За Триене

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 17.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е500
Мечтае да кара: SLR

а

Мнение от Bmw325is » 29 Юни 2009, 11:17

hemicharger написа:Аз пък не мога да намеря смисъл в тая тема!
След като търсиш "лимузина" пробвай и 3те марки, за да видиш коя ще ти допадне повече. Самата дума "лимузина" означава комфорт, така че прецени коя ще ти е по-удобна като екстри, интериор, визия и возия.
Едва ли ще си избереш марка и модел като пуснеш тема, за да видиш мнението на хората. Не очаквай евтина подръжка като Е36цата тъй като в случая става въпрос за топ модел на 3те най добри марки. Един съвет - винаги трябва да имаш заделени пари за такъв автомобил, тъй като едно инцидентно "падане в дупка" може да ти коства доста пари.
Ето и смисъла в тая тема: Искам Колегите ми да си дадът мнението и да ми каже който каквото знае за атомобилите и до сега доста от тях ми казаха неща който не знаех,така че поне за мен темата е полезна, И само искам да спомена,че имам и Х3-ка такаче г/д знам какво е да поддържаш голям автомобил.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 22.07.2007
Местоположение: София

Мнение от AlpinaPower » 29 Юни 2009, 12:38

Един познат имаше същата дилема и след като пробва колите по негови думи разликата във возията на Мерцедеса и БМВ-то била осезаема в полза на трите лъча и си взе такъв - дизелак 3и5. Обаче е адски мудна и започнаха да изкачат разни "ремонтчета" почти веднага след покупката - тук пари, там пари... така че ти пожелавам да намериш читав екземпляр, независимо коя марка ще предпочетеш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от Mitaka85 » 29 Юни 2009, 16:26

Мишу написа:в форум на бмв какво очакваш да ти кажат ,щом е38 вози като с-класа


+1

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 29 Юни 2009, 18:45

Първо да кажа на Ачо ,че няма Е38 с дизелов 231 к.с. двигател :idea:
Двигателите са два 183 и 194 к.с. на 3 литра кубатура , точка .

Второ да уточним въпроса с презастъпването на моделите в годините , в които излизат на пазара и защо единия изглежда малко остарял още с излизането си ,пък другия добре подреден :arrow:
Мерцедес W140 купе излиза през 1991 година на пазара ,тогава някои критици си спомням го бяха нарекли "автомобила на 2000-та година" ,като един вид много модерен и обединяващ всичко в себе си автомобил в най-високия сегмент на пазара , но имаше една друга част , на които автомобила като концепция не им се понрави :roll:
Първият ми Немски Авто Билд от 1991 година ,точно новият тогава 300SЕ 2,8 litre го съпоставиха с Е32 735-цата , Ауди В8 и Първият Лексус ЛС400 и Щутгардската машина остана втора в теста след БМВ-то при това не с малко точки ! Още тогава някои от Немците говореха ,че на тоя автомобил масата е прекомерно голяма , имам даже друг тест пак в Авто Билд ,но в началото на 2000 година ,когато излизаше наследника на купе 140 а именно 220.Тогава Немците подложиха 5 генерации S-class (W108,W116,W126,W140 и W220) на тест на окачване ,като те изследваха всичко възможно в автомобилите през годините - от прословутият комфорт на возене , през стабилност по време на движение та чак до себестойноста муабе с една дума под микросоп всичко по 5-те генерации ...

Какво мислите ,че дадоха като оценка за тази средна генерация от 5-те ? Тогава самите те ,в таблици показаха , че в голяма част от показателите 126-цата изпреварваше 140 купето осезателно а 140-ката изоставаше почти до автомобила на 1976 година а именно 116 купе.Много тромав ,адски тромав и непохватен автомобил , нещо като слон в стъкларски магазин а те самите казаха ,че след проблемния с пътното поведение 126 купе , Мерцедес не само не успяват в новия модел да се справят с тези сериозни недостатъци ами дори в 12 цилиндровата версия проблема е катастрофален дори ... В същото време Е32 7-ма серия до слизането си от конвейрите през 1994 година си беше еталон , който и самите Немци славеха (да напомня за фейслифта през 1992 година с промените по окачването и EDC системата на амортисьорите ,което на т.нар. тест "Белгийско паве" показа ,че комфорта на возене е над останалите в класа си ...

Дойде 1994 година . В Ауто Мотор унд Шпорт се появи една статия ,с която Немската преса тогава много добре си спомям гръмна под наслова :arrow: "Черни облаци над Унтертюркхайм" ... бяха уловили папараците Е38-ца на тестове леко замаскирана ,но още с първите почти официални снимки им беше ясно ,че за Мерцедес идват наистина тежки времена за купе 140 :)
През 1994 година от щутгард пуснаха фейслифт на модела с онази навигационна система наедно със СиДи плеъра на Бекер ,докато при Е38 за първи път в световен мащаб се видя истинска и идеално четлива навигационна система ,която освен всичко беше и най-точната от всичко на пазара.Последваха тестове между "новата" тогава седмица и 140 купето и Мерцедеса си беше аутсайдер ... Две поколения БМВ го биеха и прибиваха по почти всички параграфи.

Екипа ,който пък създаде 220 купе беше коренно различен ,там вече се видя през 2000 година ,че това е вече доста добър автомобил за времето си ...

Моето лично мнение е ,че в това питане абсолютен победител е Е38-цата , Мерцедеса Ако и да е сигурен и комфортен автомобил страда в много отношения от масата си и малко остарялата техника като дизеловите си двигатели с предкамерно впръскване и ГНП от старо поколение - редови помпи а бензиновите с KE-Jectronic ,което просто е смешно :mhihi: Аз почти не съм видял такава лимузина без издухали задни нивоматни амортисьори ,всичките горките са вирнали муцуни в небето а паричките за ремонт са "пази боже" :help:

За Аудито не искам да си правя труда да пиша даже ...


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 29 Юни 2009, 19:06

Пенчев ,
не мога да се сдържа - невероятен си !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 29 Юни 2009, 19:07

:clap: :clap: :clap:
Това 100% ще си го копирам.
Мисля че проблема е изяснен. (не че аз някога бих се зачудил ако ще купувам такъв клас кола)
ПП: какво ли ще кажат за това във мерц-форума :roll:
ПП2: заради такива пост-ове го харесвам форума :D
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 29 Юни 2009, 19:22

Пенчев сложи точката! :yes:
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 29 Юни 2009, 19:27

Penchev написа:Първо да кажа на Ачо ,че няма Е38 с дизелов 231 к.с. двигател :idea:
Двигателите са два 183 и 194 к.с. на 3 литра кубатура , точка .


Георги Пенчев

Ами аз не съм и имал в предвит дизел - както казах да си купиш дизелова лимузина на 15 години си е безумие за мен . Но и не знаех , че единствената 730и е V8 бенз ...
Много ми хареса поста ти иначе - то е очевадно , че Е38 е по-модерния автомобил , може би защото е по-нов , но няма значение - да са пускали W220 по-рано :twisted: Пак казвам , не може една кола която претендира да е лимозина номер 1 в света , да изглежда като вв140 . И класиката се нарича SEL не W140 ;)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 29 Юни 2009, 19:33

^ Да и за мен класиката е W126 и то фейслифт , дълга база 8)
http://www.mercedes-classic.cz/plakaty/W126.jpg

Много благодаря на колегите за думите по мой адрес :uups:


Георги Пенчев
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 29 Юни 2009, 19:56

Даже да допълня за вариациите на тема W140 - двувратото отново супер тежко купе ,което стряскаше наред и с цените си - както винаги поне 10% над цената на четиривратият аналог.Този модел , който носи заводското означение C140 беше пък насочен главно за Щатския пазар ,но в крайна сметка през 90-те години се пишеше в авторитетните издания ,че дори там той не е пожънал очаквания успех ...Една от причините ,че започнаха да влизат по-строги екологични норми ,които Мерцедесите трудно покриваха ...
408 к.с. за 600SEL (много беше актуално навремето в разговорната реч ,като се споменеше "ше'стин сел и всички - аууууу :mhihi: ) ,които с идването на фейслифта към края на '93 година и началото на '94 Мерцедес редуцираха на 394 к.с. пак във връзка с екологията ... Всички тези неудачи идваха наистина от огромното тегло на автомобилите им ...

Mercedes R129 пък беше третият S-class , познатият на всички роудстър ,който ,както казва нашия администратор Асен_Х от създаването си беше "друга бира" ... Помня и онези статии по онова време как в проектирането му и в част от носещата конструкция има пръст бивш проектант от Боинг , как това е прелюдията от авиационната техника към автомобилната ... Естествено този модел нямаше тези проблеми с "наднормено тегло" , автомобила имаше страхотен коефициент на въздушно съпротивление и до края на производството през 2001 година се продаваше страхотно :D
Няма как да намеря в момента снимка на последната такава партида роудстъри , Авто Билд тогава изпрати в историята този SL с тест на AMG 6,0 Litre "Final edition" и като се стея за него настръхвам ... няма такава красота в никой от новите им автомобили за мен лично без оглед на това дали е негов наследник - актуален модел или на Сър Мос SLR-a в целия му уж ексклузивитет ... Точно с R129 , БМВ Е31 8-ма серия имаше пък проблеми с продажбите ...

Пак само да вметна ,защото пропуснах в предишния си дълъг пост да спомена за най-голямата , скъпа научно и финансова инвестиция на всички времена в автомобилния свят до 1986 година а именно Е32 7 серия при създаването на която пък не са пожалени никакви средства а след "чертата" равносметката са над 1 Млрд. Дойче Марки :shock: Модела ,който повлече след себе си още много успешни модели на марката ,базирани именно на неговите технологии ...
Ето защо дори с 140 купе в Щутгарт не можаха да върнат времената на господстващата Канцлерска лимузина 126


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 17.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е500
Мечтае да кара: SLR

ьц

Мнение от Bmw325is » 29 Юни 2009, 20:12

kriso85 написа::clap: :clap: :clap:
Това 100% ще си го копирам.
Мисля че проблема е изяснен. (не че аз някога бих се зачудил ако ще купувам такъв клас кола)
ПП: какво ли ще кажат за това във мерц-форума :roll:
ПП2: заради такива пост-ове го харесвам форума :D
Колега във Форума на Мерцедес има само 1 мнение и общо взето се говори ,че за да имаш W140 трябва да си приготвиш 10 000 заделени пари. абе Държат се като Чичковци с 190-ки :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 29 Юни 2009, 21:40

Вс това което Пенчев каза е вярно , но БМВ и не толкова Алди-то :mhihi: настигнаха може да се каже поизпревариха Мерк в последните 5-10години! До преди споменатите вече год имаше една марка ... но след появата на разни "очиларки" и всякви цайси положението за Мерк стана трагично.... цена/качество под всякаква критика! По темата отново бих добавил, че колкото по ново толкова по добре и все пак все си мисля , че поддръжката на Мерцедеса ще е доста по тежка и скъпа, по-добре едно стегнато БМВ да си къса гумите и да те вози като в облак :D
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 967
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Габрово
Кара: триста двайсе и пеш

Мнение от h4ckED » 29 Юни 2009, 22:55

Извинявам се за :OT: , но като видях заглавието на темата и се сетих за тази снимка :)

Изображение
Изображение
M - The most powerful letter in the world

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 19.02.2009

Мнение от hard2kill » 29 Юни 2009, 23:39

Не си извинен.


Колега, излез от форума и покарай колите.Тук нищо повече няма да научиш.
Все едно 100 човека да ти обясняваме колко е хубава една девойка, а ти да си харесал сестра й.На нас ли, на теб ли да вярваш.Опъни ги и двете и се по'фали.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 01 Юли 2009, 2:18

Penchev написа:^ Да и за мен класиката е W126 и то фейслифт , дълга база 8)
http://www.mercedes-classic.cz/plakaty/W126.jpg



Само за такова заменям бъбреци... и ако мога да си позволя дори не заменям - ще се радвам и на 2-те...

W140 има много тежка визия, но някак си представям собственика на задната седалка... не зад волана... изкривени са ни разбиранията "как ще дам друг да ми кара колата" :mhihi:

Зависи от нуждите, но като цяло високите класове не са за всеки ден... особено по столицата... с една 5-ца и няма място за паркиране, какво остава за 7-ци дълги бази...

И все пак важното е да те радва... каквото и да си говорим - няма ли удоволствие... не си заслужава... както казва колегата "опъни ги" и взимай тогава... Успех в избора!

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook