конверсия от 2.0 към 2.5 или 2.8
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
колеги редактирах първото мнение. Относно тампоните - може ли някой да ми каже колко са и долу-горе колко струват като пари?
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
да кажа само че има и разлика в спирачкте между 25 и 28 ,на 28 са вентилирани
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
някой може ли да даде повече информация относно спирачките на 320,325 и 328? Говоря за малко по-подробно описание с размери на дискове и тн.
nthnl написа:някой може ли да даде повече информация относно спирачките на 320,325 и 328? Говоря за малко по-подробно описание с размери на дискове и тн.
Колега спирачките няма да ти трябва да ги буташ дори и да сложиш 2.8 ,спирачките на 320 и 325 са еднакви на 328 само задните са различни щото са винтилирани.
Сегашните ти спирачки ще ти свършат работа за тоя сетъп ,спирачките на бмв-са си презапасени ,колеги не шашкайте човека.
Колега за тампоните върви и питай в магазина но горе долу тампоните на мотора кутията и гуменото каре на кардана са ти около 350лв.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
bum_bum написа:А разликата в генерацията от 20 и 25 каква е? Интересува ме главно тръбите дали са различни?
на 25-цата и на 28-цата вървят две тръби от колекторите до края

1,2,3 цилиндър изпускателите са на едната тръба,а 4,5,6 цилиндър са в другата има два катализатора,по един на всяка тръба.
това са разликате общо взето

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
archie написа:nthnl написа:някой може ли да даде повече информация относно спирачките на 320,325 и 328? Говоря за малко по-подробно описание с размери на дискове и тн.
Колега спирачките няма да ти трябва да ги буташ дори и да сложиш 2.8 ,спирачките на 320 и 325 са еднакви на 328 само задните са различни щото са винтилирани.
Сегашните ти спирачки ще ти свършат работа за тоя сетъп ,спирачките на бмв-са си презапасени ,колеги не шашкайте човека.
Колега за тампоните върви и питай в магазина но горе долу тампоните на мотора кутията и гуменото каре на кардана са ти около 350лв.
абслолютно съгласен няма да ти трябват толкова по-силни спирачки ,аз лично карах с спирачките на 18-ката дълго и нямах проблеми (аз сменях М40-ка с М42 ,където разликата в спирачките е по-голяма)

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Оп,колегата е прав.Извинявам се за подвеждането но се объркас с двигатела М52В25 който е познат като 323 ,при него полуоските са същите като на 20-ката иначе при М50В25 са като на 328-ца.86мм на 27мм.archie написа:Полуоските на 320 и 325 са различни ако сложиш голямото прасе го търси с полуоските , преправяне не трябва да има ,всичко си пасва.
един съвет: като вземеш мотора преди да го сложиш каде що има тампон слагай чисто нови за да нямаш после главобилия!
http://www.archiecsl.snimka.bg/album.ph ... _id=287779

- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Добре бе колегата като е с М52, не ли по лесно да смениш само колянов вал буталните пръти, бутала. При което няма да имаш проблеми с документи, гражданска , данаци и т.н.!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
sabi1984 написа:bum_bum написа:А разликата в генерацията от 20 и 25 каква е? Интересува ме главно тръбите дали са различни?
на 25-цата и на 28-цата вървят две тръби от колекторите до края![]()
1,2,3 цилиндър изпускателите са на едната тръба,а 4,5,6 цилиндър са в другата има два катализатора,по един на всяка тръба.
това са разликате общо взето
За 28- цата е така ама 25- цата и тя ли е с 2 тръби, защото аз съм с крайно от 25 и е с един вход или се събират преди входа ..
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- BMW_MANIAKA
-
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 1.08.2007
- Местоположение: там където си пожелая
И аз да вметна,че ако монтирате 2,8ца на 2,0ка не е необходимо да сменяте скорости,кардан и диф,а просто си запазвате оригиналните.
Н 2,8цата дифа 2,93 а на 2,0ката е3,45,ще имате сериозно ускорение за сметка на максимална скорост.
Ма то по важно май е ускорението,щот къде в Бг.може да се кара на макс
П.С.след конверсията мойта кола още не може да запали
Н 2,8цата дифа 2,93 а на 2,0ката е3,45,ще имате сериозно ускорение за сметка на максимална скорост.
Ма то по важно май е ускорението,щот къде в Бг.може да се кара на макс

П.С.след конверсията мойта кола още не може да запали

BMW_MANIAKA написа:И аз да вметна,че ако монтирате 2,8ца на 2,0ка не е необходимо да сменяте скорости,кардан и диф,а просто си запазвате оригиналните.
Н 2,8цата дифа 2,93 а на 2,0ката е3,45,ще имате сериозно ускорение за сметка на максимална скорост.
Ма то по важно май е ускорението,щот къде в Бг.може да се кара на макс
П.С.след конверсията мойта кола още не може да запали
Но поне да е шпер че си е кофти, говоря от опит на 20-ка слижихме 2.8 и едно момче от русе и сложи мс колата си върви доволно с късия диф, още както не беше настроена ,до два три дена ще е вече при нас настроена и тогава вече ще я тестваме

Търси се шпер 3.45

....вече я взехме колата резултата е задоволителен засега...
- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани