ТУРБО ХЕДЪР за Е36 с М50 мотор
Модератор: bum_bum
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Да и на мен ми е известно за некво цепене че понякога се получава НО според мен не е в работата на човека а причините МОЖЕ БИ са други. Мое би и такива за каквито споменаваш ти. Аз лично след 29ти ще си правя доработки по ауспуха и ще са пак там. Но те са заради смяната на мотора а не че имам проблем.kelesha написа: знам често се случва ТУРБО колекторите които прави да се сепят, тва е фактнай вероятно проблема се получава от тежестта на турбината
МОДЕРАТОРИТЕ СОРИ ЗА


"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
ТОМ,
сметките ти са изцяло погрешни. За да ти го докажа правя публична оферта - предлагам какви да е (за каквато и да е кола) фланци за колектори на цена 50 лв бройката - 10 мм черна стомана, разпробити, не-портвани (то туй и остана!). По модел(гарнитура, колектор, глава) на клиента.
ПП: Провар се получава само при некадърно пасване на отделните парчета - причината е луфт между тях при заварката.
сметките ти са изцяло погрешни. За да ти го докажа правя публична оферта - предлагам какви да е (за каквато и да е кола) фланци за колектори на цена 50 лв бройката - 10 мм черна стомана, разпробити, не-портвани (то туй и остана!). По модел(гарнитура, колектор, глава) на клиента.
ПП: Провар се получава само при некадърно пасване на отделните парчета - причината е луфт между тях при заварката.
Та значи пак казвам(пиша), варианти има много, въпроса е това което е на снимката колко би струвало ако се направи в България......никой не даде точен отговор, най вероятно щото никой не е правил подобно нещо понеже цената му наистина е по висока от манията за която обясни ЛудияБик с материали от моргата и такива подобни скрап изпълнения, които поради липса на достатъчно пари повечето от вас предпочитат.....лошо няма
Както и да е, целта ми беше да видя дали ще има интерес, явно не, и все пак ако някой се заинтересува някога, 550лв е цената на която този колектор може да дойде в България......ако се използва външен гейт разбира се ще трябва към колектора да се дозавари още една тръба, но.......какъв външен гейт
......той все пак също струва пари и то даже повече от самия колектор, а целта е да се мине възможно най тънко
или пък може би ЛудияБик ше на осветли как са прай външен гейт с материали от моргата
........ееееехххх Българио....... 

Както и да е, целта ми беше да видя дали ще има интерес, явно не, и все пак ако някой се заинтересува някога, 550лв е цената на която този колектор може да дойде в България......ако се използва външен гейт разбира се ще трябва към колектора да се дозавари още една тръба, но.......какъв външен гейт





- Гост
-
добре де, хубавао, не мислех да затъевам в офтопик, но:
1. след 2 страници постове аз не разбрах дали тая неръждавейка има други предимства (освен че е лъскава и не гние, като и обикновенните тъпи тръби ръджясали също не гният ). По-здрава ли е заварката м/у неръждавейка и неръждавейка със неръждавейка от такава м/у желязо и желязо със желязо? с какво неръждавейката превъзхожда желязо ?
2. колекторите с равна дължина ти дават по-добър тротъл респонс, плюс това по-гладка крива на мощността (кво значение има че колата ти е 250 коня на гумиоте, като имаш колебания от +- 20 коня, и не можеш да ги сложиш на асфалта като хората)
3. тая генерация доколкото разбрах трудно моиже да и се сложи друго (по-големо) турбо, а и може да се окаже че тряя се прави мноо кофти мод на лапата на двигателя ... да не говорим за усложнения пайпинг
4.
това е все едно да модваш нещо, което си купил за да не модваш нищо... смисъла се губуи, наистина
5.
къде споменах че тряя да се спастят пари точно от там ?
безспорно тая генерация е евтина за 550 кинта, и ако ти пасва на проекта (т.е. проекта ти не включва екст. гейт, и бъдещ ъпгрейд на турбото), не тряя се замисляш за тая цена (по-евтиното стаа толкова бавно, че ти стаа байгън докъто стане) но мноо зависи какво точно искаш/търсиш, и не винаги това което ти върши работа е скъпо, това ми е идеята, а и не винаги скъпите неща ти вършат работа, А, и целта ми не е да се заяждам
, и по-добре разцепете темата, че много я осрахме 
1. след 2 страници постове аз не разбрах дали тая неръждавейка има други предимства (освен че е лъскава и не гние, като и обикновенните тъпи тръби ръджясали също не гният ). По-здрава ли е заварката м/у неръждавейка и неръждавейка със неръждавейка от такава м/у желязо и желязо със желязо? с какво неръждавейката превъзхожда желязо ?
2. колекторите с равна дължина ти дават по-добър тротъл респонс, плюс това по-гладка крива на мощността (кво значение има че колата ти е 250 коня на гумиоте, като имаш колебания от +- 20 коня, и не можеш да ги сложиш на асфалта като хората)
3. тая генерация доколкото разбрах трудно моиже да и се сложи друго (по-големо) турбо, а и може да се окаже че тряя се прави мноо кофти мод на лапата на двигателя ... да не говорим за усложнения пайпинг

4.
kelesha написа:......ако се използва външен гейт разбира се ще трябва към колектора да се дозавари още една тръба, ...
това е все едно да модваш нещо, което си купил за да не модваш нищо... смисъла се губуи, наистина

5.
kelesha написа:но.......какъв външен гейт ......той все пак също струва пари и то даже повече от самия колектор, а целта е да се мине възможно най тънко или пък може би ЛудияБик ше на осветли как са прай външен гейт с материали от моргата ........ееееехххх Българио.......
къде споменах че тряя да се спастят пари точно от там ?
безспорно тая генерация е евтина за 550 кинта, и ако ти пасва на проекта (т.е. проекта ти не включва екст. гейт, и бъдещ ъпгрейд на турбото), не тряя се замисляш за тая цена (по-евтиното стаа толкова бавно, че ти стаа байгън докъто стане) но мноо зависи какво точно искаш/търсиш, и не винаги това което ти върши работа е скъпо, това ми е идеята, а и не винаги скъпите неща ти вършат работа, А, и целта ми не е да се заяждам


1. след 2 страници постове аз не разбрах дали тая неръждавейка има други предимства (освен че е лъскава и не гние, като и обикновенните тъпи тръби ръджясали също не гният ). По-здрава ли е заварката м/у неръждавейка и неръждавейка със неръждавейка от такава м/у желязо и желязо със желязо? с какво неръждавейката превъзхожда желязо ?
Обяснявам накратко


2. колекторите с равна дължина ти дават по-добър тротъл респонс, плюс това по-гладка крива на мощността (кво значение има че колата ти е 250 коня на гумиоте, като имаш колебания от +- 20 коня, и не можеш да ги сложиш на асфалта като хората)
Тук няма равни дължини, повярвай ми колектор за М50 с равни дължини започнеш ли да правиш си обречен да дадеш 3 пъти повече пари даже и да си го правиш сам, просто щото самия колектор ще бъде адски проблемен и освен това ще бъде правен на сляпо без модел което води до супер некачественна изработка и адски много излишни разходи

3. тая генерация доколкото разбрах трудно моиже да и се сложи друго (по-големо) турбо, а и може да се окаже че тряя се прави мноо кофти мод на лапата на двигателя ... да не говорим за усложнения пайпинг![]()
Ако ми кажеш кой от този форум до момента е сложил ГОЛЯМО турбо на БМВ-то си ЕВАЛА ти праа


4.kelesha написа:......ако се използва външен гейт разбира се ще трябва към колектора да се дозавари още една тръба, ...
това е все едно да модваш нещо, което си купил за да не модваш нищо... смисъла се губуи, наистина![]()
Лично аз предпочитам на готов колектор да му заваря едно коляно с фланеца за външния гейт, отколкото да правя нов колектор на който отново требе да му заварям коляно с фланец за външен гейт, разбираш ли ме на къде бия


5.kelesha написа:но.......какъв външен гейт ......той все пак също струва пари и то даже повече от самия колектор, а целта е да се мине възможно най тънко или пък може би ЛудияБик ше на осветли как са прай външен гейт с материали от моргата ........ееееехххх Българио.......
къде споменах че тряя да се спастят пари точно от там ?
Е как къде е лек



Моята цел също не е да се заяждам, ама няма как да се сдържа когато някой започне да ми обяснява кое как защо и колко, след като аз по тоз път минах вече и знам, факт е че качествен колектор за малко пари не можеш да направиш, има ли причина да споримбезспорно тая генерация е евтина за 550 кинта, и ако ти пасва на проекта (т.е. проекта ти не включва екст. гейт, и бъдещ ъпгрейд на турбото), не тряя се замисляш за тая цена (по-евтиното стаа толкова бавно, че ти стаа байгън докъто стане) но мноо зависи какво точно искаш/търсиш, и не винаги това което ти върши работа е скъпо, това ми е идеята, а и не винаги скъпите неща ти вършат работа, А, и целта ми не е да се заяждам, и по-добре разцепете темата, че много я осрахме




jamie написа:ТОМ,
сметките ти са изцяло погрешни. За да ти го докажа правя публична оферта - предлагам какви да е (за каквато и да е кола) фланци за колектори на цена 50 лв бройката - 10 мм черна стомана, разпробити, не-портвани (то туй и остана!). По модел(гарнитура, колектор, глава) на клиента.
ПП: Провар се получава само при некадърно пасване на отделните парчета - причината е луфт между тях при заварката.
Jamie, всъщност искаш да кажеш че излиза и по скъпо...

е21 345 0-402м 12.18


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Toни моляте провери колко ще струва подобен колектор за М42 щото аз в момента немога да си сменя масления оптега4 на веригата а мойта генерация я плетохме аз и Киро и в крайна сметка вършеше работа но ми е супер неудобна тая генерация и искам друга моляте провери цената и прати едно лс
- KILLER GTI
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 14.03.2004
разгледаите тези колектори,
1м тръба = 20лв
1бр коляно на 90 градуса около 7лв
10лв на заварка
това само за справка
http://snimka.bg/album.php?album_id=1049&photo=27
а този колектор е за Интеграле!

1м тръба = 20лв
1бр коляно на 90 градуса около 7лв
10лв на заварка
това само за справка
http://snimka.bg/album.php?album_id=1049&photo=27
а този колектор е за Интеграле!

KILLER GTI, пресметнах и този колектор излезе 400 лева БЕЗ фланеца. Което е прекалено много - според мен. Иначе ми харесва - имам 1 забележка само но 1. е незначителна и 2. аз не съм майстор в областта - така че си я запазвам за себе си.
ТОМ, казвам че цените които си дал са надути - може би дори в пъти. Дано не ти ги е дал някой към теб - а ти да си плащал....

ТОМ, казвам че цените които си дал са надути - може би дори в пъти. Дано не ти ги е дал някой към теб - а ти да си плащал....

Неръждаемата стомана е по добра от черната по всяко отношение.Издържа на по голямо налягане, на по-висока температура и няма корозия.Черни тръби се слагат само там където не се изискват задължително неръждаеми заради по ниската им цена която е приблизително 1/5 от тази на неръждаемите.
Последна промяна DICH на 15 Окт 2005, 18:00, променена общо 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани