Най-бързо ускорение ... как ?
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
58 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- xpl0d
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
- _BmW_™
- Шами
- Мнения: 1121
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София Княжево СИТИ :)
- Пол: Мъж
- Кара: с 240 бавно из града
- Мечтае да кара: Е36 с V10....
- Детайли за колата: Много бързо V10
bmw 318 is написа:_ImPuLs_ написа:Vw му е майката !!!
Пък тез VW на сърма ги правя
и после в буркани за зимата
///M
Garribaldi написа:ceno83 написа:айде експертите да пишат че не искам некви VW да ме бият по светофарите
как така голфчета ще те бият по сфетофарите бе момче за бой си !!! бате гледай да не завърташ гуми !! иии да от 4000 до 6 000 оборота си е супер иии много бързо сменяй скороста
аз например държа на 4000 оборота като сфетне зелено пускам саединителя, но не до край, а максимално така, че да не завърти гуми
иии като сменям предавка преди да сменя на следващата съм дал газ ии пак със съединителя после вече се оправай ии гледай за куките
Успех !
И както казваш сам преди да сменя на следващтата съм дал раз и пак със съединителя на колко 10000 хил км сменяш съединител ако не е таина Поне от тва което разбирам от писаното не отпускаш каста при смяна на предавките.
еGT
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
Най-бърза ще ти е колата , като не тръгваш от място Ореждай си гонки от към 30 км/ч нагоре със оправданието , че не ти се хабят гуми и съединител за глупости , което си е така . Виж в нета , каква ти е кривата на въртящия момент , там ще разбереш в какви обороти е най-добре да си караш колата . Но ако си тръгнал да се правиш на светофарен изпълнител , най-добре смени колата . 320и не е за тази работа . От ВАГ отбора масовите А3 1.8 и Голф 4 1.8 чисти , ще те бият . А4 1.8Т ще те опъне , ако не е калпав шофоира . Също и срещу Голф 3 ГТИ 150 коня , нямаш шанс , пак говорим ако са наравно шофиорите . Използвай колата си за нещата в които е силна а 320и със тези 9,9 до 100 , не е драг чудовище
Re: лууд
zazomazo написа:yankes написа:... сношти се навих да се пускам с едно ауди а4 1,8 турбо , карахме кам 300 метра и напражо го разбих на 1 бяхме заедно но 2 взе да изостава а на 3 да не говорим ....
тва Ауди требва да е било много голем покойник ...или шофера му много слаб...
Или този с аудито въобще не е знаел, че се дърпат ...
Нека сме толерантни един към друг на пътя, независимо кой какъв автомобил кара!
- Бимбо
- младши ентусиаст
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
Гледай да тръгваш от 4200об.мин там ти е най-голям въртящия момент,без диф и шпер няма как да не превъртиш гумите,леко отпусни газта и мигновенно я завари додолу после ако влезе удари втора без да пускаш газта,и накрая нагоре не я цеди до 6500,а до горе долу 6000-6100!Дано съм помогнал.А ето и клип отговарящ на мнението на моя "приятел"acho.rs
http://vbox7.com/play:ae14fccd
http://vbox7.com/play:ae14fccd
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
acho.rs написа:Най-бърза ще ти е колата , като не тръгваш от място Ореждай си гонки от към 30 км/ч нагоре със оправданието , че не ти се хабят гуми и съединител за глупости , което си е така . Виж в нета , каква ти е кривата на въртящия момент , там ще разбереш в какви обороти е най-добре да си караш колата . Но ако си тръгнал да се правиш на светофарен изпълнител , най-добре смени колата . 320и не е за тази работа . От ВАГ отбора масовите А3 1.8 и Голф 4 1.8 чисти , ще те бият . А4 1.8Т ще те опъне , ако не е калпав шофоира . Също и срещу Голф 3 ГТИ 150 коня , нямаш шанс , пак говорим ако са наравно шофиорите . Използвай колата си за нещата в които е силна а 320и със тези 9,9 до 100 , не е драг чудовище
Аве пич,ти в къв филм си влязал че ВАГиналня ви отбор е велик незнам,ма нещо мноо грешиш.Айде тия с турбо,кажи речи стават за нещо,ама атмосферките 1.8 са по куци от моята 316,мога пари да сложа.
- Бимбо
- младши ентусиаст
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
Dpy написа:acho.rs написа:Най-бърза ще ти е колата , като не тръгваш от място Ореждай си гонки от към 30 км/ч нагоре със оправданието , че не ти се хабят гуми и съединител за глупости , което си е така . Виж в нета , каква ти е кривата на въртящия момент , там ще разбереш в какви обороти е най-добре да си караш колата . Но ако си тръгнал да се правиш на светофарен изпълнител , най-добре смени колата . 320и не е за тази работа . От ВАГ отбора масовите А3 1.8 и Голф 4 1.8 чисти , ще те бият . А4 1.8Т ще те опъне , ако не е калпав шофоира . Също и срещу Голф 3 ГТИ 150 коня , нямаш шанс , пак говорим ако са наравно шофиорите . Използвай колата си за нещата в които е силна а 320и със тези 9,9 до 100 , не е драг чудовище
Аве пич,ти в къв филм си влязал че ВАГиналня ви отбор е велик незнам,ма нещо мноо грешиш.Айде тия с турбо,кажи речи стават за нещо,ама атмосферките 1.8 са по куци от моята 316,мога пари да сложа.
ХАХАХАХАХАХАХАХАХА,добре му го каза!!!!!!!!!!!!!!Само едно е вярно турбото си е турво
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
абе опъваш ръчната, задържаш гъста на 3500 4000 оборота и отпскаш съединителя да ти клекне задницата и като искаш да тръгнеш пускаш едновременно ръчната и съединителя, задържаш още малко гъста и след сек. я мачкаш до доло
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
Бимбо написа:Dpy написа:acho.rs написа:Най-бърза ще ти е колата , като не тръгваш от място Ореждай си гонки от към 30 км/ч нагоре със оправданието , че не ти се хабят гуми и съединител за глупости , което си е така . Виж в нета , каква ти е кривата на въртящия момент , там ще разбереш в какви обороти е най-добре да си караш колата . Но ако си тръгнал да се правиш на светофарен изпълнител , най-добре смени колата . 320и не е за тази работа . От ВАГ отбора масовите А3 1.8 и Голф 4 1.8 чисти , ще те бият . А4 1.8Т ще те опъне , ако не е калпав шофоира . Също и срещу Голф 3 ГТИ 150 коня , нямаш шанс , пак говорим ако са наравно шофиорите . Използвай колата си за нещата в които е силна а 320и със тези 9,9 до 100 , не е драг чудовище
Аве пич,ти в къв филм си влязал че ВАГиналня ви отбор е велик незнам,ма нещо мноо грешиш.Айде тия с турбо,кажи речи стават за нещо,ама атмосферките 1.8 са по куци от моята 316,мога пари да сложа.
ХАХАХАХАХАХАХАХАХА,добре му го каза!!!!!!!!!!!!!!Само едно е вярно турбото си е турво
Льольо или Бимбо както там си се писал , нали знаеш , че няма човек с повече "бавни постове" от тебе
Филма за ВАГ отбора си е само в твойта глава - от изброените мотори всички ще те отрежат - дали защото едното е по-леко , дали защото другото е със турбо , факта , че 320и не е подходящо за драгове си е факт ! Айде слагай пари за 316ка ти срещу 1.8 20 винтила - голям смях ще падне В случай , че не знаеш на БМВ силата е при 2,5л+ моторите (поне при по-старите) и пак поради няколко прични , най-добре не тръгвай от място ако ще се състезаваш с някой.Който иска да се прави на рацер за без пари , да си търси там хондички , голфчета и тн. Лошото е че много от тези тинейджъри се втурват към БМВ и развалят имиджа на марката , като падат от разни клъчници (малки хечбеци и тн) , само защото не са разбрали , че 316ката им не е изтребител Като си решил да се състезаваш със някой първо провери някой данни - ускорение от 0-100 , тегло на автомобил и тн , не да се пускаш срещу 200 кила по-лека кола и после да се чудиш - бе тоя как ме отвя ...
- Tenata
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
Soul_Fly написа:абе опъваш ръчната, задържаш гъста на 3500 4000 оборота и отпскаш съединителя да ти клекне задницата и като искаш да тръгнеш пускаш едновременно ръчната и съединителя, задържаш още малко гъста и след сек. я мачкаш до доло
Това си е лънч контрол при Е36
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- Бимбо
- младши ентусиаст
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
acho.rs написа:Бимбо написа:Dpy написа:acho.rs написа:Най-бърза ще ти е колата , като не тръгваш от място Ореждай си гонки от към 30 км/ч нагоре със оправданието , че не ти се хабят гуми и съединител за глупости , което си е така . Виж в нета , каква ти е кривата на въртящия момент , там ще разбереш в какви обороти е най-добре да си караш колата . Но ако си тръгнал да се правиш на светофарен изпълнител , най-добре смени колата . 320и не е за тази работа . От ВАГ отбора масовите А3 1.8 и Голф 4 1.8 чисти , ще те бият . А4 1.8Т ще те опъне , ако не е калпав шофоира . Също и срещу Голф 3 ГТИ 150 коня , нямаш шанс , пак говорим ако са наравно шофиорите . Използвай колата си за нещата в които е силна а 320и със тези 9,9 до 100 , не е драг чудовище
Аве пич,ти в къв филм си влязал че ВАГиналня ви отбор е велик незнам,ма нещо мноо грешиш.Айде тия с турбо,кажи речи стават за нещо,ама атмосферките 1.8 са по куци от моята 316,мога пари да сложа.
ХАХАХАХАХАХАХАХАХА,добре му го каза!!!!!!!!!!!!!!Само едно е вярно турбото си е турво
Льольо или Бимбо както там си се писал , нали знаеш , че няма човек с повече "бавни постове" от тебе
Филма за ВАГ отбора си е само в твойта глава - от изброените мотори всички ще те отрежат - дали защото едното е по-леко , дали защото другото е със турбо , факта , че 320и не е подходящо за драгове си е факт ! Айде слагай пари за 316ка ти срещу 1.8 20 винтила - голям смях ще падне В случай , че не знаеш на БМВ силата е при 2,5л+ моторите (поне при по-старите) и пак поради няколко прични , най-добре не тръгвай от място ако ще се състезаваш с някой.Който иска да се прави на рацер за без пари , да си търси там хондички , голфчета и тн. Лошото е че много от тези тинейджъри се втурват към БМВ и развалят имиджа на марката , като падат от разни клъчници (малки хечбеци и тн) , само защото не са разбрали , че 316ката им не е изтребител Като си решил да се състезаваш със някой първо провери някой данни - ускорение от 0-100 , тегло на автомобил и тн , не да се пускаш срещу 200 кила по-лека кола и после да се чудиш - бе тоя как ме отвя ...
Първо не карам 316,не съм писал за никакви ВАГ-отбори,като не виждаш,че "цитирам" е твой проблеми,второ ти си абсолютно НИКОЙ!!!!!!!!!!!!!!! да определяш колко са ми бавни постовете,трето за разлика от ТЕБ се дърпам,имам кола за тези работи и ако имаш интерес прати скайп на л.с да ти покажа,а за това когато някой напише нещо срещу теб и ти го наричаш:горе пише...........,ми говори че си комплексар!!!!!!!!! Навит съм на пари да се замерим със сток 1.8 без турбо да видиш какъв ще е резултата......!!!!!!!!!!
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
Цитирах и двама ви със Dpy ... На осталото съм ти отговорил на ЛСто - да не цапаме повече темата - ок ?
- cobrata_m3
- младши ентусиаст
- Мнения: 744
- Регистриран на: 5.03.2007
Re: Най-бързо ускорение ... как ?
acho.rs написа:Цитирах и двама ви със Dpy ... На осталото съм ти отговорил на ЛСто - да не цапаме повече темата - ок ?
http://audibg.com/forum/index.php тук ще се чустваш доста по добре ако питаш мен
58 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани