Най-здравият автомобил
Модератор: Общи модератори
- Gatz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '12 Е70 40d
Имам и форд на 15г /за работа го ползвам / е нема такова животно ,но си тропа и хлопа
и така по темата ЛИЧНО аз съм си доволен от марката BMW и в други теми съм давал за пример моето превозно средство за 45 хил.км. съм сменил 1 път тампони и сега ми престои втора, масло + филтри на всеки 12хил.км. /маслото 5/30 слагам и за 12хил км на хапва ВЪОБЩЕ но аз си го сменям/
И колега за 45хил.км. съм набил в колата 5-6хил.лв не за ремонти а за Глезотиики
/брембо дискове ,някви спортн накладки,навита,волани,ксенони,огледала,липове и всичко оригинално -- просто като си я копувах не намерих такава с всички екстри
/
Както написа един колга по-горе здравата кола не се познава по това че върви
а дали тропа хлопа скърца ,но това може да го разбере само човек които е отдаден на коата си и я разбира -- ТОЕСТ ФЕН
П.С. да нашите коли са по-съпи за подръжка ,но пък се карат с по-голямо удоволствие /поне при мен/ затова има има толкоз много марки автомобили за всеки ВКУС и ДЖОБ !!
Поздрави !

И колега за 45хил.км. съм набил в колата 5-6хил.лв не за ремонти а за Глезотиики


Както написа един колга по-горе здравата кола не се познава по това че върви


П.С. да нашите коли са по-съпи за подръжка ,но пък се карат с по-голямо удоволствие /поне при мен/ затова има има толкоз много марки автомобили за всеки ВКУС и ДЖОБ !!
Поздрави !
- nikolai_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E36 & E39
Явно твоето BMW е някъв пълен кенеф, но само от една кола не можеш да си вадиш изводи за марката.clubzendo написа:за най-бързите автомобили,темата ще се изчерпи с 3-4 марки и до там,ама за най-чупливата,след форд...май е BMW

- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
clubzendo написа:Zdravkoe30 написа:може да карам е30 и да съм фен на БМВ,но за мен може би най-издръжливата кола е мерцедес 124
и неколко модели тойота
И Nissan.
.
И мен на времето един учител по механотехника не спираше да ме убеждава,че на практика 124-ката е най-здравия автомобил.Тук има абсурден тест по издръжливост на този автомобил,но се замислете защо именно на него са се спрели -> http://www.youtube.com/watch?v=-bIV_hHP ... re=related от дясно на Related videos са останалите части от предаването.А ти приятелю добре четеш тук на кой какво му се чупи,влез в toyotabg.com и виж дали Там колите са Вечни и не им се чупи нищо 

Последна промяна S-M на 23 Фев 2009, 17:23, променена общо 1 път
- bmw_7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 23.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: СУВ
- Мечтае да кара: Мечтите се менят постоянно
Един приятел автомонтьор ми казва, че често му идват клиенти, които недоволстват, че на тези "западни" коли постоянно нещо се прави, а едно време ладите и москвичите не се чупели, а уж били скапани коли. Приятелят ми веднага ги контрира, като им отговаря следното: да докарат някоя лада или москвич на 15-20 г., с навъртяни 250 хиляди км. и да направят сравнение с някой да кажем от тези уж чупещите се коли.
Zdravkoe30 написа:може да карам е30 и да съм фен на БМВ,но за мен може би най-издръжливата кола е мерцедес 124

В семейството ми са карани форд скорпио,мазда,ауди А4,Мерцедес 124-ка....тази кола за 4 години каране ,само консумативи са и сменяни,няма по здрава кола която се е доказала с годините.Всъщност има доколкото съм чела Голф 2,БМВ Е36,Тойота,Субаро

Иначе темата според мен е бесмислена...От каране до каране..има огромна разлика..от кола до кола също...и всичко е много относително.
nikolai_v написа:Явно твоето BMW е някъв пълен кенеф, но само от една кола не можеш да си вадиш изводи за марката.clubzendo написа:за най-бързите автомобили,темата ще се изчерпи с 3-4 марки и до там,ама за най-чупливата,след форд...май е BMW
Абе че е кенеф-кенеф е,спор няма,ама след 2 месеца обикаляне по автосалони,тестдрайф на всякакви автомобили,диапазон на годините 1997-2001 и диапазон на моделите 525тдс,725 тдс,320д,325тдс,318тдс и тн.си избрах най-малкия кенеф от всички горепосочени,така че не ми обяснявай за кенефи,щото е пълно с такива,а всеки се опитва да си избере най-малкия,
Твоята ако не е кенеф,сигурно си дал толкова пара,колкото средният доход на 3 членно семейство в Германия,та не се обиждай,ама все пак сме в България,и всеки средностатистически човек кара средностатистически кенеф,някой ги ароматизират,слагат плочки и заприличва на ...тоалетна,но си остава 6-7-9-12 годишен автомобил със затъмнени стъкла...
Предполагам че ако имахме възможности като в Германия...нямаше да има подобни форуми "защо ми свети лампата",при положение че все нови от магазина ще караме,сега говорим за стари,икономични от към гориво и части
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
А бе не знам дали се чупи БМВ-то ама мен до сега (да чукна на дърво)
бмв не ме е оставило на пътя
Студ, пек, сняг, дъжд все си върви
Последно на Е39-ката вече и навъртях 35000 км. Вярно светят едни
лампи от както я взех ма не им обръщам внимание
И освен това
за ремонти съм дал точно 60 лева
за една клапа за картерни
газове. Беше се преебала ама колата си вървеше. И то доста добре.
Така че не ми ги говори тия че била най-чупливата. На Е34-ката и
смених някво киче на скоростната и съединител. Аа. И май някви
тампони на скоростната че от '88 гумата беше поостаряла. И другото
каране, бензин само и единствено (никва газ - който иска газ да кара голф)
и редовни смени на консумативите (примерно въздушен на 5000)
И така. А ти че си си навил на пръста че се чупят. Кучетата си лаят
кервана си върви
Не ни пречиш. Дрънкай си глупостите. Много
сме ги видели като теб
такива разбирачи 
бмв не ме е оставило на пътя


Последно на Е39-ката вече и навъртях 35000 км. Вярно светят едни
лампи от както я взех ма не им обръщам внимание

за ремонти съм дал точно 60 лева

газове. Беше се преебала ама колата си вървеше. И то доста добре.
Така че не ми ги говори тия че била най-чупливата. На Е34-ката и
смених някво киче на скоростната и съединител. Аа. И май някви
тампони на скоростната че от '88 гумата беше поостаряла. И другото
каране, бензин само и единствено (никва газ - който иска газ да кара голф)
и редовни смени на консумативите (примерно въздушен на 5000)
И така. А ти че си си навил на пръста че се чупят. Кучетата си лаят
кервана си върви

сме ги видели като теб


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Overburner - NX написа:clubzendo написа:Zdravkoe30 написа:може да карам е30 и да съм фен на БМВ,но за мен може би най-издръжливата кола е мерцедес 124
и неколко модели тойота
И Nissan.
Всъщност W115 и W123 са в пъти по-безпроблемни от 124-ките,които са последния читав Мерк.
Относно здравината на нашите БМВ-та с оглед на множеството напреднали технологии вградени в тях години преди останалите да се сетят и предвид това как се експлоатират и що за "кротки" собственици сме,смятам,че са доволно здрави и надеждни



Имам предвид тези които аз лично съм притежавал Е21,Е28,Е34 '90 и Е34 Туринг М50Б20 с Ванос '95.
Проблема започва с по-новите,където ресурса е значително занижен още на чертожната дъска.
- bmw_7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 23.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: СУВ
- Мечтае да кара: Мечтите се менят постоянно
Ееее, колеги! Да не се караме. Все пак може всеки да изложи мнението си, пък ако ще другите да не го подкрепят и да не са съгласни. То колите са като жените, колкото и хубави да ти се виждат на пръв поглед, времето показва друго -въпрос на късмет 

zAcK написа:А бе не знам дали се чупи БМВ-то ама мен до сега (да чукна на дърво)
бмв не ме е оставило на пътяСтуд, пек, сняг, дъжд все си върви
![]()
Последно на Е39-ката вече и навъртях 35000 км. Вярно светят едни
лампи от както я взех ма не им обръщам вниманиеИ освен това
за ремонти съм дал точно 60 леваза една клапа за картерни
газове. Беше се преебала ама колата си вървеше. И то доста добре.
Така че не ми ги говори тия че била най-чупливата. На Е34-ката и
смених някво киче на скоростната и съединител. Аа. И май някви
тампони на скоростната че от '88 гумата беше поостаряла. И другото
каране, бензин само и единствено (никва газ - който иска газ да кара голф)
и редовни смени на консумативите (примерно въздушен на 5000)
И така. А ти че си си навил на пръста че се чупят. Кучетата си лаят
кервана си вървиНе ни пречиш. Дрънкай си глупостите. Много
сме ги видели като тебтакива разбирачи
Абе пич,аз съмият съм собственик на БМВ,обяснявам и за модели след 2000 година,повече от ясно е че модели 2002,316,318 и тн,произведени до 1992-3 година не се чупят!!!
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
А за Ауди тия години пък какви неща съм слушал,косата ми настръхва..дори само за поддръжка, да не говорим за ремонти..NeoPrint написа:Е тогава темата е лекинко излишна. След 2000 всички марки са еднодневки и то съвсем умишлено

"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани