Въпрос за двигателите 4.0, 4.4, 5.0,5.4 V8
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
zvetiko написа:...И гледам масово колеги слагат и се хвалят с твърдо окачване-ама за какво ти е на В20 твърдо окачаване,този двигател няма нужната мощност за да я караш както трябва в завой и от там нуждата от спортно окачване.
Хммм, щом казваш...

П.С: Или ти говориш за Б20 на гас?

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
zvetiko написа:Колеги,благодаря ви за отговорите-като се стигне до нещо конкретно ще говоря с вас ,че си нямам понятие от това преобразуване.
А това да сложиш двигател от 300к.с. и да го караш със 140 изобщо не го разбирам.Нали имаше една приказка ,че BMW е кола не за возене ,а за каране.Уникалните усещания ,че си в BMW ,се появяват като я настъпиш-в противен случай ми се струва шумна,вози ми твърдо,карал съм 5-6000 кубикови американски лимузини,е това е кола за разходка със 140,няма път,няма шум.И гледам масово колеги слагат и се хвалят с твърдо окачване-ама за какво ти е на В20 твърдо окачаване,този двигател няма нужната мощност за да я караш както трябва в завой и от там нуждата от спортно окачване.
стига говори глупости бе,150 коня са ти напълно достатъчни да се размажеш някаде качествено,за завоите няма никакво значение колко ти е мощността,там е важна скоростта,ако аз вляза със 100 в един завой с 20-ката ти със някой в8-4,4 с колко ще влезеш???с 200 може би?скоростта в завоя няма нищо общо със мошността,мощността трябва за доускоряването след самия завой и за правата.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Въпрос за двигателите 4.0, 4.4, 5.0,5.4 V8
LiTtLeRoCk написа:...и като цяло какво може да ми кажете за Е38....
Имам много минимални наблюдения над М62 4.4 така че няма да ти
говоря за него. За Е38 като база мога да ти кажа да забравиш да се
доближиш даже като цени до Е34. Стари са вече да, обаче чарколяците
за тая кола са си скъпички сравнени с Е34. Точни цени ако искаш
ще трябва малко да се поровя . Разхода на гориво
поне според мен няма да ти се стори кой знае колко голям освен ако не
го караш 24/7 на кикдаун. И като казахме кикдаун ..... цифрите за
поправка на автомата са и те хубави (в случай че го оправят качествено с гаранция).
Има обаче едно нещо стъпиш ли на читава кола трудно ще се откачиш.
За пример ти давам 1200 км за 10 ч. все едно са ти разходка до Пловдив.
1200 км с 5 човека в купето и багаж ..... ама толкова багаж че едвам се затваря багажника ....... нищо все едно си бил на разходка.
На дълъг път е страшна, на къс път също ама само ако я караш спокоино
ако я подкарам както си карам петицата ми е една лигава такава ...
не знам, кола за спокоино каране си е квото и да си говорим.
П.С. Ако си в час с английския има страшно много инфо за М60/62 по
американските форуми.
@zvetiko имам две предложения към теб първото е сега на 8-9 август има
мероприятие на Калояново ела да видиш Е34ките на пистата да се убедиш
веднъж за винаги, че не са чак толкова зле тия дваиски дето няма
нищо в тях. Пък ако нямаш средства , нямаш никви проблеми да те
повозя до там на една такава дваиска с окачване (да се надяваме до
тогава и със спирачки) да видиш колко е кофти.

Последна промяна pesho на 28 Юли 2009, 22:45, променена общо 1 път
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
kirililiev написа:zvetiko написа:Колеги,благодаря ви за отговорите-като се стигне до нещо конкретно ще говоря с вас ,че си нямам понятие от това преобразуване.
А това да сложиш двигател от 300к.с. и да го караш със 140 изобщо не го разбирам.Нали имаше една приказка ,че BMW е кола не за возене ,а за каране.Уникалните усещания ,че си в BMW ,се появяват като я настъпиш-в противен случай ми се струва шумна,вози ми твърдо,карал съм 5-6000 кубикови американски лимузини,е това е кола за разходка със 140,няма път,няма шум.И гледам масово колеги слагат и се хвалят с твърдо окачване-ама за какво ти е на В20 твърдо окачаване,този двигател няма нужната мощност за да я караш както трябва в завой и от там нуждата от спортно окачване.
стига говори глупости бе,150 коня са ти напълно достатъчни да се размажеш някаде качествено,за завоите няма никакво значение колко ти е мощността,там е важна скоростта,ако аз вляза със 100 в един завой с 20-ката ти със някой в8-4,4 с колко ще влезеш???с 200 може би?скоростта в завоя няма нищо общо със мошността,мощността трябва за доускоряването след самия завой и за правата.
Ама ти говориш глупости.От много дрифтене си забравил как се кара нормално-нали ти гледам клипа,вместо да завъртиш на 90 градуса , да вземеш завоя и дадеш газ,ти продължаваш да я въртиш до 180,после на правият участък пак я въртиш-вярно кеф е ама това ли е най-бързият начин да вземеш завоя,не знам точно за какво се състезавате -за време или кой повече ще си върти колата и да те попитам каква е средната ти скорост при този начин на каране .
За да залепиш колата в завой влизаш без газ и в самият завой трябва да натиснеш газта.С 525i усещането беше невероятно,с 520-ка натискам педала ,но колата не прави това ,което искам.Е точно за тоя момент с лепенето е нужно и твърдото окачване-в противен случай не виждам за какво служи ,едва ли ще ти помогне за завой ,в който се влиза нормално с 90,ти да влезеш по инерция със 150 и твърдото окачване да ти помогне да го вземеш-не натискаш ли педала на газта директно изхвърчаш.Знаете също и кои модификации на Е34 излизат от завода със спортно окачване,останалото е гъзария,нещо подобно като да си сложиш емблемата на М5 на багажника и колата да тръгне по-добре.
@zvetiko имам две предложения към теб първото е сега на 8-9 август има
мероприятие на Калояново ела да видиш Е34ките на пистата да се убедиш
веднъж за винаги, че не са чак толкова зле тия дваиски дето няма
нищо в тях. Пък ако нямаш средства , нямаш никви проблеми да те
повозя до там на една такава дваиска с окачване (да се надяваме до
тогава и със спирачки) да видиш колко е кофти.
Колега,благодаря ти,средства имам ,но поради някои причини от известно време не излизам извън София.И там какво ще видя-стандартни Е34 или модифицирани,ако е последното това вече не е 520-ка.
..И гледам масово колеги слагат и се хвалят с твърдо окачване-ама за какво ти е на В20 твърдо окачаване,този двигател няма нужната мощност за да я караш както трябва в завой и от там нуждата от спортно окачване.
Хммм, щом казваш...
П.С: Или ти говориш за Б20 на гас?
За съжаление няма разлика-тази кола до 40 км я няма,можеш да прочетеш хиляди мнения за това,просто Е34 става BMW в целият диапазон от скорости от 2500 кубика нагоре.Останалото е извращение-изкорубваш си колата,слагаш гуми ,които се пързалят и други от тоя род за да компенсираш липсата на мощност и си създадеш съответните усещания.Абе какво спориме-ако не беше акциза,колко от нас биха си взели прехвалената 520-ка ,а не 525-ца.


- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
zvetiko написа:Ама ти говориш глупости.От много дрифтене си забравил как се кара нормално-нали ти гледам клипа,вместо да завъртиш на 90 градуса , да вземеш завоя и дадеш газ,ти продължаваш да я въртиш до 180,после на правият участък пак я въртиш-вярно кеф е ама това ли е най-бързият начин да вземеш завоя,не знам точно за какво се състезавате -за време или кой повече ще си върти колата и да те попитам каква е средната ти скорост при този начин на каране .
За да залепиш колата в завой влизаш без газ и в самият завой трябва да натиснеш газта.С 525i усещането беше невероятно,с 520-ка натискам педала ,но колата не прави това ,което искам.Е точно за тоя момент с лепенето е нужно и твърдото окачване-в противен случай не виждам за какво служи ,едва ли ще ти помогне за завой ,в който се влиза нормално с 90,ти да влезеш по инерция със 150 и твърдото окачване да ти помогне да го вземеш-не натискаш ли педала на газта директно изхвърчаш.Знаете също и кои модификации на Е34 излизат от завода със спортно окачване,останалото е гъзария,нещо подобно като да си сложиш емблемата на М5 на багажника и колата да тръгне по-добре
стига си правил глупави сръвнения приятелю,първо,в момента колата ми върви малко повече от 2,5







- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Колеги искам само да ви помоля не се заяждайте един с друг не това е целта на тази тема моля ви!И нека от тук на татък само по темата че много я разводнихте.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
не се занимавайте с алтернативни агрегати
с62 е маторя 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Явор написа:не се занимавайте с алтернативни агрегатис62 е маторя



Лесно ти е на теб, наредил си яката ескадрила, ко да правим ниии с тез умрели дваески, даже и пари за газова нема

- yuliancho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
Колега, дано се намери някой компетентен да ти даде отговор по тея въпроси. Доста от колегите споделят много верни и коректни неща, но всички ще се съгласите че малко от нас имат възможност да се докоснат пък камо ли редовно да експлоатират или подържат "звер" като М60 или М62 а нагоре да не говорим! Без никаква претенция за изчерпателност, ще ти споделя краткия си опит може и да ти е от полза. За момента при мен си е все още Е34 М20 Б20 - стария верен но в прекрасна кондиция 6так особено след почти основен ремонт (след скъсан ангренаж!), но от известно време имам преки впечатления от Е38 с М62 - 4.4l./286 PS. Колата като цяло е невероятен пример за немското техническо ниво и в най-малкия детайл от края на 90-те. Но по-специално за двигателя - звукът е неповторим, двигателят е невероятно разтеглив и колата ускорява пъргаво дори с малък натиск на педала на газта а при сритване се е случвало да ми превключва предавка на 5 500 оборота като в тоя момент колата набира все едно от място при 80-100 км./ч. (тук може би малко преувеличих
но впечатлението е такова). двигателят се държи принципно чудесно и не ми се е случвало да изпадам в неблагоприятна ситуация зад тир или колона в загуба на обороти и трудно изпреварване в баир или на равно, както се случва с М20Б20. Двигателя ти дава възможност да се държиш като "цар на пътя" - бърз си, пъргав, нахакан, нахален, въобще истинско БМВ. Харч на масло не съм забелязал, климатика не му се отразява (освен на харча може би). Изключително постоянен е на температура на охладителната течност - стрелката се заковава и не шава от средата, а иначе загрява страшно бързо дотам което говори за качество на работата на охладителната система. В заключение: колата като цяло и двигателя в частност са уникална комбинация. Следващите модели - последната плеяда 3/5/7 сигурно предлагат и нещо повече от модерен дизайн, но са до голяма степен трудно достъпни откъм цена. Затова пък екземпляри от Е34, Е39 и Е38 с такива мотори 3.5, 4.0, 4.4 и нагоре стават достъпни като цена и ако човек прецени че може да си позволи и подръжката и експлоатацията наистина ще има да се радва и да кара със самочуствие. Дано съм бил полезен ако не с друго то поне с навиването да потърсиш и да вземеш такъв "дзвер". Как ще се разбереш с женската половинка незнам
но успех!!!


Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
някъде четох една сентенция, че имало два вида мъже: едните, които слушат жените си и другите, които не си го признават.
Това в кръга на шегата, разбира се, иначе по темата:
До колкото разбирам по развитието на темата, колегата търси настръхващия звук на огромни бутала и големия въртящ момент в ниски обороти..., ако съм разбрал правилно...
В Европа:
Това явление е присъщо за дизелите. Лидера е едно чудо 5,5TDI, следвано от друго чудо 4,0CDI. За съжаление нашите хора в този сегмент се представят по-зле с 3,0d. И верни на марката трябва да се насочим към бензина. Но тук лидерите са американците - Корвет имат 8,0 V8 и други такива и все V8 не повече. Те (американците) са толкова вманячени на тема звук и въртящ момент, че имат и двигатели 5,0 с 4 цилиндъра!
С други думи за да намериш това, което търсиш трябва да се насочиш към максимум обем в минимум цилиндри. И ако това трябва да е БМВ правим следната сметка:
общ обем : брой цилиндри = обем на цилиндър
5400 : 12 = 450 сс/цил.
5000 : 12 = 417 сс/цил.
4400 : 8 = 550 сс/цил.
4000 : 8 = 500 сс/цил.
3500 : 6 = 583 сс/цил.
3000 : 8 = 375 сс/цил.
2500 : 6 = 417 сс/цил.
Или както казва Мечо Пух: "Колкото повече, толкова повече"
Поздрави,
Д
Това в кръга на шегата, разбира се, иначе по темата:
До колкото разбирам по развитието на темата, колегата търси настръхващия звук на огромни бутала и големия въртящ момент в ниски обороти..., ако съм разбрал правилно...
В Европа:
Това явление е присъщо за дизелите. Лидера е едно чудо 5,5TDI, следвано от друго чудо 4,0CDI. За съжаление нашите хора в този сегмент се представят по-зле с 3,0d. И верни на марката трябва да се насочим към бензина. Но тук лидерите са американците - Корвет имат 8,0 V8 и други такива и все V8 не повече. Те (американците) са толкова вманячени на тема звук и въртящ момент, че имат и двигатели 5,0 с 4 цилиндъра!

С други думи за да намериш това, което търсиш трябва да се насочиш към максимум обем в минимум цилиндри. И ако това трябва да е БМВ правим следната сметка:
общ обем : брой цилиндри = обем на цилиндър
5400 : 12 = 450 сс/цил.
5000 : 12 = 417 сс/цил.
4400 : 8 = 550 сс/цил.
4000 : 8 = 500 сс/цил.
3500 : 6 = 583 сс/цил.
3000 : 8 = 375 сс/цил.
2500 : 6 = 417 сс/цил.
Или както казва Мечо Пух: "Колкото повече, толкова повече"

Поздрави,
Д

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
По едно време карах некво Е38 5.4 и да ти кажа честно разхода не беше непосилен, но обслужването беше ужас. Смяната на свещи беше отврат, на всичкото отгоре са 12 броя
Затова си мисля че някое В8 ще е по-добре ако не си чичо Скрудж пък и съм се возил в e34 540i и си вървеше предостатъчно. И така като сме тръгнали с клиповете дайте да ви покажа според мен перфектния В8 звук - http://www.youtube.com/watch?v=_g8DpLxTwYo

63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани