За Триене
Модератор: Общи модератори
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Bmw325is
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 17.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е500
- Мечтае да кара: SLR
а
Ето и смисъла в тая тема: Искам Колегите ми да си дадът мнението и да ми каже който каквото знае за атомобилите и до сега доста от тях ми казаха неща който не знаех,така че поне за мен темата е полезна, И само искам да спомена,че имам и Х3-ка такаче г/д знам какво е да поддържаш голям автомобил.hemicharger написа:Аз пък не мога да намеря смисъл в тая тема!
След като търсиш "лимузина" пробвай и 3те марки, за да видиш коя ще ти допадне повече. Самата дума "лимузина" означава комфорт, така че прецени коя ще ти е по-удобна като екстри, интериор, визия и возия.
Едва ли ще си избереш марка и модел като пуснеш тема, за да видиш мнението на хората. Не очаквай евтина подръжка като Е36цата тъй като в случая става въпрос за топ модел на 3те най добри марки. Един съвет - винаги трябва да имаш заделени пари за такъв автомобил, тъй като едно инцидентно "падане в дупка" може да ти коства доста пари.
- AlpinaPower
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 22.07.2007
- Местоположение: София
Един познат имаше същата дилема и след като пробва колите по негови думи разликата във возията на Мерцедеса и БМВ-то била осезаема в полза на трите лъча и си взе такъв - дизелак 3и5. Обаче е адски мудна и започнаха да изкачат разни "ремонтчета" почти веднага след покупката - тук пари, там пари... така че ти пожелавам да намериш читав екземпляр, независимо коя марка ще предпочетеш.
- Mitaka85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 525
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Първо да кажа на Ачо ,че няма Е38 с дизелов 231 к.с. двигател
Двигателите са два 183 и 194 к.с. на 3 литра кубатура , точка .
Второ да уточним въпроса с презастъпването на моделите в годините , в които излизат на пазара и защо единия изглежда малко остарял още с излизането си ,пък другия добре подреден
Мерцедес W140 купе излиза през 1991 година на пазара ,тогава някои критици си спомням го бяха нарекли "автомобила на 2000-та година" ,като един вид много модерен и обединяващ всичко в себе си автомобил в най-високия сегмент на пазара , но имаше една друга част , на които автомобила като концепция не им се понрави
Първият ми Немски Авто Билд от 1991 година ,точно новият тогава 300SЕ 2,8 litre го съпоставиха с Е32 735-цата , Ауди В8 и Първият Лексус ЛС400 и Щутгардската машина остана втора в теста след БМВ-то при това не с малко точки ! Още тогава някои от Немците говореха ,че на тоя автомобил масата е прекомерно голяма , имам даже друг тест пак в Авто Билд ,но в началото на 2000 година ,когато излизаше наследника на купе 140 а именно 220.Тогава Немците подложиха 5 генерации S-class (W108,W116,W126,W140 и W220) на тест на окачване ,като те изследваха всичко възможно в автомобилите през годините - от прословутият комфорт на возене , през стабилност по време на движение та чак до себестойноста муабе с една дума под микросоп всичко по 5-те генерации ...
Какво мислите ,че дадоха като оценка за тази средна генерация от 5-те ? Тогава самите те ,в таблици показаха , че в голяма част от показателите 126-цата изпреварваше 140 купето осезателно а 140-ката изоставаше почти до автомобила на 1976 година а именно 116 купе.Много тромав ,адски тромав и непохватен автомобил , нещо като слон в стъкларски магазин а те самите казаха ,че след проблемния с пътното поведение 126 купе , Мерцедес не само не успяват в новия модел да се справят с тези сериозни недостатъци ами дори в 12 цилиндровата версия проблема е катастрофален дори ... В същото време Е32 7-ма серия до слизането си от конвейрите през 1994 година си беше еталон , който и самите Немци славеха (да напомня за фейслифта през 1992 година с промените по окачването и EDC системата на амортисьорите ,което на т.нар. тест "Белгийско паве" показа ,че комфорта на возене е над останалите в класа си ...
Дойде 1994 година . В Ауто Мотор унд Шпорт се появи една статия ,с която Немската преса тогава много добре си спомям гръмна под наслова
"Черни облаци над Унтертюркхайм" ... бяха уловили папараците Е38-ца на тестове леко замаскирана ,но още с първите почти официални снимки им беше ясно ,че за Мерцедес идват наистина тежки времена за купе 140
През 1994 година от щутгард пуснаха фейслифт на модела с онази навигационна система наедно със СиДи плеъра на Бекер ,докато при Е38 за първи път в световен мащаб се видя истинска и идеално четлива навигационна система ,която освен всичко беше и най-точната от всичко на пазара.Последваха тестове между "новата" тогава седмица и 140 купето и Мерцедеса си беше аутсайдер ... Две поколения БМВ го биеха и прибиваха по почти всички параграфи.
Екипа ,който пък създаде 220 купе беше коренно различен ,там вече се видя през 2000 година ,че това е вече доста добър автомобил за времето си ...
Моето лично мнение е ,че в това питане абсолютен победител е Е38-цата , Мерцедеса Ако и да е сигурен и комфортен автомобил страда в много отношения от масата си и малко остарялата техника като дизеловите си двигатели с предкамерно впръскване и ГНП от старо поколение - редови помпи а бензиновите с KE-Jectronic ,което просто е смешно
Аз почти не съм видял такава лимузина без издухали задни нивоматни амортисьори ,всичките горките са вирнали муцуни в небето а паричките за ремонт са "пази боже"
За Аудито не искам да си правя труда да пиша даже ...
Георги Пенчев

Двигателите са два 183 и 194 к.с. на 3 литра кубатура , точка .
Второ да уточним въпроса с презастъпването на моделите в годините , в които излизат на пазара и защо единия изглежда малко остарял още с излизането си ,пък другия добре подреден

Мерцедес W140 купе излиза през 1991 година на пазара ,тогава някои критици си спомням го бяха нарекли "автомобила на 2000-та година" ,като един вид много модерен и обединяващ всичко в себе си автомобил в най-високия сегмент на пазара , но имаше една друга част , на които автомобила като концепция не им се понрави

Първият ми Немски Авто Билд от 1991 година ,точно новият тогава 300SЕ 2,8 litre го съпоставиха с Е32 735-цата , Ауди В8 и Първият Лексус ЛС400 и Щутгардската машина остана втора в теста след БМВ-то при това не с малко точки ! Още тогава някои от Немците говореха ,че на тоя автомобил масата е прекомерно голяма , имам даже друг тест пак в Авто Билд ,но в началото на 2000 година ,когато излизаше наследника на купе 140 а именно 220.Тогава Немците подложиха 5 генерации S-class (W108,W116,W126,W140 и W220) на тест на окачване ,като те изследваха всичко възможно в автомобилите през годините - от прословутият комфорт на возене , през стабилност по време на движение та чак до себестойноста муабе с една дума под микросоп всичко по 5-те генерации ...
Какво мислите ,че дадоха като оценка за тази средна генерация от 5-те ? Тогава самите те ,в таблици показаха , че в голяма част от показателите 126-цата изпреварваше 140 купето осезателно а 140-ката изоставаше почти до автомобила на 1976 година а именно 116 купе.Много тромав ,адски тромав и непохватен автомобил , нещо като слон в стъкларски магазин а те самите казаха ,че след проблемния с пътното поведение 126 купе , Мерцедес не само не успяват в новия модел да се справят с тези сериозни недостатъци ами дори в 12 цилиндровата версия проблема е катастрофален дори ... В същото време Е32 7-ма серия до слизането си от конвейрите през 1994 година си беше еталон , който и самите Немци славеха (да напомня за фейслифта през 1992 година с промените по окачването и EDC системата на амортисьорите ,което на т.нар. тест "Белгийско паве" показа ,че комфорта на возене е над останалите в класа си ...
Дойде 1994 година . В Ауто Мотор унд Шпорт се появи една статия ,с която Немската преса тогава много добре си спомям гръмна под наслова


През 1994 година от щутгард пуснаха фейслифт на модела с онази навигационна система наедно със СиДи плеъра на Бекер ,докато при Е38 за първи път в световен мащаб се видя истинска и идеално четлива навигационна система ,която освен всичко беше и най-точната от всичко на пазара.Последваха тестове между "новата" тогава седмица и 140 купето и Мерцедеса си беше аутсайдер ... Две поколения БМВ го биеха и прибиваха по почти всички параграфи.
Екипа ,който пък създаде 220 купе беше коренно различен ,там вече се видя през 2000 година ,че това е вече доста добър автомобил за времето си ...
Моето лично мнение е ,че в това питане абсолютен победител е Е38-цата , Мерцедеса Ако и да е сигурен и комфортен автомобил страда в много отношения от масата си и малко остарялата техника като дизеловите си двигатели с предкамерно впръскване и ГНП от старо поколение - редови помпи а бензиновите с KE-Jectronic ,което просто е смешно


За Аудито не искам да си правя труда да пиша даже ...
Георги Пенчев
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M



Това 100% ще си го копирам.
Мисля че проблема е изяснен. (не че аз някога бих се зачудил ако ще купувам такъв клас кола)
ПП: какво ли ще кажат за това във мерц-форума

ПП2: заради такива пост-ове го харесвам форума

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Penchev написа:Първо да кажа на Ачо ,че няма Е38 с дизелов 231 к.с. двигател![]()
Двигателите са два 183 и 194 к.с. на 3 литра кубатура , точка .
Георги Пенчев
Ами аз не съм и имал в предвит дизел - както казах да си купиш дизелова лимузина на 15 години си е безумие за мен . Но и не знаех , че единствената 730и е V8 бенз ...
Много ми хареса поста ти иначе - то е очевадно , че Е38 е по-модерния автомобил , може би защото е по-нов , но няма значение - да са пускали W220 по-рано


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
^ Да и за мен класиката е W126 и то фейслифт , дълга база
http://www.mercedes-classic.cz/plakaty/W126.jpg
Много благодаря на колегите за думите по мой адрес
Георги Пенчев

http://www.mercedes-classic.cz/plakaty/W126.jpg
Много благодаря на колегите за думите по мой адрес

Георги Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Даже да допълня за вариациите на тема W140 - двувратото отново супер тежко купе ,което стряскаше наред и с цените си - както винаги поне 10% над цената на четиривратият аналог.Този модел , който носи заводското означение C140 беше пък насочен главно за Щатския пазар ,но в крайна сметка през 90-те години се пишеше в авторитетните издания ,че дори там той не е пожънал очаквания успех ...Една от причините ,че започнаха да влизат по-строги екологични норми ,които Мерцедесите трудно покриваха ...
408 к.с. за 600SEL (много беше актуално навремето в разговорната реч ,като се споменеше "ше'стин сел и всички - аууууу
) ,които с идването на фейслифта към края на '93 година и началото на '94 Мерцедес редуцираха на 394 к.с. пак във връзка с екологията ... Всички тези неудачи идваха наистина от огромното тегло на автомобилите им ...
Mercedes R129 пък беше третият S-class , познатият на всички роудстър ,който ,както казва нашия администратор Асен_Х от създаването си беше "друга бира" ... Помня и онези статии по онова време как в проектирането му и в част от носещата конструкция има пръст бивш проектант от Боинг , как това е прелюдията от авиационната техника към автомобилната ... Естествено този модел нямаше тези проблеми с "наднормено тегло" , автомобила имаше страхотен коефициент на въздушно съпротивление и до края на производството през 2001 година се продаваше страхотно
Няма как да намеря в момента снимка на последната такава партида роудстъри , Авто Билд тогава изпрати в историята този SL с тест на AMG 6,0 Litre "Final edition" и като се стея за него настръхвам ... няма такава красота в никой от новите им автомобили за мен лично без оглед на това дали е негов наследник - актуален модел или на Сър Мос SLR-a в целия му уж ексклузивитет ... Точно с R129 , БМВ Е31 8-ма серия имаше пък проблеми с продажбите ...
Пак само да вметна ,защото пропуснах в предишния си дълъг пост да спомена за най-голямата , скъпа научно и финансова инвестиция на всички времена в автомобилния свят до 1986 година а именно Е32 7 серия при създаването на която пък не са пожалени никакви средства а след "чертата" равносметката са над 1 Млрд. Дойче Марки
Модела ,който повлече след себе си още много успешни модели на марката ,базирани именно на неговите технологии ...
Ето защо дори с 140 купе в Щутгарт не можаха да върнат времената на господстващата Канцлерска лимузина 126
Георги Пенчев
408 к.с. за 600SEL (много беше актуално навремето в разговорната реч ,като се споменеше "ше'стин сел и всички - аууууу

Mercedes R129 пък беше третият S-class , познатият на всички роудстър ,който ,както казва нашия администратор Асен_Х от създаването си беше "друга бира" ... Помня и онези статии по онова време как в проектирането му и в част от носещата конструкция има пръст бивш проектант от Боинг , как това е прелюдията от авиационната техника към автомобилната ... Естествено този модел нямаше тези проблеми с "наднормено тегло" , автомобила имаше страхотен коефициент на въздушно съпротивление и до края на производството през 2001 година се продаваше страхотно

Няма как да намеря в момента снимка на последната такава партида роудстъри , Авто Билд тогава изпрати в историята този SL с тест на AMG 6,0 Litre "Final edition" и като се стея за него настръхвам ... няма такава красота в никой от новите им автомобили за мен лично без оглед на това дали е негов наследник - актуален модел или на Сър Мос SLR-a в целия му уж ексклузивитет ... Точно с R129 , БМВ Е31 8-ма серия имаше пък проблеми с продажбите ...
Пак само да вметна ,защото пропуснах в предишния си дълъг пост да спомена за най-голямата , скъпа научно и финансова инвестиция на всички времена в автомобилния свят до 1986 година а именно Е32 7 серия при създаването на която пък не са пожалени никакви средства а след "чертата" равносметката са над 1 Млрд. Дойче Марки

Ето защо дори с 140 купе в Щутгарт не можаха да върнат времената на господстващата Канцлерска лимузина 126
Георги Пенчев
- Bmw325is
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 17.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е500
- Мечтае да кара: SLR
ьц
Колега във Форума на Мерцедес има само 1 мнение и общо взето се говори ,че за да имаш W140 трябва да си приготвиш 10 000 заделени пари. абе Държат се като Чичковци с 190-киkriso85 написа::clap:![]()
![]()
Това 100% ще си го копирам.
Мисля че проблема е изяснен. (не че аз някога бих се зачудил ако ще купувам такъв клас кола)
ПП: какво ли ще кажат за това във мерц-форума
ПП2: заради такива пост-ове го харесвам форума

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Вс това което Пенчев каза е вярно , но БМВ и не толкова Алди-то
настигнаха може да се каже поизпревариха Мерк в последните 5-10години! До преди споменатите вече год имаше една марка ... но след появата на разни "очиларки" и всякви цайси положението за Мерк стана трагично.... цена/качество под всякаква критика! По темата отново бих добавил, че колкото по ново толкова по добре и все пак все си мисля , че поддръжката на Мерцедеса ще е доста по тежка и скъпа, по-добре едно стегнато БМВ да си къса гумите и да те вози като в облак 


- h4ckED
- ентусиаст
-
- Мнения: 967
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Габрово
- Кара: триста двайсе и пеш
Извинявам се за
, но като видях заглавието на темата и се сетих за тази снимка





M - The most powerful letter in the world
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Penchev написа:^ Да и за мен класиката е W126 и то фейслифт , дълга база![]()
http://www.mercedes-classic.cz/plakaty/W126.jpg
Само за такова заменям бъбреци... и ако мога да си позволя дори не заменям - ще се радвам и на 2-те...
W140 има много тежка визия, но някак си представям собственика на задната седалка... не зад волана... изкривени са ни разбиранията "как ще дам друг да ми кара колата"

Зависи от нуждите, но като цяло високите класове не са за всеки ден... особено по столицата... с една 5-ца и няма място за паркиране, какво остава за 7-ци дълги бази...
И все пак важното е да те радва... каквото и да си говорим - няма ли удоволствие... не си заслужава... както казва колегата "опъни ги" и взимай тогава... Успех в избора!
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани