Тромава под 3000 r.pm.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Аз затова приемам нова политика при закупуването на автомобил - диностенд. Няма диагностики, глупости, ала-бала. Качваш на диното и всичко е ясно. Днес, след 1-2 годишно ровене из нета, най-накрая попаднах на един невероятано полезен сайт с огромна база данни от динотестове на всички марки и много от моделите им -
http://www.rri.se/index.php?DN=29
Просто не знам колко бири трябва да ме черпите за тази находка. Друг е въпроса ако някой го е знаел и не е споделил
Аз лично се радвам много да го споделя с вас. Надявам се да ви е полезен 
http://www.rri.se/index.php?DN=29
Просто не знам колко бири трябва да ме черпите за тази находка. Друг е въпроса ако някой го е знаел и не е споделил


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
BMW-E39 написа:как ги карате тия 520ки с по 170 180 по баири луди хора![]()
В интерес на истината, имах 320 Е30 136 к.с и дърпах Golf I от Варна до Русе.Тази Е30-ка мога да ти кажа, че почти не суети присъствието на този голф закачен отзаде.По баирите пак си вървеше със 120-130 (който е пътувал Варна - Русе, знае за какви баири говоря), а тази Е39-ка дори и когато съм сам в колата, същите баири не може да ги качи със същата скорост

Лично според мен, това не може да е реално, кола с двигател от 80-те години да е в пъти по-добра от кола с по-мощен двигател от 90-те години, но като се вземе предвид, че Е30 си е легенда, съм склонен да вярвам, че след Е30 читаво BMW от средния клас няма

bmw_n00b написа:Аз затова приемам нова политика при закупуването на автомобил - диностенд. Няма диагностики, глупости, ала-бала. Качваш на диното и всичко е ясно. Днес, след 1-2 годишно ровене из нета, най-накрая попаднах на един невероятано полезен сайт с огромна база данни от динотестове на всички марки и много от моделите им -
http://www.rri.se/index.php?DN=29
Ако този тест е верен, просто не си струва да се мъчим да съживим 520



Баси, наистина, ако реално е 103 к.с, то това е не най-големия мъртвец м/у BMW-тата, ами е въобще най-големия таралясник по принцип

В интерес на истината, аз също я усещам тази кола като 105-110 к.с, но в никакъв случай като 150, което ме кара сериозно да се замисля над тестовете в този сайт.
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
mad_presley бъркаш се батка, не е 103 кс, това са киловатите
а на теста показва че е 140 кс, демек само 10 са избегали
то ако от 150 кс само 100 са живи, направо го палим мотора с
бензин .................
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=331
чудно защо като гледам при Е39 има само Е39 с бензинови мотори на този тест, и никои с дизелови ?
евалата на нооба за откритието :>
а на теста показва че е 140 кс, демек само 10 са избегали

то ако от 150 кс само 100 са живи, направо го палим мотора с
бензин .................
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=331
чудно защо като гледам при Е39 има само Е39 с бензинови мотори на този тест, и никои с дизелови ?

евалата на нооба за откритието :>
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
BMW-E39 написа:mad_presley бъркаш се батка, не е 103 кс, това са киловатите
а на теста показва че е 140 кс, демек само 10 са избегали![]()
то ако от 150 кс само 100 са живи, направо го палим мотора с
бензин .................
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=331
чудно защо като гледам при Е39 има само Е39 с бензинови мотори на този тест, и никои с дизелови ?![]()
евалата на нооба за откритието :>


ПП И освен това, нещото, до което което отдавна стигнах като извод и в случая е подкрепено с практически тестове - вижте на коли, които сте карали и ви се струва, че повече са "дърпали", предавателните числа на диференциалите. Като си даунлоуднете графиката, на втората страница на пдф-а го има предавателното число на дифа. Безсрамно малко на 520-ката - 3,46. За сравнение на ГОЛФ 4 1,6 е 4,3. За к'во говорим? Ами за максимална скорост. И преди съм го казвал.
Последна промяна bmw_n00b на 29 Апр 2009, 23:14, променена общо 1 път
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
BMW-E39 написа:mad_presley бъркаш се батка, не е 103 кс, това са киловатите
а на теста показва че е 140 кс, демек само 10 са избегали![]()
то ако от 150 кс само 100 са живи, направо го палим мотора с
бензин .................
Нааках са

По принцип не чета м/у редовете, ама сега явно съм на много бири и ракии

Discrepancy (measured/stated) Power / Torque -6% / -8%
Ако трябва да сме точни, реално 520 е 141к.с и с максимален въртящ момент 178Nm.
Конете хубу, ама като видях въртящия момент взех да гледам като дървояд алуминиева дограма

- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
mad_presley написа:BMW-E39 написа:mad_presley бъркаш се батка, не е 103 кс, това са киловатите
а на теста показва че е 140 кс, демек само 10 са избегали![]()
то ако от 150 кс само 100 са живи, направо го палим мотора с
бензин .................
Нааках са
По принцип не чета м/у редовете, ама сега явно съм на много бири и ракии![]()
Discrepancy (measured/stated) Power / Torque -6% / -8%
Ако трябва да сме точни, реално 520 е 141к.с и с максимален въртящ момент 178Nm.
Конете хубу, ама като видях въртящия момент взех да гледам като дървояд алуминиева дограма
Според мен е 141 кс и 178Нм на колелата. Има 9 к.с. загуби в трансмисията.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Аз предлагам, сега на събора да се съберем една групичка и да скокнем до Пловдив да направим един реален ДИНО тест
http://clubgti-bg.com/viewtopic.php?p=3 ... 78e5ad7c4b
Ако сме групичка, има голяма вероятност да отворят сервиза само за нас, а и ще ползваме прилична отстъпка

http://clubgti-bg.com/viewtopic.php?p=3 ... 78e5ad7c4b
Ако сме групичка, има голяма вероятност да отворят сервиза само за нас, а и ще ползваме прилична отстъпка

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Мясаш да ми четеш мисълтът също
Ама аз на предната страница като го писах това имах предвид, че е почивен ден и ако се съберем поне 3-5 човека да му звъннем на пича, че може да си е направил някакви планове. Не го познавам, но едва ли ще откаже некой леффф. Обаче ако е е изфирясал нанякъде ще е късно в петък, все пак.



- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
От цялата тая история следва - сменяйте дифа
Имате следния избор
3.64:1
4.10:1
Хах. На Е34-ката мойта едно време и беше 4.44
Има вариант и за смяна на ДВГ ама




Имате следния избор

3.64:1
4.10:1
Хах. На Е34-ката мойта едно време и беше 4.44



Има вариант и за смяна на ДВГ ама



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
4,1 диф май няма за е39.. (поправи ме ако греша). 3.64 е на автоматиците и комбитата 520-ки, но разликата с 3,46 е минимална и не си струва галимацията, тъй като каретата също трябва да се сменят.
Не мога да си обясня каква е причината за тази дупка от 3500 до 4200 оборота? Нека някой да сподели виждания.
Не мога да си обясня каква е причината за тази дупка от 3500 до 4200 оборота? Нека някой да сподели виждания.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
bmw_n00b написа:4,1 диф май няма за е39.. (поправи ме ако греша).
На 528 автоматик по стара година трябва да е точно такъв

Ама скоростите ти ще станат с около 20% по-къси

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
колеги не се занимаваите с глупости дино мино и т.н.
и какво като ви вземат парите само ще разберете какви умрели коне ли карате ?
съвета пак ви го казвам, може и след НГ, но може и сега да се направи, и след НГ да се узакони това нещо, сменят се мотор скорости и диф от 528 с ръчни скорости и така колата от бабаяга става самолет...
друго си е да боднеш мотор от 528 с параметри
280/3500 н*м
а друго си е параметрите на 520...
190/4200 н*м
всичко друго е един голям компромис
също така не е лоша идеята да се бодне и един мотор от 540 4.4, и после да се сложи ГИ защото разхода сигорно ще е като да тръгнеш оттука до луната
, само че сложното е че там се сменя абсолютно всичко като се започне отокачване до таблото от 8 цилиндрово
и какво като ви вземат парите само ще разберете какви умрели коне ли карате ?
съвета пак ви го казвам, може и след НГ, но може и сега да се направи, и след НГ да се узакони това нещо, сменят се мотор скорости и диф от 528 с ръчни скорости и така колата от бабаяга става самолет...
друго си е да боднеш мотор от 528 с параметри
280/3500 н*м
а друго си е параметрите на 520...

190/4200 н*м
всичко друго е един голям компромис
също така не е лоша идеята да се бодне и един мотор от 540 4.4, и после да се сложи ГИ защото разхода сигорно ще е като да тръгнеш оттука до луната

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Tи пак си абсолютно прагматичен
То е ясно, че големия мотор е решението в крайна сметка, но тук въпросът е повече теоритичен и подбуден от вдъхновение, свързано с 3 букви
Просто другите коли, които съм имал не са ме карали да се замислям какво и защо го има под капака. Може пък да е защото не е имало причина да търся нещо повече
Но стига сме плюли
Аз съм си напълно доволен със спънатото ми конче и с голяма тъга бих се разделил с него.






Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани