Защо извън града много малко хора карат с 90?
Модератор: Общи модератори
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
Кеф кеф ама бая народ си отиде по пътищата. Нито дупките, нито кенефите които се карат могат да бъдат разумно и правдоподобно обяснание за войната по пътищата, всичко опира до манталитет. Хем си говорим, че пътищата ни не стават за нищо, хем някои смятат, че ограниченията на скоростта не са адекватни и трябва да са по- високи. Само на мен ли ми се струва, че нещо двете тези не се връзват 

Никой не мое ма връне на селу!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
saleen написа:Кеф кеф ама бая народ си отиде по пътищата. Нито дупките, нито кенефите които се карат могат да бъдат разумно и правдоподобно обяснание за войната по пътищата, всичко опира до манталитет. Хем си говорим, че пътищата ни не стават за нищо, хем някои смятат, че ограниченията на скоростта не са адекватни и трябва да са по- високи. Само на мен ли ми се струва, че нещо двете тези не се връзват
...не се връзват и за това трябва да се оправят .
Аз също съм на мнение , че ако се бяха направили поне една-две писти където да си вдигнеш адреналина , на пътищата щеше да е една идея по-спокойно .
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
acho.rs написа:ПС: За мъртвите или добро или нищо !!! Не ги споменавай , само за да си украсиш поста
Къде пък видя да си украсявам поста с мъртви?!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
Face написа:Hack0 написа:Малко хора карат с 90, защото колите с лекота развиват по-голяма скорост. Когато производителите започнат да произвеждат колите с макс. скорост 130 км/ч и 40 коня под капака, тогава повече хора ще спазват ограниченията, но пак няма да са всички
Някъде бях чел,че това го имат заложено като идея за напред в автомобилостроенето.
Относно автобусите,които се движели с 130км/ч,на един познат рекорда му е 170км/ч по надолнището след "железни врата" посока Пловдив,обяснението му е,че гонел график!!!Тираджиите мачкат педала,час пос скоро да са в къщи при семейството(господ знае дали ще стигнат).А леките автомобили,коите на двулентови пътища летят с 150,трябва да се спират за по една анкета "за къде аджеба си се разбързал",на която едва ли някой ще може да даде адекватен отговор,освен "към гробища".
Общо взето ограниченията е наивно да се спазват стриктно,но човек трябва да има преценка,но в повечето случаи царува лекомислието,както онзи където летял с Е34-та с над 120 и да не си убива инерцията директно изпреварил и се забил в насрещно движещ се автобус...

- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
acho.rs написа:.....
Ок,може би имаш право...
И не ми размахвай средни пръсти Ачо!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
Това не го виждам като среден пръст - извинявй , ако иконката е такава ...
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
На мен проблем са ми млоумните ограничения. Ако ги нямаше и колоната си вървеше с 90 какво ми пречи да карам и аз с толкова. Да де но караш си и изведнъж отбивка за село в което живеят 50 човека и ограничение 60 и КАТ до знака. След това 140 за да компенсирам намалението до като срещна Лада която дъни с 50. Карам и чакам място да я резна и пак 140 за компенсация до следващия знак, защото има отбивка за друго село. След това трактор с плуга, ама разпънат......Накрая изчисляваш средна скорост 68 километра в час при ненатоварен път на който ограничението е 90. И то само защото си превишавал на моменти скоростта за компенсация. В развитите страни като има 90 си е 90 и всички се движат с толкова и нищо не спира движението. И като си метнеш средната скорост излиза около 90. Там когато видя знак 40 знам, че трябва наистина да намля на 40. Но за 100 километра има 3 такива знака. Да и в Италия и във Франция съм виждал да карат над ограниченията, но са малко и е поносимо. Но така и не видях някой барутник да дъни с 50 и да прави колона след него, което е много често срещано в България. И за градското важи същото. Ограничние 50 и всички си карат с 50 и колоната си върви, както е на запад. Тука един кара и се чуди на къде да завие с 30, двама го изпреварват с 80 едновременно защото им е писнало. Отделно освен знаците в София маркировката е голяма уловка. Караш си и се чудиш дали на следващи светофар ще попаднеш в лвнтата за ляв завой или ще имаш късмет. Та инфраструктурата ни е калпава и от там идват и проблемите. Отделно никой още не са го глобили че задръства движението защото кара бавно.
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
Не сравнявайте България с Белия свят
Ако в Италия и Франция ограничението по магистралите е 130км/ч, а ти по български юриш с 160км/ч примерно....ще почнат шофьорите да
, а недай си Боже в някой от 100+ тунели между Франция и Италия да караш с повече от разрешенето.....ще си като на модно ревю....отвсякъде фотографи
Органиченията ги има с ясната представа да ги спазваме! Но...ако пътя пред мен е чист....и мога да си позволя по-висока скорост.....естествено, че ще увелича......просто трябва да се съобразяваме къде и как караме!



Органиченията ги има с ясната представа да ги спазваме! Но...ако пътя пред мен е чист....и мога да си позволя по-висока скорост.....естествено, че ще увелича......просто трябва да се съобразяваме къде и как караме!
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
((:BuKcu:)) написа:Не сравнявайте България с Белия святАко в Италия и Франция ограничението по магистралите е 130км/ч, а ти по български юриш с 160км/ч примерно....ще почнат шофьорите да
, а недай си Боже в някой от 100+ тунели между Франция и Италия да караш с повече от разрешенето.....ще си като на модно ревю....отвсякъде фотографи
![]()
Органиченията ги има с ясната представа да ги спазваме! Но...ако пътя пред мен е чист....и мога да си позволя по-висока скорост.....естествено, че ще увелича......просто трябва да се съобразяваме къде и как караме!
тва съвсем не е така, из италиа специално всички знаем как се кара, типичната гледка е некоя от италианските сапунерки от типа на алфа мито да ти дръпне къси дълги при 160
във франция е същата работа, аз имах един колега, дето дори караше с фалшив номер да не му пращат на него глобите и така издеани 2 години там, после се прибра тука (във франция номерата ти ги правят в обущарниците)
No bling at the Ring
- BMWPetar
- BMWPhotographer
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Sofia city
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d xdrive LCI
- Мечтае да кара: Все по-хубави 5 серии
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
Защото всеки шофьор има различна представа за понятието : "Скорост, съобразена с пътните условия, автомобила и възможностите на водача"...
"Когато пътят стана мокър, Audi quattro-то беше по-бързо в завоите, но просто някакси усмивката на лицето на шофьора на BMW-то беше доста по-голяма..." Джереми Кларксън, сравнение между Audi RS6 и BMW M5, Top gear
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
BadAngel написа:((:BuKcu:)) написа:Не сравнявайте България с Белия святАко в Италия и Франция ограничението по магистралите е 130км/ч, а ти по български юриш с 160км/ч примерно....ще почнат шофьорите да
, а недай си Боже в някой от 100+ тунели между Франция и Италия да караш с повече от разрешенето.....ще си като на модно ревю....отвсякъде фотографи
![]()
Органиченията ги има с ясната представа да ги спазваме! Но...ако пътя пред мен е чист....и мога да си позволя по-висока скорост.....естествено, че ще увелича......просто трябва да се съобразяваме къде и как караме!
тва съвсем не е така, из италиа специално всички знаем как се кара, типичната гледка е некоя от италианските сапунерки от типа на алфа мито да ти дръпне къси дълги при 160
във франция е същата работа, аз имах един колега, дето дори караше с фалшив номер да не му пращат на него глобите и така издеани 2 години там, после се прибра тука (във франция номерата ти ги правят в обущарниците)
за номерата си в грешка,в книжарниците е




- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
Много се съмнявам, понеже гъзарчето с Голфа, който повече от 180 не може да вдигне на пистата и ще изглежда смешен, ще се прави на състезател в града, където тая скорост може да впечатли някого. До Сливен има перфектна писта за гонки-ела да видиш как карат в града....acho.rs написа:Аз също съм на мнение , че ако се бяха направили поне една-две писти където да си вдигнеш адреналина , на пътищата щеше да е една идея по-спокойно .

Няма смисъл да се лъжем, че скоро ще стане, а дотогава трябва някакси да оцелееем на пътя-като не можем да си купим нова кола и да закърпим дупките остава бавното и внимателно каране.acho.rs написа:...не се връзват и за това трябва да се оправят .
Никой не мое ма връне на селу!
- ITK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: да го карат
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
ukelichko написа:На мен проблем са ми млоумните ограничения. Ако ги нямаше и колоната си вървеше с 90 какво ми пречи да карам и аз с толкова. Да де но караш си и изведнъж отбивка за село в което живеят 50 човека и ограничение 60 и КАТ до знака. След това 140 за да компенсирам намалението до като срещна Лада която дъни с 50. Карам и чакам място да я резна и пак 140 за компенсация до следващия знак, защото има отбивка за друго село. След това трактор с плуга, ама разпънат......Накрая изчисляваш средна скорост 68 километра в час при ненатоварен път на който ограничението е 90. И то само защото си превишавал на моменти скоростта за компенсация. В развитите страни като има 90 си е 90 и всички се движат с толкова и нищо не спира движението. И като си метнеш средната скорост излиза около 90. Там когато видя знак 40 знам, че трябва наистина да намля на 40. Но за 100 километра има 3 такива знака. Да и в Италия и във Франция съм виждал да карат над ограниченията, но са малко и е поносимо. Но така и не видях някой барутник да дъни с 50 и да прави колона след него, което е много често срещано в България. И за градското важи същото. Ограничние 50 и всички си карат с 50 и колоната си върви, както е на запад. Тука един кара и се чуди на къде да завие с 30, двама го изпреварват с 80 едновременно защото им е писнало. Отделно освен знаците в София маркировката е голяма уловка. Караш си и се чудиш дали на следващи светофар ще попаднеш в лвнтата за ляв завой или ще имаш късмет. Та инфраструктурата ни е калпава и от там идват и проблемите. Отделно никой още не са го глобили че задръства движението защото кара бавно.
Абсолютно съм съгласен с всичко написано от колегата....е оня ден пътувах до Русе и от там до Бургас, не си спомням къде, но ограничение 20




Въобще организацията на всичко тук е не на нулево а на минус ниво
F**k them all!
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
ukelichko написа:На мен проблем са ми млоумните ограничения. Ако ги нямаше и колоната си вървеше с 90 какво ми пречи да карам и аз с толкова. Да де но караш си и изведнъж отбивка за село в което живеят 50 човека и ограничение 60 и КАТ до знака. След това 140 за да компенсирам намалението до като срещна Лада която дъни с 50. Карам и чакам място да я резна и пак 140 за компенсация до следващия знак, защото има отбивка за друго село. След това трактор с плуга, ама разпънат......Накрая изчисляваш средна скорост 68 километра в час при ненатоварен път на който ограничението е 90. И то само защото си превишавал на моменти скоростта за компенсация. В развитите страни като има 90 си е 90 и всички се движат с толкова и нищо не спира движението. И като си метнеш средната скорост излиза около 90. Там когато видя знак 40 знам, че трябва наистина да намля на 40. Но за 100 километра има 3 такива знака. Да и в Италия и във Франция съм виждал да карат над ограниченията, но са малко и е поносимо. Но така и не видях някой барутник да дъни с 50 и да прави колона след него, което е много често срещано в България. И за градското важи същото. Ограничние 50 и всички си карат с 50 и колоната си върви, както е на запад. Тука един кара и се чуди на къде да завие с 30, двама го изпреварват с 80 едновременно защото им е писнало. Отделно освен знаците в София маркировката е голяма уловка. Караш си и се чудиш дали на следващи светофар ще попаднеш в лвнтата за ляв завой или ще имаш късмет. Та инфраструктурата ни е калпава и от там идват и проблемите. Отделно никой още не са го глобили че задръства движението защото кара бавно.




Другото култово място което бях намерил е в Пловдив тунела под тепетата. Имаше огрничение 20км/ч и аз естествено пробвах да карам, ама колата просто не можеше. На 2-ра с 20 щеше да угасне....... няма такова малоумно ограничение и естествено 100% от хората не го спазват..... не 99.9 ... 100%. То няма как да караш с 20...
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Защо извън града много малко хора карат с 90?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: alx