конверсия от 2.0 към 2.5 или 2.8

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Re: 318ti

Мнение от archie » 22 Фев 2009, 21:47

Борис_Малинов написа:
archie написа:защото на високите обороти 28-цата хич я няма.


Не бих казал,че няма сила във високите.Карал съм и 2,5ца сега в момента 2,8ца смея да твърдя,че макар и с една конска сила и 40нютон/метра отгоре 2,8цата върви доста повече от 2,5ца.
А относно колегата с компакта,запази си дифа на 3,45.
Аз в момента си карам с диф на3,45 и колата на 1000обр. на пета предавка си набира доволно без да притриса,придърпва и т.н.Не че ще е карам така но просто си правя експерименти и тестове.
Е няма да имаш максимална скорост повече от 210-220 но ще имаш ускорение повече от доволно.То като се замислиш изобщо трябвали ти да вдигаш скоросто над 200км./час.
На 2,8цата дифа е 2,93 и ако искаш да поставиш такъв,ще трябва да сменяш полуоски,кардан,и скорости.
Или ако не искаш да сменяш скоростите,запазваш предна част от кардана и назад всичко от 2,8ца,но едвали ще е ефективно,защото на 2,8царта скоростите са с други прадавателни числа.

П.С.Запалихте ли колата...?и как върви трансплантецията?


Възможно е просто тая 28-ца да не е добре въпреки че върви добре
но правихме стартове летящи всякакви аз съм с 3.15 28-цата с 3.45
от старт разликата е по малко но на летящ от 100 до 200 28-цата остава 2-рейса назад.
Но пак казвам възможно е 28-цата да не е читава въпреки че сме отваряли мотора и всичко е замерено и сменено.
А за моята 25-ца си е читава на 136к км от първи собственик доктор :mhihi:
Ако някой иска може да замерим на 7-ми 8-ми съм на колояново.
Въпреки че колата ми се струва супер бавна след като се возих в едно м20 на 1 бар :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 22 Фев 2009, 22:09

да не е била червена русенка :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 22 Фев 2009, 22:11

nesko написа:да не е била червена русенка :mhihi:

Да същата е30-ка ,сори за оффа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: 318ti

Мнение от Борис_Малинов » 23 Фев 2009, 20:50

archie написа:Възможно е просто тая 28-ца да не е добре въпреки че върви добре
но правихме стартове летящи всякакви аз съм с 3.15 28-цата с 3.45
от старт разликата е по малко но на летящ от 100 до 200 28-цата остава 2-рейса назад.
Но пак казвам възможно е 28-цата да не е читава въпреки че сме отваряли мотора и всичко е замерено и сменено.
А за моята 25-ца си е читава на 136к км от първи собственик доктор :mhihi:
Ако някой иска може да замерим на 7-ми 8-ми съм на колояново.

Няма логика по мощен двигател да пада от по малък,но знае ли човек???Ако със стокова 2,5ца го отнасяш,значи със сигорност 2,8цата не е в час...Писъл си,че сте отваряли двигателя и всичко е сменено и е ок,но един зъб да ти е избягал на ваноса и познай как окуцява...тоз мотор.
2,5цата в ниските си е почти като 2,0ката,виж във високите си показва рогата,но 2,8ца си наема още от ниските,е стига да е изправна.Дори в авариен режим(без датчика на к.вал) 2,8цата си върви повече от 2,5ца.Казвам го от опит,а не да си търкам клавиатурата.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Мнение от димитър_81 » 23 Фев 2009, 21:25

Искам да питам знаещите, има ли разлика в кошовете на 4 и 6 цилиндъра.Демек дали ще влезе 2.8 в моя кош от 1.8

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 23 Фев 2009, 21:36

Ще влезе...споко ;)
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

Мнение от emiche » 15 Мар 2009, 20:07

Язък за хубавата тема, няма ли някакво развитие?
Изображение
Дизелите са мъртви души.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 15 Мар 2009, 21:31

emiche написа:Язък за хубавата тема, няма ли някакво развитие?
Какво развитие искаш да има.С всеки изминал ден този форум пропада надолу и все по надолу."Разбирачите"станаха много,а тези които наистина знаят си се подхилкват от страни и си гледат сеира.Всеки го е обърнал на търговия и на прееби другарче,ама както и да е.Та нека модераторите да разчистат малко спама в темата и да се постараем да я направим полезна а не всеки тръгнал да прави интервенция от този сорт да се моли като битълски просяк на тоя и онзи да му помогнат.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 318ti

Мнение от bum_bum » 15 Мар 2009, 21:47

Борис_Малинов написа:
archie написа:Възможно е просто тая 28-ца да не е добре въпреки че върви добре
но правихме стартове летящи всякакви аз съм с 3.15 28-цата с 3.45
от старт разликата е по малко но на летящ от 100 до 200 28-цата остава 2-рейса назад.
Но пак казвам възможно е 28-цата да не е читава въпреки че сме отваряли мотора и всичко е замерено и сменено.
А за моята 25-ца си е читава на 136к км от първи собственик доктор :mhihi:
Ако някой иска може да замерим на 7-ми 8-ми съм на колояново.

Няма логика по мощен двигател да пада от по малък,но знае ли човек???Ако със стокова 2,5ца го отнасяш,значи със сигорност 2,8цата не е в час...Писъл си,че сте отваряли двигателя и всичко е сменено и е ок,но един зъб да ти е избягал на ваноса и познай как окуцява...тоз мотор.
2,5цата в ниските си е почти като 2,0ката,виж във високите си показва рогата,но 2,8ца си наема още от ниските,е стига да е изправна.Дори в авариен режим(без датчика на к.вал) 2,8цата си върви повече от 2,5ца.Казвам го от опит,а не да си търкам клавиатурата.


Датчика на вала ти беше преебан изобщо или не работеше както трябва?
Пробвал ли си с разкачен датчик дали пали изобщо, че имаме са некъв такъв проблем.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: 318ti

Мнение от Борис_Малинов » 15 Мар 2009, 22:02

bum_bum написа:
Датчика на вала ти беше преебан изобщо или не работеше както трябва?
Пробвал ли си с разкачен датчик дали пали изобщо, че имаме са некъв такъв проблем.

Да датчика си се беше прецакал(по точно като са го демонтирали му е дошло повече с чука по него).
На диагностиката ми излезна тази грешка,и веднага го свалих от двигателя,така си карах близо 5дена(без датчик на к/вал,стоеше в хола у нас).
Признаците бяха:
Трудно палене.Трябваше да въртя много не стартер.
Палеше с детонации и неравномерно.
За вървене,спънато от всякъде.
Прекъсвача беше на 5000обр/мин.вместо на 6500.
Датчика може да се мери с мултицет,трябва да има едне преходна връзка между двата извода на буксата(крайните)общо са три.
а на мен ми беше укъсил и даваше връзка между средния и крайния.
Ако съмняваш точно в него,го свали и го замерете.
Нагласете уреда на зумер,защото междуомовото там е много ниско и иначе не можете да го хванете.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Re: 318ti

Мнение от archie » 15 Мар 2009, 22:11

Борис_Малинов написа:
archie написа:Възможно е просто тая 28-ца да не е добре въпреки че върви добре
но правихме стартове летящи всякакви аз съм с 3.15 28-цата с 3.45
от старт разликата е по малко но на летящ от 100 до 200 28-цата остава 2-рейса назад.
Но пак казвам възможно е 28-цата да не е читава въпреки че сме отваряли мотора и всичко е замерено и сменено.
А за моята 25-ца си е читава на 136к км от първи собственик доктор :mhihi:
Ако някой иска може да замерим на 7-ми 8-ми съм на колояново.

Няма логика по мощен двигател да пада от по малък,но знае ли човек???Ако със стокова 2,5ца го отнасяш,значи със сигорност 2,8цата не е в час...Писъл си,че сте отваряли двигателя и всичко е сменено и е ок,но един зъб да ти е избягал на ваноса и познай как окуцява...тоз мотор.
2,5цата в ниските си е почти като 2,0ката,виж във високите си показва рогата,но 2,8ца си наема още от ниските,е стига да е изправна.Дори в авариен режим(без датчика на к.вал) 2,8цата си върви повече от 2,5ца.Казвам го от опит,а не да си търкам клавиатурата.

Знам че 28-цата наема от ниските и създава илюзия че върви ,както и да е ти си знаеш само да споделя че и двата мотора са си куци за е36 кефят само първата седмица ,ако знаех че е така изобщо нямаше да се занимавам с м50 или м52 ,решението започва с буквата S всичко друго е компромис поне така си мисля аз.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 318ti

Мнение от bum_bum » 15 Мар 2009, 22:19

Борис_Малинов написа:
bum_bum написа:
Датчика на вала ти беше преебан изобщо или не работеше както трябва?
Пробвал ли си с разкачен датчик дали пали изобщо, че имаме са некъв такъв проблем.

Да датчика си се беше прецакал(по точно като са го демонтирали му е дошло повече с чука по него).
На диагностиката ми излезна тази грешка,и веднага го свалих от двигателя,така си карах близо 5дена(без датчик на к/вал,стоеше в хола у нас).
Признаците бяха:
Трудно палене.Трябваше да въртя много не стартер.
Палеше с детонации и неравномерно.
За вървене,спънато от всякъде.
Прекъсвача беше на 5000обр/мин.вместо на 6500.
Датчика може да се мери с мултицет,трябва да има едне преходна връзка между двата извода на буксата(крайните)общо са три.
а на мен ми беше укъсил и даваше връзка между средния и крайния.
Ако съмняваш точно в него,го свали и го замерете.
Нагласете уреда на зумер,защото междуомовото там е много ниско и иначе не можете да го хванете.


мерси много, ще го мерим утре да видим кво става.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 15 Мар 2009, 22:27

Абе ако ще и 1000коньово да караш,идва момен в,който свикваш с това и пак ти е малко....човешкото око е алчно и няма наяждане,но има и друг въпрос....оптимален вариант за вървеж и разход за гориво и подръжка на двигателя.
Всеки иска да кара ///М ама една водна помпа за такъв мотор е към 300лв. и няма аналогови а само оригинални,да не говорим за други части по него.Пък М52В28 е по лесен за подръжка.
имах възможност да си сложа ///М мотор но едвали щях да мога да карам после всеки ден както е сега.
Пък то има и една поговорка,"всеки да се простира според чергата си"

П.С.Поста е в отговор на колегата "archie"
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Атомната столица.
Пол: Мъж
Кара: внимателно.
Мечтае да кара: сАмоЛеТ

Re: 318ti

Мнение от Димитър Димитров » 15 Мар 2009, 22:56

Херо написа:П.С.Запалихте ли колата...?и как върви трансплантецията?


Времето ни обърка но скоро ще има резолтат :mhihi:[/quote]


Резолтата е на лице компакт 328 :mhihi:
Има още неща за доизглаждане но като цяло е супер

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 15 Мар 2009, 23:04

очакваме и мат'рял :mhihi: :D :shock: компакт 2.8 звучи подмокрящо !
Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook