конверсия от 2.0 към 2.5 или 2.8
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: 318ti
Борис_Малинов написа:archie написа:защото на високите обороти 28-цата хич я няма.
Не бих казал,че няма сила във високите.Карал съм и 2,5ца сега в момента 2,8ца смея да твърдя,че макар и с една конска сила и 40нютон/метра отгоре 2,8цата върви доста повече от 2,5ца.
А относно колегата с компакта,запази си дифа на 3,45.
Аз в момента си карам с диф на3,45 и колата на 1000обр. на пета предавка си набира доволно без да притриса,придърпва и т.н.Не че ще е карам така но просто си правя експерименти и тестове.
Е няма да имаш максимална скорост повече от 210-220 но ще имаш ускорение повече от доволно.То като се замислиш изобщо трябвали ти да вдигаш скоросто над 200км./час.
На 2,8цата дифа е 2,93 и ако искаш да поставиш такъв,ще трябва да сменяш полуоски,кардан,и скорости.
Или ако не искаш да сменяш скоростите,запазваш предна част от кардана и назад всичко от 2,8ца,но едвали ще е ефективно,защото на 2,8царта скоростите са с други прадавателни числа.
П.С.Запалихте ли колата...?и как върви трансплантецията?
Възможно е просто тая 28-ца да не е добре въпреки че върви добре
но правихме стартове летящи всякакви аз съм с 3.15 28-цата с 3.45
от старт разликата е по малко но на летящ от 100 до 200 28-цата остава 2-рейса назад.
Но пак казвам възможно е 28-цата да не е читава въпреки че сме отваряли мотора и всичко е замерено и сменено.
А за моята 25-ца си е читава на 136к км от първи собственик доктор

Ако някой иска може да замерим на 7-ми 8-ми съм на колояново.
Въпреки че колата ми се струва супер бавна след като се возих в едно м20 на 1 бар

- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: 318ti
archie написа:Възможно е просто тая 28-ца да не е добре въпреки че върви добре
но правихме стартове летящи всякакви аз съм с 3.15 28-цата с 3.45
от старт разликата е по малко но на летящ от 100 до 200 28-цата остава 2-рейса назад.
Но пак казвам възможно е 28-цата да не е читава въпреки че сме отваряли мотора и всичко е замерено и сменено.
А за моята 25-ца си е читава на 136к км от първи собственик доктор
Ако някой иска може да замерим на 7-ми 8-ми съм на колояново.
Няма логика по мощен двигател да пада от по малък,но знае ли човек???Ако със стокова 2,5ца го отнасяш,значи със сигорност 2,8цата не е в час...Писъл си,че сте отваряли двигателя и всичко е сменено и е ок,но един зъб да ти е избягал на ваноса и познай как окуцява...тоз мотор.
2,5цата в ниските си е почти като 2,0ката,виж във високите си показва рогата,но 2,8ца си наема още от ниските,е стига да е изправна.Дори в авариен режим(без датчика на к.вал) 2,8цата си върви повече от 2,5ца.Казвам го от опит,а не да си търкам клавиатурата.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Искам да питам знаещите, има ли разлика в кошовете на 4 и 6 цилиндъра.Демек дали ще влезе 2.8 в моя кош от 1.8
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Ще влезе...споко 



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
Какво развитие искаш да има.С всеки изминал ден този форум пропада надолу и все по надолу."Разбирачите"станаха много,а тези които наистина знаят си се подхилкват от страни и си гледат сеира.Всеки го е обърнал на търговия и на прееби другарче,ама както и да е.Та нека модераторите да разчистат малко спама в темата и да се постараем да я направим полезна а не всеки тръгнал да прави интервенция от този сорт да се моли като битълски просяк на тоя и онзи да му помогнат.emiche написа:Язък за хубавата тема, няма ли някакво развитие?

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 318ti
Борис_Малинов написа:archie написа:Възможно е просто тая 28-ца да не е добре въпреки че върви добре
но правихме стартове летящи всякакви аз съм с 3.15 28-цата с 3.45
от старт разликата е по малко но на летящ от 100 до 200 28-цата остава 2-рейса назад.
Но пак казвам възможно е 28-цата да не е читава въпреки че сме отваряли мотора и всичко е замерено и сменено.
А за моята 25-ца си е читава на 136к км от първи собственик доктор
Ако някой иска може да замерим на 7-ми 8-ми съм на колояново.
Няма логика по мощен двигател да пада от по малък,но знае ли човек???Ако със стокова 2,5ца го отнасяш,значи със сигорност 2,8цата не е в час...Писъл си,че сте отваряли двигателя и всичко е сменено и е ок,но един зъб да ти е избягал на ваноса и познай как окуцява...тоз мотор.
2,5цата в ниските си е почти като 2,0ката,виж във високите си показва рогата,но 2,8ца си наема още от ниските,е стига да е изправна.Дори в авариен режим(без датчика на к.вал) 2,8цата си върви повече от 2,5ца.Казвам го от опит,а не да си търкам клавиатурата.
Датчика на вала ти беше преебан изобщо или не работеше както трябва?
Пробвал ли си с разкачен датчик дали пали изобщо, че имаме са некъв такъв проблем.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: 318ti
bum_bum написа:
Датчика на вала ти беше преебан изобщо или не работеше както трябва?
Пробвал ли си с разкачен датчик дали пали изобщо, че имаме са некъв такъв проблем.
Да датчика си се беше прецакал(по точно като са го демонтирали му е дошло повече с чука по него).
На диагностиката ми излезна тази грешка,и веднага го свалих от двигателя,така си карах близо 5дена(без датчик на к/вал,стоеше в хола у нас).
Признаците бяха:
Трудно палене.Трябваше да въртя много не стартер.
Палеше с детонации и неравномерно.
За вървене,спънато от всякъде.
Прекъсвача беше на 5000обр/мин.вместо на 6500.
Датчика може да се мери с мултицет,трябва да има едне преходна връзка между двата извода на буксата(крайните)общо са три.
а на мен ми беше укъсил и даваше връзка между средния и крайния.
Ако съмняваш точно в него,го свали и го замерете.
Нагласете уреда на зумер,защото междуомовото там е много ниско и иначе не можете да го хванете.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
Re: 318ti
Борис_Малинов написа:archie написа:Възможно е просто тая 28-ца да не е добре въпреки че върви добре
но правихме стартове летящи всякакви аз съм с 3.15 28-цата с 3.45
от старт разликата е по малко но на летящ от 100 до 200 28-цата остава 2-рейса назад.
Но пак казвам възможно е 28-цата да не е читава въпреки че сме отваряли мотора и всичко е замерено и сменено.
А за моята 25-ца си е читава на 136к км от първи собственик доктор
Ако някой иска може да замерим на 7-ми 8-ми съм на колояново.
Няма логика по мощен двигател да пада от по малък,но знае ли човек???Ако със стокова 2,5ца го отнасяш,значи със сигорност 2,8цата не е в час...Писъл си,че сте отваряли двигателя и всичко е сменено и е ок,но един зъб да ти е избягал на ваноса и познай как окуцява...тоз мотор.
2,5цата в ниските си е почти като 2,0ката,виж във високите си показва рогата,но 2,8ца си наема още от ниските,е стига да е изправна.Дори в авариен режим(без датчика на к.вал) 2,8цата си върви повече от 2,5ца.Казвам го от опит,а не да си търкам клавиатурата.
Знам че 28-цата наема от ниските и създава илюзия че върви ,както и да е ти си знаеш само да споделя че и двата мотора са си куци за е36 кефят само първата седмица ,ако знаех че е така изобщо нямаше да се занимавам с м50 или м52 ,решението започва с буквата S всичко друго е компромис поне така си мисля аз.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 318ti
Борис_Малинов написа:bum_bum написа:
Датчика на вала ти беше преебан изобщо или не работеше както трябва?
Пробвал ли си с разкачен датчик дали пали изобщо, че имаме са некъв такъв проблем.
Да датчика си се беше прецакал(по точно като са го демонтирали му е дошло повече с чука по него).
На диагностиката ми излезна тази грешка,и веднага го свалих от двигателя,така си карах близо 5дена(без датчик на к/вал,стоеше в хола у нас).
Признаците бяха:
Трудно палене.Трябваше да въртя много не стартер.
Палеше с детонации и неравномерно.
За вървене,спънато от всякъде.
Прекъсвача беше на 5000обр/мин.вместо на 6500.
Датчика може да се мери с мултицет,трябва да има едне преходна връзка между двата извода на буксата(крайните)общо са три.
а на мен ми беше укъсил и даваше връзка между средния и крайния.
Ако съмняваш точно в него,го свали и го замерете.
Нагласете уреда на зумер,защото междуомовото там е много ниско и иначе не можете да го хванете.
мерси много, ще го мерим утре да видим кво става.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Абе ако ще и 1000коньово да караш,идва момен в,който свикваш с това и пак ти е малко....човешкото око е алчно и няма наяждане,но има и друг въпрос....оптимален вариант за вървеж и разход за гориво и подръжка на двигателя.
Всеки иска да кара ///М ама една водна помпа за такъв мотор е към 300лв. и няма аналогови а само оригинални,да не говорим за други части по него.Пък М52В28 е по лесен за подръжка.
имах възможност да си сложа ///М мотор но едвали щях да мога да карам после всеки ден както е сега.
Пък то има и една поговорка,"всеки да се простира според чергата си"
П.С.Поста е в отговор на колегата "archie"
Всеки иска да кара ///М ама една водна помпа за такъв мотор е към 300лв. и няма аналогови а само оригинални,да не говорим за други части по него.Пък М52В28 е по лесен за подръжка.
имах възможност да си сложа ///М мотор но едвали щях да мога да карам после всеки ден както е сега.
Пък то има и една поговорка,"всеки да се простира според чергата си"
П.С.Поста е в отговор на колегата "archie"


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Димитър Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Атомната столица.
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно.
- Мечтае да кара: сАмоЛеТ
Re: 318ti
Херо написа:П.С.Запалихте ли колата...?и как върви трансплантецията?
Времето ни обърка но скоро ще има резолтат

Резолтата е на лице компакт 328

Има още неща за доизглаждане но като цяло е супер
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани