Въпрос за двигателите 4.0, 4.4, 5.0,5.4 V8
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
LiTtLeRoCk написа:kirililiev написа:вместо да наливаш пари за железа втора употреба с незнайна история и скъпи части и консомативи само заради един звук,дай 5,6 хиляди лева и си сложи една читава турбина с читава електроника,разхода в атмосверен режим ще ти бъде същия а вървенето по голямо дори и от 12 цилиндровия мотор.просветените знаят че бмв моторите с малко преправяне държат на големи надуви и са изключително здрави![]()
ето един пример за вървене на 318 ис почти стоков,единствената разлика е че челата на буталата са отнети на струг.вече 10 000 километра върви и мачка всичко живо![]()
http://www.vbox7.com/play:f8298e71
Няма турбо което да замени ето този звук и усещането да караш кола с такъв двигател http://vbox7.com/play:bd67ff26
мда http://www.youtube.com/watch?v=VBjNQAM_uxE
http://vbox7.com/play:5d6b2ff1

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
http://www.youtube.com/watch?v=n42YrCpEfr0
някак си звука на историческия и традиционен за бмв шестак примесен с надува на турбото по ме блазни

някак си звука на историческия и традиционен за бмв шестак примесен с надува на турбото по ме блазни


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега , аз знам за два случая на счупени бутала на 7-ми цилиндър на М60 двигатели и хората (не посещаващи форума) ми казаха ,че това може да се случи без проблем ако се правят тунинги и редлайн-а се измести на 7000 мин-1
вярвам им на въпросните пичове ,защото с тях разговарях на Нюрбургринг преди 3 седмици докато седяхме до една Е30-ска с такъв мотор
За турбините е абсолютно и само въпрос на гледна точка ,но не и на категорично по-добър вариант, защото ако (то няма как да се случи просто) ако някоя сутрин запаля колата си и тръгна за работа и усетя турбо надув директно ще си изхвърля хубавия мотор със все скапаното турбо без да ми мигне окото
Ама като чуя за турбо конверсии на БМВ и сякаш ми бъркат в червата ...
Георги Пенчев


За турбините е абсолютно и само въпрос на гледна точка ,но не и на категорично по-добър вариант, защото ако (то няма как да се случи просто) ако някоя сутрин запаля колата си и тръгна за работа и усетя турбо надув директно ще си изхвърля хубавия мотор със все скапаното турбо без да ми мигне окото

Георги Пенчев
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Stanchev написа:най-слабите може би са ако сложиш газ или метан
Какво и е на газта-бакшишите карат на газ коли от неустановени марки по няколкостотин хиляди километра.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Penchev написа:Колега , аз знам за два случая на счупени бутала на 7-ми цилиндър на М60 двигатели и хората (не посещаващи форума) ми казаха ,че това може да се случи без проблем ако се правят тунинги и редлайн-а се измести на 7000 мин-1вярвам им на въпросните пичове ,защото с тях разговарях на Нюрбургринг преди 3 седмици докато седяхме до една Е30-ска с такъв мотор
![]()
За турбините е абсолютно и само въпрос на гледна точка ,но не и на категорично по-добър вариант, защото ако (то няма как да се случи просто) ако някоя сутрин запаля колата си и тръгна за работа и усетя турбо надув директно ще си изхвърля хубавия мотор със все скапаното турбо без да ми мигне окотоАма като чуя за турбо конверсии на БМВ и сякаш ми бъркат в червата ...
Георги Пенчев
При tds-са турбото беше нещо доста приятно,усещаш как колата се пълни с енергия ,а ти с адреналин,тръгваш със свирене на гуми,в завой както я пипнеш почва да върти-ех забравени вече усещания.

Преди много хиляди години татьо ми имаше един бос дето имаше едно бмв в8 и помна че беше разпвял че трябвало чат пад да се отвара от към картера да му са пристега карантията
а за в12 несравнимо арчене
щом успяхме да напраим 30 на 100 на м30 кво ли ще е м70 ако доде да му опъвам масуря
а за в12 несравнимо арчене
щом успяхме да напраим 30 на 100 на м30 кво ли ще е м70 ако доде да му опъвам масуря

"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Колега а ти карал ли си бензиново БМВ с турбо че да сравниш вървежаLiTtLeRoCk написа:Няма турбо което да замени ето този звук и усещането да караш кола с такъв двигател http://vbox7.com/play:bd67ff26




oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
slavianko написа:Колега а ти карал ли си бензиново БМВ с турбо че да сравниш вървежаLiTtLeRoCk написа:Няма турбо което да замени ето този звук и усещането да караш кола с такъв двигател http://vbox7.com/play:bd67ff26??? Едва ли. Ако беше вярвай ми щеше да си на друго мнение
Казвам ти го от опит

Последна промяна Peter Angelov на 29 Юли 2009, 23:37, променена общо 2 пъти
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
slavianko написа:Колега а ти карал ли си бензиново БМВ с турбо че да сравниш вървежаLiTtLeRoCk написа:Няма турбо което да замени ето този звук и усещането да караш кола с такъв двигател http://vbox7.com/play:bd67ff26??? Едва ли. Ако беше вярвай ми щеше да си на друго мнение
Казвам ти го от опит
Не съм колега.Мога да си представя какво е усещането но повярвай ми за мен има много други неща които турбото не може да замени въпрос на личен избор.И колега аз не сравнявам вървежа а усещането да караш кола с такъв двигател звукът който издава ей такива малки нещица които лично мен ме радват много.
Колега според мен М60 е по добрия мотор в сравнение с М70....М70 е доста сложен като изпълнение,(3 компютъра+този на автоматика,2 дистр.капачки,доста кабели за свещите 12бр, 2бр,ел. дросели и много други) а и за да смениш нещо по мотора трябва да го разглобиш почти наполовина за нещо дребно за смяна,огромен разход в сравнение с М60 който е и доста по технологично напреднал от М70(..както М50 и М20)..като вървежа е почти същия....разликата е 13кс и 50nm въртящ момент което не се усеща много,може би е повече психо нагласа... А за звука..ами и двата мотора с подходящата изп.система могат да звучат доста злокобно...Като мнение на много колеги е че М60 вади по хубав звук... Казвам всичко това с оглед че съм карал и двата мотора в е32...а и в момента карам е32 с М60Б40...
Успех....
Успех....
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Peter Angelov написа:slavianko написа:Колега а ти карал ли си бензиново БМВ с турбо че да сравниш вървежаLiTtLeRoCk написа:Няма турбо което да замени ето този звук и усещането да караш кола с такъв двигател http://vbox7.com/play:bd67ff26??? Едва ли. Ако беше вярвай ми щеше да си на друго мнение
Казвам ти го от опит
Ехх велика работа ааЧовека си е решил какво иска
Аз съм за неговото решение, велика работа
Карам в момента едно 645 CI страхотна кола, страхотен звук, най вече страхотен мотор....
така е петьо,невероятна машина е,спор няма.обаче пробвай да го наредиш на 318-ката с турбото,на 400 метра няколко автовоза ще ти сложи



- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
zvetiko написа:Stanchev написа:най-слабите може би са ако сложиш газ или метан
Какво и е на газта-бакшишите карат на газ коли от неустановени марки по няколкостотин хиляди километра.
аа, нищо им няма, успех


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Stanchev написа:zvetiko написа:Stanchev написа:най-слабите може би са ако сложиш газ или метан
Какво и е на газта-бакшишите карат на газ коли от неустановени марки по няколкостотин хиляди километра.
аа, нищо им няма, успех
Да,през 20К им правят основен ремонт-като знам колко обичат да си спират колите от движение.



- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
kirililiev написа:Peter Angelov написа:slavianko написа:Колега а ти карал ли си бензиново БМВ с турбо че да сравниш вървежаLiTtLeRoCk написа:Няма турбо което да замени ето този звук и усещането да караш кола с такъв двигател http://vbox7.com/play:bd67ff26??? Едва ли. Ако беше вярвай ми щеше да си на друго мнение
Казвам ти го от опит
Ехх велика работа ааЧовека си е решил какво иска
Аз съм за неговото решение, велика работа
Карам в момента едно 645 CI страхотна кола, страхотен звук, най вече страхотен мотор....
така е петьо,невероятна машина е,спор няма.обаче пробвай да го наредиш на 318-ката с турбото,на 400 метра няколко автовоза ще ти сложи![]()
![]()

Последна промяна Peter Angelov на 29 Юли 2009, 23:38, променена общо 1 път
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Така ли и не разбрахте че вървежа не е основното което ме води.Към колегите kirililiev и slavianko кажете ми кое може да замени ето тази гледка всеки път като вдигна капака лично аз настръхвам всеки път като видя това животно
За двигателя мисля че най добрия вариант за мене М62 4.4I това е като ще е гарга да е рошава а М70 си е красота изискваща много грижи и пари защото е рядък двигател не че 4.4 е често срещан.

За двигателя мисля че най добрия вариант за мене М62 4.4I това е като ще е гарга да е рошава а М70 си е красота изискваща много грижи и пари защото е рядък двигател не че 4.4 е често срещан.
63 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани