обороти на 318 ис помагайте моля!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 1.12.2008
Пол: Мъж
Кара: Е70 4.8

обороти на 318 ис помагайте моля!

Мнение от Papy_m » 23 Яну 2009, 12:38

колеги имам проблем!като запаля сутрин колата и като е все още студена и много ми мени оборотите.трагвам и на първия светофар като спра и колата от мененето на оборотите и гасне.после паля с адски мъки.доста въртя на стартера преди да запали.и като запали пак ги мени.като позагрее пак ги мени но не до такава степен че да гасне,а понякога не ги мени.като й вдигна малко оборотите отпред от едно болче на двигателя и ги оправи,но само за няколко дни и пак се започва.Какво да правя?От какво може да е проблема?Помагайте

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: обороти на 318 ис помагайте моля!

Мнение от Zlobil » 23 Яну 2009, 12:59

Какво е това болче ?

Иначе първото за което се сещам е стъпковото моторче.

Погледни и тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=126046 колегата се е постарал.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: Варна

Re: обороти на 318 ис помагайте моля!

Мнение от bateto » 02 Фев 2009, 5:10

Zlobil написа:Какво е това болче ?

Иначе първото за което се сещам е стъпковото моторче.

Погледни и тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=126046 колегата се е постарал.


Хахахахахаахха.....колегата е прав.....тая фината настройка се прави точно от това болтче за което говори той....Обаче щом след два три дни пак ги мени....това вече е от компютарът приятелю....отиди на ЕКОН да ти щаже кой датчик ти е изпищял.....дано само да не е дебитомерчето....А колкото до стъпковото моторче.....при него ако не е наред оборотите играят мъничко и не прави такива мизери....Мойто беше мн замърсено преди да го пръсна с ВД40 но едвам оказваше влияние.....А колкото и до болчета там не е никак хубаво да го върти кой и да е....
България е единствената държава в която докано изпреварваш в насрещното някой може да те блъсне отзад.

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 4.07.2008
Местоположение: София

Мнение от lupo13 » 04 Фев 2009, 0:22

колега провери си ламбда сондата и след това провери алтернатора..... дали са ти наред тоците.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Бавно....
Детайли за колата: 40-ска с газ ;)

Мнение от Morridin » 04 Фев 2009, 12:27

Провери си и гофрирания маркуч, който идва от дебитомера - мойта ми правеше същите номера. Оказа се въпросния маркуч, който беше скъсан и от там бърка режимите на дроселовата клапа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от (bubsa) » 04 Фев 2009, 12:38

Колега причините може да са адски много,по-добре отиди при някои читав майстор да я погледне.
Дърпа въздух.
Ламбда сонда.
Дебитомер.
Моторче за празен ход.
Проблем по генерацията.
Свещи и кабели.
Датчик на колянов или разпределителен вал.
Някое реле(на мен беше от това и ламбда)
И още много,може и комбинация от няколко да е!
Аз ходих на 3 места и нищо не направиха(дори и с компютри) и накрая Али без да я закача на компютър ми я оправи,сега е ОК.
Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: обороти на 318 ис помагайте моля!

Мнение от Zlobil » 04 Фев 2009, 12:51

bateto написа:Хахахахахаахха.....колегата е прав.....тая фината настройка се прави точно от това болтче за което говори той....Обаче щом след два три дни пак ги мени....това вече е от компютарът приятелю....отиди на ЕКОН да ти щаже кой датчик ти е изпищял.....дано само да не е дебитомерчето....А колкото до стъпковото моторче.....при него ако не е наред оборотите играят мъничко и не прави такива мизери....Мойто беше мн замърсено преди да го пръсна с ВД40 но едвам оказваше влияние.....А колкото и до болчета там не е никак хубаво да го върти кой и да е....


Има нещо смешно в въпроса ми или ... ???

:OT:

И със тия ВД40 много съмнителни станахте вече...
На единия му скърцал волана щото не му се давали пари за лагери и с тва ВД направил чудеса...
Другия пък стъпковото моторче и затова ги сменил вече един куп...
Тва ВД някво универсално ли е ? кво е ?
Като почнат да ви вият ролките да земете и тях да ги понапръскате с тва ли ... или вместо да си слагате масло в двигателя направо с ВД40!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 1.12.2008
Пол: Мъж
Кара: Е70 4.8

:

Мнение от Papy_m » 04 Фев 2009, 14:22

Колеги много благодаря за информацията която ми давате.Аз започнах да правя друго-сутрин преди да тръгна за работа излизам малко по-рано и паля и я оставям да си позагрее докато се оправя аз и после като излезна тя вече е позагряла и почти няма проблеми!От време на време ги мени пак,но поне не ми гасне и да немога да я запаля после!Пак ви благодаря за отговорите!
Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.04.2005

Re: :

Мнение от CTAMATKO » 06 Фев 2009, 18:34

Papy_m написа:Колеги много благодаря за информацията която ми давате.Аз започнах да правя друго-сутрин преди да тръгна за работа излизам малко по-рано и паля и я оставям да си позагрее докато се оправя аз и после като излезна тя вече е позагряла и почти няма проблеми!От време на време ги мени пак,но поне не ми гасне и да немога да я запаля после!Пак ви благодаря за отговорите!
Поздрави

Амчи така ми... ако почне един ден да ти вие някой лагер - карай по-бавно и няма да вие... а ако ти остане гумата в някоя дупка - тогава ще го мислиш...
Пускаш тема с въпрос, хората ти дават информация, и то много ценна информация, която би ти спестила много нерви и пари и накрая казваш, че няма да го оправяш а просто ще си палиш и ще си чакаш да се оправи само... не ги разбирам тези работи!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 07 Фев 2009, 0:12

кажи само моля ти се къде е това болче точно, щото при мене гаснеше, смених моторчето и дебитомера, сондата е наред, но пак ги мени като и падне
:)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.04.2005

ре

Мнение от CTAMATKO » 07 Фев 2009, 14:29

а сучайно да ви потропват повдигачите като позагрее малко колата...? Ако да... и да въртите болтчета и да сменяте дебитометри и ламбда сонди и клапанчета за обратно гориво и стъпкови моторчета и тем подобни неща свързани с подаването на горивото, докато не си смените разпределителния вал, кобилиците и повдигачи - нищо не правите освен да си давате паричките на вятъра. Един съвет - ако ще сменяте разпределителен вал - вземете си от морга! трябва да сте слепи зада не видите дали е износен или е здрав. цена за вала - 100-150лв от морга, кобиличките са евтини (10-20лв) труда е около 50лв, повдигачите както си ги намерите (мисля че са около 25лв за брой) и колата е като нова. Говоря ви от личен опит. Сега ми предстои тази процедура. дет се вика - не питай старило а питай патило. Всичко най-хубаво :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 07 Фев 2009, 21:46

а ако не ни потропват
:)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.04.2005

re

Мнение от CTAMATKO » 09 Фев 2009, 11:43

започваш борба с духове :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 8.03.2007

Мнение от jori » 10 Фев 2009, 0:08

Колега ако ти е вдигнала и разхода може да се усъмниш в ламбда сондата.
С вратите напред!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 17.02.2008

Мнение от Peikov » 10 Фев 2009, 1:06

Вземи един спреи може и за ражда напраскаи дебитомера на запален двигател ако се оправи смисал вземе да работи нормално значе е от маркуча на одушника се е скапал, поне на мен така беше станало. Но после трябва да покараш няколко километра за да може компютара да си вазварне нормалните параметри.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook