Ще карате ли на фарове и през деня? (поредната анкета)
Модератор: Общи модератори
- twin spark
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 9.10.2003
Re: Ще карате ли на фарове и през деня? (поредната анкета)
колега неграмотността на тълпата не ме плаши, даже напротив различното ми мнение е чест за мен.
всъщност резултатите от анкетата показват, че има значим процент мислещи хора, на различно мнение от тълпата.
http://forum1.offroad-bulgaria.com/show ... post241483
хубуу виж статистиката и после цитирай където щеш
http://niko.gramophon.com/index.php?op= ... cleId=6710
като уврат тиквите след време и признаят, че от фаровете няма голяма полза, фурнаджийските лопати пак ще ръсят мозък. ти къде се виждаш тогава.
И една загатка , хамър кара с фарове, хонда не, каква е вероятността за челен удар и кой ще е виновен? Сигурно Хондата щото се е сляла с пътя и хамъра не я видял
Колега толкова си далеч от материята, че няма голям смисъл да пиша, но наясно ли си какво точно е мираж? Ето ти новина, миража не крие нищо по пътя. Друга съвсем друга е причината за неясното виждане на колите през големите жеги.
И аз карам на фарове, но само при намалена видимост.
П.С.
Питах те активна или пасивна безопасност е карането на фаровете. А Евро 5 не намесвай, защото идея си нямаш колко си бос по темата.
Ето ти още една идея за безопасност, карането на фарове да се придружава от натикане на клаксон - визулна и звукова безопасност, понеже ич не сгря за Доплеровия ефект какво имам предвид
всъщност резултатите от анкетата показват, че има значим процент мислещи хора, на различно мнение от тълпата.
http://forum1.offroad-bulgaria.com/show ... post241483
хубуу виж статистиката и после цитирай където щеш
http://niko.gramophon.com/index.php?op= ... cleId=6710
като уврат тиквите след време и признаят, че от фаровете няма голяма полза, фурнаджийските лопати пак ще ръсят мозък. ти къде се виждаш тогава.
И една загатка , хамър кара с фарове, хонда не, каква е вероятността за челен удар и кой ще е виновен? Сигурно Хондата щото се е сляла с пътя и хамъра не я видял
Колега толкова си далеч от материята, че няма голям смисъл да пиша, но наясно ли си какво точно е мираж? Ето ти новина, миража не крие нищо по пътя. Друга съвсем друга е причината за неясното виждане на колите през големите жеги.
И аз карам на фарове, но само при намалена видимост.
П.С.
Питах те активна или пасивна безопасност е карането на фаровете. А Евро 5 не намесвай, защото идея си нямаш колко си бос по темата.
Ето ти още една идея за безопасност, карането на фарове да се придружава от натикане на клаксон - визулна и звукова безопасност, понеже ич не сгря за Доплеровия ефект какво имам предвид
- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
Re: Ще карате ли на фарове и през деня? (поредната анкета)
Хайдее, пак се почна и тая пролет
Все едни и същи статистики и доводи
Всички да гасят фаровете и да заспиват
А утре се очаква дъждовно, да не забравите копчето сабахлем


Всички да гасят фаровете и да заспиват

А утре се очаква дъждовно, да не забравите копчето сабахлем

Re: Ще карате ли на фарове и през деня? (поредната анкета)
2002 – 959 жертви
2003 – 960 жертви
2004 – 943 жертви
2005 – 957 жертви
* поправката действа от 1 ноември 2006
2006 – 1043 жертви
2007 – 1006 жертви
2008 – 1059 жертви
2006 почнаха да дават кредити на сульо и пульо, които си накупиха трошки и се изпотрепаха



Re: Ще карате ли на фарове и през деня? (поредната анкета)
twin spark написа:колега неграмотността на тълпата не ме плаши, даже напротив различното ми мнение е чест за мен.
Аз пак тактично ще замълча - той колегата долу го е казал - на другите сигурно им е било твърде смешно да пишат

dimithur написа:Тая статистика е все едно Дявола чете ЕвангелиетоОтносно карането с постоянно натиснат клаксон съм много съгласен, даже трябва да се кара и с постоянно включени аварайки и задължително водача и пътниците да са с каски ! Катаджийте да имат право да разстрелват на место всеки, който се осмели да кара без каска
- twin spark
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 9.10.2003
Re: Ще карате ли на фарове и през деня? (поредната анкета)
dimithur написа:2002 – 959 жертви
2003 – 960 жертви
2004 – 943 жертви
2005 – 957 жертви
* поправката действа от 1 ноември 2006
2006 – 1043 жертви
2007 – 1006 жертви
2008 – 1059 жертви
2006 почнаха да дават кредити на сульо и пульо, които си накупиха трошки и се изпотрепахаМа видите ли са фаровете са виновни. Тая статистика е все едно Дявола чете Евангелието
Относно карането с постоянно натиснат клаксон съм много съгласен, даже трябва да се кара и с постоянно включени аварайки и задължително водача и пътниците да са с каски ! Катаджийте да имат право да разстрелват на место всеки, който се осмели да кара без каска
по-тъпо обяснение не съм виждал. толкова е тъпо, че го оставям без кометар. опитайте се поне грамотно да спорите
Re: Ще карате ли на фарове и през деня? (поредната анкета)
twin spark написа:dimithur написа:2006 почнаха да дават кредити на сульо и пульо, които си накупиха трошки и се изпотрепахаМа видите ли са фаровете са виновни. Тая статистика е все едно Дявола чете Евангелието
Относно карането с постоянно натиснат клаксон съм много съгласен, даже трябва да се кара и с постоянно включени аварайки и задължително водача и пътниците да са с каски ! Катаджийте да имат право да разстрелват на место всеки, който се осмели да кара без каска
по-тъпо обяснение не съм виждал. толкова е тъпо, че го оставям без кометар. опитайте се поне грамотно да спорите
Мисля, че колегата dimithur се опита да ти го каже тактично и с чувство за хумор


dimithur написа:Тая статистика е все едно Дявола чете Евангелието![]()
И може би ще е добре за се научиш по-грамотно да се излагаш!


- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Ще карате ли на фарове и през деня? (поредната анкета)
2006 – 1043 жертви
2007 – 1006 жертви
2008 – 1059 жертви
а през 1912-около 2 жертви (един пиян паднал от файтона и един ритнат от кон)
2007 – 1006 жертви
2008 – 1059 жертви
а през 1912-около 2 жертви (един пиян паднал от файтона и един ритнат от кон)
Re: Ще карате ли на фарове и през деня? (поредната анкета)
Е.Димитров написа:2006 – 1043 жертви
2007 – 1006 жертви
2008 – 1059 жертви
а през 1912-около 2 жертви (един пиян паднал от файтона и един ритнат от кон)
Тва шото 12-та година не са били въвели задължителното каране на фарове


- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: Ще карате ли на фарове и през деня? (поредната анкета)
Флейме, ама нали на статистика се позовавате, че били помагали фаровете. Щото няма на какво друго, нали така? Малко излиза, че ако статистиката ни подкрепя, значи е ок, ако ни противоречи, значи е вятър и мъгла. Нещо не излиза методиката. 

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Re: Ще карате ли на фарове и през деня? (поредната анкета)
Feanor написа:Флейме, ама нали на статистика се позовавате, че били помагали фаровете. Щото няма на какво друго, нали така? Малко излиза, че ако статистиката ни подкрепя, значи е ок, ако ни противоречи, значи е вятър и мъгла. Нещо не излиза методиката.
Бате, конкретно в случая си правя изводите на база 2 неща:
1. Лични възприятия - вече описах случая с маранята и лично моите сетивни органи възприемат много по-добре насрещна кола ако е с включени фарове
2. Заключения на експерти - както вече споменах умните глави от съответните европейски организации са достигнали до това научно и обосновано заключение
Ако не съм бил ясен ще дам и един "цветен" пример - ако бех излязъл от гората изобщо нямаше да ме интересува тия насреща с фарове ли са или без щото сички треа се съобразяват с мен, на експертите щех да им тегля едни майни щото аз съм най-умен и мноо мразя некой да ми казва кво да праа и най-сетне определено немаше да карам с фарове оти че ми падне акумулатора (тя онаа бас каса у багажника дето я купих специално за новия албум на Преслава мноо ток дърпа пущината)

- M3 E92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: Ще карате ли на фарове и през деня? (поредната анкета)
Аз карам на габарити през деня, а към 18.00-18.30 минавам вече на къси 

- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: Ще карате ли на фарове и през деня? (поредната анкета)
flame написа:Feanor написа:Флейме, ама нали на статистика се позовавате, че били помагали фаровете. Щото няма на какво друго, нали така? Малко излиза, че ако статистиката ни подкрепя, значи е ок, ако ни противоречи, значи е вятър и мъгла. Нещо не излиза методиката.
Бате, конкретно в случая си правя изводите на база 2 неща
Добре. Обаче:
flame написа:1. Лични възприятия - вече описах случая с маранята и лично моите сетивни органи възприемат много по-добре насрещна кола ако е с включени фарове
Личните възприятия са несигурен довод, както вече казахме.
flame написа:2. Заключения на експерти - както вече споменах умните глави от съответните европейски организации са достигнали до това научно и обосновано заключение
Тъй, тъй... И как точно - чрез статистика.


"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Re: Ще карате ли на фарове и през деня? (поредната анкета)
M3 E92 написа:Аз карам на габарити през деня, а към 18.00-18.30 минавам вече на къси
Габарити или daylights


Re: Ще карате ли на фарове и през деня? (поредната анкета)
Feanor написа:flame написа:2. Заключения на експерти - както вече споменах умните глави от съответните европейски организации са достигнали до това научно и обосновано заключение
Тъй, тъй... И как точно - чрез статистика.Щото, както казах, то друг начин няма. Виждаш ли проблема?
Ако правилно съм ти проследил мисълта ти не правиш разлика между вестникарска статистика и статистика, съставена в резултат на научни заключения

Вестникарска статистика може да е "През тая година са умрели толкова в ПТП-та, през следващата година толкова".
Научна статистика е "Причините за настъпилите ПТП-та се дължат на ... поради ..."
- Bella
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 19.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E 46 330 xd , 2003
- Мечтае да кара: BMW M3 E 46 CSL
Re: Ще карате ли на фарове и през деня? (поредната анкета)
Ще щото съм суетна ,а бимата изглежда по-добре с пуснати фарове
С'я серизно - карам с пуснати фарове целогодишно ,просто навик.Все ми е тая и за статистики и за дяволи .Аз виждам по-добре колите с пуснати фарове в определени ситуации начи и другите ме виждат по-добре
А т'ва че някой не пускат фарове ,мигачи и секви осветителни тела по колите си сакън да не изгорят крушките ,да се преебе акумулатора или да вдигнат разхода и се набутат к'во да кажа 

С'я серизно - карам с пуснати фарове целогодишно ,просто навик.Все ми е тая и за статистики и за дяволи .Аз виждам по-добре колите с пуснати фарове в определени ситуации начи и другите ме виждат по-добре


Харчим пари ,които нямаме да купуваме неща от които нямаме нужда за да впечатляваме хора които не заслужват 
