конверсия от 2.0 към 2.5 или 2.8

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 31 Яну 2009, 19:24

Колега заемай се сериозно.
След като смених двигателя на Е36-цата ми от М50В20 с М52В28,удоволствието е гарантирано...
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 31 Яну 2009, 21:00

Борис_Малинов написа:Колега заемай се сериозно.
След като смених двигателя на Е36-цата ми от М50В20 с М52В28,удоволствието е гарантирано...

Ама само за известно време ;)
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 31 Яну 2009, 21:04

Ми то се свиква,пък и човешкото око е безкрайно алчно.
Колкото и бърза да ти е колата,идва момент,в който пак ти става бавна...

Но спокойно мога да каже,че разхода на гориво не се покачва драстично,но динамиката на колата се подобрява в пъти.
Говоря за преминаване от М50В20 към М52В28.
Все още не съм монтирал датчика на коляновия вал,и макар в авариен режим 2,8-цата си навървява сериозно.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 31 Яну 2009, 21:43

затва се слага М50Б25 за да има варианти, като ти стане слаба :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 31 Яну 2009, 21:48

ееее...... как съм се прекарал :lol:
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 31 Яну 2009, 21:49

смешно ти е ама верно си се прекарал :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 31 Яну 2009, 21:52

продавам М52В28 или заменям за М50В25
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 31 Яну 2009, 21:56

Не се ебавай ми събирай левове, като ти омалее- валове, изпускатели, софт и разни други бъзикни и си пак в кириза с 40- тина коня отгоре :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 31 Яну 2009, 22:01

Абе викам стига толкова с таз Е36-ка,да вземем да понаправим Е46-ката....ма с тая криза.???
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 31 Яну 2009, 22:14

Аз за генерацията все още се чудя, има ли смисъл да се прави с 2 тръби както си е на 2.5 или 2.8 при положение, че съм с гърне, което е с един вход. Гърнето е от е46 323, което си е пак 2.5 ама там са с една тръба и мойто въпреки, че е перформънско не съм много сигурен дали е подходящо, щото на 23- ката генерацията може да е едно от нещата, което са ползвали да и удушат 20- те коня. Така на око входа му е на 63мм..
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 31 Яну 2009, 22:23

На 25-цата не е ли 2 по 45мм :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 31 Яну 2009, 22:25

Със сигорност с две тръби ще "диша"по спокойно,а и звука.....?
За жалост все още си търся крайно гърне,като купувах двигателя само него не можах да отмъкна,беше продадено.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 31 Яну 2009, 22:27

е36- цата е с 2, а 46- цата е с една тръба.. аз затва се чудя, а не ми се маха тва гърне, щото е ново и не ми се продава на безценица, та мисля варианти.
А звука идва от колекторите, не от крайното ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 01 Фев 2009, 8:42

bum_bum написа:А звука идва от колекторите, не от крайното ;)


Е тук малко мога да поспоря с теб,защото колекторите са си едни кухи тръби,докато крайното гърно е основния заглушител в изпускателната система,не че и е катализатора не допринася от части за плътния и желан звук от всеки(говоря за шестака).
В зависимост от това как се подредени ламелите в крайното гърне и точно колко отвора има в тях и от колко секции е направено, въпросното гърне може да постигне звук за всеки вкус.
Оригиналните гърнета на 2,5цата и 2,8цата имат изключително добър резултат в шумо-заглушаването.
Ако звука зависеше от колекторите,нямаше да сменяме само крайно гърне,примерно спорто(ревящо)...за да будим съседите като се прибираме в къщи.
Не искам да каже,че и тези тръби са без значение,но за звука определен по зависимо е крайното гърне.

За пример съдя по мойта си кола.С предишната генерация,крайното и гърне беше "нюуспорт".Оказа се доста сполучливо.До към 2К оборота си ревеше доста с плътен и приатен глас,след 2К оборота затихваше и се караше доста приатно на дълъг път.
В креен случай ще си сложа пак него,макар и менте си има изключително плътен и басов звук.


П.С.Преди малко смених датчика на к.вал. :shock: :shock: :shock: до трета тази кола на спира да върти гумите все пак са 255/35/18,бахти паура дет го извади :shock: дано само дифа издържи,че е3,45.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 01 Фев 2009, 14:29

от орижинала по-убаво няма,и на убита 20-а да набиеш тръба от 25-а ще е по-добре от колкото лъскач гърни,дето загубва звука и става кат щилка

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook