Гори масло - РЕШЕН

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 18 Юли 2009, 15:31

и аз подкрепям , че маслото наистина Не го пипа при здрав бензинов мотор и грам за 10 хиляди с оригинално масло бмв 10х40, а 5х40 може и да го пипне нямам идея

иначе до проблема с колегата, ако не пуши грам започни от наи лесното - виж на канал дали пък не тече от пробката отдоло :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 18 Юли 2009, 15:40

Като я запаля най вече сутринта и като е студена пуши като кумин . Няма да е от това . Сигурно ще са или сегменти или клапан картерни газове . Дано не е нещо много лошо че ... И има ли вероятност от перката която охлажда така да вибрира двигателя колеги . Не ги чаткам много може да е леко глуповат въпрос извинявам се предварително. Защото ми казаха че перката ми е за смяна апък до сега нито един път не ми е загрявала колата постояно си гледам температурата не е мръднала
BMW ®

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 18 Юли 2009, 15:45

И аз подкрепям че здрав мотор не гори масло.При мен е дизелов.От смяна до смяна с 5W30 не мърда на щеката ;) Колега явно имаш някакъв проблем с мотора :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 18 Юли 2009, 16:20

момчета не ми се спори с вас пък и не очаквам някой да си признае че му гори колата масло то и според производителя има допустим разход на масло на 10 000 км ама вашите даже и толкова не горят нали сипвате 6.5 литра и източвате 7 понякога нали :) аз съм имал 2 мотора м52 на 3-ка и на 5-ца и двата горяха литър на 10 000 км и на познати с такива мотора им дава приблизително тоя разход и по голям даже


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Мнение от dbanchev » 18 Юли 2009, 17:23

Колеги моя звяр гори около 0.5л масло на 10к км карам с кастрол 10W40. Мотора ми е на 230000 реални км. Имам приятел със е39 TDS и на него горе долу толкова му похапва, така че има някакъв допустим разход на масло, но да го топи толкова бързо и да изсъхва щеката си е притеснително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 18 Юли 2009, 18:01

dbanchev написа:Колеги моя звяр гори около 0.5л масло на 10к км карам с кастрол 10W40. Мотора ми е на 230000 реални км. Имам приятел със е39 TDS и на него горе долу толкова му похапва, така че има някакъв допустим разход на масло, но да го топи толкова бързо и да изсъхва щеката си е притеснително.

евала колега :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 18 Юли 2009, 22:48

Поради горе описаната причина преди 2500км смених сегменти и гумички на клапаните.А ако иска някои да пита нещо моля.Със смяна на филтъра на картерни газове няма да спре да гори масло.Проблема е,че сегментите бяха на трътка.Нищо,че и моита е на доказуеми 230 000 км.Зависи как е била обслужвана от предишните собственици.Предната ми кола беше 324тд и вървеше на пушка.А не пипаше грам маслото. И не беше ясно на колко км беше.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 18 Юли 2009, 23:35

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 12:35, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 19 Юли 2009, 0:25

На моята и доливам близо литър за 10хил. км, а карам с MOBIL 1 10х40, има си написано от производителя, допустим разход на масло;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 19 Юли 2009, 0:29

Колега WALL благодаря за отговора и ако ми кажеш накратко тези всички части колко струват долу горе . Знам че кашата ще е голяма ако отварям двигателя затова отбягвам но при положение че ми гори масло какво мога да направя . Апък я взех преди около 6 месеца...Като я карах преди бяха ми проверили компресията и казаха че е перфектна . Сега пак ще ги накарам да проверят . Дано проблема изчезне със сменянето на тея еб*ни гумички или клапана на картерните газове
BMW ®

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 19 Юли 2009, 0:48

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 12:35, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 19 Юли 2009, 10:49

колега, я кажи информативно за колко пари я взе колата преди 6 месеца ми е интересно, явно е карана от некои душманин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 19 Юли 2009, 12:01

беше на 11 800 взех я на 10 000
BMW ®

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Мнение от eddy » 19 Юли 2009, 22:42

Колега според мен филтър картерни газове няма ама изобщо да те спаси, а ако са сегменти и ще правиш основен ремонт, аз на твое място бих взел някой двиг Б25 и бих го набил в колата, мисля ще ти дойде на цената на ремонтирания двиг, а като го отворят, дали правилно ще зацепят ванусите, дали ще направят всичко както трябва е много спорен въпрос и зависи само от майстора/ите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 19 Юли 2009, 23:02

eddy написа:Колега според мен филтър картерни газове няма ама изобщо да те спаси, а ако са сегменти и ще правиш основен ремонт, аз на твое място бих взел някой двиг Б25 и бих го набил в колата, мисля ще ти дойде на цената на ремонтирания двиг, а като го отворят, дали правилно ще зацепят ванусите, дали ще направят всичко както трябва е много спорен въпрос и зависи само от майстора/ите.

точно така направи мой приятел и е много доволен пусна б25 170 кс разликата във вървежа е огромна а в разхода никаква

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook