не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Модератор: Общи модератори
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Наскоро имах възможноста да се повозя около 20-на км градско в едно В140 с500
да ви каза ли с какви впечатления останах
не знам екземпляра ли беше занимарен всичко по окачването ли беше за смяна
но возията не ме впечатли веднага след като слезнах от тая кола се качих на е34 520 и . нещата са на кантар
и не бих му правил човечета на тва гувно
да ви каза ли с какви впечатления останах



не знам екземпляра ли беше занимарен всичко по окачването ли беше за смяна
но возията не ме впечатли веднага след като слезнах от тая кола се качих на е34 520 и . нещата са на кантар
и не бих му правил човечета на тва гувно
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Някак не ми се вързва нещо .... да си карал/ возил в грешка (Мерцедес)
и да харесваш/караш BMW.
и да харесваш/караш BMW.

Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
acho.rs написа:Мерцедес W140 - по-скоро НАБЕДЕН за класика . Вяерно е че е бъкан със шукарии , но нещо не ми изглежда калсик . Много смешен отвътре и твърде сходен със другите Мерцове на визия
Баце 140-ката ако е набедена за класика

А също и че е смешен отвътре може да се поспори много , точно тоя Бенц е една от най - непреходните и страхотни коли правени някога!

- Projektzwo
-
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 18.02.2008
- Местоположение: Broken Balkanz
- Пол: Мъж
- Кара: 200CE
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
pesho написа:Някак не ми се вързва нещо .... да си карал/ возил в грешка (Мерцедес)
и да харесваш/караш BMW.
Грешка ли ве, хахаха, някои хора са по-скоро жалки от колкото смешни...

Пожелавам на всички тунери, дрифтъри, рейсъри и т.н., да се качат, да се повозят и ако естествено някой им позволи да шофират един истински Мерцедес-Бенц - нека усетят магията, защото нищо, пак казвам НИЩО неможе да се сравни с управлението на Мерцедес и въобще с чувствата, които човек изпитва още от момента в който се разлее на креслата...
А всички останали, които гледат колите на миришещи картинки, нека си спестят повърхностните коментари, най-малкото се излагат!
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Projektzwo написа:...Пожелавам на всички тунери, дрифтъри, рейсъри и т.н., да се качат, да се повозят и ако естествено някой им позволи да шофират един истински Мерцедес-Бенц - нека усетят магията, защото нищо, пак казвам НИЩО неможе да се сравни с управлението на Мерцедес и въобще с чувствата, които човек изпитва още от момента в който се разлее на креслата...
А всички останали, които гледат колите на миришещи картинки, нека си спестят повърхностните коментари, най-малкото се излагат!


шегаджияdenko написа:Наскоро имах възможноста да се повозя около 20-на км градско в едно В140 с500
да ви каза ли с какви впечатления останах![]()
![]()
![]()
не знам екземпляра ли беше занимарен всичко по окачването ли беше за смяна
но возията не ме впечатли веднага след като слезнах от тая кола се качих на е34 520 и . нещата са на кантар...



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
kaligilo написа:acho.rs написа:Мерцедес W140 - по-скоро НАБЕДЕН за класика . Вяерно е че е бъкан със шукарии , но нещо не ми изглежда калсик . Много смешен отвътре и твърде сходен със другите Мерцове на визия
Баце 140-ката ако е набедена за класика![]()
А също и че е смешен отвътре може да се поспори много , точно тоя Бенц е една от най - непреходните и страхотни коли правени някога!А кажи , че Аудитата не са сходни помежду си
Супер сходни са - спор няма . А като класика за бенц , според мен са СЕЛовете , 300СЛ ама W140 ... особено ако го сравниш със Е38 , просто не знам какъв фен на Мерц трябва да си за да избереш слонскта еС класа пред 7мака

- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
liloff
Ти да не мислиш че Е32-ката вози много меко ???
Ти да не мислиш че Е32-ката вози много меко ???
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
acho.rs написа:kaligilo написа:acho.rs написа:Мерцедес W140 - по-скоро НАБЕДЕН за класика . Вяерно е че е бъкан със шукарии , но нещо не ми изглежда калсик . Много смешен отвътре и твърде сходен със другите Мерцове на визия
Баце 140-ката ако е набедена за класика![]()
А също и че е смешен отвътре може да се поспори много , точно тоя Бенц е една от най - непреходните и страхотни коли правени някога!А кажи , че Аудитата не са сходни помежду си
Супер сходни са - спор няма . А като класика за бенц , според мен са СЕЛовете , 300СЛ ама W140 ... особено ако го сравниш със Е38 , просто не знам какъв фен на Мерц трябва да си за да избереш слонскта еС класа пред 7мака
Колега, според мен БМВ - като марка излъчва чувство за спорт, агресия. А Мерцедес, дори и спортните им модели (пак повтарям, че това е мое мнение), излъчват спокойствие, тежкарство. Затова и ако трябва да избирам нещо спортно, ще си взема Е92 М, нещо спортно и улегнало - 530d, нещо което да ми вози мекичко г*за, който мога да бърша със столевки - S600. Не казвам, че седма серия не ми харесва, но просто според мен С-класата на мерцедес повече ми се вписва в приоритетите за такъв клас кола. Ако имам парите, бих си купил оня "барнат" червен звяр от по-горе.
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Имам много добра представа как возят E32 и Е34, имам и представа как вози S-класа, E-класа и C-класа до ранните 2000г. Да, спокойно можеш да сравниш возията на S-класа с пружиново окачване спрямо Е32 с пружини. Просто са големи тежки коли и лично по моя преценка, S-класата вози малко по-плавно. Пневматичното е друга тема, но почти няма здрав екземпляр с такова.Scott написа:liloff
Ти да не мислиш че Е32-ката вози много меко ???
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Това пневматично окачване е нищо по-различно от моето задно а именно ниво-регулатор чрез задните амортисьори.Автомобила обаче е екстремно тежък за това и всички почти на определен пробег са изпуснали отзад.Ако собственика е фен нищо не пречи да си го отремонтира и пак всичко да е О'К
Пурата е обаче класиката
Георги Пенчев

Пурата е обаче класиката

Георги Пенчев
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
vladi_the_boss написа:павката написа:ее ся кьорав или лъжец ще ме изкарат,точно 73 си беше,4 тръби отзад,много масивна машина,просто валеше и нямаше как да го снимам
73 AMG е с два ауспуха отзад,както всички по стари АМГ-та.сигурно си видял някой правеняк Маде ин Булгариа
Абе незнам за вас но аз поне 10-тина пъти съм го виждал този CL73 AMG из Варна. За първи път като го видех и аз не повярвах ама на. Ще попитам един приятел пак дали беше със сигурност такъв, но аз съм на 95% сигурен, че си беше точно CL73 AMG.
За да не става обътквация колата изглеждаше като тази:

Последна промяна ALiGaToR на 31 Окт 2009, 1:33, променена общо 1 път
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
Доста е грозна в интерес на истината
Пурата е класика,уникално красива кола

Пурата е класика,уникално красива кола


Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
ALiGaToR написа:vladi_the_boss написа:павката написа:ее ся кьорав или лъжец ще ме изкарат,точно 73 си беше,4 тръби отзад,много масивна машина,просто валеше и нямаше как да го снимам
73 AMG е с два ауспуха отзад,както всички по стари АМГ-та.сигурно си видял някой правеняк Маде ин Булгариа
Абе незнам за вас но аз поне 10-тина пъти съм го виждал този CL73 AMG из Варна. За първи път като го видех и аз не повярвах ама на. Ще попитам един приятел пак дали беше със сигурност такъв, но аз съм на 95% сигурен, че си беше точно CL73 AMG.
За да не става обътквация колата изглеждаше като тази:
Ето как изглежда "R129" AMG
А относно бързото взимане на маршрута Варна-София с онова голямо нещо + Б7 бронировка, да не казвам с какъв мотор трябва да е, че да направи 3 часа, а и другото, тая кола е толкова неустойчива в завой при висока скорост, че няма накъде просто повече.
Един бивш рали състезател, състезавал се професионално... с Мазда 626 правена лично от него, с окачването, спирачките и т.н. Мощност нещо от рода 250-300 к.с. е правил 3 часа Добрич-София от табела до табела имам в предвид.
А това "А6 МТМ" и 2часа и 45 минути дали не е било РС6 МТМ?

E34, E38
Re: не е bmw, но си е класика. mercedes w140.
liloff написа:Projektzwo написа:...Пожелавам на всички тунери, дрифтъри, рейсъри и т.н., да се качат, да се повозят и ако естествено някой им позволи да шофират един истински Мерцедес-Бенц - нека усетят магията, защото нищо, пак казвам НИЩО неможе да се сравни с управлението на Мерцедес и въобще с чувствата, които човек изпитва още от момента в който се разлее на креслата...
А всички останали, които гледат колите на миришещи картинки, нека си спестят повърхностните коментари, най-малкото се излагат!
хм.. как се кара? аз като видя голям мерцедес и се оглеждам за шофьора щото дали ще го карам или ще го кара друг и ще ме возят - усещането е все едно че те карат така или иначе. аз по-разкачено управление от това на мерцедесите не знам. а аз обичам да шофирам а не да се возя повечето време. новия е63 амг трябвало да бъде по-различен, но не съм го карал и не знам. но за всичките по-масивни амг-та мога съвсем отговорно да кажа че след 140км са почти неуправляеми и поне в мене не внушават никакво чувство за сигурност чрез контрол.
големите амг мерцедеси са статус и ускорение по права линия на магистралата, но ако искаш лукс, мека и тиха надеждна возия - твоето возило не е немско а японско (лексус лс) или.. корейско (хюндай дженезис)...
като казах надеждна - за надеждност пък изобщо да не говориме. за старите не знам (всичките ми мязат на стари скринове - отвътре и отвънка- едно старо бмв много повече ми допада от съответния мерцедес), но от 2000 насам всичките са с такова качество, че ако не е в пълна гаранция- не бих притежавал или разчитал на него за всекидневно возило. все нещо не им е наред - абц, трансмисии, окачване, електрически проблеми, все нещо от някъде тече... тези коли за парите които струват трябва да са _перфектни_. не може на един почти нов гл550 щората на една от духалките в кабината да ти остане в ръцете като внимателно я нагласяш... или да трябва да се оправяш с примитивния (поне е двд) нави екран... бавен, без тъчскрийн... или айпод-интеграцията да е все едно аз съм я правил. или на почти нов цл65 да му отиде абц помпата и 3 от 4те "амортесьора".... или на слк55 на 40к км да трябва да правиш повдигачи защото тропат все едно мотора е на 200к км- тоз ако мога да му разчета подписчето на двигателя бих му се обадил да му кажа две-три неща... ей такива работи...
между другото това важи за всички нови немски коли- много ги обичам ама са... като спътници дето автокъщата като ги изстреля и не могат да стигнат орбита и влизат в постоянно намаляваща орбита докато не се забият в сервиза и не излизат от там със седмици... до следващото изстрелване

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани