М40 и повдигачите - направи си сам - част 2
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
само за информация - ролковите кобилици са нещо измислено много отдавна /старите японски дизели например/, и са най-доброто решение при газоразпределение с кобилици, точно заради това, че преобразуват приплъзването във въртеливо движение и намалят износването и механичните загуби, иначе браво на колегата и наистина най-после смислена тема в Е36
only rear wheel drive
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Сега остава колегата да приспособи верига за газоразпределението и модифициран смукателен колектор и двигателя си става на 100% М43. Браво още един път за идеята.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
ивчо3 написа:Сега остава колегата да приспособи верига за газоразпределението и модифициран смукателен колектор и двигателя си става на 100% М43. Браво още един път за идеята.
забравяш бубините


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
- buko89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 30.12.2008
- Местоположение: Grad Levski
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Convertible
- Мечтае да кара: e 36 M3
- Детайли за колата: golqma bega4ka e
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- niko11
- StanceWorks addicted
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: със заключен:)
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
интересна тема .. само не мога да се съглася че от смучене на въздух през гарнитурата на картера няма да качва масло горе - първо ще свети лампата за маслото ако няма налягане ,и после то въздух за смучене в картера има много ,да не е вакум там .. няма теория да смуче от гарнитурата ,да не говорим че при загасен двг ще тече по земята ако гарнитурата е толкова зле ... който е отварял М40 знае къде всъщност е проблема - маслената магистралка която маже кобилиците и вала и има отвор за всяка от тях - отворите се позапушват и мазането се влошава на последните цилиндри ,винаги там вала е по надран и кобилиците също ,и от там трака .. има нещо недоизпипано в тоя механизъм на мазане инак като качество на материалите М40 е също толкова добър като другите двг на БМВ
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Тоя проблем с тръбичката дет маже кубилиците, не ли решава като се поразширят малко дупчетата със шабър да речеме.В момента и аз ремонтирам моя чиреп и се чудя дали да не направя тая процедура...
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
повдигачите се разглабят, почистват и раздвижват!
хващате ги на менгеме, може да се сложат някави дървени подложки, но на мен тия повдигачи са ми за проба и не слагах нищо
с клещи хващате "главата" на повдигача и го измъквате,
След това с тънка отверка махате внимателно ламаринената шаибичка която на практика държи буталото за да не излезе от самоя повдигач.
Ето го вече грубо разглобен, под буталото има второ буталце със съчма( калпан) то изпълнява цялата функция и то засича. От мойте повдигачи изтече някво подобие на масло, вероятно съчмите не са работили точно заради боклуците
всичко се разглобява на съставните му части, 2-рото буталце отдолу има една ламаринка която се маха и ИЗЛИТА една пружинка и съчмата.
всичко това в различни съдове и го почистих с някакъв корселин, след това с четка за зъби
ето прослувутите пружинки
след това всичко се сглабя по обратния ред, като преди да сложите долното бутало се капват 1-2 капки масло( аз имах под ръка М10Д, няма никакво значение) НЕ СЛАГАЙТЕ ПОВЕЧЕ,ПОВДИГАЧА ОСТАВА ПОСТОЯННО ПОД НАПРЕЖЕНИЕ!!!
П.П Нямам време да ги монтирам на колата за да видя резултата в действие, но на ръка резултата е очеваден
П.П1 Ако има правописни грешки, моля за извинение. Ако на някой нещо не му е ясно да пита
хващате ги на менгеме, може да се сложат някави дървени подложки, но на мен тия повдигачи са ми за проба и не слагах нищо
с клещи хващате "главата" на повдигача и го измъквате,
След това с тънка отверка махате внимателно ламаринената шаибичка която на практика държи буталото за да не излезе от самоя повдигач.
Ето го вече грубо разглобен, под буталото има второ буталце със съчма( калпан) то изпълнява цялата функция и то засича. От мойте повдигачи изтече някво подобие на масло, вероятно съчмите не са работили точно заради боклуците
всичко се разглобява на съставните му части, 2-рото буталце отдолу има една ламаринка която се маха и ИЗЛИТА една пружинка и съчмата.
всичко това в различни съдове и го почистих с някакъв корселин, след това с четка за зъби
ето прослувутите пружинки
след това всичко се сглабя по обратния ред, като преди да сложите долното бутало се капват 1-2 капки масло( аз имах под ръка М10Д, няма никакво значение) НЕ СЛАГАЙТЕ ПОВЕЧЕ,ПОВДИГАЧА ОСТАВА ПОСТОЯННО ПОД НАПРЕЖЕНИЕ!!!
П.П Нямам време да ги монтирам на колата за да видя резултата в действие, но на ръка резултата е очеваден
П.П1 Ако има правописни грешки, моля за извинение. Ако на някой нещо не му е ясно да пита

- Gerch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: '93 318 IS COUPE
- Детайли за колата: '93 318 IS COUPE
M42B18
колега , какво ще рече НЕ СЛАГАЙТЕ ПОВЕЧЕ,ПОВДИГАЧА ОСТАВА ПОСТОЯННО ПОД НАПРЕЖЕНИЕ!!! - че след като се ремонтират повече за нищо не стват повдигачите ли?
Един въпрос - на М42 дали са същите повдигачите, и дали се достига до тях по сходен начин? Никога не съм отварял ДВГ, ама заради калпавите повдигачи ще зема да я свърша тази работа.
Един въпрос - на М42 дали са същите повдигачите, и дали се достига до тях по сходен начин? Никога не съм отварял ДВГ, ама заради калпавите повдигачи ще зема да я свърша тази работа.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Gerch написа:колега , какво ще рече НЕ СЛАГАЙТЕ ПОВЕЧЕ,ПОВДИГАЧА ОСТАВА ПОСТОЯННО ПОД НАПРЕЖЕНИЕ!!! - че след като се ремонтират повече за нищо не стват повдигачите ли?
Един въпрос - на М42 дали са същите повдигачите, и дали се достига до тях по сходен начин? Никога не съм отварял ДВГ, ама заради калпавите повдигачи ще зема да я свърша тази работа.
На м44 са същите повдигачите, на м42,50 и 52 са съвсем различни, защото нямат кобилици. На м42 не знам дали може да се рециклират повдигачите, а цената им е солена.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Е такъв съвет търсих zа повдига4ите няколко седмици преди ремонта и не намерих
А бях толкова навит да опитам да ги отремонтирам...Ницо де, от нови няма вреда

А бях толкова навит да опитам да ги отремонтирам...Ницо де, от нови няма вреда


- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
ивчо3 написа:На м44 са същите повдигачите, на м42,50 и 52 са съвсем различни, защото нямат кобилици. На м42 не знам дали може да се рециклират повдигачите, а цената им е солена.
М43 имаш предвид май ? м44 си е двувалка

36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани