Ура, Еърбегът вече не свети!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 9.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E-39 520i
Мечтае да кара: M5-E39

Re: Ура, Еърбегът вече не свети!

Мнение от Jordandim » 23 Мар 2010, 23:12

Бедшарки...мога ли да се възползвам от офертата ти, че в неделя ходих на мивка и като взех колата цялата светеше :ranting: и едното копче на климатика ми потурчиха и те така.
Благодаря предварително!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: Ура, Еърбегът вече не свети!

Мнение от ICE » 25 Мар 2010, 0:02

Момчета, срещи само на ЛС моля. :mhihi:
Нека тук да се пише само за проблема. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е60
Мечтае да кара: Pershing 115

Re: Ура, Еърбегът вече не свети!

Мнение от Jenkov » 26 Мар 2010, 18:45

NAPSTERS написа:елементите са резистор 56 килоома, най обикновен диод и кондензатор 100 пикофарада , като важно условие е да се спази посоката на диода , тоест сивата ивица на диода да е към синия кабел, както е показано на схемата ;) един съвет по-добре да ги запоиш, вместо да слагаш устър клема.


Нека добавя нещо и аз. Не взимайте руски резистори , "играят" им параметрите и лампата светва отново след известно време. При мен след поставянето на схемата се случи следното: 1-вия път светна след 2 дена - изчистих грешката. Втория път издържа 1 седмица - пак я изчистих. Следващите няколко пъти между 1 и 3 дена и накрая ми писна и го оставих да си свети. Утре ще сменям резистора :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Ура, Еърбегът вече не свети!

Мнение от NAPSTERS » 26 Мар 2010, 19:50

Jenkov написа:
NAPSTERS написа:елементите са резистор 56 килоома, най обикновен диод и кондензатор 100 пикофарада , като важно условие е да се спази посоката на диода , тоест сивата ивица на диода да е към синия кабел, както е показано на схемата ;) един съвет по-добре да ги запоиш, вместо да слагаш устър клема.


Нека добавя нещо и аз. Не взимайте руски резистори , "играят" им параметрите и лампата светва отново след известно време. При мен след поставянето на схемата се случи следното: 1-вия път светна след 2 дена - изчистих грешката. Втория път издържа 1 седмица - пак я изчистих. Следващите няколко пъти между 1 и 3 дена и накрая ми писна и го оставих да си свети. Утре ще сменям резистора :)


хм. мисля, че имаш друг проблем или лоша връзка +/- 5-6 ома не го бъркат изобщо. а от къде си намерил руски резистори незнам :mhihi:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Ура, Еърбегът вече не свети!

Мнение от Пресиян Василев » 26 Мар 2010, 20:36

От някои ТЕМП или ЕЛЕКТРОН 714 Д. :mhihi:
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Ура, Еърбегът вече не свети!

Мнение от NAPSTERS » 26 Мар 2010, 21:19

presko79 написа:От някои ТЕМП или ЕЛЕКТРОН 714 Д. :mhihi:


или РУБИН :mhihi: ама това е друга тема
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е60
Мечтае да кара: Pershing 115

Re: Ура, Еърбегът вече не свети!

Мнение от Jenkov » 26 Мар 2010, 23:14

NAPSTERS написа:
presko79 написа:От някои ТЕМП или ЕЛЕКТРОН 714 Д. :mhihi:


или РУБИН :mhihi: ама това е друга тема


Всъщност не сте далеч от истината , до нас има телевизионен сервиз .... та оттам :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Ура, Еърбегът вече не свети!

Мнение от Next » 27 Мар 2010, 18:15

Трябва да се изреже букста която идва от седалката и на нея да се запоят тези резистори и кондензатори. равилно ли съм разбрал ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Ура, Еърбегът вече не свети!

Мнение от NAPSTERS » 27 Мар 2010, 20:51

Next написа:Трябва да се изреже букста която идва от седалката и на нея да се запоят тези резистори и кондензатори. равилно ли съм разбрал ?


точно така , кабелите трябва да са бял и син.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Re: Ура, Еърбегът вече не свети!

Мнение от 520_i » 28 Мар 2010, 8:35

Jenkov написа:
NAPSTERS написа:елементите са резистор 56 килоома, най обикновен диод и кондензатор 100 пикофарада , като важно условие е да се спази посоката на диода , тоест сивата ивица на диода да е към синия кабел, както е показано на схемата ;) един съвет по-добре да ги запоиш, вместо да слагаш устър клема.


Нека добавя нещо и аз. Не взимайте руски резистори , "играят" им параметрите и лампата светва отново след известно време. При мен след поставянето на схемата се случи следното: 1-вия път светна след 2 дена - изчистих грешката. Втория път издържа 1 седмица - пак я изчистих. Следващите няколко пъти между 1 и 3 дена и накрая ми писна и го оставих да си свети. Утре ще сменям резистора :)


Не е от резистора, може изобщо да не е от сензора на пасажерската седалка. Имах същия проблем, оказа се буксата на пиропатрона на колана.
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Ура, Еърбегът вече не свети!

Мнение от anzak » 28 Мар 2010, 9:01

или буксата както каза колегата или самата кутийка също се ебава понякога
Барай шишарката Минкеее ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е60
Мечтае да кара: Pershing 115

Re: Ура, Еърбегът вече не свети!

Мнение от Jenkov » 28 Мар 2010, 11:44

520_i написа:Не е от резистора, може изобщо да не е от сензора на пасажерската седалка. Имах същия проблем, оказа се буксата на пиропатрона на колана.



Май си прав , руския резистор бях го сложил другаде (не в колата) , вчера като извадих кутииката видях че всичко е ок. При мен проблема е бил комплексен явно , защото преди когато сензора беше закачен на буксата изобщо не искаше да изгасне лампата , докато изчистя грешката и веднага светваше отново. Сега поне като я изчистя и трае няколко дни преди да светне. Записаните грешки са нещо от рода "ignition circuit 2 --> Passenger belt stronger" Понякога показва и "Driver belt stronger" като думичката "BELT" ме навежда на мисълта че нещо в коланите е проблема. Някой може ли да помогне ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Ура, Еърбегът вече не свети!

Мнение от anzak » 28 Мар 2010, 12:23

слагаш едно 2 ома съпротивление и си готов с пиропатрона
Барай шишарката Минкеее ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Ура, Еърбегът вече не свети!

Мнение от NAPSTERS » 28 Мар 2010, 14:08

520_i написа:
Jenkov написа:
NAPSTERS написа:елементите са резистор 56 килоома, най обикновен диод и кондензатор 100 пикофарада , като важно условие е да се спази посоката на диода , тоест сивата ивица на диода да е към синия кабел, както е показано на схемата ;) един съвет по-добре да ги запоиш, вместо да слагаш устър клема.


Нека добавя нещо и аз. Не взимайте руски резистори , "играят" им параметрите и лампата светва отново след известно време. При мен след поставянето на схемата се случи следното: 1-вия път светна след 2 дена - изчистих грешката. Втория път издържа 1 седмица - пак я изчистих. Следващите няколко пъти между 1 и 3 дена и накрая ми писна и го оставих да си свети. Утре ще сменям резистора :)


Не е от резистора, може изобщо да не е от сензора на пасажерската седалка. Имах същия проблем, оказа се буксата на пиропатрона на колана.


тук говорим за датчика за наличие на човек върху седалката, ако имаш проблем с пиропатрона е нещо съвсем различно и при диагностика си казва дали е пиропатрон, датчика в седалката или и двете
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е60
Мечтае да кара: Pershing 115

Re: Ура, Еърбегът вече не свети!

Мнение от Jenkov » 28 Мар 2010, 15:11

anzak написа:слагаш едно 2 ома съпротивление и си готов с пиропатрона



Къде по-точно го слагам това съпротивление ? Бъди по конкретен :)

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook