Ура, Еърбегът вече не свети!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Jordandim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-39 520i
- Мечтае да кара: M5-E39
Re: Ура, Еърбегът вече не свети!
Бедшарки...мога ли да се възползвам от офертата ти, че в неделя ходих на мивка и като взех колата цялата светеше
и едното копче на климатика ми потурчиха и те така.
Благодаря предварително!

Благодаря предварително!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Ура, Еърбегът вече не свети!
Момчета, срещи само на ЛС моля.
Нека тук да се пише само за проблема.

Нека тук да се пише само за проблема.

- Jenkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
- Мечтае да кара: Pershing 115
Re: Ура, Еърбегът вече не свети!
NAPSTERS написа:елементите са резистор 56 килоома, най обикновен диод и кондензатор 100 пикофарада , като важно условие е да се спази посоката на диода , тоест сивата ивица на диода да е към синия кабел, както е показано на схематаедин съвет по-добре да ги запоиш, вместо да слагаш устър клема.
Нека добавя нещо и аз. Не взимайте руски резистори , "играят" им параметрите и лампата светва отново след известно време. При мен след поставянето на схемата се случи следното: 1-вия път светна след 2 дена - изчистих грешката. Втория път издържа 1 седмица - пак я изчистих. Следващите няколко пъти между 1 и 3 дена и накрая ми писна и го оставих да си свети. Утре ще сменям резистора

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Ура, Еърбегът вече не свети!
Jenkov написа:NAPSTERS написа:елементите са резистор 56 килоома, най обикновен диод и кондензатор 100 пикофарада , като важно условие е да се спази посоката на диода , тоест сивата ивица на диода да е към синия кабел, както е показано на схематаедин съвет по-добре да ги запоиш, вместо да слагаш устър клема.
Нека добавя нещо и аз. Не взимайте руски резистори , "играят" им параметрите и лампата светва отново след известно време. При мен след поставянето на схемата се случи следното: 1-вия път светна след 2 дена - изчистих грешката. Втория път издържа 1 седмица - пак я изчистих. Следващите няколко пъти между 1 и 3 дена и накрая ми писна и го оставих да си свети. Утре ще сменям резистора
хм. мисля, че имаш друг проблем или лоша връзка +/- 5-6 ома не го бъркат изобщо. а от къде си намерил руски резистори незнам

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Ура, Еърбегът вече не свети!
От някои ТЕМП или ЕЛЕКТРОН 714 Д. 

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Ура, Еърбегът вече не свети!
presko79 написа:От някои ТЕМП или ЕЛЕКТРОН 714 Д.
или РУБИН

- Jenkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
- Мечтае да кара: Pershing 115
Re: Ура, Еърбегът вече не свети!
NAPSTERS написа:presko79 написа:От някои ТЕМП или ЕЛЕКТРОН 714 Д.
или РУБИНама това е друга тема
Всъщност не сте далеч от истината , до нас има телевизионен сервиз .... та оттам



- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Ура, Еърбегът вече не свети!
Трябва да се изреже букста която идва от седалката и на нея да се запоят тези резистори и кондензатори. равилно ли съм разбрал ?
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Ура, Еърбегът вече не свети!
Next написа:Трябва да се изреже букста която идва от седалката и на нея да се запоят тези резистори и кондензатори. равилно ли съм разбрал ?
точно така , кабелите трябва да са бял и син.
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Re: Ура, Еърбегът вече не свети!
Jenkov написа:NAPSTERS написа:елементите са резистор 56 килоома, най обикновен диод и кондензатор 100 пикофарада , като важно условие е да се спази посоката на диода , тоест сивата ивица на диода да е към синия кабел, както е показано на схематаедин съвет по-добре да ги запоиш, вместо да слагаш устър клема.
Нека добавя нещо и аз. Не взимайте руски резистори , "играят" им параметрите и лампата светва отново след известно време. При мен след поставянето на схемата се случи следното: 1-вия път светна след 2 дена - изчистих грешката. Втория път издържа 1 седмица - пак я изчистих. Следващите няколко пъти между 1 и 3 дена и накрая ми писна и го оставих да си свети. Утре ще сменям резистора
Не е от резистора, може изобщо да не е от сензора на пасажерската седалка. Имах същия проблем, оказа се буксата на пиропатрона на колана.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Ура, Еърбегът вече не свети!
или буксата както каза колегата или самата кутийка също се ебава понякога
Барай шишарката Минкеее ....
- Jenkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
- Мечтае да кара: Pershing 115
Re: Ура, Еърбегът вече не свети!
520_i написа:Не е от резистора, може изобщо да не е от сензора на пасажерската седалка. Имах същия проблем, оказа се буксата на пиропатрона на колана.
Май си прав , руския резистор бях го сложил другаде (не в колата) , вчера като извадих кутииката видях че всичко е ок. При мен проблема е бил комплексен явно , защото преди когато сензора беше закачен на буксата изобщо не искаше да изгасне лампата , докато изчистя грешката и веднага светваше отново. Сега поне като я изчистя и трае няколко дни преди да светне. Записаните грешки са нещо от рода "ignition circuit 2 --> Passenger belt stronger" Понякога показва и "Driver belt stronger" като думичката "BELT" ме навежда на мисълта че нещо в коланите е проблема. Някой може ли да помогне ?
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Ура, Еърбегът вече не свети!
слагаш едно 2 ома съпротивление и си готов с пиропатрона
Барай шишарката Минкеее ....
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Ура, Еърбегът вече не свети!
520_i написа:Jenkov написа:NAPSTERS написа:елементите са резистор 56 килоома, най обикновен диод и кондензатор 100 пикофарада , като важно условие е да се спази посоката на диода , тоест сивата ивица на диода да е към синия кабел, както е показано на схематаедин съвет по-добре да ги запоиш, вместо да слагаш устър клема.
Нека добавя нещо и аз. Не взимайте руски резистори , "играят" им параметрите и лампата светва отново след известно време. При мен след поставянето на схемата се случи следното: 1-вия път светна след 2 дена - изчистих грешката. Втория път издържа 1 седмица - пак я изчистих. Следващите няколко пъти между 1 и 3 дена и накрая ми писна и го оставих да си свети. Утре ще сменям резистора
Не е от резистора, може изобщо да не е от сензора на пасажерската седалка. Имах същия проблем, оказа се буксата на пиропатрона на колана.
тук говорим за датчика за наличие на човек върху седалката, ако имаш проблем с пиропатрона е нещо съвсем различно и при диагностика си казва дали е пиропатрон, датчика в седалката или и двете
- Jenkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
- Мечтае да кара: Pershing 115
Re: Ура, Еърбегът вече не свети!
anzak написа:слагаш едно 2 ома съпротивление и си готов с пиропатрона
Къде по-точно го слагам това съпротивление ? Бъди по конкретен

44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани