирачки ще ти свършат работа за тоя сетъп ,спирачките на бмв-са си презапасени ,колеги не шашкайте човека.
Колега за тампоните върви и питай в магазина но горе долу тампоните на мотора кутията и гуменото каре на кардана са ти около 350лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 21 Яну 2009, 14:44

А разликата в генерацията от 20 и 25 каква е? Интересува ме главно тръбите дали са различни?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 21 Яну 2009, 15:20

bum_bum написа:А разликата в генерацията от 20 и 25 каква е? Интересува ме главно тръбите дали са различни?

на 25-цата и на 28-цата вървят две тръби от колекторите до края ;)
1,2,3 цилиндър изпускателите са на едната тръба,а 4,5,6 цилиндър са в другата има два катализатора,по един на всяка тръба.
това са разликате общо взето :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 21 Яну 2009, 17:17

archie написа:
nthnl написа:някой може ли да даде повече информация относно спирачките на 320,325 и 328? Говоря за малко по-подробно описание с размери на дискове и тн.

Колега спирачките няма да ти трябва да ги буташ дори и да сложиш 2.8 ,спирачките на 320 и 325 са еднакви на 328 само задните са различни щото са винтилирани.
Сегашните ти спирачки ще ти свършат работа за тоя сетъп ,спирачките на бмв-са си презапасени ,колеги не шашкайте човека.
Колега за тампоните върви и питай в магазина но горе долу тампоните на мотора кутията и гуменото каре на кардана са ти около 350лв.


абслолютно съгласен няма да ти трябват толкова по-силни спирачки ,аз лично карах с спирачките на 18-ката дълго и нямах проблеми (аз сменях М40-ка с М42 ,където разликата в спирачките е по-голяма) ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 21 Яну 2009, 19:22

archie написа:Полуоските на 320 и 325 са различни ако сложиш голямото прасе го търси с полуоските , преправяне не трябва да има ,всичко си пасва.
един съвет: като вземеш мотора преди да го сложиш каде що има тампон слагай чисто нови за да нямаш после главобилия!
http://www.archiecsl.snimka.bg/album.ph ... _id=287779
Оп,колегата е прав.Извинявам се за подвеждането но се объркас с двигатела М52В25 който е познат като 323 ,при него полуоските са същите като на 20-ката иначе при М50В25 са като на 328-ца.86мм на 27мм.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 880
Регистриран на: 21.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M52b20 Touring

Мнение от Сондьора » 22 Яну 2009, 11:06

Добре бе колегата като е с М52, не ли по лесно да смениш само колянов вал буталните пръти, бутала. При което няма да имаш проблеми с документи, гражданска , данаци и т.н.!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 22 Яну 2009, 11:13

sabi1984 написа:
bum_bum написа:А разликата в генерацията от 20 и 25 каква е? Интересува ме главно тръбите дали са различни?

на 25-цата и на 28-цата вървят две тръби от колекторите до края ;)
1,2,3 цилиндър изпускателите са на едната тръба,а 4,5,6 цилиндър са в другата има два катализатора,по един на всяка тръба.
това са разликате общо взето :lol:


За 28- цата е така ама 25- цата и тя ли е с 2 тръби, защото аз съм с крайно от 25 и е с един вход или се събират преди входа ..
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 22 Яну 2009, 16:14

Двойна е и при 25-цата от край до край.

Изображение
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 1.08.2007
Местоположение: там където си пожелая

Мнение от BMW_MANIAKA » 22 Яну 2009, 20:28

И аз да вметна,че ако монтирате 2,8ца на 2,0ка не е необходимо да сменяте скорости,кардан и диф,а просто си запазвате оригиналните.
Н 2,8цата дифа 2,93 а на 2,0ката е3,45,ще имате сериозно ускорение за сметка на максимална скорост.
Ма то по важно май е ускорението,щот къде в Бг.може да се кара на макс :D

П.С.след конверсията мойта кола още не може да запали :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 22 Яну 2009, 20:42

BMW_MANIAKA написа:И аз да вметна,че ако монтирате 2,8ца на 2,0ка не е необходимо да сменяте скорости,кардан и диф,а просто си запазвате оригиналните.
Н 2,8цата дифа 2,93 а на 2,0ката е3,45,ще имате сериозно ускорение за сметка на максимална скорост.
Ма то по важно май е ускорението,щот къде в Бг.може да се кара на макс :D

П.С.след конверсията мойта кола още не може да запали :help:

Но поне да е шпер че си е кофти, говоря от опит на 20-ка слижихме 2.8 и едно момче от русе и сложи мс колата си върви доволно с късия диф, още както не беше настроена ,до два три дена ще е вече при нас настроена и тогава вече ще я тестваме :)
Търси се шпер 3.45 :)

....вече я взехме колата резултата е задоволителен засега...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Мнение от inseCT » 31 Яну 2009, 13:18

Темата е супер :D И аз ще правя тази интервенция,такаче ще чакам да видя как резултатите :bchug:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook