Въпрос за двигателите 4.0, 4.4, 5.0,5.4 V8

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 28 Юли 2009, 19:20

zvetiko написа:...И гледам масово колеги слагат и се хвалят с твърдо окачване-ама за какво ти е на В20 твърдо окачаване,този двигател няма нужната мощност за да я караш както трябва в завой и от там нуждата от спортно окачване.


Хммм, щом казваш... :mhihi:
П.С: Или ти говориш за Б20 на гас? :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 28 Юли 2009, 19:23

zvetiko написа:Колеги,благодаря ви за отговорите-като се стигне до нещо конкретно ще говоря с вас ,че си нямам понятие от това преобразуване.

А това да сложиш двигател от 300к.с. и да го караш със 140 изобщо не го разбирам.Нали имаше една приказка ,че BMW е кола не за возене ,а за каране.Уникалните усещания ,че си в BMW ,се появяват като я настъпиш-в противен случай ми се струва шумна,вози ми твърдо,карал съм 5-6000 кубикови американски лимузини,е това е кола за разходка със 140,няма път,няма шум.И гледам масово колеги слагат и се хвалят с твърдо окачване-ама за какво ти е на В20 твърдо окачаване,този двигател няма нужната мощност за да я караш както трябва в завой и от там нуждата от спортно окачване.


стига говори глупости бе,150 коня са ти напълно достатъчни да се размажеш някаде качествено,за завоите няма никакво значение колко ти е мощността,там е важна скоростта,ако аз вляза със 100 в един завой с 20-ката ти със някой в8-4,4 с колко ще влезеш???с 200 може би?скоростта в завоя няма нищо общо със мошността,мощността трябва за доускоряването след самия завой и за правата.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 28 Юли 2009, 20:10

Кире , много пушат гумите бе :twisted:


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Re: Въпрос за двигателите 4.0, 4.4, 5.0,5.4 V8

Мнение от pesho » 28 Юли 2009, 20:57

LiTtLeRoCk написа:...и като цяло какво може да ми кажете за Е38....


Имам много минимални наблюдения над М62 4.4 така че няма да ти
говоря за него. За Е38 като база мога да ти кажа да забравиш да се
доближиш даже като цени до Е34. Стари са вече да, обаче чарколяците
за тая кола са си скъпички сравнени с Е34. Точни цени ако искаш
ще трябва малко да се поровя . Разхода на гориво
поне според мен няма да ти се стори кой знае колко голям освен ако не
го караш 24/7 на кикдаун. И като казахме кикдаун ..... цифрите за
поправка на автомата са и те хубави (в случай че го оправят качествено с гаранция).
Има обаче едно нещо стъпиш ли на читава кола трудно ще се откачиш.
За пример ти давам 1200 км за 10 ч. все едно са ти разходка до Пловдив.
1200 км с 5 човека в купето и багаж ..... ама толкова багаж че едвам се затваря багажника ....... нищо все едно си бил на разходка.
На дълъг път е страшна, на къс път също ама само ако я караш спокоино
ако я подкарам както си карам петицата ми е една лигава такава ...
не знам, кола за спокоино каране си е квото и да си говорим.

П.С. Ако си в час с английския има страшно много инфо за М60/62 по
американските форуми.

@zvetiko имам две предложения към теб първото е сега на 8-9 август има
мероприятие на Калояново ела да видиш Е34ките на пистата да се убедиш
веднъж за винаги, че не са чак толкова зле тия дваиски дето няма
нищо в тях. Пък ако нямаш средства , нямаш никви проблеми да те
повозя до там на една такава дваиска с окачване (да се надяваме до
тогава и със спирачки) да видиш колко е кофти.

:D
Последна промяна pesho на 28 Юли 2009, 22:45, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Юли 2009, 22:36

kirililiev написа:
zvetiko написа:Колеги,благодаря ви за отговорите-като се стигне до нещо конкретно ще говоря с вас ,че си нямам понятие от това преобразуване.

А това да сложиш двигател от 300к.с. и да го караш със 140 изобщо не го разбирам.Нали имаше една приказка ,че BMW е кола не за возене ,а за каране.Уникалните усещания ,че си в BMW ,се появяват като я настъпиш-в противен случай ми се струва шумна,вози ми твърдо,карал съм 5-6000 кубикови американски лимузини,е това е кола за разходка със 140,няма път,няма шум.И гледам масово колеги слагат и се хвалят с твърдо окачване-ама за какво ти е на В20 твърдо окачаване,този двигател няма нужната мощност за да я караш както трябва в завой и от там нуждата от спортно окачване.


стига говори глупости бе,150 коня са ти напълно достатъчни да се размажеш някаде качествено,за завоите няма никакво значение колко ти е мощността,там е важна скоростта,ако аз вляза със 100 в един завой с 20-ката ти със някой в8-4,4 с колко ще влезеш???с 200 може би?скоростта в завоя няма нищо общо със мошността,мощността трябва за доускоряването след самия завой и за правата.


Ама ти говориш глупости.От много дрифтене си забравил как се кара нормално-нали ти гледам клипа,вместо да завъртиш на 90 градуса , да вземеш завоя и дадеш газ,ти продължаваш да я въртиш до 180,после на правият участък пак я въртиш-вярно кеф е ама това ли е най-бързият начин да вземеш завоя,не знам точно за какво се състезавате -за време или кой повече ще си върти колата и да те попитам каква е средната ти скорост при този начин на каране .
За да залепиш колата в завой влизаш без газ и в самият завой трябва да натиснеш газта.С 525i усещането беше невероятно,с 520-ка натискам педала ,но колата не прави това ,което искам.Е точно за тоя момент с лепенето е нужно и твърдото окачване-в противен случай не виждам за какво служи ,едва ли ще ти помогне за завой ,в който се влиза нормално с 90,ти да влезеш по инерция със 150 и твърдото окачване да ти помогне да го вземеш-не натискаш ли педала на газта директно изхвърчаш.Знаете също и кои модификации на Е34 излизат от завода със спортно окачване,останалото е гъзария,нещо подобно като да си сложиш емблемата на М5 на багажника и колата да тръгне по-добре.

@zvetiko имам две предложения към теб първото е сега на 8-9 август има
мероприятие на Калояново ела да видиш Е34ките на пистата да се убедиш
веднъж за винаги, че не са чак толкова зле тия дваиски дето няма
нищо в тях. Пък ако нямаш средства , нямаш никви проблеми да те
повозя до там на една такава дваиска с окачване (да се надяваме до
тогава и със спирачки) да видиш колко е кофти.


Колега,благодаря ти,средства имам ,но поради някои причини от известно време не излизам извън София.И там какво ще видя-стандартни Е34 или модифицирани,ако е последното това вече не е 520-ка.

..И гледам масово колеги слагат и се хвалят с твърдо окачване-ама за какво ти е на В20 твърдо окачаване,този двигател няма нужната мощност за да я караш както трябва в завой и от там нуждата от спортно окачване.



Хммм, щом казваш...
П.С: Или ти говориш за Б20 на гас?


За съжаление няма разлика-тази кола до 40 км я няма,можеш да прочетеш хиляди мнения за това,просто Е34 става BMW в целият диапазон от скорости от 2500 кубика нагоре.Останалото е извращение-изкорубваш си колата,слагаш гуми ,които се пързалят и други от тоя род за да компенсираш липсата на мощност и си създадеш съответните усещания.Абе какво спориме-ако не беше акциза,колко от нас биха си взели прехвалената 520-ка ,а не 525-ца. ;)Даже и отреченият от почти всички tds-като го направих и с тръгването почваше да върти настрана. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 28 Юли 2009, 22:59

zvetiko написа:Ама ти говориш глупости.От много дрифтене си забравил как се кара нормално-нали ти гледам клипа,вместо да завъртиш на 90 градуса , да вземеш завоя и дадеш газ,ти продължаваш да я въртиш до 180,после на правият участък пак я въртиш-вярно кеф е ама това ли е най-бързият начин да вземеш завоя,не знам точно за какво се състезавате -за време или кой повече ще си върти колата и да те попитам каква е средната ти скорост при този начин на каране .
За да залепиш колата в завой влизаш без газ и в самият завой трябва да натиснеш газта.С 525i усещането беше невероятно,с 520-ка натискам педала ,но колата не прави това ,което искам.Е точно за тоя момент с лепенето е нужно и твърдото окачване-в противен случай не виждам за какво служи ,едва ли ще ти помогне за завой ,в който се влиза нормално с 90,ти да влезеш по инерция със 150 и твърдото окачване да ти помогне да го вземеш-не натискаш ли педала на газта директно изхвърчаш.Знаете също и кои модификации на Е34 излизат от завода със спортно окачване,останалото е гъзария,нещо подобно като да си сложиш емблемата на М5 на багажника и колата да тръгне по-добре


стига си правил глупави сръвнения приятелю,първо,в момента колата ми върви малко повече от 2,5 ;) второ,ако си отворен намери ми една стокова 2,5-3,5 и заповядай да те пробвам на някоя писта,може и на някой проход ако искаш-ние по принцип по такива места тренираме :D тва че си пързалям неангажиращо не значи че нямам умения за грип каране,все пак навремето от там съм тръгнал и стажа ми доста помогна в това да се науча да пързалям всичко на 4 колела,без значение от мотор и килограми ;) като ти слушам приказките си личи че изобщо халхабер си нямаш от спортно шофиране и подготовка на автомобили за тази цел,не знам на колко си години но все едно си комуникирам с някой 15 годишен който татко му е дал да кара колата по някой черен път :D на практика си толкова далеч от истината че и срещу теб да бягаме не можем да те стигнем :D в тоз живот не всичко е мерене на п... и глупави сръвнения,няма нужда да доказвам нещо пред хора като теб,но все пак ако искаш мога да ти направя някой път удоволствието и за ден два да пренастроя колата си за грип каране и да я сравним с някоя мошна 3,5 щом толкова искаш :D :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 28 Юли 2009, 23:06

:D
Последна промяна Peter Angelov на 29 Юли 2009, 23:36, променена общо 1 път

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 28 Юли 2009, 23:20

Колеги искам само да ви помоля не се заяждайте един с друг не това е целта на тази тема моля ви!И нека от тук на татък само по темата че много я разводнихте.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 29 Юли 2009, 9:59

И аз да помоля за същото , малко по-спокойно ако може :)
Благодаря :yes:


Георги Пенчев
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 29 Юли 2009, 10:34

не се занимавайте с алтернативни агрегати :mhihi: с62 е маторя :winky:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 29 Юли 2009, 12:00

Явор написа:не се занимавайте с алтернативни агрегати :mhihi: с62 е маторя :winky:

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

Лесно ти е на теб, наредил си яката ескадрила, ко да правим ниии с тез умрели дваески, даже и пари за газова нема :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 22.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...

Мнение от yuliancho » 29 Юли 2009, 12:40

Колега, дано се намери някой компетентен да ти даде отговор по тея въпроси. Доста от колегите споделят много верни и коректни неща, но всички ще се съгласите че малко от нас имат възможност да се докоснат пък камо ли редовно да експлоатират или подържат "звер" като М60 или М62 а нагоре да не говорим! Без никаква претенция за изчерпателност, ще ти споделя краткия си опит може и да ти е от полза. За момента при мен си е все още Е34 М20 Б20 - стария верен но в прекрасна кондиция 6так особено след почти основен ремонт (след скъсан ангренаж!), но от известно време имам преки впечатления от Е38 с М62 - 4.4l./286 PS. Колата като цяло е невероятен пример за немското техническо ниво и в най-малкия детайл от края на 90-те. Но по-специално за двигателя - звукът е неповторим, двигателят е невероятно разтеглив и колата ускорява пъргаво дори с малък натиск на педала на газта а при сритване се е случвало да ми превключва предавка на 5 500 оборота като в тоя момент колата набира все едно от място при 80-100 км./ч. (тук може би малко преувеличих :D но впечатлението е такова). двигателят се държи принципно чудесно и не ми се е случвало да изпадам в неблагоприятна ситуация зад тир или колона в загуба на обороти и трудно изпреварване в баир или на равно, както се случва с М20Б20. Двигателя ти дава възможност да се държиш като "цар на пътя" - бърз си, пъргав, нахакан, нахален, въобще истинско БМВ. Харч на масло не съм забелязал, климатика не му се отразява (освен на харча може би). Изключително постоянен е на температура на охладителната течност - стрелката се заковава и не шава от средата, а иначе загрява страшно бързо дотам което говори за качество на работата на охладителната система. В заключение: колата като цяло и двигателя в частност са уникална комбинация. Следващите модели - последната плеяда 3/5/7 сигурно предлагат и нещо повече от модерен дизайн, но са до голяма степен трудно достъпни откъм цена. Затова пък екземпляри от Е34, Е39 и Е38 с такива мотори 3.5, 4.0, 4.4 и нагоре стават достъпни като цена и ако човек прецени че може да си позволи и подръжката и експлоатацията наистина ще има да се радва и да кара със самочуствие. Дано съм бил полезен ако не с друго то поне с навиването да потърсиш и да вземеш такъв "дзвер". Как ще се разбереш с женската половинка незнам :D но успех!!!
Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 29 Юли 2009, 13:48

Колега женската половинка няма думата когато става въпрос за колата ми.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 29 Юли 2009, 14:27

някъде четох една сентенция, че имало два вида мъже: едните, които слушат жените си и другите, които не си го признават.

Това в кръга на шегата, разбира се, иначе по темата:

До колкото разбирам по развитието на темата, колегата търси настръхващия звук на огромни бутала и големия въртящ момент в ниски обороти..., ако съм разбрал правилно...

В Европа:
Това явление е присъщо за дизелите. Лидера е едно чудо 5,5TDI, следвано от друго чудо 4,0CDI. За съжаление нашите хора в този сегмент се представят по-зле с 3,0d. И верни на марката трябва да се насочим към бензина. Но тук лидерите са американците - Корвет имат 8,0 V8 и други такива и все V8 не повече. Те (американците) са толкова вманячени на тема звук и въртящ момент, че имат и двигатели 5,0 с 4 цилиндъра! :shock:

С други думи за да намериш това, което търсиш трябва да се насочиш към максимум обем в минимум цилиндри. И ако това трябва да е БМВ правим следната сметка:

общ обем : брой цилиндри = обем на цилиндър
5400 : 12 = 450 сс/цил.
5000 : 12 = 417 сс/цил.
4400 : 8 = 550 сс/цил.
4000 : 8 = 500 сс/цил.
3500 : 6 = 583 сс/цил.
3000 : 8 = 375 сс/цил.
2500 : 6 = 417 сс/цил.

Или както казва Мечо Пух: "Колкото повече, толкова повече" :D

Поздрави,
Д
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 29 Юли 2009, 23:19

По едно време карах некво Е38 5.4 и да ти кажа честно разхода не беше непосилен, но обслужването беше ужас. Смяната на свещи беше отврат, на всичкото отгоре са 12 броя :mhihi: Затова си мисля че някое В8 ще е по-добре ако не си чичо Скрудж пък и съм се возил в e34 540i и си вървеше предостатъчно. И така като сме тръгнали с клиповете дайте да ви покажа според мен перфектния В8 звук - http://www.youtube.com/watch?v=_g8DpLxTwYo

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook