Сваляне на гумата през зимата
Модератор: Общи модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BMWALPINA
- и аз незнам
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 1.11.2003
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E36 325i
[quote="xterminat0r"]...[
Аз уча в тва даскало и те наблюдавах през джама как се тормозиш
Ако знаех че си от форума щях да дойда да помогна с квото мога 
Аз уча в тва даскало и те наблюдавах през джама как се тормозиш


- dankata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
*andrey* написа:
Аз уча в тва даскало и те наблюдавах през джама как се тормозишАко знаех че си от форума щях да дойда да помогна с квото мога
А какво те е спряло да му помогнеш



- BMWALPINA
- и аз незнам
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 1.11.2003
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E36 325i
dankata написа:*andrey* написа:
Аз уча в тва даскало и те наблюдавах през джама как се тормозишАко знаех че си от форума щях да дойда да помогна с квото мога
А какво те е спряло да му помогнеш![]()
Само на хора с лепенки на форума ли би помогнал
Часа таман щеше да почне, а и после трябваше да ме размрази мен някой

от ръждата главината залепва за джантата. случва се през зимата, през лятото и по всяко друго време.
това което винаги ми е помагало да използвам като лост я ръчката за крика я нещо друго във багажника- подпъхваш лоста през някоя дупка на джантата и го опираш във диска или спирачния апарат на подходящо място(!) и след това напъваш- излиза винаги доста бързо. ритането също става, но има възможност за сакатлъци и може да се окаже болезнено
и не пръскайте със вд40 или други финни машинни масла защото такива поразии можете да направите- като се почне от омасляване на спирачните дискове (и после няя спиране първите няколко пъти) и се свърши със омасляване на шпилките на гайките и ша трябва да ги дозатягате всеки 100км...
също съм забелязал че ако намажа със грес или нещо подобно леко главината със цел после да не залепва- няма никакъв положителен ефект...
това което винаги ми е помагало да използвам като лост я ръчката за крика я нещо друго във багажника- подпъхваш лоста през някоя дупка на джантата и го опираш във диска или спирачния апарат на подходящо място(!) и след това напъваш- излиза винаги доста бързо. ритането също става, но има възможност за сакатлъци и може да се окаже болезнено

и не пръскайте със вд40 или други финни машинни масла защото такива поразии можете да направите- като се почне от омасляване на спирачните дискове (и после няя спиране първите няколко пъти) и се свърши със омасляване на шпилките на гайките и ша трябва да ги дозатягате всеки 100км...
също съм забелязал че ако намажа със грес или нещо подобно леко главината със цел после да не залепва- няма никакъв положителен ефект...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
за съжаление това е слабо място на колите ни ,никви препарати не помагат ни зиме ни лете ,в най голямата жега съм ритал джантата с изпъкнали очи и вени на челото ... за това съм се подготвил с еднометрова тръба която седи в багажника и се ползва за рамо за болтовете ,и за джантите ..и все пак дразни как се заклиняват.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Но има и един плюс. Ние при идеални условия (крик, ключ, мнооого време) не можеме да ги свалим, а какво да кажат гепачите. Това ме навежда на мисълта има ли някой с БМВ дето да са му свалили гумите с джантите? Ако има такъв - да сподели.

*andrey* написа:xterminat0r написа:...[
Аз уча в тва даскало и те наблюдавах през джама как се тормозишАко знаех че си от форума щях да дойда да помогна с квото мога
Ами те пак ми помогнаха някои твои съученици, но ... така и не успях да им запомня лицата ... Дори едно Благодаря не можах да им кажа, защото както споменах по-горе като тръгнах нямаше спиране докато не видя асвалт...

До алекс, пробвах с лоста ама не стана, само с водата стана ...

Тея студове са нечовешки, поне съм доволен, че преди малко видях съседа по гараж, и човека се извини и така, че се надявам за напред да нямам проблеми... просто цялата вечер се оказа гадно стечение на обстоятелствата

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
oxam написа:...нямам идея с какво точно мажат, но при мен действа безотказно...

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- karaibrahim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 5.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f31
Момчета, купувате малко количка (кока-кола, може и пепси), поливате главината и в дупките на болтовете и след 3-5 мин гумите сами падат!! Прилагал съм го това тамън 2 пъти за гуми и още поне 3-4 за други запечени метали. Колата всякакъв запек разпича! 

- Milionera213
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 22.04.2003
- Местоположение: София
- Кара: 740i
WD40 работи със сигурност при това много бързо, пръскаш и след 1 мин биеш един шут и пада, аз веднъж свалях гума на едно Волво с лята джанта и така беше запекло че повече от 1 час блъсках с какво ли не и накрая се сетих за WD-to и гумата падна в миг 

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани