конверсия от 2.0 към 2.5 или 2.8

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 01 Фев 2009, 15:18

Е, мойто е Себринг за над 1000лв ако ще се хвалим, но бучи силно, за това си мисля, че идва от колекторите по- скоро.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 01 Фев 2009, 15:50

Не в никакъв случай не искам да се хваля,мойто е менте за 100лв.с монтажа.Карам го повече от 2год.и никъде по него няма ръжда(освен вътре)...то там е ясно.
Мисълта ми е друга,че като се сменя само крайно гърне се постига промяна във звука,а от колекторите...?
Ма спора е глупав.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 23.12.2008
Местоположение: София

Мнение от e36coupe » 01 Фев 2009, 16:52

И мойто крайно гърне на 325-цата е Себринг за над 1к , трябва да ти кажа , че не бучи . Генерацията ми е със 2 тръби , само че съм махнал катализаторите и съм сложил резонатори/резонансни гърненца.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 01 Фев 2009, 17:42

Говоря за къстъм колектори, от там бучи. Гърнето ми тежи може би над 20 кила и пак е шумно, колекторите ми просто са много къси, дебели и прави и не гасят шума.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 01 Фев 2009, 20:32

Ок.колега.
Аз си търся оригиналдъ гърне,че и полицаите са ме взели на мушка,и като се прибирам рзцириквам алармите в махалата.
Но ако не намеря,ще си сложа ментето в краен случай.
Поне е с два входа и два изхода,но понеже беше на двайската на входа му правих "гащи"за да го направя от два входа към един.Сега ще заиграе флекса,щот стоково гърне все още не намирам.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 01 Фев 2009, 23:04

Борис_Малинов написа:Поне е с два входа и два изхода,но понеже беше на двайската на входа му правих "гащи"за да го направя от два входа към един.Сега ще заиграе флекса,щот стоково гърне все още не намирам.


И аз направих така събрах колектроите в една тръба на ф70 и накрая късо проходно гърне супер леко.. Звука стана убииствено готин направо пълни душата!
И определено мога да кажа, че има разлика във вървенето!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320 96g.

Мнение от betona » 12 Фев 2009, 20:18

Пиша в темата с молба към модераторите ако е възможно да я сложат във важните, тъй като мисля че е от най-изчерпателните по въпрос, който са задава много често. Ще отиде назад а хубаво е обяснен въпроса с конверсията

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 12 Фев 2009, 22:30

Борис_Малинов написа:Не в никакъв случай не искам да се хваля,мойто е менте за 100лв.с монтажа.Карам го повече от 2год.и никъде по него няма ръжда(освен вътре)...то там е ясно.
Мисълта ми е друга,че като се сменя само крайно гърне се постига промяна във звука,а от колекторите...?
Ма спора е глупав.

Спора може и да е глупав,но аз заставам зад твоето мнение! :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 20 Фев 2009, 18:52

Има ли развитие по темата :)


Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 11.01.2009
Местоположение: simeonovgrad

Мнение от bmw318i.1 » 22 Фев 2009, 13:34

Колеги като ви гледам за какви мотори пишете направо ме срам да попитам за моя проблем.Искам да сложа на моито 318i мотор на is-ка трябвали да сменям котия и кардан или всичко си пасва.инсталацията какво точно включва само инсталация за мотора или абсолютно всичко зат таблото в купето.Искам да благодаря за наистина прекрасната тема.6 от мен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Мнение от nthnl » 22 Фев 2009, 15:12

колега, не мога да кажа, че съм запознат точно ИС-а но мога да ти кажа, че кутия не трябва да сменяш. Дифовете би трябвало да са с еднакви предавателни числа. Мисля, че само мотора с електрониката ти трябва. Ако има някой по-запознат с точно тази конверсия може да пише и ще добавя информацията в първата тема.

ПС: По моята конверсия още няма развитие, понеже не мога да си прибера заемите, които съм раздал :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Атомната столица.
Пол: Мъж
Кара: внимателно.
Мечтае да кара: сАмоЛеТ

318ti

Мнение от Димитър Димитров » 22 Фев 2009, 18:14

Колеги дайте някоя идея за окачване и спирачки при конверсия 318ti/компакт/ - 328 / м52в28 / - отпред съм замислил да взема от колата донор целите макферсони с винтилирани дискове апарати - всичко само ще си сложа мойте пружини лилави - H&R, но за отзад не съм на ясно какво да сложа
- компакта е като е30-ката отзад дали да си оставя оригиналните дискове или да търся винтилирани
- да сложа ли разпънка под капака
- дифа 3.45 ще издържи ли
отпред носачите има ли нужда да ги сменям


Предварително благодаря за съветите :mhihi:

Темата найстина засложава да бъде ВАЖНА

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Re: 318ti

Мнение от archie » 22 Фев 2009, 19:12

Херо написа:Колеги дайте някоя идея за окачване и спирачки при конверсия 318ti/компакт/ - 328 / м52в28 / - отпред съм замислил да взема от колата донор целите макферсони с винтилирани дискове апарати - всичко само ще си сложа мойте пружини лилави - H&R, но за отзад не съм на ясно какво да сложа
- компакта е като е30-ката отзад дали да си оставя оригиналните дискове или да търся винтилирани
- да сложа ли разпънка под капака
- дифа 3.45 ще издържи ли
отпред носачите има ли нужда да ги сменям


Предварително благодаря за съветите :mhihi:

Темата найстина засложава да бъде ВАЖНА


Първо подкарай колата и после ще прецениш дали да буташ спирачки (според мен не ти трябва щото 2.8 не е чак такава сила а спирачките са презапасени),виж с окачването може да се заиграеш и по специално амортисиорите и пружините (зависи какво искаш от колата)
носачите не трябва да се сменят ,дифа ще държи зависи от състоянието и как се използва , разпънка е хубаво да сложиш отпред и отзад ,също е хубаво да си потърсиш смукателни колектори от м50б25 и някой който да ти настрои колата после ,защото на високите обороти 28-цата хич я няма.Това е ако имаш въпроси питай ще се радвам да ти помогна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: 318ti

Мнение от Борис_Малинов » 22 Фев 2009, 20:00

archie написа:защото на високите обороти 28-цата хич я няма.


Не бих казал,че няма сила във високите.Карал съм и 2,5ца сега в момента 2,8ца смея да твърдя,че макар и с една конска сила и 40нютон/метра отгоре 2,8цата върви доста повече от 2,5ца.
А относно колегата с компакта,запази си дифа на 3,45.
Аз в момента си карам с диф на3,45 и колата на 1000обр. на пета предавка си набира доволно без да притриса,придърпва и т.н.Не че ще е карам така но просто си правя експерименти и тестове.
Е няма да имаш максимална скорост повече от 210-220 но ще имаш ускорение повече от доволно.То като се замислиш изобщо трябвали ти да вдигаш скоросто над 200км./час.
На 2,8цата дифа е 2,93 и ако искаш да поставиш такъв,ще трябва да сменяш полуоски,кардан,и скорости.
Или ако не искаш да сменяш скоростите,запазваш предна част от кардана и назад всичко от 2,8ца,но едвали ще е ефективно,защото на 2,8царта скоростите са с други прадавателни числа.

П.С.Запалихте ли колата...?и как върви трансплантецията?
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Атомната столица.
Пол: Мъж
Кара: внимателно.
Мечтае да кара: сАмоЛеТ

Re: 318ti

Мнение от Димитър Димитров » 22 Фев 2009, 20:24

П.С.Запалихте ли колата...?и как върви трансплантецията?[/quote]

Времето ни обърка но скоро ще има резолтат :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook