конверсия от 2.0 към 2.5 или 2.8
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Е, мойто е Себринг за над 1000лв ако ще се хвалим, но бучи силно, за това си мисля, че идва от колекторите по- скоро.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Не в никакъв случай не искам да се хваля,мойто е менте за 100лв.с монтажа.Карам го повече от 2год.и никъде по него няма ръжда(освен вътре)...то там е ясно.
Мисълта ми е друга,че като се сменя само крайно гърне се постига промяна във звука,а от колекторите...?
Ма спора е глупав.
Мисълта ми е друга,че като се сменя само крайно гърне се постига промяна във звука,а от колекторите...?
Ма спора е глупав.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Говоря за къстъм колектори, от там бучи. Гърнето ми тежи може би над 20 кила и пак е шумно, колекторите ми просто са много къси, дебели и прави и не гасят шума.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Ок.колега.
Аз си търся оригиналдъ гърне,че и полицаите са ме взели на мушка,и като се прибирам рзцириквам алармите в махалата.
Но ако не намеря,ще си сложа ментето в краен случай.
Поне е с два входа и два изхода,но понеже беше на двайската на входа му правих "гащи"за да го направя от два входа към един.Сега ще заиграе флекса,щот стоково гърне все още не намирам.
Аз си търся оригиналдъ гърне,че и полицаите са ме взели на мушка,и като се прибирам рзцириквам алармите в махалата.
Но ако не намеря,ще си сложа ментето в краен случай.
Поне е с два входа и два изхода,но понеже беше на двайската на входа му правих "гащи"за да го направя от два входа към един.Сега ще заиграе флекса,щот стоково гърне все още не намирам.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Борис_Малинов написа:Поне е с два входа и два изхода,но понеже беше на двайската на входа му правих "гащи"за да го направя от два входа към един.Сега ще заиграе флекса,щот стоково гърне все още не намирам.
И аз направих така събрах колектроите в една тръба на ф70 и накрая късо проходно гърне супер леко.. Звука стана убииствено готин направо пълни душата!
И определено мога да кажа, че има разлика във вървенето!
- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
Пиша в темата с молба към модераторите ако е възможно да я сложат във важните, тъй като мисля че е от най-изчерпателните по въпрос, който са задава много често. Ще отиде назад а хубаво е обяснен въпроса с конверсията
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Борис_Малинов написа:Не в никакъв случай не искам да се хваля,мойто е менте за 100лв.с монтажа.Карам го повече от 2год.и никъде по него няма ръжда(освен вътре)...то там е ясно.
Мисълта ми е друга,че като се сменя само крайно гърне се постига промяна във звука,а от колекторите...?
Ма спора е глупав.
Спора може и да е глупав,но аз заставам зад твоето мнение!

Колеги като ви гледам за какви мотори пишете направо ме срам да попитам за моя проблем.Искам да сложа на моито 318i мотор на is-ка трябвали да сменям котия и кардан или всичко си пасва.инсталацията какво точно включва само инсталация за мотора или абсолютно всичко зат таблото в купето.Искам да благодаря за наистина прекрасната тема.6 от мен
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
колега, не мога да кажа, че съм запознат точно ИС-а но мога да ти кажа, че кутия не трябва да сменяш. Дифовете би трябвало да са с еднакви предавателни числа. Мисля, че само мотора с електрониката ти трябва. Ако има някой по-запознат с точно тази конверсия може да пише и ще добавя информацията в първата тема.
ПС: По моята конверсия още няма развитие, понеже не мога да си прибера заемите, които съм раздал
ПС: По моята конверсия още няма развитие, понеже не мога да си прибера заемите, които съм раздал

- Димитър Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Атомната столица.
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно.
- Мечтае да кара: сАмоЛеТ
318ti
Колеги дайте някоя идея за окачване и спирачки при конверсия 318ti/компакт/ - 328 / м52в28 / - отпред съм замислил да взема от колата донор целите макферсони с винтилирани дискове апарати - всичко само ще си сложа мойте пружини лилави - H&R, но за отзад не съм на ясно какво да сложа
- компакта е като е30-ката отзад дали да си оставя оригиналните дискове или да търся винтилирани
- да сложа ли разпънка под капака
- дифа 3.45 ще издържи ли
отпред носачите има ли нужда да ги сменям
Предварително благодаря за съветите
Темата найстина засложава да бъде ВАЖНА
- компакта е като е30-ката отзад дали да си оставя оригиналните дискове или да търся винтилирани
- да сложа ли разпънка под капака
- дифа 3.45 ще издържи ли
отпред носачите има ли нужда да ги сменям
Предварително благодаря за съветите

Темата найстина засложава да бъде ВАЖНА
Re: 318ti
Херо написа:Колеги дайте някоя идея за окачване и спирачки при конверсия 318ti/компакт/ - 328 / м52в28 / - отпред съм замислил да взема от колата донор целите макферсони с винтилирани дискове апарати - всичко само ще си сложа мойте пружини лилави - H&R, но за отзад не съм на ясно какво да сложа
- компакта е като е30-ката отзад дали да си оставя оригиналните дискове или да търся винтилирани
- да сложа ли разпънка под капака
- дифа 3.45 ще издържи ли
отпред носачите има ли нужда да ги сменям
Предварително благодаря за съветите![]()
Темата найстина засложава да бъде ВАЖНА
Първо подкарай колата и после ще прецениш дали да буташ спирачки (според мен не ти трябва щото 2.8 не е чак такава сила а спирачките са презапасени),виж с окачването може да се заиграеш и по специално амортисиорите и пружините (зависи какво искаш от колата)
носачите не трябва да се сменят ,дифа ще държи зависи от състоянието и как се използва , разпънка е хубаво да сложиш отпред и отзад ,също е хубаво да си потърсиш смукателни колектори от м50б25 и някой който да ти настрои колата после ,защото на високите обороти 28-цата хич я няма.Това е ако имаш въпроси питай ще се радвам да ти помогна.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: 318ti
archie написа:защото на високите обороти 28-цата хич я няма.
Не бих казал,че няма сила във високите.Карал съм и 2,5ца сега в момента 2,8ца смея да твърдя,че макар и с една конска сила и 40нютон/метра отгоре 2,8цата върви доста повече от 2,5ца.
А относно колегата с компакта,запази си дифа на 3,45.
Аз в момента си карам с диф на3,45 и колата на 1000обр. на пета предавка си набира доволно без да притриса,придърпва и т.н.Не че ще е карам така но просто си правя експерименти и тестове.
Е няма да имаш максимална скорост повече от 210-220 но ще имаш ускорение повече от доволно.То като се замислиш изобщо трябвали ти да вдигаш скоросто над 200км./час.
На 2,8цата дифа е 2,93 и ако искаш да поставиш такъв,ще трябва да сменяш полуоски,кардан,и скорости.
Или ако не искаш да сменяш скоростите,запазваш предна част от кардана и назад всичко от 2,8ца,но едвали ще е ефективно,защото на 2,8царта скоростите са с други прадавателни числа.
П.С.Запалихте ли колата...?и как върви трансплантецията?


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Димитър Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Атомната столица.
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно.
- Мечтае да кара: сАмоЛеТ
Re: 318ti
П.С.Запалихте ли колата...?и как върви трансплантецията?[/quote]
Времето ни обърка но скоро ще има резолтат
Времето ни обърка но скоро ще има резолтат

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани