бобини М52 - профилактика ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: бобини М52 - профилактика ?
Валка брато мерси за изчерпателния отг, но по добре послушаи наи големия ..
ivo1bg колега при мен никога не е имало тресене на колата на место (поне на тази..
) но вече се отзова един колега и когато има време ще погледнеме и ще пиша да видиме дали ще има резултат
а при теб много чудно така да заминат бобините на 140 реални..?
а попринцип по високият разход на гориво може ли да се дължи на бобина или проблема е в десния крак..

ivo1bg колега при мен никога не е имало тресене на колата на место (поне на тази..

а при теб много чудно така да заминат бобините на 140 реални..?
а попринцип по високият разход на гориво може ли да се дължи на бобина или проблема е в десния крак..

- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: бобини М52 - профилактика ?
ivanov 530d написа:Абе Вальо,стига си му се връзвалЮлиян ще си сложи газово на колата когато аз сложа газ на дизеловата








ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- ivo1bg
- FC BAYERN
-
- Мнения: 1321
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: бобини М52 - профилактика ?
BMW-E39 написа:.................
а при теб много чудно така да заминат бобините на 140 реални..?
а попринцип по високият разход на гориво може ли да се дължи на бобина или проблема е в десния крак..
Бобини, какво да ги правиш

И да, може да имаш по-голям разход от неработещите бобини, защото като изгуби мощност каляската, гледаш да компенсираш с десния крак и оттам се получава онова неприятното чувство на бензиностанцията

Re: бобини М52 - профилактика ?
С голям риск да ме оплюете ще пробвам да се включа в темата.
Карам е46 2001 м54б22с1
Понеже имах подобен проблем с паленето на по-малко цилиндри/тресенето/губенето на мощност в началото и аз си мислих, че свещ/лула/бобина. При мене грешките бяха misfire и обикновено бяха на едни и същи цилиндри. Тогава от немотия, за да не давам пари, местих свещ/лула/бобина от цилиндри, на които никога не е давало грешка, на цилиндри, на които винаги има грешки и резултата беше, че грешките си останаха на същите цилиндри. От там тръгнах, че не е нито свещ, нито лула, нито бобина.
В крайна сметка при мене се оказа отдушника на картерните газове или поне от както го смених, нямам проблемите, които имах.
Все пак ми стана интересно какво точно се гледа в инпа за бобините ?
Карам е46 2001 м54б22с1
Понеже имах подобен проблем с паленето на по-малко цилиндри/тресенето/губенето на мощност в началото и аз си мислих, че свещ/лула/бобина. При мене грешките бяха misfire и обикновено бяха на едни и същи цилиндри. Тогава от немотия, за да не давам пари, местих свещ/лула/бобина от цилиндри, на които никога не е давало грешка, на цилиндри, на които винаги има грешки и резултата беше, че грешките си останаха на същите цилиндри. От там тръгнах, че не е нито свещ, нито лула, нито бобина.
В крайна сметка при мене се оказа отдушника на картерните газове или поне от както го смених, нямам проблемите, които имах.
Все пак ми стана интересно какво точно се гледа в инпа за бобините ?
Re: бобини М52 - профилактика ?
Съжелявам че ползвам темата на колегата, но ако може някой да ми каже стават ли бобините от М50 на М52, ще му бъда благодарен
.

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: бобини М52 - профилактика ?
fastv6 написа:Съжелявам че ползвам темата на колегата, но ако може някой да ми каже стават ли бобините от М50 на М52, ще му бъда благодарен.
Не,защото захвата им е на обратно

- zarobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 6.04.2012
- Местоположение: Милано Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1999
- Мечтае да кара: ActiveHybrid 7
- Детайли за колата: Самолет с метаново
Re: бобини М52 - профилактика ?
Здравейте, ще ползвам темата да питам за моя проблем. Имам проблем с 5 ти цилиндър ( гледам стйноста му с импа ) , днес въртях бобини свщи с 4 ти цилиндър обаче проблема остава в 5 ти цилиндър, дори ида мина на метан пак си е същото. Има ли начин да замеря волтажа или ампеража на тока който идва в буксата ( при откачена букса и работещ двигател ) и видях че кабелите са 3 някой може ли да помогне с информация ? Може и нещо друго ако имате идя какво да пробвам.
Това също можеби ще ми е от полза .
nikolae написа:
Все пак ми стана интересно какво точно се гледа в инпа за бобините ?
Това също можеби ще ми е от полза .
Правописа ми е пълна трагедия - но работя над проблема, благодаря за разбирането !!!
- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: бобини М52 - профилактика ?
А има ли значение ако бобините са от М52 но от 20/23/28 . Имам познат с 28-ца , а аз съм с 20-ка мога ли да взема една от неговите за експеримент ?
- Dyakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: бобини М52 - профилактика ?
Еднакви са и на трите.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани