обороти на 318 ис помагайте моля!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
обороти на 318 ис помагайте моля!
колеги имам проблем!като запаля сутрин колата и като е все още студена и много ми мени оборотите.трагвам и на първия светофар като спра и колата от мененето на оборотите и гасне.после паля с адски мъки.доста въртя на стартера преди да запали.и като запали пак ги мени.като позагрее пак ги мени но не до такава степен че да гасне,а понякога не ги мени.като й вдигна малко оборотите отпред от едно болче на двигателя и ги оправи,но само за няколко дни и пак се започва.Какво да правя?От какво може да е проблема?Помагайте
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: обороти на 318 ис помагайте моля!
Какво е това болче ?
Иначе първото за което се сещам е стъпковото моторче.
Погледни и тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=126046 колегата се е постарал.
Иначе първото за което се сещам е стъпковото моторче.
Погледни и тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=126046 колегата се е постарал.
Re: обороти на 318 ис помагайте моля!
Zlobil написа:Какво е това болче ?
Иначе първото за което се сещам е стъпковото моторче.
Погледни и тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=126046 колегата се е постарал.
Хахахахахаахха.....колегата е прав.....тая фината настройка се прави точно от това болтче за което говори той....Обаче щом след два три дни пак ги мени....това вече е от компютарът приятелю....отиди на ЕКОН да ти щаже кой датчик ти е изпищял.....дано само да не е дебитомерчето....А колкото до стъпковото моторче.....при него ако не е наред оборотите играят мъничко и не прави такива мизери....Мойто беше мн замърсено преди да го пръсна с ВД40 но едвам оказваше влияние.....А колкото и до болчета там не е никак хубаво да го върти кой и да е....
България е единствената държава в която докано изпреварваш в насрещното някой може да те блъсне отзад.
- Morridin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Бавно....
- Детайли за колата: 40-ска с газ ;)
Провери си и гофрирания маркуч, който идва от дебитомера - мойта ми правеше същите номера. Оказа се въпросния маркуч, който беше скъсан и от там бърка режимите на дроселовата клапа.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Колега причините може да са адски много,по-добре отиди при някои читав майстор да я погледне.
Дърпа въздух.
Ламбда сонда.
Дебитомер.
Моторче за празен ход.
Проблем по генерацията.
Свещи и кабели.
Датчик на колянов или разпределителен вал.
Някое реле(на мен беше от това и ламбда)
И още много,може и комбинация от няколко да е!
Аз ходих на 3 места и нищо не направиха(дори и с компютри) и накрая Али без да я закача на компютър ми я оправи,сега е ОК.
Успех!
Дърпа въздух.
Ламбда сонда.
Дебитомер.
Моторче за празен ход.
Проблем по генерацията.
Свещи и кабели.
Датчик на колянов или разпределителен вал.
Някое реле(на мен беше от това и ламбда)
И още много,може и комбинация от няколко да е!
Аз ходих на 3 места и нищо не направиха(дори и с компютри) и накрая Али без да я закача на компютър ми я оправи,сега е ОК.
Успех!
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: обороти на 318 ис помагайте моля!
bateto написа:Хахахахахаахха.....колегата е прав.....тая фината настройка се прави точно от това болтче за което говори той....Обаче щом след два три дни пак ги мени....това вече е от компютарът приятелю....отиди на ЕКОН да ти щаже кой датчик ти е изпищял.....дано само да не е дебитомерчето....А колкото до стъпковото моторче.....при него ако не е наред оборотите играят мъничко и не прави такива мизери....Мойто беше мн замърсено преди да го пръсна с ВД40 но едвам оказваше влияние.....А колкото и до болчета там не е никак хубаво да го върти кой и да е....
Има нещо смешно в въпроса ми или ... ???

И със тия ВД40 много съмнителни станахте вече...
На единия му скърцал волана щото не му се давали пари за лагери и с тва ВД направил чудеса...
Другия пък стъпковото моторче и затова ги сменил вече един куп...
Тва ВД някво универсално ли е ? кво е ?
Като почнат да ви вият ролките да земете и тях да ги понапръскате с тва ли ... или вместо да си слагате масло в двигателя направо с ВД40!
:
Колеги много благодаря за информацията която ми давате.Аз започнах да правя друго-сутрин преди да тръгна за работа излизам малко по-рано и паля и я оставям да си позагрее докато се оправя аз и после като излезна тя вече е позагряла и почти няма проблеми!От време на време ги мени пак,но поне не ми гасне и да немога да я запаля после!Пак ви благодаря за отговорите!
Поздрави
Поздрави
Re: :
Papy_m написа:Колеги много благодаря за информацията която ми давате.Аз започнах да правя друго-сутрин преди да тръгна за работа излизам малко по-рано и паля и я оставям да си позагрее докато се оправя аз и после като излезна тя вече е позагряла и почти няма проблеми!От време на време ги мени пак,но поне не ми гасне и да немога да я запаля после!Пак ви благодаря за отговорите!
Поздрави
Амчи така ми... ако почне един ден да ти вие някой лагер - карай по-бавно и няма да вие... а ако ти остане гумата в някоя дупка - тогава ще го мислиш...
Пускаш тема с въпрос, хората ти дават информация, и то много ценна информация, която би ти спестила много нерви и пари и накрая казваш, че няма да го оправяш а просто ще си палиш и ще си чакаш да се оправи само... не ги разбирам тези работи!
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
кажи само моля ти се къде е това болче точно, щото при мене гаснеше, смених моторчето и дебитомера, сондата е наред, но пак ги мени като и падне

ре
а сучайно да ви потропват повдигачите като позагрее малко колата...? Ако да... и да въртите болтчета и да сменяте дебитометри и ламбда сонди и клапанчета за обратно гориво и стъпкови моторчета и тем подобни неща свързани с подаването на горивото, докато не си смените разпределителния вал, кобилиците и повдигачи - нищо не правите освен да си давате паричките на вятъра. Един съвет - ако ще сменяте разпределителен вал - вземете си от морга! трябва да сте слепи зада не видите дали е износен или е здрав. цена за вала - 100-150лв от морга, кобиличките са евтини (10-20лв) труда е около 50лв, повдигачите както си ги намерите (мисля че са около 25лв за брой) и колата е като нова. Говоря ви от личен опит. Сега ми предстои тази процедура. дет се вика - не питай старило а питай патило. Всичко най-хубаво 

- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани