Проектът на Motorsport Technik

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 02 Апр 2009, 14:25

Изображение

аве може ни аз да съм на стълбицата ни е30ката на пистата .. ама гумите ми от нея са в сътлбичката ИзображениеИзображениеИзображение
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 02 Апр 2009, 14:31

archie написа:Страхотно представяне направихте на плевен като се има на впредвид че не сте карали колата ,малко хора биха постъпили като вас правите кола и без да я покарате направо на пистата ,с нетърпение ще чакам другите ви изяви по пистите сигурен съм че ще бъдат още по незабравими.Мислите ли да карате на пистата в кюстендил ,и от какви тръби е изработен ролбара?


Желанието ни е да караме по колкото се може повече състезания през сезона и ако не ни застигнат технически проблеми или финансова криза ще караме навсякъде... За Кюстендил трябва да дойде окачването и да го сложим... Хидравличната ръчна... Още една седалка... Мислим и за по-къс диф, спирачки и лек маховик със съединител, но това по-натам...
Ролбара е от черни безшевни тръби 48х3мм и 38х3мм...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 07 Апр 2009, 10:16

DrivinGGoD написа:
archie написа:Страхотно представяне направихте на плевен като се има на впредвид че не сте карали колата ,малко хора биха постъпили като вас правите кола и без да я покарате направо на пистата ,с нетърпение ще чакам другите ви изяви по пистите сигурен съм че ще бъдат още по незабравими.Мислите ли да карате на пистата в кюстендил ,и от какви тръби е изработен ролбара?


Желанието ни е да караме по колкото се може повече състезания през сезона и ако не ни застигнат технически проблеми или финансова криза ще караме навсякъде... За Кюстендил трябва да дойде окачването и да го сложим... Хидравличната ръчна... Още една седалка... Мислим и за по-къс диф, спирачки и лек маховик със съединител, но това по-натам...
Ролбара е от черни безшевни тръби 48х3мм и 38х3мм...


Вие сте надминали изискванията бре ... лудница .. Ама колко стана кейджа от тез тръби като килограми?!

дойде ли окачването
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 07 Апр 2009, 10:26

Keйджа е около 60 кила.... излезна с 17-18 кила повече от оригинала :uups: Ама съм сигурен, че е и по-здрав :mhihi: Иначе окачването го следим всекидневно къде се намира (миналата седмица са го изпратили) сега било в Австрия :D
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 07 Апр 2009, 10:42

gazzzar написа:Keйджа е около 60 кила.... излезна с 17-18 кила повече от оригинала :uups: Ама съм сигурен, че е и по-здрав :mhihi: Иначе окачването го следим всекидневно къде се намира (миналата седмица са го изпратили) сега било в Австрия :D

хехе .. аз едни джанти така следя да меря сликове после ама така като гледам на кюстендил ще си карам пак с нормалните гуми
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 07 Апр 2009, 11:42

От 9ч. тази сутрин вече е в Будапеща... Наближава... :twisted:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.08.2005
Местоположение: Добрич

Мнение от lazaronni » 14 Апр 2009, 1:21

Вече е тука май а :P чакаме снимков материал :D :winky:
Take Me to the Hospital...

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 14 Апр 2009, 23:04

:uups: Дойде... Утре отиваме на там да го поставяме 8) Както и разни други глезотии...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 19 Апр 2009, 23:18

Тези дни бяхме да посвършим малко работа покрай колата... Първо си разгледахме придобивките. Окачването изглежда супер качествено и както се убедихме по-късно и пасва супер прецизно навсякъде, т.е. направено е както трябва:

Изображение

Идва си с диаграми онагледяващи характеристиките му и поръчните ексцентрични лагери за макферсона за промяна на наклоните:

Изображение
Изображение

Имахме и още малко поръчани глезотиики - педали и степенки OMP, разни копченца за таблото и клапан за регулиране на разпределението на спирачното усилие, като заедно с това сложихме и хидравличната ръчна, която толкова ни липсваше:

Изображение
Изображение

Хванахме се и да довършим поставянето на Powerflex-а където не стигна времето да сложим преди Плевен, а със свалянето на моста се постарахме малко да го поизчистим и защитим от корозия:

Изображение
Изображение

Тази седмица довършваме и си прибираме колата в София и чакаме Кюстендил :twisted:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 20 Апр 2009, 0:54

eй за втори път виждам такива плейтове .. първия път при явор на една м3ка донористка ама и тогава не ги схванах как точно се регулират ...
или аз нещо не стоплям или неможе да мърдаш само камбъра или кастъра ами става прогресивно ...


а я кажете и ква е разлиакта в килограмите на пружините, че при ремуса е доста голяма па при мене е далеч по-малка (неговите са пак гааз)
Последна промяна Sharo на 20 Апр 2009, 10:24, променена общо 1 път
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 20 Апр 2009, 7:54

С тоя 7/8 анцунг си ми любимец! :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 20 Апр 2009, 10:04

Sharo написа:eй за втори път виждам такива плейтове .. първия път при явор на една м3ка донористка ама и тогава не ги схванах как точно се регулират ...
или аз нещо не стоплям или неможе да мърдаш само камбъра или кастъра ами става прогресивно ...


а я кажете и ква е разлиакта в килограмите на прожините, че при ремуса е доста голяма па при мене е далеч по-малка (неговите са пак гааз)

Правилно си схванал, не може да се регулират потоделно. Регулирането става чрез превъртане на плочата и е доста трудоемко, но па то няма се прави всеки ден ;)
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 20 Апр 2009, 11:08

Да, така е... Двата ъгъла на страничен и надлъжен наклон на шенкела са свързани в зависимост и не могат да се променят поотделно... Регулирането става с въртене на цялото...

Иначе рейтовете на пружините бяха написани на тях но не съм ги погледнал... Ще ги видя и ще пиша...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 10.06.2008

Мнение от sk. » 28 Апр 2009, 21:44

Колеги с голям интерес следя темата и ви пожелавам искренно успех!
И искам да ви питам бяхте ли на Кюстендил? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Какви са резултатите?

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 28 Апр 2009, 23:28

Бяхме и там... За съжаление неприятен инцидент ни принуди с единодушно решение на всички пилоти да прекратим състезанието по средата на квалификациите и успяхме да караме само свободна тренировка и дрифт в събота до към 18ч. В тренировката бяхме с 1во и 3то време в клас "C"... Не можахме дори да настроим окачването и го карахме на "око" на някакво положение и колата не се държеше по най-блестящия начин... След тренировката направихме някой промени но не успяхме да видим резултата от тях защото не карахме повече...

Ето малко снимки от съботната сутрин:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook