проблем при м3
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
проблем при м3
колеги имам следните грешки при м3-то
333 DME control unit/ram ;rom;eprom/
206 knock control test pulse
май реве за ново ЕКУ:shock:
333 DME control unit/ram ;rom;eprom/
206 knock control test pulse
май реве за ново ЕКУ:shock:

- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Ами едното knock sensor това са ти датчиците на детонации при м3-то незнам каде и колко са
За другото нещо някаде неможе да записва и чете поне така си го превеждам аз. В дару камор ходил ли си да видиш .... те какво ще кажат по въпроса.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 78f4977487 в тази тема има изписано за грешките

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 78f4977487 в тази тема има изписано за грешките
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Градски , сега ще ти кажа какъв ти е проблема....
Значи тези DME- кодове (Digital Motor Electronics - котнролира основните функции на двигаетля , за да осигури максимална производителност)са част от унифицирана система за грешки - наречена "Motronic 'PEDAL' Fault Codes"(CARB) и по точно Motronic Internal Trouble Codes. "Motronik" e име на гама от цифрови системи за управление на двигатели (на различни автомобили, не само на БМВ), разработена от BOSH.
Основната работа на тази система е :
- доставката на гориво, "тайминг " на запалването
- определя позицията на коляновия вал и скоростта на двигателя , чрез двойка сензори на маховика.
- Регулира "празния ход"
- Регулира работата на двигателя при различни условия на студен старт
- Регулира работата на ламбда сондата
- Регистрира грешка при "отпадане " на детонационни датчици
В случая при теб има грешка 206 knock control test pulse
Както вече стана ясно когато системата не засече детонационния датчик изкарва тази грешка. (Или по точно ,когато "вътрешно"генерираните импулси на ЕКУ-то не са регистрирани. Използва се за проверка на целостта на електрическата система- окъсявания , прекъснати връзки от веригата на детонационния/детонационните датчици , повреда на самия датчик).
Това , което трябва да направиш е да провериш окабеляването на веригата свързана със детонационните датчици и самия датчик!
Другата грешка 333 DME control unit/ram ;rom;eprom/.
Това означава , че DME- self test-a (демек самотестването на системата ) се е провалило.
При наличието на предходната грешка (за детонационния датчик е съвсем нормално да се появи и тази - тъй като самотеста на системата не е завършен именно заради проблем със детонационните датчици ,отстрани проблема със детонационните датчици и мисля , че тази грешка ще отпадне също...)
Ако обачд остане грешката .....
При това положение ...
1.трябва да се изтрият каквито и да било съхраненни кодове за грешки .
2.Запалваш колата за около 30 секунди.
3.Гасиш колата пак за около 30 секунди.
4.Правиш повторен тест
Ако същия код ти излезе значи така наречения DME- unit е за смяна.
Това е от мен .....
Значи тези DME- кодове (Digital Motor Electronics - котнролира основните функции на двигаетля , за да осигури максимална производителност)са част от унифицирана система за грешки - наречена "Motronic 'PEDAL' Fault Codes"(CARB) и по точно Motronic Internal Trouble Codes. "Motronik" e име на гама от цифрови системи за управление на двигатели (на различни автомобили, не само на БМВ), разработена от BOSH.
Основната работа на тази система е :
- доставката на гориво, "тайминг " на запалването
- определя позицията на коляновия вал и скоростта на двигателя , чрез двойка сензори на маховика.
- Регулира "празния ход"
- Регулира работата на двигателя при различни условия на студен старт
- Регулира работата на ламбда сондата
- Регистрира грешка при "отпадане " на детонационни датчици
В случая при теб има грешка 206 knock control test pulse
Както вече стана ясно когато системата не засече детонационния датчик изкарва тази грешка. (Или по точно ,когато "вътрешно"генерираните импулси на ЕКУ-то не са регистрирани. Използва се за проверка на целостта на електрическата система- окъсявания , прекъснати връзки от веригата на детонационния/детонационните датчици , повреда на самия датчик).
Това , което трябва да направиш е да провериш окабеляването на веригата свързана със детонационните датчици и самия датчик!
Другата грешка 333 DME control unit/ram ;rom;eprom/.
Това означава , че DME- self test-a (демек самотестването на системата ) се е провалило.
При наличието на предходната грешка (за детонационния датчик е съвсем нормално да се появи и тази - тъй като самотеста на системата не е завършен именно заради проблем със детонационните датчици ,отстрани проблема със детонационните датчици и мисля , че тази грешка ще отпадне също...)
Ако обачд остане грешката .....
При това положение ...
1.трябва да се изтрият каквито и да било съхраненни кодове за грешки .
2.Запалваш колата за около 30 секунди.
3.Гасиш колата пак за около 30 секунди.
4.Правиш повторен тест
Ако същия код ти излезе значи така наречения DME- unit е за смяна.
Това е от мен .....
Последна промяна metodi80 на 25 Яну 2009, 21:42, променена общо 1 път
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
БОРКО-ЧИПА написа:малиии датчиците май са 3 на брой![]()
не се бъркам нали
ми те на м42-ката са 2

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
извинявам се че пиша на колегата в темата,но имам въпрос към
metodi80 .Гледам че разбираш,дали може да ми кажеш от какво се получава "грешка 100"че ми казват разни варианти "специалистите"в сервизите ,ама няма оправия.Викат караи кат се счупи повече ще разберем проблема или смени си компа и ще видим дали ще се оправи.Ако имаш нещо на идея защо постоянно дава тая грешка на елкон и невърви как трябва колата?Мотора е М42.
metodi80 .Гледам че разбираш,дали може да ми кажеш от какво се получава "грешка 100"че ми казват разни варианти "специалистите"в сервизите ,ама няма оправия.Викат караи кат се счупи повече ще разберем проблема или смени си компа и ще видим дали ще се оправи.Ако имаш нещо на идея защо постоянно дава тая грешка на елкон и невърви как трябва колата?Мотора е М42.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
petio_bmw 318is написа:извинявам се че пиша на колегата в темата,но имам въпрос към
metodi80 .Гледам че разбираш,дали може да ми кажеш от какво се получава "грешка 100"че ми казват разни варианти "специалистите"в сервизите ,ама няма оправия.Викат караи кат се счупи повече ще разберем проблема или смени си компа и ще видим дали ще се оправи.Ако имаш нещо на идея защо постоянно дава тая грешка на елкон и невърви как трябва колата?Мотора е М42.
Колега , грешка 100 е много общо ..... Защото има няколко типа error -кодове - DME, SRS и EGS....
След като казваш , че колата не върви изключвам SRS кодовете , тъй като те нямат нищо общо със вървежа на колата.
EGS 100 - EPROM checksum error - Повреден ЕПРОМ( изпълнението на програмата прекъсва поради грешки в паметта . Проблема се решава като се прекъсне захранването на EGS-a от акомулатора , ако не се оправи , смяна ..... )
За една от версиите на EGS - серия 7.ХХ има и друг вариянт на EGS-100 error - Некоректно показание на скоростта на двигателя , спрямо съответната предавка. Проблема е в сензора за скоростта.
За DME кодовете също има няколко вариянта в зависимост от версията (1.1,1.2,1.3 и други). Но най общо DME 100 error - Output Stage (Group 1)- този код се появява ако има късо съединение на изходния усилвател на модула (Звено 1 , има няколко звена ). Този код се появява и при други повреди. Причина могат да бъдат :
нередности в системата за празен ход , инжекторите , бубина (има и други проблеми пораждащи тази грешка но те нямат общо с вървежа на колата - Mailfunction Indicator Lamp (MIL) - повреда в индикаторна лампа и други подобни щуротии, които праждат грешка 100 .) Точно тази грешка е наистина доста недерминирана (както казах доста неща я пораждат) . За да се изчисти грешката трябва да се премахне причината , след това се изключва за около 5 мин акомулатора , пали се колата и ако грешката присъства , то трябва да се подмени модула...
Не знам колко ти помагам ...но да знаеш , не са те излъгали в сервиза ...тази грешка е малко особена ....
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
мерси колегаmetodi80 написа:petio_bmw 318is написа:извинявам се че пиша на колегата в темата,но имам въпрос към
metodi80 .Гледам че разбираш,дали може да ми кажеш от какво се получава "грешка 100"че ми казват разни варианти "специалистите"в сервизите ,ама няма оправия.Викат караи кат се счупи повече ще разберем проблема или смени си компа и ще видим дали ще се оправи.Ако имаш нещо на идея защо постоянно дава тая грешка на елкон и невърви как трябва колата?Мотора е М42.
Колега , грешка 100 е много общо ..... Защото има няколко типа error -кодове - DME, SRS и EGS....
След като казваш , че колата не върви изключвам SRS кодовете , тъй като те нямат нищо общо със вървежа на колата.
EGS 100 - EPROM checksum error - Повреден ЕПРОМ( изпълнението на програмата прекъсва поради грешки в паметта . Проблема се решава като се прекъсне захранването на EGS-a от акомулатора , ако не се оправи , смяна ..... )
За една от версиите на EGS - серия 7.ХХ има и друг вариянт на EGS-100 error - Некоректно показание на скоростта на двигателя , спрямо съответната предавка. Проблема е в сензора за скоростта.
За DME кодовете също има няколко вариянта в зависимост от версията (1.1,1.2,1.3 и други). Но най общо DME 100 error - Output Stage (Group 1)- този код се появява ако има късо съединение на изходния усилвател на модула (Звено 1 , има няколко звена ). Този код се появява и при други повреди. Причина могат да бъдат :
нередности в системата за празен ход , инжекторите , бубина (има и други проблеми пораждащи тази грешка но те нямат общо с вървежа на колата - Mailfunction Indicator Lamp (MIL) - повреда в индикаторна лампа и други подобни щуротии, които праждат грешка 100 .) Точно тази грешка е наистина доста недерминирана (както казах доста неща я пораждат) . За да се изчисти грешката трябва да се премахне причината , след това се изключва за около 5 мин акомулатора , пали се колата и ако грешката присъства , то трябва да се подмени модула...
Не знам колко ти помагам ...но да знаеш , не са те излъгали в сервиза ...тази грешка е малко особена ....
а
vladuicho написа:metodi80е това е разбиращ колега ,евала
Дано таз година повече такива ентусиасти в форума

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани