Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
Модератор: Технически модератори
- radio_manbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 10.03.2006
- Местоположение: София
Поздрави към всички колеги и Безкраино възхищение и адмираций на Десо.
От юни (2008) месец следя темата и реших че след баловете ще посетя човека сътворил толкова чудеса
Искам да попитам само как седи въпроса с пласмасовите прозорци на кабриолетите.
Поздрави
От юни (2008) месец следя темата и реших че след баловете ще посетя човека сътворил толкова чудеса

Искам да попитам само как седи въпроса с пласмасовите прозорци на кабриолетите.
Поздрави



БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Здравейте и от мен
! Към Десо мога само шапка да му сваля!!! Уникални снимки , уникални отзиви не само заради уникалната работа но и отношение!!
Мисля че скоро и аз ще бъда един от тия с блестящите коли
Десо имам няколко въпроса тъй като ми предстой боядисване на почти цялата лява страна ,защото една шофъорка ме зажули мн неприятно почти цялата страна
Та искам да попитам след като ми боядисат колата трябва ли да я пастирам? или изобщо какво е хубаво да направя? Изчетох какво си писал че трябва да диша боята . и т.н , но ако може пак с 2 думи
Колко време отнема манипулациата? Четох че за 1 ден е ОК?
И накрая ако може да ми пратиш и ориентировъчна цена за да имам представа и съответно готовност да те посетя в Габрово
ммм забравих да попитам също: полираш ли стъклата(че моето предното е доста как да кажа и от камачета и някакси замазано седи) ? стопове фарове? На едно Пежо 307 мисля че и стоповете бяха пипнати
Поздрави!

Мисля че скоро и аз ще бъда един от тия с блестящите коли

Десо имам няколко въпроса тъй като ми предстой боядисване на почти цялата лява страна ,защото една шофъорка ме зажули мн неприятно почти цялата страна

Та искам да попитам след като ми боядисат колата трябва ли да я пастирам? или изобщо какво е хубаво да направя? Изчетох какво си писал че трябва да диша боята . и т.н , но ако може пак с 2 думи

Колко време отнема манипулациата? Четох че за 1 ден е ОК?
И накрая ако може да ми пратиш и ориентировъчна цена за да имам представа и съответно готовност да те посетя в Габрово

ммм забравих да попитам също: полираш ли стъклата(че моето предното е доста как да кажа и от камачета и някакси замазано седи) ? стопове фарове? На едно Пежо 307 мисля че и стоповете бяха пипнати

Поздрави!
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
kOnPuBkA написа:Посрещна ме безкрайно усмихнат, кипящ от енргия, позитивизъм и безкрайно желание за работа!
Това са едни от най-точните думи, с които накратко може да се опише Десо

Аз бях при него предишния ден, преди kOnPuBkA

@kOnPuBkA - малко преди да си вземеш колата, минах през сервиза и видях твоята красавица


Хораааа.... много внимавайте, къде си боядисвате колите!!!
- Veson
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6











stay tuned


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колеги ,много ви моля някой на л.с. да ми даде мобилния телефон на Десо ,че искам да се оговоря за дата за пастиране а него нещо го няма тука в момента
Благодаря предварително
Георги Пенчев

Благодаря предварително

Георги Пенчев
Penchev написа:Колеги ,много ви моля някой на л.с. да ми даде мобилния телефон на Десо ,че искам да се оговоря за дата за пастиране а него нещо го няма тука в момента![]()
Благодаря предварително![]()
Георги Пенчев
Десо сабирам пари и аз да ми по оправиш колата,че по тая софия направо ми се плаче



Да помоля и аз за съвет
Мия си колата с голямо удоволствие всеки уикенд, който прекарвам на вилата.
Проблема е, че водата от кладенеца е много варовита направо песъклива и всичкия варовик се е наслоил върху боята, стъклата броните навсякъде. Боята е тъмно синя и сега изглежда все едно е поръсена с брашно, много е гадно. Боята не е гладка вече, като мина с кърпа и се усеща ясно като задиране а не както беше до скоро - абсолютна гладкост
Не знам с какво да я измия така, че да разкарам варовика от боята. Пробвах със всякакви миещи препарати без никакъв успех, даже и със оцет, но не помогна. Пада само след зверско търкане и то със някакъв твърд плат.
Следващото което ще пробвам е "Калгон" нищо че не е пералня


Мия си колата с голямо удоволствие всеки уикенд, който прекарвам на вилата.
Проблема е, че водата от кладенеца е много варовита направо песъклива и всичкия варовик се е наслоил върху боята, стъклата броните навсякъде. Боята е тъмно синя и сега изглежда все едно е поръсена с брашно, много е гадно. Боята не е гладка вече, като мина с кърпа и се усеща ясно като задиране а не както беше до скоро - абсолютна гладкост

Не знам с какво да я измия така, че да разкарам варовика от боята. Пробвах със всякакви миещи препарати без никакъв успех, даже и със оцет, но не помогна. Пада само след зверско търкане и то със някакъв твърд плат.
Следващото което ще пробвам е "Калгон" нищо че не е пералня


Последна промяна penio на 08 Юни 2009, 22:04, променена общо 1 път
- DESO-Car -care
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
Веднага ти отговарям..Колкото повече импровизираш, толкова е по- голям шанса за по-голяма беля..Преди доста време писах за варовикът във водата..В Габрово този проблем е много голям..Обаче аз мисля че това по колата ти е не точно от Варовикът, освен ако я оставяш да изсъхне сама след миенето,което ме съмнява..Ако няма вода която изсъхва на колата няма как да е от това..По вероятно е да се е получило от Дъжд..Незнам в коя част живееш но е напълно възможно това да е нещо пак за което съм писал преди и това е ACID Rain...Нещо много по-опасно от варовикът..Няма шанс да се свали със "Оцет" или "Калгон"
..
Не се шегувам ,мисля обаче да не слагаш тия неща върху колата си а да дойдеш при мен да ти оправя проблемът и да я запечатаме веднъж-завинаги.!


Не се шегувам ,мисля обаче да не слагаш тия неща върху колата си а да дойдеш при мен да ти оправя проблемът и да я запечатаме веднъж-завинаги.!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC


На много места из цяла България съм се отчаял от елементарна неграмотност на миячите и за мен вероятно по морето без значение Варненска или Бургаска област е най-,най-зле

Казвам го като човек ,който за 6 години съм си боядисвал цялостно автомобила точно три пъти ,пътвуал съм и продължавам да пътувам къде ли не и никъде не мия а само на ОМВ колкото мога свалям мушичките и чакам да се прибера в София ...
Георги Пенчев
полиране
Десо,
благодаря за прекрасната работа. Страхотно боядисване и уникално полиране.
Към всички колеги, чудещи се дали да предприемат действие по полиране на колата си - направете го и след това ще оцените работата, човека и отношението му към това, което прави. Малко такива хора среща човек, работещи с мерак и удоволствие ...
благодаря за прекрасната работа. Страхотно боядисване и уникално полиране.
Към всички колеги, чудещи се дали да предприемат действие по полиране на колата си - направете го и след това ще оцените работата, човека и отношението му към това, което прави. Малко такива хора среща човек, работещи с мерак и удоволствие ...
- DESO-Car -care
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
Наистина свършихме страхотна работа с Весковата 5-ца...ВЕСКо благодаря за доверието..!!
Извадихме страшен късмет с тая градушка...бях изтръпнал за един час..!!
Мисля че колегата Penchev, е напълно прав..Просто в България се работи на принципа-"Търсим работа за хората, а не хора за работата"..И най-мразя обичайното извинение-"За толкова пари -толкова"". Тоест ако вземаха двойнно по голяма заплата ,сигурно щяха да се постараят двойнно повече ..колко трогателно !!! А че хората са дали по 20 хил. за кола ..няма значение..! Наблюдавам групите работещи хора в Бг и виждам няколко коренно различни вида..Можещи но Не-искащи(защото все им са малко парите) , Неможещи и Не-искащи (но въпреки това назначени).. Не можещи ,но имащи Желание (тая група даже е по ценна от знаещите)...Аз бях в тая група едно време и мисля че с много труд и много желание се постига резултат..и се влиза в последната група, на -"Можещите и правещите го без оправдания и резерви....Трудно и отговорно е ...но лесно няма...особенно в нашия бизнес когато ти се откачат ръцете и кръста по 9-10 часа на ден ...и само любовта към професията и щастливият клиент те спасяват от умората.!!

Извадихме страшен късмет с тая градушка...бях изтръпнал за един час..!!

Мисля че колегата Penchev, е напълно прав..Просто в България се работи на принципа-"Търсим работа за хората, а не хора за работата"..И най-мразя обичайното извинение-"За толкова пари -толкова"". Тоест ако вземаха двойнно по голяма заплата ,сигурно щяха да се постараят двойнно повече ..колко трогателно !!! А че хората са дали по 20 хил. за кола ..няма значение..! Наблюдавам групите работещи хора в Бг и виждам няколко коренно различни вида..Можещи но Не-искащи(защото все им са малко парите) , Неможещи и Не-искащи (но въпреки това назначени).. Не можещи ,но имащи Желание (тая група даже е по ценна от знаещите)...Аз бях в тая група едно време и мисля че с много труд и много желание се постига резултат..и се влиза в последната група, на -"Можещите и правещите го без оправдания и резерви....Трудно и отговорно е ...но лесно няма...особенно в нашия бизнес когато ти се откачат ръцете и кръста по 9-10 часа на ден ...и само любовта към професията и щастливият клиент те спасяват от умората.!!

бмв е36 бордо
здравей десо пастирах си колата с уж хубавите пасти на 3м за драскотини и после за блясък, резултата е че капака ми стана целия на бели точки като от камъчета особено в началото към фаровете, въпроса мие имали оправия това, а и на места има от по 1см обелен лак, колата съм е купил от германия и само 1 път съм е мил безконтактно, само ръчно, благодаря предварително
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Penchev написа::OT: Въпроса с миенето на автомобили е крайно сложен![]()
На много места из цяла България съм се отчаял от елементарна неграмотност на миячите и за мен вероятно по морето без значение Варненска или Бургаска област е най-,най-зле![]()
Казвам го като човек ,който за 6 години съм си боядисвал цялостно автомобила точно три пъти ,пътвуал съм и продължавам да пътувам къде ли не и никъде не мия а само на ОМВ колкото мога свалям мушичките и чакам да се прибера в София ...
Георги Пенчев
Колега, след дълго дълго търсене аз най-накрая намерих вярната мивка във Варна. Като имаш път насам ще ти я покажа. Иначе за варненци - мивката е на площадчето на Гюрлата.
Закарах колата на Десо надрана като с телена четка. Десо ми я върна като излизаща от завода (thank you man, again!). Всичко беше наред докато не смених автомивката САМО ВЕДНЪЖ и линийките са на лице

Но както казва народа "всяко зло за добро". Сега си имам повод пак да посетя DESO-Car-care.



Поздрави,
Д

- DESO-Car -care
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
Re: бмв е36 бордо
zirazu написа:здравей десо пастирах си колата с уж хубавите пасти на 3м за драскотини и после за блясък, резултата е че капака ми стана целия на бели точки като от камъчета особено в началото към фаровете, въпроса мие имали оправия това, а и на места има от по 1см обелен лак, колата съм е купил от германия и само 1 път съм е мил безконтактно, само ръчно, благодаря предварително
Според мен капакът е имал много "дупчици" от камъчета, които ти вероятно си напълнил с паста..Просто не си обърнал внимание че са там и сега си ги видял когато пастата ги е показала. Както обикновенно всеки се опитва да премахне това със миене..Това ще ти е втората голяма грешка..Понеже водоструйката има доста голяма сила..ако се опитваш да измиеш пастата, има огромна вероятност струята да "разцъфне" повечето от тях и да ги превърне в по големи..Просто водата влиза под много голямо налягане ,особенно ако си много близо до колата и струята буквално раздува лака който се олюспил около язвичките ,затова много внимавай.Иначе незнам точно състоянието за да мисля как да го поправим Трябва ми най- малко снимков материал..Но не се притеснявай ще мислим !!Ако можеш пращай снимки отблизо на ЛС.

Пращам на всички които се интересуваха номерът ми..Звънете в всяко удобно за вас време !!

Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани