конверсия от 2.0 към 2.5 или 2.8
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Колега заемай се сериозно.
След като смених двигателя на Е36-цата ми от М50В20 с М52В28,удоволствието е гарантирано...
След като смених двигателя на Е36-цата ми от М50В20 с М52В28,удоволствието е гарантирано...


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Борис_Малинов написа:Колега заемай се сериозно.
След като смених двигателя на Е36-цата ми от М50В20 с М52В28,удоволствието е гарантирано...
Ама само за известно време

Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Ми то се свиква,пък и човешкото око е безкрайно алчно.
Колкото и бърза да ти е колата,идва момент,в който пак ти става бавна...
Но спокойно мога да каже,че разхода на гориво не се покачва драстично,но динамиката на колата се подобрява в пъти.
Говоря за преминаване от М50В20 към М52В28.
Все още не съм монтирал датчика на коляновия вал,и макар в авариен режим 2,8-цата си навървява сериозно.
Колкото и бърза да ти е колата,идва момент,в който пак ти става бавна...
Но спокойно мога да каже,че разхода на гориво не се покачва драстично,но динамиката на колата се подобрява в пъти.
Говоря за преминаване от М50В20 към М52В28.
Все още не съм монтирал датчика на коляновия вал,и макар в авариен режим 2,8-цата си навървява сериозно.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
ееее...... как съм се прекарал 



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
продавам М52В28 или заменям за М50В25


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Не се ебавай ми събирай левове, като ти омалее- валове, изпускатели, софт и разни други бъзикни и си пак в кириза с 40- тина коня отгоре 

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Абе викам стига толкова с таз Е36-ка,да вземем да понаправим Е46-ката....ма с тая криза.???


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Аз за генерацията все още се чудя, има ли смисъл да се прави с 2 тръби както си е на 2.5 или 2.8 при положение, че съм с гърне, което е с един вход. Гърнето е от е46 323, което си е пак 2.5 ама там са с една тръба и мойто въпреки, че е перформънско не съм много сигурен дали е подходящо, щото на 23- ката генерацията може да е едно от нещата, което са ползвали да и удушат 20- те коня. Така на око входа му е на 63мм..
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Със сигорност с две тръби ще "диша"по спокойно,а и звука.....?
За жалост все още си търся крайно гърне,като купувах двигателя само него не можах да отмъкна,беше продадено.
За жалост все още си търся крайно гърне,като купувах двигателя само него не можах да отмъкна,беше продадено.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
е36- цата е с 2, а 46- цата е с една тръба.. аз затва се чудя, а не ми се маха тва гърне, щото е ново и не ми се продава на безценица, та мисля варианти.
А звука идва от колекторите, не от крайното
А звука идва от колекторите, не от крайното

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
bum_bum написа:А звука идва от колекторите, не от крайното
Е тук малко мога да поспоря с теб,защото колекторите са си едни кухи тръби,докато крайното гърно е основния заглушител в изпускателната система,не че и е катализатора не допринася от части за плътния и желан звук от всеки(говоря за шестака).
В зависимост от това как се подредени ламелите в крайното гърне и точно колко отвора има в тях и от колко секции е направено, въпросното гърне може да постигне звук за всеки вкус.
Оригиналните гърнета на 2,5цата и 2,8цата имат изключително добър резултат в шумо-заглушаването.
Ако звука зависеше от колекторите,нямаше да сменяме само крайно гърне,примерно спорто(ревящо)...за да будим съседите като се прибираме в къщи.
Не искам да каже,че и тези тръби са без значение,но за звука определен по зависимо е крайното гърне.
За пример съдя по мойта си кола.С предишната генерация,крайното и гърне беше "нюуспорт".Оказа се доста сполучливо.До към 2К оборота си ревеше доста с плътен и приатен глас,след 2К оборота затихваше и се караше доста приатно на дълъг път.
В креен случай ще си сложа пак него,макар и менте си има изключително плътен и басов звук.
П.С.Преди малко смених датчика на к.вал.






Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
от орижинала по-убаво няма,и на убита 20-а да набиеш тръба от 25-а ще е по-добре от колкото лъскач гърни,дето загубва звука и става кат щилка
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани