Проектът на Motorsport Technik
Модератор: Sharo
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

аве може ни аз да съм на стълбицата ни е30ката на пистата .. ама гумите ми от нея са в сътлбичката



ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
archie написа:Страхотно представяне направихте на плевен като се има на впредвид че не сте карали колата ,малко хора биха постъпили като вас правите кола и без да я покарате направо на пистата ,с нетърпение ще чакам другите ви изяви по пистите сигурен съм че ще бъдат още по незабравими.Мислите ли да карате на пистата в кюстендил ,и от какви тръби е изработен ролбара?
Желанието ни е да караме по колкото се може повече състезания през сезона и ако не ни застигнат технически проблеми или финансова криза ще караме навсякъде... За Кюстендил трябва да дойде окачването и да го сложим... Хидравличната ръчна... Още една седалка... Мислим и за по-къс диф, спирачки и лек маховик със съединител, но това по-натам...
Ролбара е от черни безшевни тръби 48х3мм и 38х3мм...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
DrivinGGoD написа:archie написа:Страхотно представяне направихте на плевен като се има на впредвид че не сте карали колата ,малко хора биха постъпили като вас правите кола и без да я покарате направо на пистата ,с нетърпение ще чакам другите ви изяви по пистите сигурен съм че ще бъдат още по незабравими.Мислите ли да карате на пистата в кюстендил ,и от какви тръби е изработен ролбара?
Желанието ни е да караме по колкото се може повече състезания през сезона и ако не ни застигнат технически проблеми или финансова криза ще караме навсякъде... За Кюстендил трябва да дойде окачването и да го сложим... Хидравличната ръчна... Още една седалка... Мислим и за по-къс диф, спирачки и лек маховик със съединител, но това по-натам...
Ролбара е от черни безшевни тръби 48х3мм и 38х3мм...
Вие сте надминали изискванията бре ... лудница .. Ама колко стана кейджа от тез тръби като килограми?!
дойде ли окачването
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Keйджа е около 60 кила.... излезна с 17-18 кила повече от оригинала
Ама съм сигурен, че е и по-здрав
Иначе окачването го следим всекидневно къде се намира (миналата седмица са го изпратили) сега било в Австрия 



ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
gazzzar написа:Keйджа е около 60 кила.... излезна с 17-18 кила повече от оригиналаАма съм сигурен, че е и по-здрав
Иначе окачването го следим всекидневно къде се намира (миналата седмица са го изпратили) сега било в Австрия
хехе .. аз едни джанти така следя да меря сликове после ама така като гледам на кюстендил ще си карам пак с нормалните гуми
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
От 9ч. тази сутрин вече е в Будапеща... Наближава... 

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Тези дни бяхме да посвършим малко работа покрай колата... Първо си разгледахме придобивките. Окачването изглежда супер качествено и както се убедихме по-късно и пасва супер прецизно навсякъде, т.е. направено е както трябва:
Идва си с диаграми онагледяващи характеристиките му и поръчните ексцентрични лагери за макферсона за промяна на наклоните:
Имахме и още малко поръчани глезотиики - педали и степенки OMP, разни копченца за таблото и клапан за регулиране на разпределението на спирачното усилие, като заедно с това сложихме и хидравличната ръчна, която толкова ни липсваше:
Хванахме се и да довършим поставянето на Powerflex-а където не стигна времето да сложим преди Плевен, а със свалянето на моста се постарахме малко да го поизчистим и защитим от корозия:
Тази седмица довършваме и си прибираме колата в София и чакаме Кюстендил

Идва си с диаграми онагледяващи характеристиките му и поръчните ексцентрични лагери за макферсона за промяна на наклоните:


Имахме и още малко поръчани глезотиики - педали и степенки OMP, разни копченца за таблото и клапан за регулиране на разпределението на спирачното усилие, като заедно с това сложихме и хидравличната ръчна, която толкова ни липсваше:


Хванахме се и да довършим поставянето на Powerflex-а където не стигна времето да сложим преди Плевен, а със свалянето на моста се постарахме малко да го поизчистим и защитим от корозия:


Тази седмица довършваме и си прибираме колата в София и чакаме Кюстендил

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
eй за втори път виждам такива плейтове .. първия път при явор на една м3ка донористка ама и тогава не ги схванах как точно се регулират ...
или аз нещо не стоплям или неможе да мърдаш само камбъра или кастъра ами става прогресивно ...
а я кажете и ква е разлиакта в килограмите на пружините, че при ремуса е доста голяма па при мене е далеч по-малка (неговите са пак гааз)
или аз нещо не стоплям или неможе да мърдаш само камбъра или кастъра ами става прогресивно ...
а я кажете и ква е разлиакта в килограмите на пружините, че при ремуса е доста голяма па при мене е далеч по-малка (неговите са пак гааз)
Последна промяна Sharo на 20 Апр 2009, 10:24, променена общо 1 път
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Sharo написа:eй за втори път виждам такива плейтове .. първия път при явор на една м3ка донористка ама и тогава не ги схванах как точно се регулират ...
или аз нещо не стоплям или неможе да мърдаш само камбъра или кастъра ами става прогресивно ...
а я кажете и ква е разлиакта в килограмите на прожините, че при ремуса е доста голяма па при мене е далеч по-малка (неговите са пак гааз)
Правилно си схванал, не може да се регулират потоделно. Регулирането става чрез превъртане на плочата и е доста трудоемко, но па то няма се прави всеки ден


- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Да, така е... Двата ъгъла на страничен и надлъжен наклон на шенкела са свързани в зависимост и не могат да се променят поотделно... Регулирането става с въртене на цялото...
Иначе рейтовете на пружините бяха написани на тях но не съм ги погледнал... Ще ги видя и ще пиша...
Иначе рейтовете на пружините бяха написани на тях но не съм ги погледнал... Ще ги видя и ще пиша...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Бяхме и там... За съжаление неприятен инцидент ни принуди с единодушно решение на всички пилоти да прекратим състезанието по средата на квалификациите и успяхме да караме само свободна тренировка и дрифт в събота до към 18ч. В тренировката бяхме с 1во и 3то време в клас "C"... Не можахме дори да настроим окачването и го карахме на "око" на някакво положение и колата не се държеше по най-блестящия начин... След тренировката направихме някой промени но не успяхме да видим резултата от тях защото не карахме повече...
Ето малко снимки от съботната сутрин:

Ето малко снимки от съботната сутрин:













------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани