Още един БМВ проект и автомобилните спортове

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 24 Апр 2009, 9:37

Спретнахме тампоните по двигателя, поради изместването на мотора
се наложи лека промяна на лапите. Сега остава да приключим с
подсилването и промяната на лапите на мотора и можем да затворим
тази глава.

Изображение

Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 29 Апр 2009, 9:20

Наложиха се малко конструктивни промени по тампоните на двигателя,
в момента работим по новата конструкция. Наложи се сериозно да
подсилим лапите за да си вържем гащите 8)

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 29 Апр 2009, 9:29

Така понеже се занимавах доста с БМВ събора и не остана време за
проекта, пък доста неща се появиха и свършиха се захващам да
допълня темата 8)

Първо - пристигнаха галошите, които съм взел за тестовете за да
видим дали ще ни паснат като височини и ширини. За отпред съм
се спрял на 21х65х18 S05, а за задните на 27х65х18 S08. Към
момента защото все още не съм уточнил джантите като офсет ще
стартирам с едни BBS-ки (тези от снимката) 8J отпред и 9J отзад.
Задната джанта ще дойде една идея тясна за задната гума, но на
първо време така, предните ще заспят.

Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 29 Апр 2009, 9:32

Тези успяхме да се преборим и с реглажа за задните носачи, мисля
че стана супер само дето изработката ни излезна малко през носа ...
(аман от майстори). Camber и Toe In/Out настройки в едно.

Изображение

Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 29 Апр 2009, 9:38

Пристигна и оказването - Intrax 1K2 dual adjustable, black titan, spring
adjuster. Джаджата изглежда супер (надявам се и да работи така).
В комплекта влиза всичко необходимо - плочи за предните бомбета,
камбър/кастър плейт и т.н. също така и един комплект пружини с
различна твърдост.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 29 Апр 2009, 16:41

е са видях къде е поблема на мойте задни армортесиори ... при мене горе тая плочка за бомбето е така ама дупката за стеблото е в средата и така.

А я кажи и как са рейтовете на прожините :winky:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 29 Апр 2009, 17:22

Пружините са 50, 60 и 70 (каквото и да значи това) писах на
холандците и чакам да ми отговорят.
Изображение

ВЕТЕРАНЪТ
Аватар
Мнения: 953
Регистриран на: 6.09.2004
Местоположение: Bayern

Мнение от roko » 03 Май 2009, 21:27

Адаш,гумите работеха чудесно :twisted:
щом държаха тежката е92-ка,ще се справят и с бегачката ;)
П.С казват,че Мишлен е по-добра на ''чист''асфалт,а Пирелли на прашен.
Ти как се насочи към французите?
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 04 Май 2009, 9:37

Адашка, чесно казано ще пробвам и двата варианта, но в Ата-тандем
имаха чист слик само на Мишлен и ми беше по лесно с поръчката, така
и не успях да намеря фирма в Бг която да ми достави гуми от пистовата
гама на Пирели. Ако имаш човек за пистови пирелита - давай го насам :P
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 04 Май 2009, 10:51

Няма ли да са и големи 18ките на е30ката? По какъв начин избра цолажа?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 04 Май 2009, 11:04

Сони,
понеже предните AP Racing дискове са 356 мм. това и наложи избора
на 18-ки джанти. Относно колата - по време на усилването на купето
бяха изрязани задните калници и сме направили достатъчно място за
гумите. Другата причина, е че така или иначе пистовите сликове се
движат около 64 или 65 размер (това означава 640 или 650 мм. диаметър).
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 04 Май 2009, 11:07

Ясно, мерси за инфото ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 07 Май 2009, 22:05

Преди празниците успяхме да финишираме с лапите и тампоните на
двигателя. В момента финишираме и задния мост - трябва до края
на другата седмица да сме я пуснали на гуми и действаме нататък

Изображение

Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 11 Май 2009, 12:46

Задния мост го приключихме - остана само една боя да му ударим
днес и се надявам утре да го качваме на Етата и да борим нататък

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 11 Май 2009, 20:32

Роска с какво ги правите заварките по цялото купе , мостове , и т.н.???
За ролбара предполагам е задължително заварките да са на ТИГ ?
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

ПредишнаСледваща

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook